Dichtbij / niet ver van Venus (?)quote:Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent bekend met waarom hij ze zo gevormd heeft he?
Verder is mij frans erg beroerd, zou je hem eens vrij willen vertalen?
Jouw briefman zegt heel specifiek van 1932 iets dat 9 jaar duurt.quote:Op maandag 28 september 2009 13:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus jij vond het een democratie?
En 1932 was in Duitsland een jaar zoals elk jaar? Geen politieke veranderingen naar jou idee?
Hister moet dus Hitler voorstellen??quote:Op maandag 28 september 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dichtbij / niet ver van Venus (?)
de 2 grootsten van Azie en Afrika
het Rijn en Hister- gebied waarvan men zegt dat het venus is
Schreeuwen en gehuil, in Malta en de Ligurische kust
Mja, ik kan er weinig meer van maken met mijn beperkte denkraam
Nee, onder Hitler was het geen dictatuur?quote:Op maandag 28 september 2009 13:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De volgende quote m.b.t. Duitsland in 1932 is vrij duidelijk
[..]
Geen dictatuur.
Afhankelijk van wie je het vraagt.quote:Op maandag 28 september 2009 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hister moet dus Hitler voorstellen??![]()
![]()
Bedankt.quote:Op maandag 28 september 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mja, ik kan er weinig meer van maken met mijn beperkte denkraam
Nee, je gaat aan mijn punt voorbij. 1932 is niet "significant" genoeg, dat was 1933.quote:Op maandag 28 september 2009 13:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee, onder Hitler was het geen dictatuur?
Prachtige tijden, vooral als jood of verstandelijk gehandicatepte. Lange leve de democratie in Duitsland van die tijd. Hoezee.. Hoezee.
We gaan nu zelfs de geschiedenis opnieuw inkleuren zolang we maar niet erkennen he.
Bron > wiki, geschiedenisboeken etc.quote:Nazi-Duitsland is de Duitse staat in de periode die ook wel Derde Rijk of in de propaganda van de nazi's soms ook Duizendjarige Rijk genoemd wordt. Deze periode in de geschiedenis van Duitsland duurde van het einde van de Weimarrepubliek op 30 januari 1933 tot het einde van de 2e Wereldoorlog in Europa op 8 mei 1945
Zoek het es op in "Conversations with Nostradamus Vol I, II en III" ... daar legt hij al zijn kwatrijnen zelf uit. (enkel voor de goedgelovige zielen hier natuurlijk)quote:
Correctie, daar wordt het uitgelegd door Dolores Cannon, die beweert in contact te staan met de geest van Nostradamus. (!!!)quote:Op maandag 28 september 2009 13:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zoek het es op in "Conversations with Nostradamus Vol I, II en III" ... daar legt hij al zijn kwatrijnen zelf uit. (enkel voor de goedgelovige zielen hier natuurlijk)
Heb thuis enkel "Nostradamus spreekt opnieuw liggen" (enige NL-boek), is slechts een deel van de 3 engelstalige boeken, zal es kijken of het er toevallig niet instaat.
Dat ontken ik ook niet, maar dat was niet zo in het o zo genoemde 1932quote:Op maandag 28 september 2009 14:00 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, Hitler was toch wel redelijk een dictator, ook al was ie officieel kanselier of-hoe-heet-het.
Daar heeft Chaplin nog z'n meesterwerk op gebaseerd
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002596322/index.html ?quote:Op maandag 28 september 2009 13:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zoek het es op in "Conversations with Nostradamus Vol I, II en III" ... daar legt hij al zijn kwatrijnen zelf uit. (enkel voor de goedgelovige zielen hier natuurlijk)
Heb thuis enkel "Nostradamus spreekt opnieuw liggen" (enige NL-boek), is slechts een deel van de 3 engelstalige boeken, zal es kijken of het er toevallig niet instaat.
quote:De meester zelf legt de raadsels uit die hij zorgvuldig verstopt had in zijn fameuze kwatrijnen of profetieën. Hij waarschuwt ons door vanuit zijn tijd met onze tijd in gesprek te gaan, zodat we onze vrije wil kunnen inschakelen om de toekomst te helpen veranderen. Hij zegt: 'Als ik jullie de meest verschrikkelijke dingen laat zien die de mens zichzelf kan aandoen, gaan jullie dan iets ondernemen om dit te veranderen?'
wie heeft dat boek geschreven, weet je dat toevallig?quote:Op maandag 28 september 2009 13:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dolores Cannon, zie bovenquote:Op maandag 28 september 2009 14:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie heeft dat boek geschreven, weet je dat toevallig?
ik las het toen ik het poste. Toch bedanktquote:
Idd , kheb er hier zelfs ooit een topic over gestartquote:
http://www.philipcoppens.com/nostradamus.htmlquote:Professor Rudy Cambier came to an astonishing revelation when he read Nostradamus' quatrains: they were not written in French, but in Picardian, the language of the area he grew up in, and a language he knew perfectly. Reading the "prophecies" properly, Cambier discovered that the Centuries were not prophecies at all, but were therefore not less intriguing or important. What they revealed was that Nostradamus had stolen a 300 year old manuscript from a Belgian monastery, detailing the last days of the Knights Templar, and their provisions to safeguard their treasure.
quote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef mediaconsument het volgende:
Beetje loze discussie als je het vrijmetselaarsverleden van Nostradamus hier niet bij betrekt. Het verhaal van st. Malachy heeft hier volgens mij ook wat mee te maken.
Wat losse informatie hierover:
http://www.perillos.com/nostradamus.html
Boek, gepost door merlin693, hij heeft meegeholpen aan een onderzoek van een vrijmetselaar met een vrij hoge graad, dit is de uitkomst.
http://82.75.237.88/TheLongLostSecretsOfFreemasonary.zip
Ik heb dan ook verhalen gelezen dat Nostradamus de informatie uit zijn profetieën gestolen heeft, oftewel eigenlijk maar een slinks mannetje was. Het staat in ieder geval vast dat zijn naam nogsteeds erg bekend is, wat op zichzelf al een flinke prestatie is.
En nog een link naar het verhaal van de gestolen manuscripts. Wederom heeft dit te maken met the Knightstemplar.
[..]
http://www.philipcoppens.com/nostradamus.html
Oftewel lijkt het me beter om achter de bron van deze profetieën aan te gaan, dan deze profetieën te gaan beoordelen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Reichskonkordatquote:Dann sagt er, daß der regierende Papst dabei sei beim Friedensschluß, muß aber zuvor in Italien fliehen, da er als Verräter hingestellt wird, und er kommt nach Köln, wo er nur einen Trümmerhaufen findet, alles kaputt. Und im Jahre 1943 kommt erst der Aufstieg. Dann kommen gute Zeiten. Auch von Italien sagt er, daß es gegen uns geht und in einem Jahr den Krieg erklärt und beim 2. Krieg mit uns geht. Italien wird furchtbar zugerichtet und viele deutsche Soldaten finden dort ihr Grab.
quote:The Reichskonkordat is the concordat between the Holy See and Germany. It was signed on July 20, 1933 by Eugenio Cardinal Pacelli and Franz von Papen on behalf of Pope Pius XI and President Paul von Hindenburg respectively. It is still valid today in Germany.
Oj je nou zegt dat de profetieen onzin zijn omdat ze vaag en multi-interpretabel zijn, of dat je zegt dat ze onzin zijn omdat het geen profetieen zijn maar verhalen over de tempeliers maakt voor de eindconclusie toch weinig uit ?quote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef mediaconsument het volgende:
Oftewel lijkt het me beter om achter de bron van deze profetieën aan te gaan, dan deze profetieën te gaan beoordelen.
Duits is niet mijn beste taal.quote:Op maandag 28 september 2009 15:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit is wel heel interessant
Trouwens voor diegene die nog even verder willen speculeren over de brieven van Rill, je kunt ze op deze site uitlezen:
http://www.stormloader.com/users/charon/ananke.htm
Deze is ook leuk en ja.. weer treffend:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Reichskonkordat
[..]
Even een cross-reference > afgelopen zaterdag heb ik Alchemie & Mystiek en "De Vrijmetselaarij" (auteur weet ik zo niet uit mijn hoofd, het is een klein boek) op de kop getikt, dus ik kan je binnenkort aanvullen in het topic in BNWquote:Op maandag 28 september 2009 15:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Duits is niet mijn beste taal.![]()
Het verhaal rondom de vrijmetselaars is binnen dit verhaal ook zeer interessant. Ook omdat zij zeer bedreven zijn in geometrie. In BNW zijn hier nu wat topics over, waar zo nu en dan leuke informatie in naar voren komt.
Rennes-la-Chateau was overigens ooit de hoofdstad van het Heremitische rijk, die vochten volgens mij tegen de Vandalen. Volgens mij komen de Semieten ook uit die tijd.Alarik van de Heremieten is overigens een van de weinige krijgsheren die Rome heeft bezet ten tijde van het Romeinse rijk.
Probeer je het topic om zeep te helpen ofzo? Beetje een loze vraag.quote:Op maandag 28 september 2009 15:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oj je nou zegt dat de profetieen onzin zijn omdat ze vaag en multi-interpretabel zijn, of dat je zegt dat ze onzin zijn omdat het geen profetieen zijn maar verhalen over de tempeliers maakt voor de eindconclusie toch weinig uit ?
quote:Op maandag 28 september 2009 10:01 schreef _Led_ het volgende:
Altijd interessant om te zien hoe een psychose zich ontwikkelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |