Deadlines, deadlines, deadlines.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:38 schreef Svyatagor het volgende:
U was er vroeg bij hedenochtend, Sobchak.
And the whooshing sound they make as they fly by..quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Deadlines, deadlines, deadlines.....
Haha: ik werk het beste als ik onder druk sta, maar dat gaat altijd gecombineerd met het gevoel 'onder druk te staan'quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
And the whooshing sound they make as they fly by..
Tell me about it...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
pfff, die wii softmods vallen nog niet mee
Nope, ik heb m'n Wii er ook een keer mee verneukt, Nergens een fatsoenlijk readme.txt te vinden. En vooral nieuwe games die allemaal niet mee werken. Om nog maar niet beginnen over de 1001 mogelijkheden om een Wii te softmodden, wat nu wel en niet recent is, wat nog wel en niet meer werkt, wat/wel geen compatibiliteitsproblemen geeft met externe USB randapparatuur. Godskolere zeg, het is echtquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
pfff, die wii softmods vallen nog niet mee
quote:
Die van mij doet het nu in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nope, ik heb m'n Wii er ook een keer mee verneukt, Nergens een fatsoenlijk readme.txt te vinden. En vooral nieuwe games die allemaal niet mee werken. Om nog maar niet beginnen over de 1001 mogelijkheden om een Wii te softmodden, wat nu wel en niet recent is, wat nog wel en niet meer werkt, wat/wel geen compatibiliteitsproblemen geeft met externe USB randapparatuur. Godskolere zeg, het is echt![]()
![]()
![]()
Op gegeven moment was ik het zat, laatst werkende custom firmware (backup) terug in NAND gezet en ik kan nu alleen maar oude games spelen..Ik ben er echt helemaal klaar mee, met dat Wii-softmodden..
![]()
En welke guide gebruikt?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Die van mij doet het nu in ieder geval
Ik koop gewoon af en toe een spelletje.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nope, ik heb m'n Wii er ook een keer mee verneukt, Nergens een fatsoenlijk readme.txt te vinden. En vooral nieuwe games die allemaal niet mee werken. Om nog maar niet beginnen over de 1001 mogelijkheden om een Wii te softmodden, wat nu wel en niet recent is, wat nog wel en niet meer werkt, wat/wel geen compatibiliteitsproblemen geeft met externe USB randapparatuur. Godskolere zeg, het is echt![]()
![]()
![]()
Op gegeven moment was ik het zat, laatst werkende custom firmware (backup) terug in NAND gezet en ik kan nu alleen maar oude games spelen..Ik ben er echt helemaal klaar mee, met dat Wii-softmodden..
![]()
Ik ook wel hoor, maar goed, sommige zijn het niet waard om te kopen en daar kom je na 1 a 2 x spelen achter. Eerlijk gezegd zijn dat er best wel veel..quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik koop gewoon af en toe een spelletje.
Het scheelt iig een hoop kabelbende later..quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Interessant verhaal over Apple die Intel pusht een enkele, nieuwe, optische dataverbinding te creëren die alle bestaande (zoals USB, FireWire, DisplayPort, Ethernet) moet vervangen:
Exclusive: Apple dictated Light Peak creation to Intel, could begin migration from other standards as early as 2010
[ afbeelding ]
Waarom? Het is leuk dat ze uit één poort komen, maar ze moeten uiteindelijk alsnog naar verschillende plekken toe - usb-apparatuur, beeldscherm, switch, hdtv.. Of ze moeten er een soort van mesh-netwerk van maken, dat je alle appraten aan één doorlopende kabel kunt hangen zeg maar. Maar ik lees niet dat dat ook de bedoeling is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het scheelt iig een hoop kabelbende later..
steermousequote:Op zondag 27 september 2009 09:28 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze muis van Microsoft, een Arc Mouse.
Nu zit er links zoeen knopje, voor vorige pagina. Alleen werkt die niet op mn MBP. Iemand een oplossing?
Nee.quote:
Stik er dan maar inquote:
Oh, ik dacht dat steermouse een echte muis was, die ik dan weer moest gaan kopen. Ik wist niet dat het software was, sorryquote:
beetje domquote:Op zondag 27 september 2009 14:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat steermouse een echte muis was, die ik dan weer moest gaan kopen. Ik wist niet dat het software was, sorry
Maar heb nu de drivers van MS geinstalleerd, het knopje doet t weer. En als ik op t scrollknopje druk dan opent ie expose!
Wel belachelijk dat ik drivers moet downloaden voor een muis.
Het is alleen maar illegaal als je geen legale Windows Product Key heb..quote:Op zondag 27 september 2009 15:34 schreef Zoely het volgende:
oh ik dacht dat het illegaal was namelijkwist niet dat apple het zou supporten.. maar thanks
met vmware fusion kun je autocad gewoon in Windows draaien, zoek mr op YouTube naar filmpjes,quote:Op zondag 27 september 2009 15:08 schreef Zoely het volgende:
ik heb een klein vraagje:
Ik heb nu een k*t acer. ben het echt beu, hij loopt vast, terwijl ik er weinig op het staat behalve programma's als alle adobe c4s, 3dmax, autocad etc..
Nu is mac beter voor grafisch, maar ik las dus dat autocad er niet op gaat, alleen als je er windows op zet. maar ik vind dit zonde voor de mac. want ik wil niet windows op een mac.
Dus mijn vraag is: als je windows erop zet via bootcamp.. ben je dan verplicht om met windows door te gaan of is er ergens een magische knop om het om te zetten?
ik heb echt geen verstand van computer systemen alleen de programmas over het algemeen:)
bedoel je niet misschien juist in os draaien? want ik wil juist naar een mac gaan en niet windowsquote:Op zondag 27 september 2009 17:35 schreef appelsjap het volgende:
[..]
met vmware fusion kun je autocad gewoon in Windows draaien, zoek mr op YouTube naar filmpjes,
Ja ik bedoel idd dat je dan Autocad in Mac OS kan draaien.quote:Op zondag 27 september 2009 17:57 schreef Zoely het volgende:
[..]
bedoel je niet misschien juist in os draaien? want ik wil juist naar een mac gaan en niet windows
mac msn is echt kut, ik gebruik ook wlm icm vm ware fusionquote:Op zondag 27 september 2009 19:15 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben het nu eigenlijk ook wel zat, ga gewoon VM ware met windows installeren om WLM te draaien.
Die bagger allemaal voor os x.
True maar ik irriteer me echt mateloos aan alle messenger voor os x, windows messenger is uit het jaar 0 en amsn is echt een lelijk gedrocht.quote:Op zondag 27 september 2009 19:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
WLM is pas een gedrocht van een programma
mac os xquote:Op zondag 27 september 2009 19:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
True maar ik irriteer me echt mateloos aan alle messenger voor os x, windows messenger is uit het jaar 0 en amsn is echt een lelijk gedrocht.
adium is gewoon eye candy, verder gewoon bullshit.kots
quote:
quote:
Windows: Google Chromequote:Op zondag 27 september 2009 09:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Er is een programma voor mac OS X wat websites als Applicaties laadt, zonder dat je alle safari controls ziet enzo. Iemand enig idee hoe dat heet?
Dat heb ik ook. Voordat hij gaat pitten ben ik 30s verder....quote:Op zondag 27 september 2009 17:04 schreef nelisb het volgende:
Iemand een idee?
Macbook sluimerstand was eerst een paar seconden,nu bijna een halve minuut.
Jaquote:Op zondag 27 september 2009 22:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Windows installeren om WLM te draaien. Mis je de breezerchick smileys?
Junkie bedankt voor Fluid!
Menu en middenknop lang indrukkenquote:Op maandag 28 september 2009 09:12 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe moet je een iPod ook alweer resetten? Hij is vastgelopen en op het scherm staat 'Verwijder voor loskoppeling' maar hij is allang losgekoppeld.
Tegelijk?quote:Op maandag 28 september 2009 09:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Menu en middenknop lang indrukken
Yup.quote:
quote:At least the grinning dildos in the Windows video are fictional, whereas eerie replicant Mac monks really are everywhere, standing over your shoulder in their charcoal pullovers, smirking with amusement at your hopelessly inferior OS, knowing they're better than you because they use Mac OS X v10.6 Snow Leopard.
Snow Leopard. SNOW LEOPARD.
I don't care if you're right. I just want you to die.
Geweldig stukje leesvoerquote:Op maandag 28 september 2009 10:40 schreef Svyatagor het volgende:
Haha, een masochistische Windowsgebruiker.
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)icrosoft-mac-windows
Nou, ik vond dit toch ook niet bepaald een parel van design:quote:
Ik kon ook prima leven met XP, 8 jaar geleden....quote:Op maandag 28 september 2009 14:21 schreef Stinosss het volgende:
Opzich kon ik met Windows XP best leven. De shit begon bij Vista, dat was ronduit klote.
Ik dacht dat je dat plaatje als .bmp had, maar dat nog net nietquote:Op maandag 28 september 2009 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik vond dit toch ook niet bepaald een parel van design:
[ afbeelding ]
WTF moeten mensen met dit soort shit?
quote:Op maandag 28 september 2009 10:40 schreef Svyatagor het volgende:
Haha, een masochistische Windowsgebruiker.
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)icrosoft-mac-windows
quote:
All hail to Jobs.quote:CUPERTINO, California—September 28, 2009—Apple® today announced that more than two billion apps have been downloaded from its revolutionary App Store, the largest applications store in the world.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |