Eindelijkquote:
Deal!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Tijd voor een meeting, trakteer ik jullie op een ijsje
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Tijd voor een meeting, trakteer ik jullie op een ijsje
Maar jij bent hier vaker.quote:
een fout in de kloonquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
Oja, PB. Je kloon die ik als klasgenoot heb is geen perfecte kloon. Hij is niet zo goed in atletiek.
Misschien is het handig als we nu al een SC meet hebben zodat Dean je een ijsje kan geven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kan niet meer slikken zonder pijn.
Oh, dat is nou jammer... maar misschien kan ie dan wel mijn werkzaamheden overnemen.. kan ik lekker in bed blijven liggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
Oja, PB. Je kloon die ik als klasgenoot heb is geen perfecte kloon. Hij is niet zo goed in atletiek.
Nou, hij is wel VWO-materiaal, alleen is hij lui.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh, dat is nou jammer... maar misschien kan ie dan wel mijn werkzaamheden overnemen.. kan ik lekker in bed blijven liggen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien is het handig als we nu al een SC meet hebben zodat Dean je een ijsje kan geven.
geen idee waar zij zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:28 schreef L.no het volgende:
Ik realiseer me net iets... waar is DjRex?
En ik mis Nico.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh, dat is nou jammer... maar misschien kan ie dan wel mijn werkzaamheden overnemen.. kan ik lekker in bed blijven liggen
blijkbaar net als PB dus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, hij is wel VWO-materiaal, alleen is hij lui.
Ja, dat maakt niet uit. Dat maakt het allemaal gezelliger.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar misschien besmet ik jullie dan ook, zodat jullie ook verkouden worden.![]()
[..]
geen idee waar zij zijn.
Maar ik ben geen VWO niveauquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
blijkbaar net als PB dus.
Oja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
blijkbaar net als PB dus.
of juist wel, dat ze in de kloon wat foutjes uit het orgineel gehaald hebben. Maar dan is er niet echt meer sprake van een kloon, maar een verbeterde versie. PB1.2 of zo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:32 schreef PieterBas het volgende:
Het zou niet mogelijk moeten zijn.. dat de kloon slimmer is als het origineel.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Moeten we een meet plannen in de whiskyschuur hier in de buurt, kan je iets van 2000 soorten proeven.
Versie 1.2 hadquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
of juist wel, dat ze in de kloon wat foutjes uit het orgineel gehaald hebben. Maar dan is er niet echt meer sprake van een kloon, maar een verbeterde versie. PB1.2 of zo.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:33 schreef PieterBas het volgende:
mavo, maar ondertussen wel met een HBO diploma
Dan zit je volgens mij al in versie 9.5.1.2.4 revisedquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Versie 1.2 had
A) beter moeten kunnen sporten
B) slimmer wezen
C) beter bij de vrouwen liggen.
Jemig, ik hoef niet bezopen te zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Moeten we een meet plannen in de whiskyschuur hier in de buurt, kan je iets van 2000 soorten proeven.
Ach, nu doet hij gewoon havo. HBO gaat hij ook doen (toevallig is hij net zoals mij van plan om Japans te studeren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:33 schreef PieterBas het volgende:
mavo, maar ondertussen wel met een HBO diploma
havo is moeilijker dan vwo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Jemig, ik hoef niet bezopen te zijn.![]()
[..]
Ach, nu doet hij gewoon havo. HBO gaat hij ook doen (toevallig is hij net zoals mij van plan om Japans te studeren.)
Huh?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
havo is moeilijker dan vwo.
quote:
Dat soort talen zijn er toch alleen op WO niveau?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Jemig, ik hoef niet bezopen te zijn.![]()
[..]
Ach, nu doet hij gewoon havo. HBO gaat hij ook doen (toevallig is hij net zoals mij van plan om Japans te studeren.)
zodra je in de tweede fase zit, of bestaat dat niet meer? iig zodra je een profielkeuze gemaakt hebt, ga je naar de vierde bij zowel havo als vwo. vervolgens heb je hetzelfde lesmateriaal maar op het vwo heb je wel een jaar langer voor dezelfde stof.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat soort talen zijn er toch alleen op WO niveau?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat soort talen zijn er toch alleen op WO niveau?
Meen je dat?!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zodra je in de tweede fase zit, of bestaat dat niet meer? iig zodra je een profielkeuze gemaakt hebt, ga je naar de vierde bij zowel havo als vwo. vervolgens heb je hetzelfde lesmateriaal maar op het vwo heb je wel een jaar langer voor dezelfde stof.
Van mij mogen ze een chip maken en die inplanten bij me waardoor ik alle talen spreek, versta en schrijf en ook alle mogelijke dialecten en spraakgebrekken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope.Hiero in Maastricht heb je een HBO die dat ook heeft.
Je kan ook Chinees leren of Arabisch in die richting.
je krijgt wel een paar hoofdstukken extra, maar althans toen ik nog op de havo zat, hadden we hetzelfde boek als de vwo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Meen je dat?!
Dus ik kan net zo goed een VWO-er zijn, omdat ik dit jaar opnieuw doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |