Ik denk niet dat het de hormonen zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:48 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb geloof ik even last van mijn hormonen vandaag...
* mijsje snelt naar klantenbalie om arm kind op te halen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:50 schreef Lishe het volgende:
Oneerlijk, schmeerlijk. *dingdong* mensen die onverhoopt toch met een kind komen te zitten maar er eigenlijk een hekel aan hebben melden bij de klantenbalie a.u.b. We hebben een moeder gevonden die er graag voor wil zorgen. *dingdong*
quote:Op zaterdag 26 september 2009 04:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja al 2,5-3 uur. Ga zo een boekje lezen en dan word ik wel weer moe
je babykamer is trouwens een plaaaaaatje. Zo eentje uit de boekjes, helemaal af <3
mijlpaal?quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Morgen
Ik ben nog nooit zo lang zwanger geweestDe vorige keer was ik al bevallen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Amaranta, ik maakte gisteren een opmerking over dat overal een mijlpaal aan gehangen werd.
BJ, ja na een uurtje heb ik nog effe lekker geslapen totdat ons mormeltje er met zijn koude voetjes bij in kwam liggenMaar zo wakker worden is noooooit een straf <3
wij gaan pas volgend weekend aan de slagquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:54 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
hehe![]()
Fijn dat het iig geen ween waren troel
Bj, succes met het pimpen van het kamertje
ja dat hebben wij idd, we hebben vorig jaar een hele fijne hoekbank gekocht met hele fijne hangmogelijkheden, lekker met de benen omhoog (wat dus weer erg goed is voor mijn enkels)...quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:55 schreef RockabeIIa het volgende:
BJ, dan hebben jullie vast een heel fijne bankDat bankhangen mis ik echt! Maar binnenkort kan het vast weer
Geniet van die lome zaterdagochtend.
Dan heb je die succeswensingen maar vast binnen hahaquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij gaan pas volgend weekend aan de slag, maar toch bedankt...
lijnloos is wel vandaag met schoonouders aan de klus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |