SMTP van je eigen internet provider invullenquote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef Zoely het volgende:
heb een kleine vraag.. ik heb via mail mijn hotmail account eraan gekoppeld. Nu krijg ik wel mails binnen maar kan het niet versturen.
mijn instellingen zijn wel met smtp.live.com
weet iemand de oplossing?
Je moet de server die de mail verzend van je eigen provider invullen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:52 schreef Zoely het volgende:
hoe bedoel je?
dit heeft toch met pop3 enz te maken?
ik heb dezelfde genomen als mijn iphone
De smtp van je internet provider, dus planet of ziggo of whatever.quote:Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Zoely het volgende:
ja en dat is toch hotmail?
bij mijn telefoon staat ook gewoon live.com
snap het niet echt sorry
Als je bij upc zit moet je de smtp server van UPC invullen: smtp.upcmail.nl. Dat komt doordat veel ISP geen 'relaying' toestaan.quote:Op maandag 28 september 2009 22:29 schreef Zoely het volgende:
nja laat maar.
overal op internet staat dat je live.com moet invoeren maar dat doet het niet.
heb zelfs upc geprobeerd lukt niet..
ik zoek het wel verder uit
Jezus, ik zie nu pas hoe enorm groot hij is. Die bays bovenin zijn niet voor floppydrives zoals ik dacht, maar voor 5 1/4" diskdrivesquote:Op maandag 28 september 2009 18:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als ik een pc zou bouwen, zou ik hem wel willen hebben hoorJammer dat hij $700 moet gaan kosten
quote:Deze update verhelpt algemene compatibiliteitsproblemen, verbetert de algehele stabiliteit, bevat een bijgewerkte versie van de help en verhelpt een aantal andere kleine problemen in Keynote, Pages en Numbers. De update bevat oplossingen voor onder andere de volgende kwesties:
Het verkleinen van de bestandsgrootte van afbeeldingen waarop direct alfa is toegepast
Het beheren van de bestandsgrootte bij het invoegen van bepaalde films
Het werken met datums en duur in de diagramgegevenseditor in Keynote en Pages
Het exporteren naar een CSV-bestand vanuit Numbers bij het gebruik van tabelcategorieën
Tevens bevat deze update verbeteringen op het gebied van meldingen over opmerkingen en de beveiliging in iWork.com Beta.
Deze update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van iWork '09. Ga voor gedetailleerde informatie over deze update en over de wijzigingen in de afzonderlijke programma's naar deze webpagina:
http://support.apple.com/kb/HT3681?viewlocale=nl_NL.
Is de update veilig voor gecrackte iWork versies?quote:
Grappig, ik toevallig gister ook (wel 1GB dan te verstaan) bij een ouwe ppc mac miniquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Vanavond bij een vriend even twee gb geheugen plaatsen in mijn mac mini
Nou hebben de windows jongens weer wat te quoten. Wel 2 hele trojans in een jaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:53 schreef Junkie het volgende:
Hackers pay 43 cents per hijacked Mac
Wie weet hoeveel een Windows PC waard is voor een Hacker?
quote:georgeb3dr http://bit.ly/17Dc2q Windows 7 Launch Parties? It's time to fire some Microsoft marketing people. Who the hell is this video for?
Is dat een beetje te doen? Met spatels enzo...quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Grappig, ik toevallig gister ook (wel 1GB dan te verstaan) bij een ouwe ppc mac mini
Ja hoor prima te doen. Ik heb alleen geen spatel gebruikt maar een redelijk dun mes (uiteraard niet met het snij gedeelte). Mijn spatels zijn gebruikt, geen zin om een klodder plamuur tussen die mac mini te raggenquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen? Met spatels enzo...
Ik ga het laten doen door een oud collega, die zit op de technische dienst van een APR. Moet goed komenquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:10 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ja hoor prima te doen. Ik heb alleen geen spatel gebruikt maar een redelijk dun mes (uiteraard niet met het snij gedeelte). Mijn spatels zijn gebruikt, geen zin om een klodder plamuur tussen die mac mini te raggen
Het was even wat wrikken, maar zeker goed te doen:
http://www.ifixit.com/Teardown/Mac-mini-Model-A1283/659/1
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:48 schreef Christiaan het volgende:
Welke folder is vergelijkbaar met %AppData% op Windows? Waar dus de verborgen applicatiebestanden staan.
| 1 |
Ik wist niet eens dat dat eerst wel konquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:06 schreef MikeyMo het volgende:
Gister snow leopard geinstalleerd, kan in Quicktime X niet eens ff simpel een plaatje copy pasten naar Photoshop toe
ja alleen staat nu dus gewoon die inline player er overheenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik doe altijd het filmpje stop zetten en dan "cmd shift 4 spatie" indrukken...
Als 't goed is heb je ook QuickTime 7 erop staan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:06 schreef MikeyMo het volgende:
Gister snow leopard geinstalleerd, kan in Quicktime X niet eens ff simpel een plaatje copy pasten naar Photoshop toe
Dat gaat over het QuickTime framework, niet de player.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als 't goed is heb je ook QuickTime 7 erop staan.
QT X is een nieuwe start van 't QT platform, en heeft nog lang niet alle features.
Welke prijsklasse? Wifi? Zoja welke snelheid? Welke frequenties?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:22 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb eigenlijk een nieuwe router nodig, de Belkin die ik nu heb gaat over de zeik van een paar torrents. Heb dan het liefst gelijk eentje met gigabit poorten voor het lokale netwerk en een 'echte' 100 mbit poort voor het WAN. Iemand een goede suggestie?
Ik doe het dan liever in één keer goed, dus het mag wel wat kosten. WiFi erbij is wel handig, dan ook meteen N voor als ik m'n PowerBook ooit nog eens ga vervangenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke prijsklasse? Wifi? Zoja welke snelheid? Welke frequenties?
De WL-308, De WL-351. Zomaar 2 modellen van Sitecom die gewoon meer dan 100Mbps op WAN kunnen trekken. De laatste kan zelfs tot 700Mbps op WAN routeren. De WL-306, WL-341, WL-342 halen 95 Mbps op WAN.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:24 schreef Stinosss het volgende:
DIR-655 van Dlink. Een van de weinige consumentenrouter die 100mbit WAN troughput heeft. Ik heb hem aan mijn fiberlijntje hangen en download met 12Mb/s.
5 Ghz? en if so, moet hij dan tegelijkertijd 2.4 Ghz kunnen uitzenden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik doe het dan liever in één keer goed, dus het mag wel wat kosten. WiFi erbij is wel handig, dan ook meteen N voor als ik m'n PowerBook ooit nog eens ga vervangen
Als een Linksys/Sitecom/Belkin uit het schap van de Mediamarkt/BCC/Paradigit trek heb je hoogstwaarschijnlijk geen router in je hand die 100mbit troughput heeft.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De WL-308, De WL-351. Zomaar 2 modellen van Sitecom die gewoon meer dan 100Mbps op WAN kunnen trekken. De laatste kan zelfs tot 700Mbps op WAN routeren. De WL-306, WL-341, WL-342 halen 95 Mbps op WAN.
Dus dat 'weinig' valt wel mee hoor.
Afhankelijk welke je uit het schap pakt. Ze zijn niet schaars ofzo, maar wel in de duurdere modellen. Hoewel onze wl-351 zo rond de 79,- in de schappen ligtquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Als een Linksys/Sitecom/Belkin uit het schap van de Mediamarkt/BCC/Paradigit trek heb je hoogstwaarschijnlijk geen router in je hand die 100mbit troughput heeft.
Euh..quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
5 Ghz? en if so, moet hij dan tegelijkertijd 2.4 Ghz kunnen uitzenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |