Ik dacht dat je dat plaatje als .bmp had, maar dat nog net nietquote:Op maandag 28 september 2009 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik vond dit toch ook niet bepaald een parel van design:
[ afbeelding ]
WTF moeten mensen met dit soort shit?
quote:Op maandag 28 september 2009 10:40 schreef Svyatagor het volgende:
Haha, een masochistische Windowsgebruiker.
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)icrosoft-mac-windows
quote:
All hail to Jobs.quote:CUPERTINO, California—September 28, 2009—AppleŽ today announced that more than two billion apps have been downloaded from its revolutionary App Store, the largest applications store in the world.
SMTP van je eigen internet provider invullenquote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef Zoely het volgende:
heb een kleine vraag.. ik heb via mail mijn hotmail account eraan gekoppeld. Nu krijg ik wel mails binnen maar kan het niet versturen.
mijn instellingen zijn wel met smtp.live.com
weet iemand de oplossing?
Je moet de server die de mail verzend van je eigen provider invullen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:52 schreef Zoely het volgende:
hoe bedoel je?
dit heeft toch met pop3 enz te maken?
ik heb dezelfde genomen als mijn iphone
De smtp van je internet provider, dus planet of ziggo of whatever.quote:Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Zoely het volgende:
ja en dat is toch hotmail?
bij mijn telefoon staat ook gewoon live.com
snap het niet echt sorry
Als je bij upc zit moet je de smtp server van UPC invullen: smtp.upcmail.nl. Dat komt doordat veel ISP geen 'relaying' toestaan.quote:Op maandag 28 september 2009 22:29 schreef Zoely het volgende:
nja laat maar.
overal op internet staat dat je live.com moet invoeren maar dat doet het niet.
heb zelfs upc geprobeerd lukt niet..
ik zoek het wel verder uit
Jezus, ik zie nu pas hoe enorm groot hij is. Die bays bovenin zijn niet voor floppydrives zoals ik dacht, maar voor 5 1/4" diskdrivesquote:Op maandag 28 september 2009 18:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als ik een pc zou bouwen, zou ik hem wel willen hebben hoorJammer dat hij $700 moet gaan kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |