abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73239191
Wat ik grappig vindt in dit topic is dat alle militairen zeggen: "Jaaa, we willen doorgaan". En een ieder ander zegt: "Fok off, dat kost een hoop geld en eigenlijk levert het niet op. Vervolgens schienten de militairen in verdediging (Logisch want: "Ge blijft van mijn boterham af") en de belastingbetaler mag er weer op inpreken.

Militairen. Wij, het volk, betalen jullie en we vinden het goed geweest. Word maar huurling mocht je er anders over denken. .

Om nog maar niet te spreken over het gedrag van de DEF-mods in dit topic, maar goed
pi_73239911
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:53 schreef Tha_T het volgende:
Wat ik grappig vindt in dit topic is dat alle militairen zeggen: "Jaaa, we willen doorgaan". En een ieder ander zegt: "Fok off, dat kost een hoop geld en eigenlijk levert het niet op. Vervolgens schienten de militairen in verdediging (Logisch want: "Ge blijft van mijn boterham af") en de belastingbetaler mag er weer op inpreken.

Militairen. Wij, het volk, betalen jullie en we vinden het goed geweest. Word maar huurling mocht je er anders over denken. .

Om nog maar niet te spreken over het gedrag van de DEF-mods in dit topic, maar goed
wij? spreek voor jezelf wil je. Ken genoeg mensen die niet militair zijn en die er heel anders over denken dan degene die er zo tegen zijn.
Peace through power!!
  woensdag 30 september 2009 @ 13:37:04 #228
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_73240537
quote:

Euh, voor je begint over "wij het volk": zou je even willen controleren of je wel voor iedereen mag spreken? Ik ben geen militair (al enige tijd niet meer), en betaal via de belastingdienst riant mee aan Afghanistan. Zonder klachten, ik vind dat er WEL een goede klus geklaard wordt daar. Weliswaar worden er fouten gemaakt, en is niet alles ideaal, maar de grote lijn is duidelijk de goede kant op.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_73240722
quote:

Je zegt, wat ik al dacht, dat die defensiegasten hier gewoon hun eigen baan lopen te verdedigen, ipv eens logisch na te denken.
Die geloven alles wat de staat hun voorkauwt.
pi_73240735
ah...de goede kant op...en dat kun jij wél in je uppie bepalen?
Mu!
pi_73240751
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

wij? spreek voor jezelf wil je. Ken genoeg mensen die niet militair zijn en die er heel anders over denken dan degene die er zo tegen zijn.
Ik ken zoveel mensen die medestanders van mijn standpunten zijn, maar die zijn hier niet in het topic aanwezig, net zoals die van jou!
  woensdag 30 september 2009 @ 13:53:03 #232
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_73241057
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:43 schreef SingleCoil het volgende:
ah...de goede kant op...en dat kun jij wél in je uppie bepalen?
"Ik vind"

Net zo subjectief als dat jouw stelling subjectief is.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 30 september 2009 @ 13:55:44 #233
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_73241151
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Je zegt, wat ik al dacht, dat die defensiegasten hier gewoon hun eigen baan lopen te verdedigen, ipv eens logisch na te denken.
Of die gasten die wel in defensie willen werken maar niet in Afghanistan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_73241309
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef THEFXR het volgende:

Heeft het volk daarvoor gekozen? nee, het werd ons door de strot geduwd, net zoals als deze "opbouwmissie"
Referendum houden en het is gelijk afgelopen met die missie.
Referendum houden en het is ook gelijk afgelopen met de moslims.

Referendum houden en het is ook gelijk afgelopen met belasting betalen.

Zo kan ik er nog wel 15 bedenken. Je wil niet alles door het volk laten bepalen.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:07:37 #235
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_73241539
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Of die gasten die wel in defensie willen werken maar niet in Afghanistan.
Zoals...?
- Privacy Matters
pi_73241626
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:44 schreef THEFXR het volgende:

Ik ken zoveel mensen die medestanders van mijn standpunten zijn, maar die zijn hier niet in het topic aanwezig, net zoals die van jou!
Toch grappig dat iemand dan denkt namens "wij, het volk" te kunnen spreken... Als je vindt dat een door het volk gekozen regering dat al niet kan, hoe kan iemand dat hier dan wel niet denken.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:13:20 #237
pi_73241751
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:07 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Zoals...?
18 jarige gastjes die een stijve plasser krijgen van een plaatje van een Apache of Leo3, maar niet de leeftijd/instelling/ballen/leeftijd hebben voor een echte mannen-missie.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 30 september 2009 @ 14:15:35 #238
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_73241829
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

18 jarige gastjes die een stijve plasser krijgen van een plaatje van een Apache of Leo3, maar niet de leeftijd/instelling/ballen/leeftijd hebben voor een echte mannen-missie.
Zoals? Namen en rugnummers please.
- Privacy Matters
  woensdag 30 september 2009 @ 14:39:58 #239
pi_73242742
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:15 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Zoals? Namen en rugnummers please.
Ik ken ze niet persoonlijk, maar ze zullen als defensiemedewerker tegen Afghanistan zijn.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:57:16 #240
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_73243320
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ken ze niet persoonlijk, maar ze zullen als defensiemedewerker tegen Afghanistan zijn.
Ah, een aanname dus.
- Privacy Matters
  Moderator woensdag 30 september 2009 @ 15:01:01 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73243437
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef Northside het volgende:

[..]

Referendum houden en het is ook gelijk afgelopen met de moslims.

Referendum houden en het is ook gelijk afgelopen met belasting betalen.

Zo kan ik er nog wel 15 bedenken. Je wil niet alles door het volk laten bepalen.
snelheidslimiet, belasting, voetbal (hoop doet leven)?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 30 september 2009 @ 15:01:41 #242
pi_73243461
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:57 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ah, een aanname dus.
Net zoals de aanname dat defensiegasten ...
quote:

[..]

pi_73243507
quote:

inderdaad, een MOD hoort onpartijdig te zijn , maar daar merk je hier weinig van.
pi_73243590
quote:

[..]

Juist het is gewoon hun broodwining, de rest zal ze worst zijn
Maar het is ons belastinggeld.

Ga maar gewoon de kost verdienen met commercieel ploeteren in plaats van met een jeep crossen en onzin brallen.
pi_73244529
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:05 schreef henkway het volgende:

[..]

Ga maar gewoon de kost verdienen met commercieel ploeteren in plaats van met een jeep crossen en onzin brallen.
Ja, alle militairen zijn idioten en nutteloos. Laten we Defensie afschaffen!
pi_73244911
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ja, alle militairen zijn idioten en nutteloos. Laten we Defensie afschaffen!
Zie je wel dat je het begrijpt
pi_73244991
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Euh, voor je begint over "wij het volk": zou je even willen controleren of je wel voor iedereen mag spreken?
Overdrachtelijke zin des woord aub. Dacht dat dat wel redelijk duidelijk was.
quote:
Ik ben geen militair (al enige tijd niet meer), en betaal via de belastingdienst riant mee aan Afghanistan. Zonder klachten, ik vind dat er WEL een goede klus geklaard wordt daar. Weliswaar worden er fouten gemaakt, en is niet alles ideaal, maar de grote lijn is duidelijk de goede kant op.
Hoe meet je dat? Wat ik aan beelden in de media zie vallen er óf slachtoffers óf men loopt patrouille. Reuze spannend allemaal maar waar meet je aan dat het de goede kant uit gaat?
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

En andersom hetzelfde maar de TS trapte af met een onderzoek waarin de meerderheid van Nederlanders zegt dat ze het wel gezien hebben daar.
pi_73245041
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:05 schreef henkway het volgende:

[..]

Nou niet alles te ver doortrekken. Als wij de Landmacht niet hadden waren de locomotieven niet onder die brug vandaan gekomen. Hartstikke nuttig werk en laat heel duidelijk de nuttigheid van onze Krijgsmacht zien.
pi_73245127
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:48 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Nou niet alles te ver doortrekken. Als wij de Landmacht niet hadden waren de locomotieven niet onder die brug vandaan gekomen. Hartstikke nuttig werk en laat heel duidelijk de nuttigheid van onze Krijgsmacht zien.
Ja dat dacht ik ook , goed dat we die dingen hebben anders hadden we het duitsers of belgen moeten vragen.

Dan moeten we er daar maar een paar van bewaren als ze Defensie opheffen
  Moderator woensdag 30 september 2009 @ 15:53:40 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73245262
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:17 schreef henkway het volgende:
Rasmussen zei net in acht uur nieuws , dat we nergens komen
[..]

grapje zeker?

ik heb hier niet op gereageerd omdat ik het nog niet online kon terugvinden maar produceer je zelf de daadwerkelijke quote of moet ik het voor je doen want je weet donders goed dat de man niet helemaal zegt wat jij beweert

op deze manier heeft een discussie iig geen zin meer dus verklaar je nader aub want meer dan getroll kan ik hier niet van maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')