Okquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook maar dat zag er toch weer iets anders uit.
Was een item bij DWDD. Zij heeft als Lucretia Martina, beroep: weervrouw op Aruba (dacht ik), weer vele Nederlanders voor de gek gehouden. Zoals eerst met Ushi. Maar dit keer écht onherkenbaar. Stond er echt van te kijken!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een reclame van Wendy met Ushi en van Dijk. Volgens mij heeft ze vandaag ook iets met audities te maken gehad als negerin, maar ik weet het niet zeker
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:04 schreef Marieke12 het volgende:
overduidelijk wie de MP is: in eerste instantie wist ik echt niet wie het was, tot ze begon te zingen en slist, toen was het meteen duidelijk en 100% zeker: het nichtje van Gordon, Deborah. Die heeft al aan zoveel audities meegedaan en dacht zeker dat het nu ging lukken, maar helaas!
Dat was inderdaad errug goed!!!! Ik kwam het tegen met zappen en dacht wel van, wat heeft dat mens een rare lip en waarom wisselt ze steeds van accent, maar toen ik later hoorde dat het Wendy van Dijk was viel mijn mond open! Knap van Wendy hoor!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 06:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Was een item bij DWDD. Zij heeft als Lucretia Martina, beroep: weervrouw op Aruba (dacht ik), weer vele Nederlanders voor de gek gehouden. Zoals eerst met Ushi. Maar dit keer écht onherkenbaar. Stond er echt van te kijken!
Ik vind het nu wel weer genoeg geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog twee auditieafleveringen hierna volgens mij
welkomquote:
Volgens mij is dat niet zo hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:31 schreef Karina het volgende:
Nog even doorbijten, dan naar de liveshows. Vorige week niet kunnen kijken, alleen het laatste stukje, we zien de Mystery Guest nu toch, die van de vorige keer?
Oh dat dacht ik, het zag er zo uit in ieder geval. Dat Engels klinkt ook nergens naar van deze dame.quote:
maar het is al de 9e afl het duurt te langquote:
Daarom kijk ik altijd (op deze keer na) altijd online, dat scheelt meer dan een half uurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar het is al de 9e afl het duurt te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |