Eindelijkquote:
Deal!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Tijd voor een meeting, trakteer ik jullie op een ijsje
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Tijd voor een meeting, trakteer ik jullie op een ijsje
Maar jij bent hier vaker.quote:
een fout in de kloonquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
Oja, PB. Je kloon die ik als klasgenoot heb is geen perfecte kloon. Hij is niet zo goed in atletiek.
Misschien is het handig als we nu al een SC meet hebben zodat Dean je een ijsje kan geven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kan niet meer slikken zonder pijn.
Oh, dat is nou jammer... maar misschien kan ie dan wel mijn werkzaamheden overnemen.. kan ik lekker in bed blijven liggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
Oja, PB. Je kloon die ik als klasgenoot heb is geen perfecte kloon. Hij is niet zo goed in atletiek.
Nou, hij is wel VWO-materiaal, alleen is hij lui.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh, dat is nou jammer... maar misschien kan ie dan wel mijn werkzaamheden overnemen.. kan ik lekker in bed blijven liggen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien is het handig als we nu al een SC meet hebben zodat Dean je een ijsje kan geven.
geen idee waar zij zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:28 schreef L.no het volgende:
Ik realiseer me net iets... waar is DjRex?
En ik mis Nico.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh, dat is nou jammer... maar misschien kan ie dan wel mijn werkzaamheden overnemen.. kan ik lekker in bed blijven liggen
blijkbaar net als PB dus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, hij is wel VWO-materiaal, alleen is hij lui.
Ja, dat maakt niet uit. Dat maakt het allemaal gezelliger.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar misschien besmet ik jullie dan ook, zodat jullie ook verkouden worden.![]()
[..]
geen idee waar zij zijn.
Maar ik ben geen VWO niveauquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
blijkbaar net als PB dus.
Oja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
blijkbaar net als PB dus.
of juist wel, dat ze in de kloon wat foutjes uit het orgineel gehaald hebben. Maar dan is er niet echt meer sprake van een kloon, maar een verbeterde versie. PB1.2 of zo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:32 schreef PieterBas het volgende:
Het zou niet mogelijk moeten zijn.. dat de kloon slimmer is als het origineel.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Moeten we een meet plannen in de whiskyschuur hier in de buurt, kan je iets van 2000 soorten proeven.
Versie 1.2 hadquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
of juist wel, dat ze in de kloon wat foutjes uit het orgineel gehaald hebben. Maar dan is er niet echt meer sprake van een kloon, maar een verbeterde versie. PB1.2 of zo.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:33 schreef PieterBas het volgende:
mavo, maar ondertussen wel met een HBO diploma
Dan zit je volgens mij al in versie 9.5.1.2.4 revisedquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Versie 1.2 had
A) beter moeten kunnen sporten
B) slimmer wezen
C) beter bij de vrouwen liggen.
Jemig, ik hoef niet bezopen te zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Moeten we een meet plannen in de whiskyschuur hier in de buurt, kan je iets van 2000 soorten proeven.
Ach, nu doet hij gewoon havo. HBO gaat hij ook doen (toevallig is hij net zoals mij van plan om Japans te studeren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:33 schreef PieterBas het volgende:
mavo, maar ondertussen wel met een HBO diploma
havo is moeilijker dan vwo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Jemig, ik hoef niet bezopen te zijn.![]()
[..]
Ach, nu doet hij gewoon havo. HBO gaat hij ook doen (toevallig is hij net zoals mij van plan om Japans te studeren.)
Huh?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
havo is moeilijker dan vwo.
quote:
Dat soort talen zijn er toch alleen op WO niveau?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Jemig, ik hoef niet bezopen te zijn.![]()
[..]
Ach, nu doet hij gewoon havo. HBO gaat hij ook doen (toevallig is hij net zoals mij van plan om Japans te studeren.)
zodra je in de tweede fase zit, of bestaat dat niet meer? iig zodra je een profielkeuze gemaakt hebt, ga je naar de vierde bij zowel havo als vwo. vervolgens heb je hetzelfde lesmateriaal maar op het vwo heb je wel een jaar langer voor dezelfde stof.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat soort talen zijn er toch alleen op WO niveau?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat soort talen zijn er toch alleen op WO niveau?
Meen je dat?!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zodra je in de tweede fase zit, of bestaat dat niet meer? iig zodra je een profielkeuze gemaakt hebt, ga je naar de vierde bij zowel havo als vwo. vervolgens heb je hetzelfde lesmateriaal maar op het vwo heb je wel een jaar langer voor dezelfde stof.
Van mij mogen ze een chip maken en die inplanten bij me waardoor ik alle talen spreek, versta en schrijf en ook alle mogelijke dialecten en spraakgebrekken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope.Hiero in Maastricht heb je een HBO die dat ook heeft.
Je kan ook Chinees leren of Arabisch in die richting.
je krijgt wel een paar hoofdstukken extra, maar althans toen ik nog op de havo zat, hadden we hetzelfde boek als de vwo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Meen je dat?!
Dus ik kan net zo goed een VWO-er zijn, omdat ik dit jaar opnieuw doe.
Mogen ze met Nederlands beginnenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mij mogen ze een chip maken en die inplanten bij me waardoor ik alle talen spreek, versta en schrijf en ook alle mogelijke dialecten en spraakgebrekken.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Havo. Daar ben ik vanaf geschopt lang geleden
.
Inderdaad. Veel handiger.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mij mogen ze een chip maken en die inplanten bij me waardoor ik alle talen spreek, versta en schrijf en ook alle mogelijke dialecten en spraakgebrekken.
Eerst alle Europese talen, daarna door naar Azië, Oceanië en Afrika.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mogen ze met Nederlands beginnen.
mijn motto is dat geld moet rollen en het liefst mijn kant op.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel handiger.Mijn motto is om zoveel talen mogelijk te leren.
Zie je de fout niet of doe je net alsofquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst alle Europese talen, daarna door naar Azië, Oceanië en Afrika.
Ah, dat heb je ook vanaf de brugklas. Alleen krijg je soms opdrachten wat een Havist neit hoeft te doen, maar een vwo-er welquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je krijgt wel een paar hoofdstukken extra, maar althans toen ik nog op de havo zat, hadden we hetzelfde boek als de vwo.
spreekt, leest en schrijft twee talen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:44 schreef The_Dean het volgende:
*Spreekt, leest en schrijft 4 talen
Wat is er fout aan mijn zin.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zie je de fout niet of doe je net alsof?
Netjes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:44 schreef The_Dean het volgende:
*Spreekt, leest en schrijft 4 talen
Ja, dat lijkt me ook fijn. Ook een van mijn motto's is om zoveel mogelijk landen en culturen bekijken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn motto is dat geld moet rollen en het liefst mijn kant op.En daarnaast heb ik er nog wel meer van dat soort lijfspreuken.
1 Gebrekquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er fout aan mijn zin.![]()
*zucht slaakt*quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mogen ze met Nederlands beginnen.
ik heb er maar 2 kunnen krijgen Idz...!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
quote:
Zal wel Engels, Nederlands, Fries en Duits zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:58 schreef L.no het volgende:
Dean, welke talen zijn het dan?
Ik ken er 5, maar ik ben niet goed genoeg.
Hm, oke.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal wel Engels, Nederlands, Fries en Duits zijn, denk ik.
Misschien kunnen we er nog ergens 1 jattenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb er maar 2 kunnen krijgen Idz...!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die witte is voor mijquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb er maar 2 kunnen krijgen Idz...!![]()
![]()
[ afbeelding ]
of we sneaken er gewoon mee weg?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er nog ergens 1 jatten?
Jup!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal wel Engels, Nederlands, Fries en Duits zijn, denk ik.
Ach, een rondje met jou mee is ook al goed hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of we sneaken er gewoon mee weg?Dean zal niets merken...?
![]()
![]()
![]()
en je mag hem best een weekje lenen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, een rondje met jou mee is ook al goed hoor
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en je mag hem best een weekje lenen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:
quote:En kan verder nog wel een beetje Deens lezen en enkele woorden Deens, Spaans, Mexicaans en Pools.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Als je het zo bekijkt, dan kan ik ook wel Chinees (mandarijns), Japans, Koreaans en Spaans wat woorden van.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jup!
En kan verder nog wel een beetje Deens lezen en enkele woorden Deens, Spaans, Mexicaans en Pools.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
Maar die heb ik niet meegeteld als 'vloeiend' he, gewoon leuke bonus zeg maar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, dan kan ik ook wel Chinees (mandarijns), Japans, Koreaans en Spaans wat woorden van.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]Nou... ik vind 't een strak plan. Als jij nu eens beter je best gaat doen zodat je zulke bakken kan regelen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Huilen dan.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou... ik vind 't een strak plan. Als jij nu eens beter je best gaat doen zodat je zulke bakken kan regelen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is mijn zus, gast.
hoezo?quote:
Ik bedoel dat ook niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet meegeteld als 'vloeiend' he, gewoon leuke bonus zeg maar.
Hey, je hebt meets en MannenMeets hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, je hebt meets en MannenMeets hèWat moet je met mannenmeat als je er toch niet voor uitgenodigd bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
gaat over auto's als je er in geinteresseerd bent hoef je het niet te lezen!quote:
Intrepreteerde [whut?quote:
Ik lees en zeik wat ik wil!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gaat over auto's als je er in geinteresseerd bent hoef je het niet te lezen!
Jij mag jezelf uitnodigen wanneer je wilquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat moet je met mannenmeat als je er toch niet voor uitgenodigd bent.
Aw.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, vooruit. L.no mag ook komen.
Kan ze mooi de auto's wassen als wij terug zijn.
Zie je wel L.no, wij zijn helemaal niet zo slecht nog niet!
Ze mag ook wel een rondje met me mee hoor. Even op Scheveningen een ijsje halenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, vooruit. L.no mag ook komen.
Kan ze mooi de auto's wassen als wij terug zijn.
Zie je wel L.no, wij zijn helemaal niet zo slecht nog niet!
Nah.. zomaar binnenvallen is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij mag jezelf uitnodigen wanneer je wil
Pas maar op, straks wil ze nog in zo'n porsche gaan rijden ook. En dát kan natuurlijk nooit goed gaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze mag ook wel een rondje met me mee hoor. Even op Scheveningen een ijsje halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Scheveningen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze mag ook wel een rondje met me mee hoor. Even op Scheveningen een ijsje halen
Juist spannendquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah.. zomaar binnenvallen is niet mijn ding.
Ook goed. Ijsje na? Wel eerst een strandwandeling natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Scheveningen!Daar hebben ze lekkere spareribs!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil ze nog in zo'n porsche gaan rijden ook. En dát kan natuurlijk nooit goed gaan.
* Isdatzo iets over vinger geven en hand nemen mompelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil ze nog in zo'n porsche gaan rijden ook. En dát kan natuurlijk nooit goed gaan.
* Isdatzo iets over vinger geven en hand nemen mompelt.
Gast, je weet hoe lekker zo'n ding rijd, dat gevoel gun je toch een ander ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
Nee, juist aso.quote:
Ik zie het al voor me.. de Stage SC-ers... in slow motion rennen op het strand.. allemaal gelukkig en vrolijk kijken..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook goed. Ijsje na? Wel eerst een strandwandeling natuurlijk.
Ja, en wat als ze nou zo'n porsche sloopt? Da's verdomme heiligschennis jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gast, je weet hoe lekker zo'n ding rijd, dat gevoel gun je toch een ander ook?
De grote Stage SC 'Mannen met Porsches en stiekem ook vrouwen die met ons strandwandelen, spareribs eten en ijsje na' meet. Op Scheveningen.quote:
Ho even! Dacht dat het om ons tweeën gingquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, juist aso.![]()
[..]
Ik zie het al voor me.. de Stage SC-ers... in slow motion rennen op het strand.. allemaal gelukkig en vrolijk kijken..
Daar is het te koud voor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Vind ik wel dat L.no de auto's moet wassen met een bikini aan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen rijbewijs en ben daar te jong voor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en wat als ze nou zo'n porsche sloopt? Da's verdomme heiligschennis ja! Dat risico kunnen we toch niet nemen
?
Knap ik wel weer op.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en wat als ze nou zo'n porsche sloopt? Da's verdomme heiligschennis ja! Dat risico kunnen we toch niet nemen
?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ho even! Dacht dat het om ons tweeën ging
Je zegt het nu zelf.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De grote Stage SC 'Mannen met Porsches en stiekem ook vrouwen die met ons strandwandelen, spareribs eten en ijsje na' meet. Op Scheveningen.
Dacht je dat we die meet midden in de winter planden?quote:
ha hallo...! nee je komt mee, wast de auto's in bikini of je komt niet hoor...quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Daar is het te koud voor.![]()
[..]
Ik heb geen rijbewijs en ben daar te jong voor.
Oh... shit... Gaan wij wel eerst een dag eerder.. de boel alvast.. uh... verkennenquote:
Alleen die alarmdeuntje vind ik jammer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tienne_de_crecy.html
Oeh, best lekker muziekje.
Dat is heul geen Porsche, waarom dan de moeite?quote:
wel tof, met porsches en spikes enzo!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dacht je dat we die meet midden in de winter planden?
Het is nu al koud man.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dacht je dat we die meet midden in de winter planden?
Dat zijn teveel eisen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ha hallo...! nee je komt mee, wast de auto's in bikini of je komt niet hoor...
je bood zelf aan om de auto's te wassen...!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is nu al koud man.![]()
[..]
Dat zijn teveel eisen.Ik ben geen werkster.
We'll see.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh... shit... Gaan wij wel eerst een dag eerder.. de boel alvast.. uh... verkennen
Dat is waar. Heb ook liever herfst en vooral winterquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel tof, met porsches en spikes enzo!
Is dat neit slecht voor de auto's als ik het met ijs was?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bood zelf aan om de auto's te wassen...!
en dat puntquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is waar. Heb ook liever herfst en vooral winter
En elke dag word automatisch een mooie dag met een Porsche onder je reet
misschien, maar het zijn gebruiksvoorwerpenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Is dat neit slecht voor de auto's als ik het met ijs was?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo TT verandert: Dating SC # 1076: In het nieuw gehesen.
Nou, natte wegen met natte bladeren? Niet ideaal, met de motor zou ik 't niet doen en met een porsche kan je dan ook niet vol gaanquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo TT verandert: Dating SC # 1076: In het nieuw gehesen.
gast, zelfs met regen en bladeren is het tof...quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, natte wegen met natte bladeren? Niet ideaal, met de motor zou ik 't niet doen en met een porsche kan je dan ook niet vol gaan.
Maar verder: winter![]()
. Maar dan wel een échte. Of echt koud met ijs en schaatsen óf veel sneeuw (én mag ook trouwens), maar niet zo'n half-wintertje met veel regen en 3 graden ofzo. Grootste nadeel van de winter is dat ik niet kan motorrijden
.
Ik zal erover nadenken, maar schrik niet als jullie auto's er niet meer uitzienquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien, maar het zijn gebruiksvoorwerpen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken, maar schrik niet als jullie auto's er niet meer uitzien
dat lukt je niet met ijs denk ik...quote:
Ja, de sloot in slippenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gast, zelfs met regen en bladeren is het tof...lekker slippen enzo!
Ik heb nagels en sieradenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat lukt je niet met ijs denk ik...
Dan hoef ik het iig niet meer schoon te maken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, de sloot in slippen. Heel tof
.
ach....quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, de sloot in slippen. Heel tof
.
ja dat lossen we wel op, en die sieraden draag je toch niet als je in bikini staat?quote:
of juist wel...quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan hoef ik het iig niet meer schoon te maken.
Beetje welquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Is dat neit slecht voor de auto's als ik het met ijs was?
Als ik moet zwemmen neit echt nee, maar bij dit geval doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach....
[..]
ja dat lossen we wel op, en die sieraden draag je toch niet als je in bikini staat?
Heb met de motor een keer een sloot greppel van 'binnen' bekeken, was rather pijnlijk en ik kan 't je afradenquote:
misschien dat je na het wassen van de auto's nog wel in Scheveningen de zee in kan...?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ik moet zwemmen neit echt nee, maar bij dit geval doe ik dat niet.
rolbeugels enzoquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb met de motor een keer een sloot greppel van 'binnen' bekeken, was rather pijnlijk en ik kan 't je afraden. Misschien is 't minder onaangenaam met een porsche
.
Zal wel meevallen denk ik. En als 't wel zo is kan ze ze daarna mooi gaan polijstenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of juist wel...
[ afbeelding ]
omdat de wasstraat die ik gebruik met mn werk en ook wat anderen, allemaal met heet water zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:39 schreef The_Dean het volgende:
Geloof me, autowassen met ijs is níét een goed idee. Waarom denk je dat wasstraten des winters altijd dicht zijn?
Dan doe ik het wel uit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien dat je na het wassen van de auto's nog wel in Scheveningen de zee in kan...?
Uiteraard... maar goed voor de lak is het niet meestalquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat de wasstraat die ik gebruik met mn werk en ook wat anderen, allemaal met heet water zijn?
kan jij toch ook op je motor nemen...?quote:
Omdat anders 't vocht lekker bevriest ná het wassen. En als L.no ze met B&J spul gaat 'wassen' smelt dat daarna gewoon, no probs.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:39 schreef The_Dean het volgende:
Geloof me, autowassen met ijs is níét een goed idee. Waarom denk je dat wasstraten des winters altijd dicht zijn?
och... die dingen zijn tegenwoordig heus wel verbeterd hoor, betere borstels en dat soort spulquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard... maar goed voor de lak is het niet meestal
wat? je bikini!quote:
denk je dat het vocht nog kan drogen bij porsches? ik zou hem gelijk weer droogrijden!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat anders 't vocht lekker bevriest ná het wassen. En als L.no ze met B&J spul gaat 'wassen' smelt dat daarna gewoon, no probs.
Overigens is de wasstraat waar ik altijd heen ga ook in de winter gewoon open hoor.
Dat beschermt 't kuipwerk tegen vallen, niet de berijderquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan jij toch ook op je motor nemen...?
[ afbeelding ]
geile motorenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat beschermt 't kuipwerk tegen vallen, niet de berijder.
En ik denk dat 't op mijn fietsje iets minder staat:
[ afbeelding ]
.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
och... die dingen zijn tegenwoordig heus wel verbeterd hoor, betere borstels en dat soort spul
[..]
wat? je bikini!![]()
![]()
Oh, het is dus niet schadelijk..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat anders 't vocht lekker bevriest ná het wassen. En als L.no ze met B&J spul gaat 'wassen' smelt dat daarna gewoon, no probs.
Overigens is de wasstraat waar ik altijd heen ga ook in de winter gewoon open hoor.
Nooo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bijna middernacht.
ik ga naar bed.![]()
ik heb een zware werkdag achter de rugquote:
ik ga ook slapen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bijna middernacht.
ik ga naar bed.![]()
Oke dan maar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb een zware werkdag achter de rugen ben absoluut niet fit.
Slaapse.quote:
quote:de groeten Porsche liefhebbers!![]()
Droogrijden is de meest ongewaardeerde sport die er bestaatquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk je dat het vocht nog kan drogen bij porsches? ik zou hem gelijk weer droogrijden!![]()
inderdaad...!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Droogrijden is de meest ongewaardeerde sport die er bestaat
jij ook maar slapen dan!quote:
Misschien denk jij ook 'misschien ga ik ook maar eens slapen.'quote:
Sterkte nog he.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even Dampo op mijn keel gesmeerd, kan ik nu met een gerust gart gaan slapen.
Weltrusten allemaal
Lol, die moet ik onthouden.quote:
I know, maar het blijft irritant.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dankjeMaar ik overleef het wel.
lekker op tijd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:59 schreef jna het volgende:
De neger des heils is er nog
Hoe moet ik deze inkoppen? In de rechter of linkerkruising?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lekker op tijd.Iedereen gaat naar bed, en dan kom jij nog even kijken.
Beide pls.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:04 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze inkoppen? In de rechter of linkerkruising?
Whutquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien denk jij ook 'misschien ga ik ook maar eens slapen.'
Inderdaad, ik had beter moeten weten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whut, waar zie je me voor aan
.
.
Ah.. ik had een geniale grap verwacht.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:09 schreef jna het volgende:
Eigenlijk valt er weinig in te koppen. Alle vooroordelen zijn al gepost
Die bewaar ik voor drukke momentenquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah.. ik had een geniale grap verwacht.
Ik bleef expres ook nog even op FOK!. En dan krijg je zoiets.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah.. ik had een geniale grap verwacht.
Goed idee. Misschien kan je zeggen dat je bij m'n ontdekking bent geweest laterquote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik bleef expres ook nog even op FOK!. En dan krijg je zoiets.![]()
Ga ik nu maar slapen. Hopelijk helpt een beetje nachtrust.
Huh? Wat?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:18 schreef jna het volgende:
[..]
Goed idee. Misschien kan je zeggen dat je bij m'n ontdekking bent geweest later
Cool!quote:
Ik ben erquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:28 schreef L.no het volgende:
Ik realiseer me net iets... waar is DjRex?
En ik mis Nico.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Hoi!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:49 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:49 schreef DjRex89 het volgende:
Ja ik geef het toe, ik was/ben zo kansloos om alles terug te lezen. Ben daarbij ook tot de conclusie gekomen dat topics die over auto's gaan veel sneller vol zitten dan anders
Tevens concludeer ik dat jullie op vrijdagavond geen sociaal leven gevonden konden krijgen. Ach, kleinigheidjes hou je tochEchte studenten gaan op donderdag uit om dan vrijdag lam op college te verschijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Huilen dan.
Maar het is nu vrijdagavond?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Echte studenten gaan op donderdag uit om dan vrijdag lam op college te verschijnen.
.
Bijdevoetjequote:
* DjRex89 meldt zichquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:06 schreef Isdatzo het volgende:
Nais!
Delen met diegenen die nog wakker zijn.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:04 schreef Bootje84 het volgende:
Zo spamsletjes..
Terug uit casino, ¤560,- winst
ROFL!
Luctorquote:
Wel goed hoor, ga zo richting limburg naar mn tante voor mn knie...quote:
Wat is er met je knie dan? Heb ik weer iets gemist?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel goed hoor, ga zo richting limburg naar mn tante voor mn knie...
op de keelpijn na, wel goed. Zolang ik maar niet hoef te slikken of praten gaat het wel prima.quote:Hoe gaat het met Luctor dan?
Ik heb dus geen idee.. Sinds vorige week opeens heel erg last van (dag na de training) alleen ik was tijdens de training niet op mn smoel gegaan ofzo. Dus heb geen idee wat het is en hoe het komt. Mn tante is fysio dus die wilde er wel naar kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er met je knie dan? Heb ik weer iets gemist?![]()
Kan je ook gelijk even langs L.no
Lekker rustig danquote:op de keelpijn na, wel goed. Zolang ik maar niet hoef te slikken of praten gaat het wel prima.
Dat is wel best kut dan. Hopelijk kan je tante achterhalen wat het is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee.. Sinds vorige week opeens heel erg last van (dag na de training) alleen ik was tijdens de training niet op mn smoel gegaan ofzo. Dus heb geen idee wat het is en hoe het komt. Mn tante is fysio dus die wilde er wel naar kijken.
quote:Lekker rustig dan
Het blijft iTunes..quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weeral een update van iTunes.Ik ben nog niet eens gewend aan de vorige.
succes bij je tante. tot vanmiddagquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:16 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik ben weg, want zou er rond 12 uur zijn en is ruim 45min rijden.. Dus tot vanmiddag
quote:
PB is een beetje ziek..quote:
join the club.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
PB is een beetje ziek..
* PieterBas neuriet een mexicaans muziekje...
fritsquote:
Ben ik weerquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
succes bij je tante. tot vanmiddag
hpiquote:
laten we dat dan maar hopen.quote:Het was gelukkig niks ernstigs. Een irritatie aan de pees die over mn knieschrijf loopt. Ik mag gewoon sporten en ze heeft het behandeld met wat zalfjes en een soort van massage en dan moet het vanzelf overgaan
Heb mn voorspeller precies verkeerd om ingevuldquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat de kwalificatie om 14:00 uur zou zijn. Is ie pas om 16:00 uur. Moet ik nog twee uur wachten.
Volgens mij ben ik het weer eens vergeten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb mn voorspeller precies verkeerd om ingevuld
Dus tot nu toe nog 0 punten
Force India laat weer eens zien dat ze alleen hard kunnen gaan.. op snelle circuits.quote:
Mijn voorspelling voor morgen:quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:RTL laat weer eens geen uitslag zien.
![]()
Vettel moet morgen maar gewoon gaan winnen.
quote:Plaats 1 Rubens Barrichello
Plaats 2 Lewis Hamilton
Plaats 3 Jenson Button
Plaats 4 Kimi Räikkönen
Plaats 5 Mark Webber
Plaats 6 Sebastian Vettel
Plaats 7 Fernando Alonso
Plaats 8 Heikki Kovalainen
En voor de kwali had ik hamilton op 3.. En McLaren voor hoogste topsnelheid. Toch nog 2 puntjes binnenquote:
Hamilton op twee behoort tot de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn voorspelling voor morgen:
[..]![]()
Dat wordt een slechte ronde voor me..
Dat is ook allesquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hamilton op twee behoort tot de mogelijkheden.
je hebt sowieso meer punten gescoord dan ik.quote:
Dan is 't al donkerquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:11 schreef DjRex89 het volgende:
Vanavond BBQ, alleen begint ie pas om 8 uur
Oh fuck, helemaal vergeten dat een BBQ het in het donker niet doetquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh fuck, helemaal vergeten dat een BBQ het in het donker niet doet
quote:
QFT!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:10 schreef jna het volgende:
Paintball
eindelijk iets waar ik wat heb aan al die jaren gamen
Ik vind vooral de schoten op je hand vervelend. Vorige keer keek ik naar m'n hand toen dacht ik: "hey rode verf" terwijl ze toch echt met geel schotenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!
Lekker flanken
Plek boven mn knie toch niet lief hoor.. Doet au. Maar goed. verder wel vet.
Op je scheenbeen is ook leukquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vind vooral de schoten op je hand vervelend. Vorige keer keek ik naar m'n hand toen dacht ik: "hey rode verf" terwijl ze toch echt met geel schoten
Ik raakte er ook eentje op zn pols. Die zal hij ook wel gevoeld hebben. Helaas niemand in zn noten geschoten. Das natuurlijk helemaal bonuspuntenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vind vooral de schoten op je hand vervelend. Vorige keer keek ik naar m'n hand toen dacht ik: "hey rode verf" terwijl ze toch echt met geel schoten
ik doe mijn harnas wel aan dan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
Mwah, iemand op bewust op z'n ballen schieten.
Die gast die daar werkte, zei ook dat hij een tok gekocht had, nadat hij een keer in zn noten was geraakt. Deed blijkbaar au.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
Mwah, iemand op bewust op z'n ballen schieten.
verrassend dat dat pijn doet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die gast die daar werkte, zei ook dat hij een tok gekocht had, nadat hij een keer in zn noten was geraakt. Deed blijkbaar au.
[jambers] overdag is zij een sociaal meisje wat graag met haar vriendinnen samen is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:32 schreef L.no het volgende:
Hoi!
Net terug van een van mijn beste vriendinnen. Ze had vandaag een optreden. Wat een mooie stem heeft ze toch.![]()
Vanavond lekker dansen in een club/disco.
PB doet het beterquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:41 schreef jna het volgende:
[..]
[jambers] overdag is zij een sociaal meisje wat graag met haar vriendinnen samen is.
'S avonds verandert zij echter in een feestbeest die de dancings van Limburg onveilig maakt [/jambers]
Ja, wie had dat nou gedachtquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verrassend dat dat pijn doet.
inderdaad, dat verwacht je ook helemaal niet zoiets.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:41 schreef jna het volgende:
[..]
[jambers] overdag is zij een sociaal meisje wat graag met haar vriendinnen samen is.
'S avonds verandert zij echter in een feestbeest die de dancings van Limburg onveilig maakt [/jambers]
Fouten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]je verbetert zijn fout niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |