abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73119179
Was eigenlijk heel erg benieuwd naar Troel.
Ook naar de rest van de LLM maar omdat Troel gisteren nog naar het ziekenhuis ging.
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:26:30 #77
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73119236
och ja had het gelezen, maar vergeten...

Troel hoe gaat het met je???
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:37:10 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_73119276
Ik ben weer veilig thuisgekomen

Gisterenavond/nacht aan de CTG geweest, echo gemaakt, urine gecontroleerd. De pijn in mijn buik komt niet terug op de CTG, dus het is in ieder geval niet mijn baarmoeder Dat was een hele geruststelling, alhoewel we nog niet weten wat het wel is. Ik moet het voorlopig maar met paracetamol onderdrukken en maandag terugbellen voor de urine en wat mijn eigen gyn ervan zegt. Mijn bloeddruk was prima, hartslag wat hoog (maar ik lag ook niet echt handig, moest weer eens zelf dat CTGding vasthouden omdat het hartje anders niet constant te horen was). Wel sloeg de CTG bij de heftige krampen flink uit, maar die blijven onregelmatig, dus daar hoef ik me gelukkig niet echt druk over te maken.

Oja, al met al weten we dus eigenlijk niets meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:41:42 #79
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73119301
Morgen
Ik ben nog nooit zo lang zwanger geweest De vorige keer was ik al bevallen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:43:13 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73119308
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 08:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Morgen
Ik ben nog nooit zo lang zwanger geweest De vorige keer was ik al bevallen.
mijlpaal?
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:43:50 #81
190853 RockabeIIa
pi_73119312
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:44:12 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73119315
Troel, fijn dat het niet je baarmoeder is/was maar wel balen dat je niet weet wat het dan is... en dat het niet verholpen is...
pi_73119317
morgen

Fijn dat je weer thuis bent Troel; en eigenlijk wel goed dat het nog geen weeen zijn toch??

@Trixie; ik schud je de hand, ben ook alweer een paar uur wakker.... score van8 een uurtje of 5/6.. (maar niet aan 1 stuk ofzo...) En vanmorgen werd ik gewekt door een druk bewegend kindje... dat was dan wel weer lief.. (alleen een beetje jammer dat ik toen dus wel sliep... en in mijn droom voelde ik dus dat geschop, en toen ik wakker werd was het dus gewoon echt aan het bewegen haha)

@Rocka; ik hoop dat je na je warme kruik toch weer in slaap bent gevallen??

@partanimal lijnloos; fijn dat het een leuk feestje was! en vandaag dus de kinderkamer behangen! spannend joh! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat! (wij gaan volgende week behangen en ben al zoooooo nieuwsgierig!)

Goedemorgen het is mij
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:44:30 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73119318
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 08:43 schreef RockabeIIa het volgende:

pi_73119319
Heuj Troel, hoe ging het?

En goedemorgen!
pi_73119331
Je bent dus in feite niet veel wijzer?

Rocka ;'( ik snap er niks meer van. Tis te vroeg
pi_73119354
Môge dames!
Rocka en Xenia, ik hoop dat jullie nog wel effe geslapen.
Incantrix veel plezier met shoppen!
BJ hoest met je? Voel je je weer een beetje beter? Hoop het wel.
Nou ik de pc uitelkaar knutselen en klaar maken voor vertrek uit wat nu nog een werkkamertje is en straks babykamer!

Oh en iedereen natuurlijk een ! Wat je dag ook gaat brengen (hopelijk iets met baby's
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:52:14 #88
190853 RockabeIIa
pi_73119356
Amaranta, ik maakte gisteren een opmerking over dat overal een mijlpaal aan gehangen werd.

BJ, ja na een uurtje heb ik nog effe lekker geslapen totdat ons mormeltje er met zijn koude voetjes bij in kwam liggen Maar zo wakker worden is noooooit een straf <3
pi_73119365
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 08:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Amaranta, ik maakte gisteren een opmerking over dat overal een mijlpaal aan gehangen werd.

BJ, ja na een uurtje heb ik nog effe lekker geslapen totdat ons mormeltje er met zijn koude voetjes bij in kwam liggen Maar zo wakker worden is noooooit een straf <3
wat lief!!!

en ik voel me wel iets beter ivm gisteren, maar nog wel erg moe....
ga zo met mijn boek, lees momenteel een errrrg zielig boek (haar naam was Sarah) op de bank liggen...
pi_73119367
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 08:43 schreef Asyniur het volgende:

[..]

mijlpaal?
hehe

Fijn dat het iig geen ween waren troel

Bj, succes met het pimpen van het kamertje
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:55:36 #91
190853 RockabeIIa
pi_73119374
BJ, dan hebben jullie vast een heel fijne bank Dat bankhangen mis ik echt! Maar binnenkort kan het vast weer
Geniet van die lome zaterdagochtend.
pi_73119377
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 08:54 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

hehe

Fijn dat het iig geen ween waren troel

Bj, succes met het pimpen van het kamertje
wij gaan pas volgend weekend aan de slag , maar toch bedankt...
lijnloos is wel vandaag met schoonouders aan de klus
pi_73119389
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 08:55 schreef RockabeIIa het volgende:
BJ, dan hebben jullie vast een heel fijne bank Dat bankhangen mis ik echt! Maar binnenkort kan het vast weer
Geniet van die lome zaterdagochtend.
ja dat hebben wij idd, we hebben vorig jaar een hele fijne hoekbank gekocht met hele fijne hangmogelijkheden, lekker met de benen omhoog (wat dus weer erg goed is voor mijn enkels)...
pi_73119417
Scherm te lang open. Fijn dat het geen weeën waren! Maar wel balen verder

Gisteren met mijn mama geshopt, was erg leuk (en voordelig, voor mij dan, haha) Hip rokje gekocht Helemaal blij. Straks nog even langs de Miss Etam lopen, daar hebben ze hele comfortabele zwangerschapsleggings van een lekkere dikte
pi_73119431
Gisteravond wilde ik trouwens opstaan van de bank, was halverwege en kon niet meer voor of achteruit Steunde op mijn armen en dat ging nog en daar hing ik.... Bekken AUW!
TARA heeft me uiteindelijk omhoog moeten hijsen
Misschien toch niet meer een hele middag door de stad lopen
pi_73119476
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 08:56 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wij gaan pas volgend weekend aan de slag , maar toch bedankt...
lijnloos is wel vandaag met schoonouders aan de klus
Dan heb je die succeswensingen maar vast binnen haha

Ik had verkeerd gelezen

Enne, lijnloos dus succes, ben benieuwd.
  zaterdag 26 september 2009 @ 09:45:49 #97
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73119822
Zoo, daar ben ik weer, goodmorning ladies

Troel, wat fijn dat het geen weeën waren! Hopelijk komen ze er wel weer snel achter wat het dan wel was en kunnen ze er iets aan doen, het lijkt me echt heel lastig zo

BJ, ook alweer rot geslapen, nou hoor.. Gelukkig kun je nog weer even rustigaan doen

Lijnloos is al een paar uur in touw volgens mij? Spannend hoor, de babykamer doen Hopelijk post je wel foto's strakkies? Ik moet ook nog steeds foto's maken van hoe het nu is, maar de accu van mijn camera was vandeweek leeg en sindsdien vergeet ik het telkens. Hopelijk komen strakjes de knuffeltjes-in-stijl binnen, dan kan ik alvast een beetje verklappen welk thema het wordt

Xenia, heb jij nog een beetje kunnen slapen?

En Rocka, fijn te horen lezen dat jij ook nog wat slaap hebt kunnen pakken..

En ik ben zo hyperdepieper dat we een stuk eerder in de stad zijn als we gedacht hadden strakjes, jeuj! Zinin!
3!
pi_73119952
*Meldt*
Voor de slecht-slapende-dames
Lijnloos veel plezier vandaag!

Wij gaan vandaag onze electrische kruik ruilen, die doet het niet... Verder lekker een beetje in huis rommelen.
We hebben nog meer dan genoeg te doen de komende weken als we willen
pi_73120033
Die elektrische kruiken klonken wel logisch anders Maar ze gaan dus wel makkelijk kapot?

Incantrix heel veel plezier!
pi_73120059
Goedemorgen!

Ik hoop dat de nachtbrakers nog iets meer hebben kunnen slapen...

Troel, fijn dat het geen weeen waren, wel balen dat ze niet kunnen vaststellen wat het dan wel is.

Lijnloos, veel plezier met behangen.

BJ, lekker rustig aan doen... Een boekie erbij is nooit verkeerd!

CP, ik haal het ook echt niet om 5-7 boterhammen op een dag te eten. Ik eet er 4 en dat is meer dan genoeg. Wel zorg ik sinds ik zwanger ben dat ik braaf 2 stuks fruit en veel groente eet op een dag. Ik zorg er ook voor dat ik voldoende zuivel binnenkrijg, met kaas, karnemelk en een flinke bak yoghurt. Maar mijn vk zei dat de kleine toch wel pakt wat hij nodig heeft, dan gaat het alleen ten koste van jouw gezondheid.
  zaterdag 26 september 2009 @ 10:11:10 #101
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73120097
het lijkt me nog maar zo kort geleden dat ik hier helemaal onderaan de lijst stond en nu hoef ik nog maar 100 dagen

@Troel, wat vervelend die onzekerheid, kan het blaasontsteking zijn? Of een nierbekkenontsteking? Dat kan ook vreselijk pijn (kolieken) opleveren. Ik neem aan dat ze daar nu naar gekeken hebben?
pi_73120098
Goedemorgen allemaal!
Hier ook weer goed geslapen, alleen veel te laat naar bed gegaan. Maar gelukkig geen spannende dingen gepland dit weekend, dus lekker rustig aan doen.

Troel

Lijnloos, behang ze!

Incantrix, veel plezier vandaag!

Iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!
pi_73120154
Goede morgen allemaal!
Ik ga iedereen een fijne dag wensen, ben zelf lekker de hele dag de hort op!

Troel, wel fijn dat het niet van je baarmoeder afkwam maar balen dat je eigenlijk nog niks weet
pi_73120165
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 10:04 schreef freecell het volgende:
Die elektrische kruiken klonken wel logisch anders Maar ze gaan dus wel makkelijk kapot?
...
Freecell, ik heb 'm alleen nog maar getest om te zien of hij het wel werkelijk goed deed. Van de electrische kruiken hoef je er maar een in huis te hebben ipv 2 waterkruiken. Dus het is wel fijn dat die het dan in ieder geval doet. In ons geval niet dus, maar ik heb er verder nog geen negatieve verhalen over gehoord, ik denk dat we gewoon pech hebben. Het lijkt mij heel praktisch, ook om later zelf voor m'n koude voeten te gebruiken.
pi_73120267
@tan; jeuj! 100 dagen mijlpaal!
pi_73120460
meldt! hier nog met een dikke buik.

Mama_Papa een hondenbeet... hopelijk hou je er niet te lang last van.
Lijnloos veel succes met behangen!
Troel wat gek die krampen, maar gelukkig is alles goed met je beeb.

Gister middag naar de drukker geweest, we zijn super goed geholpen Heb het gevoel dat deze wel begrijpt wat we willen. De lege kaartjes worden maandag al besteld... moet alleen de foto's nog aan leveren en dan krijg ik volgende week de proef druk. Het is een hele last die van mn schouders valt
pi_73120494
Ook goedemorgen!
Ik heb, ondanks de jeuk aan mijn buik, heel goed geslapen. En ik werd supermelig wakker en daar had lief ook last van, dus wij hebben al zeker anderhalf uur liggen lachen om helemaal niets. Wel gezellig zo. En goed voor mijn luchtwegen want ik moest door al dat lachen ook flink hoesten.
Goed, vandaag een drukke dag. Eerst vanmiddag met mijn zussie koffieleuten in de stad en daarna naar mijn ouders om te eten. Vooral dat laatste wordt een uitdaging want dat is drie kwartier rijden. Ach, desnoods maar liggend op de achterbank.

Troel, vervelend dat je nu nog niets weet, maar toch fijn dat het geen echte weeën waren! En nachtbrakers succes vandaag met wakker blijven. En er ging iemand klussen aan de babykamer, succes! En Freecell, kon jij nou gisteren ineens niets meer met je bekken? Wel uitkijken he.

Zo en nou gaat manlief even mentholpoeder voor me halen, hopelijk helpt het tegen de jeuk. Fijne dag allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73120510
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 09:56 schreef Rubey het volgende:
*Meldt*
Voor de slecht-slapende-dames
Lijnloos veel plezier vandaag!

Wij gaan vandaag onze electrische kruik ruilen, die doet het niet... Verder lekker een beetje in huis rommelen.
We hebben nog meer dan genoeg te doen de komende weken als we willen
Zat de stekker er wel in ??
Of oplader of batterij of aanknop of....

* amaranta zat gisteren op school te klagen dat de boxen van de computer het niet deden voor de muziekles. Leerling: juf, misschien moet je deze kabel er nog in steken.
pi_73120536
Oh Mefke. Wat bewonder ik jouw doorzettingsvermogen! Nog eventjes en dan heb jij je Driekusje!
dikke knuffel voor joU!
  zaterdag 26 september 2009 @ 10:51:05 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73120580
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zat de stekker er wel in ??
Of oplader of batterij of aanknop of....

* amaranta zat gisteren op school te klagen dat de boxen van de computer het niet deden voor de muziekles. Leerling: juf, misschien moet je deze kabel er nog in steken.
hadden wij gisteren bij mijn schoonouders. 'De printer doet het niet.' Heb je de folie van de nieuwe cartridge gehaald

Ben even bij Prenatal geweest voor wat kraamkadootjes. Wat een leuke spulletjes!
Is het al 9 oktober?
  zaterdag 26 september 2009 @ 10:51:21 #111
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73120588
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 10:44 schreef mefke79 het volgende:
Ook goedemorgen!
Ik heb, ondanks de jeuk aan mijn buik, heel goed geslapen. En ik werd supermelig wakker en daar had lief ook last van, dus wij hebben al zeker anderhalf uur liggen lachen om helemaal niets. Wel gezellig zo. En goed voor mijn luchtwegen want ik moest door al dat lachen ook flink hoesten.
Goed, vandaag een drukke dag. Eerst vanmiddag met mijn zussie koffieleuten in de stad en daarna naar mijn ouders om te eten. Vooral dat laatste wordt een uitdaging want dat is drie kwartier rijden. Ach, desnoods maar liggend op de achterbank.
Dat klinkt als een prima ontspannen toestand. En misschien dat die drukke dag van vandaag wat in gang zet! Ik heb wel met je te doen eigenlijk, ik weet niet hoe het is om zover over te lopen, maar het lijkt me verre van ideaal.
pi_73120698
Amaranta hahahah... nee helemaal volgens het boekje, hij wordt niet warm genoeg en blijft maar twee uurtjes warm, ook helemaal ingepakt. Zou maximaal negen uur moeten zijn... De winkel doet gelukkig niet moeilijk en we kunnen zo een nieuwe ophalen!

Martine, fijn dat alles zo leuk ging bij de nieuwe drukker!
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:07:58 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_73120822
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 10:11 schreef Tan het volgende:
het lijkt me nog maar zo kort geleden dat ik hier helemaal onderaan de lijst stond en nu hoef ik nog maar 100 dagen

@Troel, wat vervelend die onzekerheid, kan het blaasontsteking zijn? Of een nierbekkenontsteking? Dat kan ook vreselijk pijn (kolieken) opleveren. Ik neem aan dat ze daar nu naar gekeken hebben?
Ja, maar daar krijg ik dus maandag pas de uitslag van. EN ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet goed genoeg opgelet heb bij biologie om te weten waar mijn nieren zitten Het schijnt daar wel in de buurt te zitten ergens

Mijn leverwaardes waren trouwens inderdaad goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73121720
Troel

Als je pijn in je nieren hebt voel je dat op je rug, onder je ribben.

Fijn dat het nog geen echt werk is, maar wat klote dat ze je er niet mee kunnen helpen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73121776
Mefke, wat heerlijk om zo wakker te worden zeg! Veel plezier bij je ouders en in de stad vandaag, kun je je autostoel niet in ligstand zetten? Dan hoef je ook niet achterin.

Hier goed geslapen en nu gaan we weer druk aan het werk in zn kamer. Schilderen, schuren en schilderen
pi_73121837
Mefke ik kijk regelmatig even om te zien of Driekus er al is, maar het is wel een volhoudertje hoor! En knap hoe je nog zo positief blijft ondanks dat je al een flink tijdje overtijd bent! Is er al iets bekend over wat ze gaan doen als Driekus nog langer binnen blijft zitten?

Raar idee hoor dat er zoveel tijd kan zitten tussen 4 baby's met dezelfde uitgerekende datum...
pi_73121855
Nog geen nieuws van Ssserrpente en de andere eventuele moeders?

Ben nog een beetje moe. En heb maar even snel het vorige en dit topic door genomen.
pi_73122059
Ymme: Sserpente heeft een prachtige dochter: Lente
pi_73122081
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:17 schreef ymme het volgende:
Nog geen nieuws van Ssserrpente en de andere eventuele moeders?

Ben nog een beetje moe. En heb maar even snel het vorige en dit topic door genomen.
Had je beter moeten kijken, ssserpente heeft zelfs al foto's gepost
pi_73122139
Sssperpente, gefeliciteerd
pi_73122205
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 08:43 schreef RockabeIIa het volgende:

pi_73122261
Hallo allemaal.

Heb even mijn stiefkinderen 5 minuten bij de computer vandaan kunnen jagen om me te kunnen melden na een heerlijke nacht. Nu al drie goede nachten op rij. Heerlijk.

Maar goed, verder weinig tijd dit weekend. In elk geval voor iedereen een
pi_73122306
@Stiemie: er is nu afgesproken dat ik dinsdag gebeld wordt door de vk, die heeft dan voor die dag of voor woensdag een afspraak voor me gemaakt bij de gyn. Dus dinsdag of woensdag op controle in het ziekenhuis en dan kijken ze daar of ik toch gestript kan worden en krijg ik uitgebreide controle. Vervolgens mag ik tot en met woensdagnacht thuis bevallen en zo niet, dan inleiden. En dat inleiden zal wel donderdag of vrijdag zijn.

Ooo en ik ben echt niet altijd zo optimistisch hoor! Gisteren had ik best een baaldag. Maar ja, als ik dan zoals vandaag vrolijk wakker wordt en de zon schijnt en ik ga wat leuks doen, dan kan ik daar wel enorm van genieten. En de mentolgel werkt goed tegen de jeuk, dus ook daar zijn we weer van verlost.

Rocka, Takkembah, Sorbo...hoe gaat ie met jullie?
pi_73122364
@ Morretje: Wat fijn dat je weer een posieve test hebt. En de eerste 8 weken zullen nu heel spannend voor je zijn. Maar de kans dat het nu wel goed gaat, is zoveel groter dan dat het fout zal gaan. Probeer in iedergeval te genieten, want je bent tenslotte wel lekker zwanger
Ik kan het me ook nog goed herinneren. Had het er gisteren nog met mijn man/vriend over. Hoe spannend de eerste weken waren van deze zwangerschap doordat ik een maand daarvoor ook een miskraam had gehad. Soms krijg ik er nog tranen van in mijn ogen, als ik eraan terug denk. Maar je leert genieten. Na elke echo word je iets zekerde. Vooral als je baarmoeder gaat groeien en je buik dus ook.
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:59:16 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_73122835
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:10 schreef Vlindur het volgende:
Troel
[ afbeelding ]
Als je pijn in je nieren hebt voel je dat op je rug, onder je ribben.

Fijn dat het nog geen echt werk is, maar wat klote dat ze je er niet mee kunnen helpen
Het is wel die plek, maar dan meer in mijn zij dan echt in mijn rug. Op de echo konden ze er geen rare dingen over zien in ieder geval. Maarja, we houden het in de gaten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73123074
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:28 schreef mefke79 het volgende:
CP waar je vooral op moet letten is het vocht, haal dat zeker! Anders krijg je sneller blaasontsteking en das niet fijn. Je groente en fruit zijn ook wel te halen. Maar ik geef toe ik haal de aardappelen never, het brood ook niet en ook de vleeswaren niet. Maar goed, ik doe aan zuiveloverkill door gewoon elke ochtend een liter karnemelk achterover te werken. Denk er ook aan, je lichaam gaat je vanzelf helpen op een gegeven moment want je krijgt gewoon meer honger. Tenminste, dat heb ik wel een tijdje gehad.

Enne, tis een advies he...het MOET niet. Komt goed, maak je niet druk!
En nou duik ik echt mijn badje in, even kijken of ik die bowlingbal wat slapper krijg...
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:33 schreef bodpa09 het volgende:
@CP: Ik schrok me tijdens mijn zwangerschap ook dood van dat lijstje (vooral omdat ik ontzettende cravings had in cheeseburgers en swirls ) en heb het aan mijn verloskundige gevraagd. Zij zei dat het er vooral om gaat dat je gevarieerd en gezond eet.
Dank je voor de reactie. Ik ga stoppen met me zorgen maken en me gek laten maken. Ik ga gewoon normaal eten zoals ik altijd doe, alleen wat meer fruit.
pi_73125398
Hč troel, wat irritant dat je daar zon last hebt en dan ook nog niet weten wat het is... erop!

Mefke, klimt in elk geval als een plan voor volgende week! Spannend hoor

uhm, de rest ben ik even kwijt... (sorry) maar een om het goed te maken

ben even lekker op bed aan het liggen want ik kon het uiteraard weer niet laten om te helpen sjouwen en zo dus nu begint alles zeer te doen (iets met schuld en bulten)... Effe uurtje plat en dan weer voor de catering zorgen! Schoonouders die kunnen behangen zijn echt !
Ik verwacht alleen niet dat ze het af gaan krijgen vandaag dus gaan ze maandag verder... Zal dan voor de nieuwsgierigen foto's in het kinderkamertopic flansen en als de pc het weer doet heb ik zelfs nog buikfotos van gisteravond! Woei...
pi_73127091
takkembah???
quote:
Na elke echo word je iets zekerde. Vooral als je baarmoeder gaat groeien en je buik dus ook
ja, maar niet iedereen krijgt elke week een recho
pi_73127268
Driekus, kom een buiten spelen! Lotte wil een vriend(innet)je! Mef, trek je het allemaal nog een beetje? Hopelijk helpt de mentholpoeder!

voor Morretje, wat fijn meis

Hebben de andere LLM er nog een beetje zin an, of zien jullie het niet meer zitten? voor jullie. Snel hebben jullie je beebjes in je armen!
Lotte!
Noah!
pi_73127425
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:17 schreef amaranta het volgende:
takkembah???
[..]

ja, maar niet iedereen krijgt elke week een recho
Dat zeg ik toch ook niet.
Elke week zou inderdaad wel erg veel zijn ja.

Maar om de 4 weken is toch redelijk normaal in het begin, en daarna iets minder.
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:42:46 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_73127625
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet.
Elke week zou inderdaad wel erg veel zijn ja.

Maar om de 4 weken is toch redelijk normaal in het begin, en daarna iets minder.
Nee ymme, dat is niet normaal

Normaal krijg je 1 termijnecho en dan de 20-weken echo en als je geluk hebt (of niet ) rond de 35 weken nog een echo om te kijken hoe de kleine ligt, maar dat is alleen als ze vermoeden dat het kindje nog in stuit ligt.
In sommige gevallen worden er meer echo's gemaakt, als je een eerdere miskraam hebt gehad, of als er andere reden zijn, maar er zijn ook zat vrouwen die het met 2 echo's moeten doen en de rest gewoon zelf moeten regelen als zijnde pretecho's en dus ook moeten betalen.

De eerste periode heb je sowieso maar iets van 1 keer per maand een afspraak bij de verloskundige als alles goed gaat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73128125
Ymme, wat Troel zegt, je krijgt echt niet zomaar en heel makkelijk extra echo's. MOet ook eerlijk zeggen dat het voor mij de volgende keer niet meer hoeft. Ik weet nu dat ik gewoon op mijn gevoel moet vertrouwen.

Hier weer terug uit de stad. Zoals zussie zei: "ik heb je even uitgelaten, dat kan straks niet meer". Zo lekker, koffiegedronken, winkel in winkel uit. Oke, maar een heel klein stukje stad gehad. Maar wel een bejaarde met een stok ingehaald (en met gemak ). Nu in de auto naar mijn ouders, lekker eten. En dan morgen een bevalling ofzo? Niet dat ik er van uit ga, ik ga er nu vanuit dat het wel inleiden zal worden. Kan het alleen maar meevallen.

Troel, voel je je al beter? En takkembah al gesignaleerd?
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:46:26 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73129155
Hier ook maar 2 echo's hoor
Eentje met 9 weken en eentje met 21 weken (20 weken echo).
Wij laten nog wel sowieso een pretecho maken. Na de 20 weken echo ga ik eens bellen met het bureau hier in de straat om een afspraak te plannen.
Lekker op waggel loop afstand

Ik heb trouwens vanaf dat ik 6 weken zwanger ben elke 3 weken een afspraak bij de VK. Alleen nu zitten er 4 weken tussen omdat ik liever na de 20 weken echo bij hun even langs kwam dan voor de 20 weken echo...

ssserpente, hoe beviel ( ) het bad eigenlijk?
En wie ging er ook alweer de baarkruk uitproberen? Incantrix?
pi_73129434
Bij mij zat er zelfs 6 weken tussen de afspraken in. Echo's dus 2 ( niet eens met 35 wk) en een pretecho voor eigen rekening.
pi_73129462
Ymme, ik had een echo met 6 weken, 10 weken, 18 weken, 20 weken, 22 weken, 25 weken en straks met 28 weken weer. (Elke 3 weken moet ik nu)
Vanaf 18 weken is het medisch
De eerste 2 keren waren het ook in het ziekenhuis maar dan bij mijn feriliteitsarts

Dus ik heb aan de ene kant dus erge mazzel met al die echo's. Maar als je er bij bedenkt dat het puur om te kijken is of alles (nog) gaat gaat met hem is het elke keer super spannend..

Dus als je niet om medische reden echo's nodig hebt, dan krijg je ze lang zo vaak niet hoor. Dan is net wat de andere meiden zeggen, 3 keer standaard. 12 weken, 20 weken en nog een keer met 36 om te kijken hoe je kindje er bij ligt.
pi_73129605
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:59 schreef Vlindur het volgende:
Ymme, ik had een echo met 6 weken, 10 weken, 18 weken, 20 weken, 22 weken, 25 weken en straks met 28 weken weer. (Elke 3 weken moet ik nu)
Vanaf 18 weken is het medisch
De eerste 2 keren waren het ook in het ziekenhuis maar dan bij mijn feriliteitsarts

Dus ik heb aan de ene kant dus erge mazzel met al die echo's. Maar als je er bij bedenkt dat het puur om te kijken is of alles (nog) gaat gaat met hem is het elke keer super spannend..

Dus als je niet om medische reden echo's nodig hebt, dan krijg je ze lang zo vaak niet hoor. Dan is net wat de andere meiden zeggen, 3 keer standaard. 12 weken, 20 weken en nog een keer met 36 om te kijken hoe je kindje er bij ligt.
Die laatste is niet standaard hoor, volgens mij alleen bij het vermoeden van een stuitligging.
pi_73129708
Ik heb het toevallig afgelopen dinsdag bij het diagnostisch centrum nagevraagd, en daar zeiden ze dat een echo rond de 35 wk niet standaard is.

maargoed, wees blij met elke echo om even naar je kleine te zwaaien.
Helaas zijn de redenen inderdaad niet even prettig.

En Ymme, ik zou ook wel een vk willen met een egien apparaat die me zoveel echos gaf. (Op zijn kosten??)
pi_73129719
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:04 schreef Raissa het volgende:

[..]

Die laatste is niet standaard hoor, volgens mij alleen bij het vermoeden van een stuitligging.
Oh dat begreep ik toen van de verloskundige Maar die hebben we uiteindelijk ook maar 2 keer gezien dus

We hebben trouwens bij de prenatal de wagen besteld.(Mutsy 4rider lightweight next, Team Brown) Met 25%korting! Morgen zijn ze ook nog open en hebben ze nog 20% op alles als ik het goed begrepen heb We hebben ook nog kleertjes gekocht en voor mij een nieuwe trui, kon verder niks vinden wat lekker zat.
pi_73129790
Ik ga het bij mijn zorgverz. navragen. Als het vergoed wordt dan wi ik wel een keer zwaaien naar Sjors met 35 weken.
pi_73129863
lekker sjoppuh vlindur!
pi_73130532
hellow dames

heb net ff bij mijn eigen volleybalteam gekeken, raar om ineens aan de kant te zitten en niet in het veld te kunnen/ mogen....
maar gelukkig hebben 'we' wel met 4-0 gewonnen
en een vriendin van me belde net, die kwam toevallig langs onze woonplaats, dus die kwam gezellig aanwaaien en is nu samen met vriendlief bij mcdonalds eten halen!
lekkkkkkkkker!
  zaterdag 26 september 2009 @ 19:09:17 #142
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73131107
Oh oeps meldt.. Vanochtend wel online geweest, maar zo te zien mijn gericht bericht niet gepost

* Takkembah gooit het weer op zwangerschapsdementie

No news here, gewoon heerlijk dagje gehad op het sportveld!

en nu geen tiet en zin om snel bij te lezen

xxx voor LLM's
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73131165
In België worden er 3 echo's terugbetaald: 12, 20 en 32 weken. Op fertiliteit kreeg ik er nog een echo bij, maar dat was dus een extraatje.
Veel mensen die ik ken krijgen echter bij elke afspraak bij de gyn een echo, maar dat gebeurt niet in het ziekenhuis. Enkel luisteren naar het hartje.

Vandaag (hopelijk) de laatste keer overuren gedaan. Net het berichtje op de website geplaatst voor de studenten dat hun dossiers met enige vertraging zullen behandeld worden. Hopelijk brengt dit voor mij de nodige rust en gaat mijn bloeddruk omlaag. Ik ben al bijna blij dat ik woensdag op medisch onderzoek moet voor het werk zodat ik nog een tussentijdse controle van mijn bloeddruk heb bij de dokter.
pi_73131247
wij hebben trouwens ook minimaal 3 echo's bij onze praktijk;
10-12, 20 en 35 weken
(en ik had er eentje extra ivm moeilijk meten bij 10 weken)...
pi_73132366
Ik had een extra echo vanwege de icsi. Bij 8 weken al, om de hartactie vast te stellen.
Toen weer bij 12 weken voor de nekplooimeting en dan straks een extra uitgebreide bij 20 weken. Bij de vruchtwaterpunctie heb ik ook nog even kunnen spieken, maar dat durfde ik niet zo goed.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:18:11 #146
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73134662
Aloha! Daar is ik weer! Helemaal sufgeshopt (vooral mijn lief eigenlijk, die heeft nu voor 2 moeten lopen), maar we hebben zulke leuke kleertjes en spulletjes gekocht Daarna hadden we nog de premičre van de (korte) film waar ik de visagie voor gedaan heb en dat was echt súperleuk, dus ik heb echt zo'n geweldige dag erop zitten Jeej! Ow, en ik heb ook nog cadeau'tjes gehad: de Pip gebaksbordjes die ik al een tijdje op mijn verlanglijstje had staan en een supermooie voedingstop. Blij mee, zo lief van mijn lief

Mefke, ik zag dat jij ook hebt geshopt, leukleuk! Hoop voor je dat het wandelen misschien ook wel iets gedaan heeft

En qua echo's zit de score bij mij op 3 stuks, 1 met 8 weken, 1 met 14 weken omdat ze het hartje niet kon vinden met de doptone (deze is dus niet standaard) en 1 met 20 weken. Nu moeten we dus wachten tot de beeb er is of een pretecho laten maken, maar wij laten het hierbij.
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:46 schreef Asyniur het volgende:
En wie ging er ook alweer de baarkruk uitproberen? Incantrix?
Yupz, dat was ik Enniewee, het plan is nú in elk geval om in bad te blijven tot het persen begint (omdat ik eigenlijk in bad wilde bevallen, maar dat doet mijn VK niet dus is dit de tussenoplossing) en op dat moment wil ik denk ik op de baarkruk. Wel handig, in dat geboortehotel hebben ze echt een mega-bad in de verloskamer en alles dat je zou willen is voorhanden Leuk trouwens dat je voor de pretecho gaat, met hoeveel weken wilde je gaan?

Ehm, voor de rest iedereen een , wij gaan zo nog even een filmpje kijken saampjes
3!
pi_73135297
Geen idee of het wandelen wat gedaan heeft, maar leuk was het wel. En het eten bij mijn ouders was ook lekker en gezellig. De drie kwartier er heen rijden ging, met extra kussen, nog net. Veel langer had het niet moeten duren. Nu nog effe op de bank, daarna onder de douche en slapen maar weer.
Succes voor alle nachtbrakers, Rocka hopelijk zijn er of vanacht meer mensen online of ben je gewoon niet wakker. Tot morgen!
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:23:10 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73137368
Shoppen is leuk!
Zeker als je voor je tweede voor 90euro alles hebt! (excl kinderkamer en kleertjes, maar de box, maxi-cosi en wandelwagen zijn ook gezellige kostenposten, die dus voor nummer 2 niet hoeven)

Tsja, ik had niet anders verwacht dan volledig arbeidsongeschikt verklaard te worden, en ik voel me ergens wel heel erg opgelucht. aan de andere kant blijft de reden gewoon heel erg niet leuk. Naja, nog 14 weken

En mijlpaal voor Tan! Nog 100 dagen!
En mijlpaal voor Rocka! Langer zwanger dan bij B!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73139190
voor alle geslaagde shoppers!
voor tan's 100 dagen mijpaal!
...
Tijd om te slapen! Weltrusten dames:*
  zondag 27 september 2009 @ 01:45:25 #150
190853 RockabeIIa
pi_73140227
Nou, hier is het tijd om wakker te zijn, hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')