oh 16, die kan ik inderdaad niet zienquote:Op maandag 28 september 2009 00:19 schreef GekkeGast het volgende:
Aflevering 16 SWAT is al verwijderd wegens naakt content.
En aflevering 15 is ook al verwijderd ...
Vooral de manier waarop.quote:Op maandag 28 september 2009 00:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Netjes? Dreigen met juridische stappen?
Ik zou haar geven!quote:Op maandag 28 september 2009 00:49 schreef jslavenburg het volgende:
En manuela:
Echte naam: Nicole van Nierop
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2009 00:25 schreef GekkeGast het volgende:
Heb alle video's verwijderd had me 7de klacht al binnen gekregen.
Gelukkig zijn er nog zat mirror's![]()
Waar stonden ze dan?quote:Op maandag 28 september 2009 00:25 schreef GekkeGast het volgende:
Heb alle video's verwijderd had me 7de klacht al binnen gekregen.
Gelukkig zijn er nog zat mirror's![]()
youtube: search: new kids swatquote:
hihiquote:Op maandag 28 september 2009 01:23 schreef roelke87 het volgende:
[..]
youtube: search: new kids swat
resultaat:
(edit, geen idee of dit nu wel of niet mag, maar anders moet iemand het linkje maar weghalen en in dat geval sorry!)
(edit2: swat is fucking geniaal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 01:43 schreef Thomass het volgende:
Wat jammer voor de makers dat de syteembeheerder daar zo incompetent is. Anyhow, voor de unix mensen:dat snap ik met mn html kennis ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ok"quote:Op maandag 28 september 2009 01:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dat snap ik met mn html kennis ook nog wel
Is de ringtone nog beschikbaar?quote:Op maandag 28 september 2009 07:08 schreef SharQueDo het volgende:
Die faalhazen pleuren zelf alle afleveringen op internet, en achteraf maar janken.En dan ook met een slecht getypte email indruk proberen te maken. 'auterusrecht'
Prutsers.
En waarom hebben die moddereters hier MIJN ringtone verwijderd maar die van paulzurrr. niet? Dizcriminazi!11eins
U heeft PMquote:Op maandag 28 september 2009 11:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is de ringtone nog beschikbaar?(PM)
http://tiemez.nl/New%20Kids%20Ringtone.zipquote:Op maandag 28 september 2009 11:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is de ringtone nog beschikbaar?(PM)
Ben je nog niet opgepakt?quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef GekkeGast het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)ser/430E8FAE1EC8A2E9
Hier staan alle afleveringen! Lang leven de mirrors
quote:
En dan naai je mij maar?quote:Op maandag 28 september 2009 12:43 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Ze staan niet meer op mijn eigen accountZet ze alleen als favo neer
Haha inderdaadquote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef JoPiDo het volgende:
die allereerste aflevering met die stoeptegel blijft geniaal, ik ga hem nog een keertje kijken
Is dat niet van 12 steden 13 ongelukkenquote:Op maandag 28 september 2009 12:14 schreef S1nn3rz het volgende:
Van wie is dat nummer ook alweer op 1:03? Komt me zo bekend voor.
http://www.flabber.nl/web(...)the-block-deel-9-162
Oh ja, das van Spijkerhoek.![]()
Nope, het is spijkerhoekquote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Is dat niet van 12 steden 13 ongelukkenomdat ze die ook nadoen in die aflevering.
Hoezo ben je in de veronderstelling dat er een volledig nummer bestaat?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:18 schreef netstar het volgende:
Nog steeds niet het volledige nummer (A):(
Omdat dat zo is:quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:51 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Hoezo ben je in de veronderstelling dat er een volledig nummer bestaat?
Haha, ik was ook weer begonnen met gravenquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:13 schreef GekkeGast het volgende:
Mensen met te veel tijd overTijd om even al goed id's uit te zoeke..
http://195.14.1.204/ccplayer.php?id=696 Camping
http://195.14.1.204/ccplayer.php?id=699 Gemeentewerkers
dit is weer gewoon op servers van CC zelf
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef CasB het volgende:
Omdat dat zo is:
http://www.welkemuziek.nl/viewtopic.php?f=9&t=4&p=5#p5
quote:
Bravo, Columbusquote:Op woensdag 30 september 2009 00:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vandaag gemaakt om 16:10:22
met dit geval:
[ afbeelding ]
Ik kan nu weer rustig slapenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vandaag gemaakt om 16:10:22
met dit geval:
[ afbeelding ]
Daar was ik ook al achter ja. Tankstation ligt ook in Den Dungen. Die C1000 is trouwens in Vlijmen.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:58 schreef Miriampje het volgende:
Maaskantje.. meeste is in Den Dungen opgenomen. En laat ik daar nou toevallig wonen. In heel het dorp hoor je het liedje en bekende uitspraken.
Ik vind "Haasten" het leukst.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:40 schreef Steve-O het volgende:
Kom je in Maaskantje hebben een paar van die koekenbakkers het naambord gejat .
Gelukkig konden we er toch nog 1 vinden op 1 of ander grindpad
Die is al wat ouder ja. Niettemin erg vet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:05 schreef N1ck het volgende:
Weet niet of iemand deze al kende, maar ik post hem toch maar ff:
Dat dusquote:Op zondag 27 september 2009 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Zijn ze nog ergens anders te halen?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:38 schreef babipangang het volgende:
leipe shit ouwe!!! Relaxed!! FF checke!!
/edit whaha echt mooi, maaskantje is hier vlakbijheb ik zelfs nog even gewoond
Ontkennen is bekennenquote:Op zondag 4 oktober 2009 02:26 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Hier ook, jij woont in Den Dungen?![]()
(ikke niet hoor)
http://www.welkemuziek.nl/viewtopic.php?f=9&t=4&p=5#p5 daaromquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:51 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Hoezo ben je in de veronderstelling dat er een volledig nummer bestaat?
Jahaah was al gezegd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
http://www.welkemuziek.nl/viewtopic.php?f=9&t=4&p=5#p5 daarom
Oh ja, net alsof iedereen niet meteen 'goemoggel' ging zeggen na die reclame amirite? Oh, wacht...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef DjinN het volgende:
ik erger me zo kapot aan al die meelopersDomme lui die ineenkeer als Brabo's lullen...stel trieste kneuzen...de serie is meteen een stuk minder leuk omdat ineenkeer iedereen VERREKTE MONGOL en dat soort dingen roepen...en maar denken dat ze grappig zijn. Een bedankje dus voor die domme nepbrabo's voor het verpesten van een leuke serie
![]()
*amen*
jep precies. Ook dat vond ik zwaar irritantquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh ja, net alsof iedereen niet meteen 'goemoggel' ging zeggen na die reclame amirite? Oh, wacht...
VERREKTE MONGOLquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef DjinN het volgende:
ik erger me zo kapot aan al die meelopersDomme lui die ineenkeer als Brabo's lullen...stel trieste kneuzen...de serie is meteen een stuk minder leuk omdat ineenkeer iedereen VERREKTE MONGOL en dat soort dingen roepen...en maar denken dat ze grappig zijn. Een bedankje dus voor die domme nepbrabo's voor het verpesten van een leuke serie
![]()
*amen*
Kiek um goaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef DjinN het volgende:
![]()
*amen*
Jonge ga huilen bij je moeder over je verwoeste leven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef DjinN het volgende:
![]()
*amen*
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:21 schreef moonmovies het volgende:
Ik ben in Maaskantje geweest, ook in de friettent, en op het pleintje enzo
Vooruit danquote:
Wat een schijtsketch is dat zeg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef Agiath het volgende:
Hehe laatst ook met wat huisgenoten allemaal achter elkaar gekeken.
"peter....limonade.....Hey......Hier met die bal jonguh"
Beste van de serie manquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een schijtsketch is dat zeg.
Ik vind 2 (boksbal), 8 (buitenboordmotor) en 11 (explosie tankstation) ook wel erg mooi hoor, vooral in combinatie met de muziekquote:
Idd. Bij 2 is die actie waar naar toe wordt gewerkt werkelijk te komisch. Je denkt echt van:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:44 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Ik vind 2 (boksbal), 8 (buitenboordmotor) en 11 (explosie tankstation) ook wel erg mooi hoor, vooral in combinatie met de muziek
Eerder zo'n prototype kamperpapa.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef Sigmund666 het volgende:
Blijkt het een hele gewone huisvader te zijn.
Kan ook inderdaad. Maar je verwacht als kijker een gigantisch bloedbad. Wat je krijgt is een simpele knokpartijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:53 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Eerder zo'n kamperpapa vind ik. Check dat overhemd van die gast.
Haha met die buitenboordmotor idd. "In de schroef!" *fletsj*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:44 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Ik vind 2 (boksbal), 8 (buitenboordmotor) en 11 (explosie tankstation) ook wel erg mooi hoor, vooral in combinatie met de muziek
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:09 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Haha met die buitenboordmotor idd. "In de schroef!" *fletsj*
Dat maakt 't juist zo briljantquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Win je 25.000 euro, ga je zoiets totaal nutteloos als een buitenboordmotor kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh wat bedoel je?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:42 schreef DuTank het volgende:
Kan iemand mij een PM sturen die deze filmpjes heeft geript ofzo?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:08 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
huh wat bedoel je?
http://www.megaupload.com/?d=C7T47IKI <-- deze is nog niet verwijderd
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
de eerste wannabee'NKOTB is al uitgelekt
Hun missen het punt een beetjequote:Op zondag 25 oktober 2009 10:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
de eerste wannabee'NKOTB is al uitgelekt
Ik ben er net doorheen gezapt. Ernstigquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:08 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
huh wat bedoel je?
http://www.megaupload.com/?d=C7T47IKI <-- deze is nog niet verwijderd
Kringloopwinkel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef Gitaarmat het volgende:
weet iemand waar ik van die lelijka trainingspakken kan kopen?
Waarom zou je zoiets in godsnaam willen hebben? Zou anders eens kijken naar Cavello's of Australians. En anders inderdaad een tijdmachine kopen en teruggaan naar de 80's. Succes verzekerd!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef Gitaarmat het volgende:
weet iemand waar ik van die lelijka trainingspakken kan kopen?
Is dat een paupermerk? Ik heb er een vest van gehad een rode met zwarte letters erop. Heeft mn ma ooit eens op de Albert kuijp gehaald voor me. Maar als het echt pauper is dan is het wel vet natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef krioro het volgende:
Geen Cavello en Australian man, Sergio Tacchini.
Eigenlijk was het oorspronkelijk best een soort van chique sportmerk. Maar er was een tijd dat veel paupers het droegen ja, New Kids style.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef jevader het volgende:
[..]
Is dat een paupermerk? Ik heb er een vest van gehad een rode met zwarte letters erop. Heeft mn ma ooit eens op de Albert kuijp gehaald voor me. Maar als het echt pauper is dan is het wel vet natuurlijk.
M'n Adidas firebird jasje is alweer te luxe eigenlijk![]()
Nee joh hoe kom je er nou bij dat je kleding van de markt pauper is?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef jevader het volgende:
[..]
Is dat een paupermerk? Ik heb er een vest van gehad een rode met zwarte letters erop. Heeft mn ma ooit eens op de Albert kuijp gehaald voor me. Maar als het echt pauper is dan is het wel vet natuurlijk.
M'n Adidas firebird jasje is alweer te luxe eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |