Oh ja, net alsof iedereen niet meteen 'goemoggel' ging zeggen na die reclame amirite? Oh, wacht...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef DjinN het volgende:
ik erger me zo kapot aan al die meelopersDomme lui die ineenkeer als Brabo's lullen...stel trieste kneuzen...de serie is meteen een stuk minder leuk omdat ineenkeer iedereen VERREKTE MONGOL en dat soort dingen roepen...en maar denken dat ze grappig zijn. Een bedankje dus voor die domme nepbrabo's voor het verpesten van een leuke serie
![]()
*amen*
jep precies. Ook dat vond ik zwaar irritantquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh ja, net alsof iedereen niet meteen 'goemoggel' ging zeggen na die reclame amirite? Oh, wacht...
VERREKTE MONGOLquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef DjinN het volgende:
ik erger me zo kapot aan al die meelopersDomme lui die ineenkeer als Brabo's lullen...stel trieste kneuzen...de serie is meteen een stuk minder leuk omdat ineenkeer iedereen VERREKTE MONGOL en dat soort dingen roepen...en maar denken dat ze grappig zijn. Een bedankje dus voor die domme nepbrabo's voor het verpesten van een leuke serie
![]()
*amen*
Kiek um goaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef DjinN het volgende:
![]()
*amen*
Jonge ga huilen bij je moeder over je verwoeste leven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:02 schreef DjinN het volgende:
![]()
*amen*
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:21 schreef moonmovies het volgende:
Ik ben in Maaskantje geweest, ook in de friettent, en op het pleintje enzo
Vooruit danquote:
Wat een schijtsketch is dat zeg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef Agiath het volgende:
Hehe laatst ook met wat huisgenoten allemaal achter elkaar gekeken.
"peter....limonade.....Hey......Hier met die bal jonguh"
Beste van de serie manquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een schijtsketch is dat zeg.
Ik vind 2 (boksbal), 8 (buitenboordmotor) en 11 (explosie tankstation) ook wel erg mooi hoor, vooral in combinatie met de muziekquote:
Idd. Bij 2 is die actie waar naar toe wordt gewerkt werkelijk te komisch. Je denkt echt van:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:44 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Ik vind 2 (boksbal), 8 (buitenboordmotor) en 11 (explosie tankstation) ook wel erg mooi hoor, vooral in combinatie met de muziek
Eerder zo'n prototype kamperpapa.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef Sigmund666 het volgende:
Blijkt het een hele gewone huisvader te zijn.
Kan ook inderdaad. Maar je verwacht als kijker een gigantisch bloedbad. Wat je krijgt is een simpele knokpartijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:53 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Eerder zo'n kamperpapa vind ik. Check dat overhemd van die gast.
Haha met die buitenboordmotor idd. "In de schroef!" *fletsj*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:44 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Ik vind 2 (boksbal), 8 (buitenboordmotor) en 11 (explosie tankstation) ook wel erg mooi hoor, vooral in combinatie met de muziek
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:09 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Haha met die buitenboordmotor idd. "In de schroef!" *fletsj*
Dat maakt 't juist zo briljantquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Win je 25.000 euro, ga je zoiets totaal nutteloos als een buitenboordmotor kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |