mijlpaal?quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Morgen
Ik ben nog nooit zo lang zwanger geweestDe vorige keer was ik al bevallen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Amaranta, ik maakte gisteren een opmerking over dat overal een mijlpaal aan gehangen werd.
BJ, ja na een uurtje heb ik nog effe lekker geslapen totdat ons mormeltje er met zijn koude voetjes bij in kwam liggenMaar zo wakker worden is noooooit een straf <3
wij gaan pas volgend weekend aan de slagquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:54 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
hehe![]()
Fijn dat het iig geen ween waren troel
Bj, succes met het pimpen van het kamertje
ja dat hebben wij idd, we hebben vorig jaar een hele fijne hoekbank gekocht met hele fijne hangmogelijkheden, lekker met de benen omhoog (wat dus weer erg goed is voor mijn enkels)...quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:55 schreef RockabeIIa het volgende:
BJ, dan hebben jullie vast een heel fijne bankDat bankhangen mis ik echt! Maar binnenkort kan het vast weer
Geniet van die lome zaterdagochtend.
Dan heb je die succeswensingen maar vast binnen hahaquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij gaan pas volgend weekend aan de slag, maar toch bedankt...
lijnloos is wel vandaag met schoonouders aan de klus
Freecell, ik heb 'm alleen nog maar getest om te zien of hij het wel werkelijk goed deed. Van de electrische kruiken hoef je er maar een in huis te hebben ipv 2 waterkruiken. Dus het is wel fijn dat die het dan in ieder geval doet. In ons geval niet dus, maar ik heb er verder nog geen negatieve verhalen over gehoord, ik denk dat we gewoon pech hebben. Het lijkt mij heel praktisch, ook om later zelf voor m'n koude voeten te gebruiken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:04 schreef freecell het volgende:
Die elektrische kruiken klonken wel logisch andersMaar ze gaan dus wel makkelijk kapot?
...
Zat de stekker er wel in ??quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:56 schreef Rubey het volgende:
*Meldt*
Voor de slecht-slapende-dames![]()
Lijnloos veel plezier vandaag!
Wij gaan vandaag onze electrische kruik ruilen, die doet het niet... Verder lekker een beetje in huis rommelen.
We hebben nog meer dan genoeg te doen de komende weken als we willen
hadden wij gisteren bij mijn schoonouders. 'De printer doet het niet.' Heb je de folie van de nieuwe cartridge gehaaldquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zat de stekker er wel in ??
Of oplader of batterij of aanknop of....
* amaranta zat gisteren op school te klagen dat de boxen van de computer het niet deden voor de muziekles. Leerling: juf, misschien moet je deze kabel er nog in steken.![]()
Dat klinkt als een prima ontspannen toestand.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:44 schreef mefke79 het volgende:
Ook goedemorgen!
Ik heb, ondanks de jeuk aan mijn buik, heel goed geslapen. En ik werd supermelig wakker en daar had lief ook last van, dus wij hebben al zeker anderhalf uur liggen lachen om helemaal niets. Wel gezellig zo. En goed voor mijn luchtwegen want ik moest door al dat lachen ook flink hoesten.
Goed, vandaag een drukke dag. Eerst vanmiddag met mijn zussie koffieleuten in de stad en daarna naar mijn ouders om te eten. Vooral dat laatste wordt een uitdaging want dat is drie kwartier rijden. Ach, desnoods maar liggend op de achterbank.
Ja, maar daar krijg ik dus maandag pas de uitslag van. EN ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet goed genoeg opgelet heb bij biologie om te weten waar mijn nieren zittenquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:11 schreef Tan het volgende:het lijkt me nog maar zo kort geleden dat ik hier helemaal onderaan de lijst stond en nu hoef ik nog maar 100 dagen
@Troel, wat vervelend die onzekerheid, kan het blaasontsteking zijn? Of een nierbekkenontsteking? Dat kan ook vreselijk pijn (kolieken) opleveren. Ik neem aan dat ze daar nu naar gekeken hebben?
Had je beter moeten kijken, ssserpente heeft zelfs al foto's gepostquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:17 schreef ymme het volgende:
Nog geen nieuws van Ssserrpente en de andere eventuele moeders?
Ben nog een beetje moe. En heb maar even snel het vorige en dit topic door genomen.
Het is wel die plek, maar dan meer in mijn zij dan echt in mijn rug. Op de echo konden ze er geen rare dingen over zien in ieder geval. Maarja, we houden het in de gatenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:10 schreef Vlindur het volgende:
Troel![]()
[ afbeelding ]
Als je pijn in je nieren hebt voel je dat op je rug, onder je ribben.![]()
Fijn dat het nog geen echt werk is, maar wat klote dat ze je er niet mee kunnen helpen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:28 schreef mefke79 het volgende:
CP waar je vooral op moet letten is het vocht, haal dat zeker! Anders krijg je sneller blaasontsteking en das niet fijn. Je groente en fruit zijn ook wel te halen. Maar ik geef toe ik haal de aardappelen never, het brood ook niet en ook de vleeswaren niet. Maar goed, ik doe aan zuiveloverkill door gewoon elke ochtend een liter karnemelk achterover te werken. Denk er ook aan, je lichaam gaat je vanzelf helpen op een gegeven moment want je krijgt gewoon meer honger. Tenminste, dat heb ik wel een tijdje gehad.
Enne, tis een advies he...het MOET niet. Komt goed, maak je niet druk!
En nou duik ik echt mijn badje in, even kijken of ik die bowlingbal wat slapper krijg...
Dank je voor de reactie. Ik ga stoppen met me zorgen maken en me gek laten maken. Ik ga gewoon normaal eten zoals ik altijd doe, alleen wat meer fruit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:33 schreef bodpa09 het volgende:
@CP: Ik schrok me tijdens mijn zwangerschap ook dood van dat lijstje (vooral omdat ik ontzettende cravings had in cheeseburgers en swirls) en heb het aan mijn verloskundige gevraagd. Zij zei dat het er vooral om gaat dat je gevarieerd en gezond eet.
ja, maar niet iedereen krijgt elke week een rechoquote:Na elke echo word je iets zekerde. Vooral als je baarmoeder gaat groeien en je buik dus ook
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:17 schreef amaranta het volgende:
takkembah???
[..]
ja, maar niet iedereen krijgt elke week een recho
Nee ymme, dat is niet normaalquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet.
Elke week zou inderdaad wel erg veel zijn ja.
Maar om de 4 weken is toch redelijk normaal in het begin, en daarna iets minder.
Die laatste is niet standaard hoor, volgens mij alleen bij het vermoeden van een stuitligging.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:59 schreef Vlindur het volgende:
Ymme, ik had een echo met 6 weken, 10 weken, 18 weken, 20 weken, 22 weken, 25 weken en straks met 28 weken weer. (Elke 3 weken moet ik nu)
Vanaf 18 weken is het medisch![]()
De eerste 2 keren waren het ook in het ziekenhuis maar dan bij mijn feriliteitsarts![]()
Dus ik heb aan de ene kant dus erge mazzel met al die echo's. Maar als je er bij bedenkt dat het puur om te kijken is of alles (nog) gaat gaat met hem is het elke keer super spannend..
Dus als je niet om medische reden echo's nodig hebt, dan krijg je ze lang zo vaak niet hoor. Dan is net wat de andere meiden zeggen, 3 keer standaard. 12 weken, 20 weken en nog een keer met 36 om te kijken hoe je kindje er bij ligt.
Oh dat begreep ik toen van de verloskundigequote:Op zaterdag 26 september 2009 18:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Die laatste is niet standaard hoor, volgens mij alleen bij het vermoeden van een stuitligging.
Yupz, dat was ikquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:46 schreef Asyniur het volgende:
En wie ging er ook alweer de baarkruk uitproberen? Incantrix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |