wij? spreek voor jezelf wil je. Ken genoeg mensen die niet militair zijn en die er heel anders over denken dan degene die er zo tegen zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:53 schreef Tha_T het volgende:
Wat ik grappig vindt in dit topic is dat alle militairen zeggen: "Jaaa, we willen doorgaan". En een ieder ander zegt: "Fok off, dat kost een hoop geld en eigenlijk levert het niet op. Vervolgens schienten de militairen in verdediging (Logisch want: "Ge blijft van mijn boterham af") en de belastingbetaler mag er weer op inpreken.
Militairen. Wij, het volk, betalen jullie en we vinden het goed geweest. Word maar huurling mocht je er anders over denken..
Om nog maar niet te spreken over het gedrag van de DEF-mods in dit topic, maar goed
Euh, voor je begint over "wij het volk": zou je even willen controleren of je wel voor iedereen mag spreken?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:53 schreef Tha_T het volgende:
Wat ik grappig vindt in dit topic is dat alle militairen zeggen: "Jaaa, we willen doorgaan". En een ieder ander zegt: "Fok off, dat kost een hoop geld en eigenlijk levert het niet op. Vervolgens schienten de militairen in verdediging (Logisch want: "Ge blijft van mijn boterham af") en de belastingbetaler mag er weer op inpreken.
Militairen. Wij, het volk, betalen jullie en we vinden het goed geweest. Word maar huurling mocht je er anders over denken..
Om nog maar niet te spreken over het gedrag van de DEF-mods in dit topic, maar goed
Je zegt, wat ik al dacht, dat die defensiegasten hier gewoon hun eigen baan lopen te verdedigen, ipv eens logisch na te denken.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:53 schreef Tha_T het volgende:
Ik ken zoveel mensen die medestanders van mijn standpunten zijn, maar die zijn hier niet in het topic aanwezig, net zoals die van jou!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
wij? spreek voor jezelf wil je. Ken genoeg mensen die niet militair zijn en die er heel anders over denken dan degene die er zo tegen zijn.
"Ik vind"quote:Op woensdag 30 september 2009 13:43 schreef SingleCoil het volgende:
ah...de goede kant op...en dat kun jij wél in je uppie bepalen?
Of die gasten die wel in defensie willen werken maar niet in Afghanistan.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je zegt, wat ik al dacht, dat die defensiegasten hier gewoon hun eigen baan lopen te verdedigen, ipv eens logisch na te denken.
Referendum houden en het is ook gelijk afgelopen met de moslims.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef THEFXR het volgende:
Heeft het volk daarvoor gekozen? nee, het werd ons door de strot geduwd, net zoals als deze "opbouwmissie"
Referendum houden en het is gelijk afgelopen met die missie.
Zoals...?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of die gasten die wel in defensie willen werken maar niet in Afghanistan.
Toch grappig dat iemand dan denkt namens "wij, het volk" te kunnen spreken... Als je vindt dat een door het volk gekozen regering dat al niet kan, hoe kan iemand dat hier dan wel niet denken.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:44 schreef THEFXR het volgende:
Ik ken zoveel mensen die medestanders van mijn standpunten zijn, maar die zijn hier niet in het topic aanwezig, net zoals die van jou!
18 jarige gastjes die een stijve plasser krijgen van een plaatje van een Apache of Leo3, maar niet de leeftijd/instelling/ballen/leeftijd hebben voor een echte mannen-missie.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
18 jarige gastjes die een stijve plasser krijgen van een plaatje van een Apache of Leo3, maar niet de leeftijd/instelling/ballen/leeftijd hebben voor een echte mannen-missie.
Ik ken ze niet persoonlijk, maar ze zullen als defensiemedewerker tegen Afghanistan zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals?Namen en rugnummers please.
Ah, een aanname dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ken ze niet persoonlijk, maar ze zullen als defensiemedewerker tegen Afghanistan zijn.
snelheidslimiet, belasting, voetbal (hoop doet leven)?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Referendum houden en het is ook gelijk afgelopen met de moslims.
Referendum houden en het is ook gelijk afgelopen met belasting betalen.
Zo kan ik er nog wel 15 bedenken. Je wil niet alles door het volk laten bepalen.
Net zoals de aanname dat defensiegasten ...quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je zegt, wat ik al dacht, dat die defensiegasten hier gewoon hun eigen baan lopen te verdedigen, ipv eens logisch na te denken.
Die geloven alles wat de staat hun voorkauwt.
inderdaad, een MOD hoort onpartijdig te zijn , maar daar merk je hier weinig van.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:53 schreef Tha_T het volgende:
Juist het is gewoon hun broodwining, de rest zal ze worst zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die geloven alles wat de staat hun voorkauwt.
Ja, alle militairen zijn idioten en nutteloos. Laten we Defensie afschaffen!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:05 schreef henkway het volgende:
[..]
Juist het is gewoon hun broodwining, de rest zal ze worst zijn
Maar het is ons belastinggeld.
Ga maar gewoon de kost verdienen met commercieel ploeteren in plaats van met een jeep crossen en onzin brallen.
Zie je wel dat je het begrijptquote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, alle militairen zijn idioten en nutteloos. Laten we Defensie afschaffen!
Overdrachtelijke zin des woord aub. Dacht dat dat wel redelijk duidelijk was.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, voor je begint over "wij het volk": zou je even willen controleren of je wel voor iedereen mag spreken?![]()
Hoe meet je dat? Wat ik aan beelden in de media zie vallen er óf slachtoffers óf men loopt patrouille. Reuze spannend allemaal maar waar meet je aan dat het de goede kant uit gaat?quote:Ik ben geen militair (al enige tijd niet meer), en betaal via de belastingdienst riant mee aan Afghanistan. Zonder klachten, ik vind dat er WEL een goede klus geklaard wordt daar. Weliswaar worden er fouten gemaakt, en is niet alles ideaal, maar de grote lijn is duidelijk de goede kant op.
En andersom hetzelfde maar de TS trapte af met een onderzoek waarin de meerderheid van Nederlanders zegt dat ze het wel gezien hebben daar.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
wij? spreek voor jezelf wil je. Ken genoeg mensen die niet militair zijn en die er heel anders over denken dan degene die er zo tegen zijn.
Nou niet alles te ver doortrekken. Als wij de Landmacht niet hadden waren de locomotieven niet onder die brug vandaan gekomen. Hartstikke nuttig werk en laat heel duidelijk de nuttigheid van onze Krijgsmacht zien.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:05 schreef henkway het volgende:
[..]
Juist het is gewoon hun broodwining, de rest zal ze worst zijn
Maar het is ons belastinggeld.
Ga maar gewoon de kost verdienen met commercieel ploeteren in plaats van met een jeep crossen en onzin brallen.
Ja dat dacht ik ook , goed dat we die dingen hebben anders hadden we het duitsers of belgen moeten vragen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou niet alles te ver doortrekken. Als wij de Landmacht niet hadden waren de locomotieven niet onder die brug vandaan gekomen. Hartstikke nuttig werk en laat heel duidelijk de nuttigheid van onze Krijgsmacht zien.
grapje zeker?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:17 schreef henkway het volgende:
Rasmussen zei net in acht uur nieuws , dat we nergens komen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |