oh 16, die kan ik inderdaad niet zienquote:Op maandag 28 september 2009 00:19 schreef GekkeGast het volgende:
Aflevering 16 SWAT is al verwijderd wegens naakt content.
En aflevering 15 is ook al verwijderd ...
Vooral de manier waarop.quote:Op maandag 28 september 2009 00:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Netjes? Dreigen met juridische stappen?
Ik zou haar geven!quote:Op maandag 28 september 2009 00:49 schreef jslavenburg het volgende:
En manuela:
Echte naam: Nicole van Nierop
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2009 00:25 schreef GekkeGast het volgende:
Heb alle video's verwijderd had me 7de klacht al binnen gekregen.
Gelukkig zijn er nog zat mirror's![]()
Waar stonden ze dan?quote:Op maandag 28 september 2009 00:25 schreef GekkeGast het volgende:
Heb alle video's verwijderd had me 7de klacht al binnen gekregen.
Gelukkig zijn er nog zat mirror's![]()
youtube: search: new kids swatquote:
hihiquote:Op maandag 28 september 2009 01:23 schreef roelke87 het volgende:
[..]
youtube: search: new kids swat
resultaat:
(edit, geen idee of dit nu wel of niet mag, maar anders moet iemand het linkje maar weghalen en in dat geval sorry!)
(edit2: swat is fucking geniaal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 01:43 schreef Thomass het volgende:
Wat jammer voor de makers dat de syteembeheerder daar zo incompetent is. Anyhow, voor de unix mensen:dat snap ik met mn html kennis ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ok"quote:Op maandag 28 september 2009 01:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dat snap ik met mn html kennis ook nog wel
Is de ringtone nog beschikbaar?quote:Op maandag 28 september 2009 07:08 schreef SharQueDo het volgende:
Die faalhazen pleuren zelf alle afleveringen op internet, en achteraf maar janken.En dan ook met een slecht getypte email indruk proberen te maken. 'auterusrecht'
Prutsers.
En waarom hebben die moddereters hier MIJN ringtone verwijderd maar die van paulzurrr. niet? Dizcriminazi!11eins
U heeft PMquote:Op maandag 28 september 2009 11:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is de ringtone nog beschikbaar?(PM)
http://tiemez.nl/New%20Kids%20Ringtone.zipquote:Op maandag 28 september 2009 11:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is de ringtone nog beschikbaar?(PM)
Ben je nog niet opgepakt?quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef GekkeGast het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)ser/430E8FAE1EC8A2E9
Hier staan alle afleveringen! Lang leven de mirrors
quote:
En dan naai je mij maar?quote:Op maandag 28 september 2009 12:43 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Ze staan niet meer op mijn eigen accountZet ze alleen als favo neer
Haha inderdaadquote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef JoPiDo het volgende:
die allereerste aflevering met die stoeptegel blijft geniaal, ik ga hem nog een keertje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |