ja. pff, die foto's ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:38 schreef Cobra4 het volgende:
Idd een flink ongeval.
We zijn al 2 maanden op zoekquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:21 schreef Soempie het volgende:
Tip: koop twee dezelfde knuffels.
Mijn vader is ooit 's avonds laat nog teruggereden naar m'n oma, omdat daar m'n knuffel nog lag. En ze woonde niet in de buurt.
Naam en rugnummer ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tijdens de reclame.
En die Vlaamse politica kan ik toevoegen aan mijn lange 'Met wie wil ik graag uit eten danwel slapen?'-lijst.
Barbara Steeman.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Naam en rugnummer ?
Tm, congrats!
In dat geval kan ik ofyles (en mayoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In dat geval kan ik ofyles (en mayo) niet van slechte smaak betichten.
Zij heeft idd niets te verbergen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef De_Hertog het volgende:
Ze neemt dat 'open' in Open VLD wel erg letterlijk als ik zo eens bij Google Images kijk.
Of met de slang zwaaien, maar dan wel op een plek waar je niets stuk kan maken (met de slang of een vliegende pritt-stift)quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Etcetera het volgende:
buizen eraf halen en dat stuk ergens tegenaan meppen?
Graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef Soempie het volgende:
We hebben flexibele buizen in de bank. Die eruit getrokken en door het stuk gedrukt.
Geloof niet dat ik al credits erbij hebquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Graag gedaan
Oh, en ik heb m'n 10 Gcredits al weer terug
Of de losse zooi eerst opruimenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:19 schreef Soempie het volgende:
Voortaan maar m'n bureau afnemen met een doekje, ipv daar met de stofzuiger aan de gang.
Ah, een Klippan-bezitterquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef Soempie het volgende:
We hebben flexibele buizen in de bank. Die eruit getrokken en door het stuk gedrukt.
Ja.quote:
Ervaring?quote:
Gaat meestal snel genoeg inderdaad. Ik gebruik eigenlijk zelden meer publieke trackers, prive-trackers werken veel fijner. Alleen jammer dat demonoid alweer een hele tijd down is..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Geloof niet dat ik al credits erbij hebMaar komt vast wel goed
[..]
Niet echt, ik zie de risico's vaak van tevorenquote:
Iedere keer als het net spannend begint te worden komt de aftiteling en moet je wachten tot morgen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:48 schreef DiabloSam het volgende:
Morgen het vervolg van het leuke meisje verhaal van gisteren!! Heb soms echt het gevoel dat m'n leven een soap is
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iedere keer als het net spannend begint te worden komt de aftiteling en moet je wachten tot morgen?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iedere keer als het net spannend begint te worden komt de aftiteling en moet je wachten tot morgen?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
En daar sta je dan, met je cliffhanger
quote:
quote:ik heb een ontstoken oog omdat ik weer eens met mijn lenzen in geslapen heb![]()
![]()
123.000quote:kan iemand de kijkcijfers van gister opzoeken? Ben benieuwden hoe zat het nou dat ik op tv was? Verder niemand over gehoord
quote:
Wat was jullie verwachting qua aantal kijkers?quote:
Dat gaat al snelquote:
Nou ja, ik heb het nooit gezien, maar ook dat was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat snap ik wel maar er was weinigs positiefs aan De Tafel van Vijf
Dat topic had ik ook nog gezien, maar toen was het al weer weg. Je moest er snel bij zijn wilde je er iets van mee krijgenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het ook niet gezien hoorMaar ik heb een topic gevolgd dat Offy toen geopend had, het werd helemaal de bodem ingeboord. Je had een schep nodig om het weer te vinden zeg maar
Ik moet eerlijk bekennen gisteren niet gekeken te hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat dat betreft goede hoop voor MaJo's programma![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sonja Bakker nokt er meehttp://bit.ly/l81pw
Ik heb het een keer gekeken. Katja Schuurman was toen degene die het gesprek moest leiden, maar ze nam steeds zelf het woord.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het ook niet gezien hoorMaar ik heb een topic gevolgd dat Offy toen geopend had, het werd helemaal de bodem ingeboord. Je had een schep nodig om het weer te vinden zeg maar
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen gisteren niet gekeken te hebben.
Niks aan gemist dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gekeken. Katja Schuurman was toen degene die het gesprek moest leiden, maar ze nam steeds zelf het woord.En het ging helemaal nergens over.
Ik heb het net gekeken. Weer leuke gasten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat dat betreft goede hoop voor MaJo's programma![]()
Hoi LBquote:
Ik op zich wel, heb het alleen nogal druk. Maar ik ga nog wel een keer kijken via uitzendinggemist, of gewoon volgende keerquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik ga het ook niet kijken waarschijnlijk
Simpelweg omdat ik absoluut niks heb met politiek programma's en sowieso nauwelijks nog tv kijk.
Ik wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik ga het ook niet kijken waarschijnlijk
Simpelweg omdat ik absoluut niks heb met politiek programma's en sowieso nauwelijks nog tv kijk.
Dan wist ik wel waar ik mn tijd instakquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:57 schreef De_Hertog het volgende:
Hoi LB, heb je scriptie ook nog niet kunnen lezen. Ik hoop hier van het weekend tijd voor te hebben, al staan er ook al weer twee feesten op het programma
Ik ga t niet downloadenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef Etcetera het volgende:
LB, heb je Grey's al kunnen downloaden?
Ja maar jij hebt een goed werkgeheugen denk ik, en sowieso duizenden gigs schijfruimte....quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Wat is videosticIk brand niks
Ik download, sommige dingen bewaar ik, sommige dingen verwijder ik. Ben te lui om te branden
Toch 1750 gig in totaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:33 schreef Etcetera het volgende:Dat is wel een beetje weinig ja
Ik zou niet eens defragmenteren maar gewoon opnieuw installeren
En ik heb wel aardig wat space, maar geen duizenden gigs hoorHeb 3 schijven: 1x 250Gb waar ik windows op heb staan, programma's installeer, games installeer, alles. 1x 500Gb waar alleen maar series op staan, 146 Gb over en 1Tb schijf waar muziek/films/series/ongeinstalleerde games/programma's op staan
Ik vind dat al aardig richting 'duizenden' gaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:42 schreef Etcetera het volgende:Externe harde schijf vergeten
640 Gb, van WD, laatst gekocht
2390 Gb in totaal
Oh, maar dat ook als je tv kijkt: afwas, opruimen, troep uitzoeken.. Daarnaast kijk ik ook geregeld op de pc inderdaad, of soms lekker vanuit bed. De tv is voornamelijk voor films eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Ja het loop inderdaad wel aardig opEn dan zou ik er nog wel een schijf bij willen hebben
Heb geen HDTVMis ik ook niet, kijk alles op m'n pc en dat bevalt me wel
Kan ik er nog iets naast doen
Daar is de laptop voorquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht meer aan FOK!ken, IRC, beetje schoolwerk
Die van mij is al best oud, maar doet het nog prima. Ik heb een keer een nieuwe accu gekregen, dat hielp enorm. Verder is ie lekker compact, 12". Ideaal voor onderweg en een beetje banksurfen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Heb geen laptopNooit echt nodig gehad, maar begint toch wel verleidelijk te worden om een aan te schaffen
Maar heb er geen geld voor momenteel, dus dat duurt sowieso nog even
quote:
En, wast gezellig?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
JaZe sliep al toen ik thuis kwam van mijn eigen afspraakje
Ja we hebben waterpijp gerooktquote:
Ah! Zo zag MaJo er dus uit toen ze jong was.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:27 schreef Etcetera het volgende:
There’s A Six In The Morning Now?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Jij snapt meteen waar ik aan moest denkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah! Zo zag MaJo er dus uit toen ze jong was.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij snapt meteen waar ik aan moest denken![]()
![]()
![]()
Sinaasappeltabakquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah! Zo zag MaJo er dus uit toen ze jong was.
Alvast een prettig weekeind Red. Etcie heeft een jeugdfoto van MaJo gevonden.quote:
Je was vast van plan het bericht van De_Hertog te quoten.quote:
het is nog vroegquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je was vast van plan het bericht van De_Hertog te quoten.
Dat is inderdaad wel op safe spelen....quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef Soempie het volgende:
Nevermind, ik knoop dat onding wel vast.
Ik zou het onding wel vastknopen jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef Soempie het volgende:
Nevermind, ik knoop dat onding wel vast.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:24 schreef Soempie het volgende:!
Zie ik net een smsje, dat die vriend met iemand mee rijdt en daarom om half 7 op het station staat ipv 7 uur.
haast, haast.
Fijne avond allemaal.
Ciao Soempiequote:Op vrijdag 25 september 2009 18:24 schreef Soempie het volgende:!
Zie ik net een smsje, dat die vriend met iemand mee rijdt en daarom om half 7 op het station staat ipv 7 uur.
haast, haast.
Fijne avond allemaal.
Toen ik het begin van die zin las dacht ik meteen 'is dat het nieuwe lijm snuiven'quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
Ik heb per ongeluk een prit stift opgezogen en nu zit hij vast in het harde stuk van de slang, precies in de bocht.
Je bent in overtreding gezien je opleiding.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Heb geen laptopNooit echt nodig gehad, maar begint toch wel verleidelijk te worden om een aan te schaffen
Maar heb er geen geld voor momenteel, dus dat duurt sowieso nog even
FIFA? Pro Evo is toch veel beter?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Prachtnummer!
Tevens ook soundtrack in FIFA 2004.
Pro Evo heeft een betere besturing, FIFA heeft de soundtracks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
FIFA? Pro Evo is toch veel beter?
En dan moet ik zeker ook een Macquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bent in overtreding gezien je opleiding.
Windows XP Pro of ben je inmiddels gezwicht voor een Linux Distro?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan moet ik zeker ook een Mac
Heb me prima gered zonder laptop, m'n pc draait alle programma's die ik nodig ben en notulen schrijven tijdens een overleg kan ook wel op papier
Dat is wel waar ja. PES heeft nooit lekkere muziek inderdaad.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pro Evo heeft een betere besturing, FIFA heeft de soundtracks.
Bijna al mijn favoriete nummers heb ontdekt in de FIFA-reeks of sportprogramma's.
Ik draai momenteel op Vistaquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Windows XP Pro of ben je inmiddels gezwicht voor een Linux Distro?
Dat liedje van fifa09 blijft iig ook aardig hangenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bijna al mijn favoriete nummers heb ontdekt in de FIFA-reeks of sportprogramma's.
Laat dat maar achterwege. Met alle goede wil van de wereld.. wil je er binnen een dag weer vanafquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik draai momenteel op VistaGa nog wel Ubuntu testen
Ik probeer nu Fedora 11.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik draai momenteel op VistaGa nog wel Ubuntu testen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laat dat maar achterwege. Met alle goede wil van de wereld.. wil je er binnen een dag weer vanaf
total commander werkt er immers niet op
Je kan het gewoon opstarten vanaf een cd overigens. Je hoeft hem niet meteen te installeren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]Kan wel zo zijn, de kans dat ik terugga naar Windows is ook wel vrij groot, maar ik wil het gewoon proberen
I knowquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan het gewoon opstarten vanaf een cd overigens. Je hoeft hem niet meteen te installeren.
Makkelijk als je het even wilt uitproberen.
Ja, een besturingssysteemquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voorspelbaar zekerquote:
Ik ben niet onverdeeld positief over win7.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voorspelbaar zeker
Ik heb nog niet met Windows 7 gewerkt, Pitt heeft het net bij hemzelf geinstalleerd. Moet hetzelfde werken als Vista, look vind ik persoonlijk wel nice
Okay. Ik moet binnenkort een nieuwe pc. Vandaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voorspelbaar zeker
Ik heb nog niet met Windows 7 gewerkt, Pitt heeft het net bij hemzelf geinstalleerd. Moet hetzelfde werken als Vista, look vind ik persoonlijk wel nice
Vista is ook niet slecht. Het had de nodige kinderziektes, maar dat is in mijn ogen vrij logisch - en ook de reden dat ik vrij lang heb gewacht met overstappen. Als je nu Vista neemt, met de mogelijkheid tot upgraden, lijkt me dat geen verkeerde beslissingquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben niet onverdeeld positief over win7.
Hoe overdreven de klachten waren over vista... zo overdreven positief zijn de berichten over win7. De waarheid ligt een beetje in het midden. Vista is niet zo slecht als men zegt, win7 is nou ook weer niet die revolutie t.o.v. vista die men voorspiegelt.
neequote:
Welnee, hoe oud is ze? Volgens mij normaal gedrag voor een puber.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga ook even goed nadenken hoe dit kan, mijn zusje is gewoon uit op ontwrichting van de verstandshoudingen in het huis.
Het schijntquote:
Nee beetje Lost gekeken, muziek geluisterd en nu ben ik Gary Unmarried aan het kijkenquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben zo ongelooflijk gelukkig, dat wil ik even met jullie delen
Weltrustenquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een blij momentje in jullie vroege ochtendIk ga slapen!
Yep! Wel blij om weer te gaan werken maar zal de vrije tijd wel een beetje missen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Andy
Je laatste weekend in een langere periode vrij?
Ja ben er wel aan gewend geraakt de laaste paar maanden om overal de tijd voor te hebben. Maar werken is ook heerlijk. Nuttig bezig zijn ipv rondhangen, beetje sporten, beetje computeren.....quote:
Een leuker vriendje gevonden?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben zo ongelooflijk gelukkig, dat wil ik even met jullie delen
Kan idd of het ligt aan de kwaliteit van de dvd. Sommige dvdspelers hebben dan moeite met lezen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een leuker vriendje gevonden?![]()
Wie van jullie kan me helpen?Ik heb dus een videoclipje gemaakt, .avi-bestandje, ik heb het net op dvd gebrand, maar nu kan mn dvdspeler m niet afspelen
Kan ik het opslaan als een ander formaat wat hopelijk wel wat makkelijker af te spelen is??
Herstel...avi kan alleen door sommige dvdspelers gelezen worden..... Je moet volgens mij mpeg4 hebben voor dvdspelers.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan idd of het ligt aan de kwaliteit van de dvd. Sommige dvdspelers hebben dan moeite met lezen.
Met een videoconverter...quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Maar hoe maak ik dan mpeg4 van mijn avibestandje?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef mr_anonimous het volgende:
http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/
Ik hoop dat je met de trialversie wel gewoon kan werken. Anders moet je maar even het woord videoconverter intikken in je zoekmachine en krijg je honderden anderen.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het keuze menu maar gevolgd en kwam uit op PAL DVD, een .mpg formaat
Het filmpje doet het nu?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:46 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
Ik zal zo blij zijn als dat feestje over is........
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
Het filmpje is nu netjes aan het branden, zometeen het uur der waarheid
Douche ze! Dat is inderdaad vervelend zeg. En je hebt zeker niet zo'n handig systeem wat al die glazenwassers tegenwoordig hebben?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Maar eerst ga ik eens onder een lekker warme douche staan, want alle spieren in mijn rug voelen helemaal beursiets te fanatiek ramen gelapt deze week denk ik (altijd leuk als cliënten allemaal in dezelfde week besluiten dat ze de ramen gelapt willen hebben
)
Je maakt bij thuiszorg gebruik van de spullen van de client. Dus dat betekent meestal dat je op een gammel krukje je balans moet zien te houden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Douche ze! Dat is inderdaad vervelend zeg. En je hebt zeker niet zo'n handig systeem wat al die glazenwassers tegenwoordig hebben?
Ah zo. Gelukkig heb ik op mijn werk zo'n stoomapparaat om de ramen te lappen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je maakt bij thuiszorg gebruik van de spullen van de client. Dus dat betekent dat je meestal op een gammel krukje je balans moet zien te houden.Wel goed om je evenwicht te oefenen.
Drat!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hij doet het niet
Even gegoogled, en de philips dvp 3010 dvdspeler die ik heb, draait graag SVCD bestanden
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:18 schreef Soempie het volgende:
Geen idee wat je bedoelt, maar zo te zien word je er wel vrolijk van. Je mag hier wel langs komen om de ramen te doen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:18 schreef Soempie het volgende:
Geen idee wat je bedoelt, maar zo te zien word je er wel vrolijk van. Je mag hier wel langs komen om de ramen te doen.
Controleer via de dvdspeler in je computer of ie het gewoon doet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
En dit krijg ik als ik wil converteren naar SVCD:
[..]
![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben zo weer weg, personeelsfeestje vanmiddag
Ik hoop hetquote:
Ah een barbecue ofzo?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoop het
Het is in ieder geval goed weer, dat scheelt, aangezien het buiten is
Ah wel een fijn programma toch?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben nu alle mogelijke formaten aan het proberen
Hij brandt nu met de wizard van dat converterorogramma, ik hoop dat het werkt
Morning Etciequote:Op zaterdag 26 september 2009 12:49 schreef Etcetera het volgende:Heerlijk uitgeslapen, vriendje moest nog even werken en kon er vroeger uit dan mij
Ah de experts komen erbij! Ik ben niet zo'n held met computers enzo....quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@LB: Als je Nero of een ander brandprogramma hebt zou ik die proberen, daar kan je vaak aangeven dat je het als video-DVD wilt branden. Als dat niet werkt dan is Handbrake denk ik wel een geschikt programma
Dat schijnt sowieso nogal moeilijk te zijn. Mijn maatje brandt veel dvd's sommige doen het bij niet en als ik ze dan bij mijn broertje kijk wel....quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben in dit geval absoluut géén expert want het lukt mij nooit om een dvd te branden die het zowel bij mijn dvdspeler doet als bij die van m'n oudersHeb de moed maar opgegeven
Okay. Heb je hem wel op de dvdspeler van je pc/laptop getest?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij heb ik geen Nero en ik ben er nu ook helemaal klaar mee.... ik denk dat het aan mijn brakke dvdspeler ligt, die doet wel vaker moeilijk
Ik hoop maar dat de feestlocatie van vanavond een beetje betere heeft.
eigenlijk hoop ik dat ze überhaupt iets hebben, want een beamer was er iig nietdus maar hopen op een tv en geluidsinstallatie... we nemen iig een kabeltje mee die laptopsignalen naar de tv kan overbrengen
Staat ie zo vol of is ie zo oud?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja alles doet het op mijn laptop wel hoorAlleen die wordt zo vreselijk sloom als je er een dvdtje in stopt, dat ie m op ongeveer 1/10e van de snelheid afspeelt
Ik kan het niet helpen dat je dat vertelt hierquote:
Hoeveel RAM?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:54 schreef Etcetera het volgende:
Dat weet ikHeb een redelijk goed geheugen
Wow!quote:
De harde schijf is maar iets van 60 GB geloof ik, en die staat aardig vol jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Staat ie zo vol of is ie zo oud?
Ah okay. Een externe harde schijf kopen en je laptop weer opschonen wil wel helpen dan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De harde schijf is maar iets van 60 GB geloof ik, en die staat aardig vol ja
Bijna 16, puberteit duurt al zes jaar en verergert.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welnee, hoe oud is ze? Volgens mij normaal gedrag voor een puber.
Gewoon in de winkel passen volgende keer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe broek + 2 shirtjes bij de C&A. Nog geen 50 euroOngepast meegenomen, broek heb ik ook al namelijk en gewoon zelfde maat gepakt
Wilde de shirtjes wel passen maar het was zo druk dat ik daar geen zin in had
Ja, nee, toch maar nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel passen volgende keer.
Dan kun je je toch gewoon omkleden naast een rek met witte kleiding. Dan ziet niemand je.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zo oogverblindend wit dat mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zo oogverblindend
C4 is niet op visite, neequote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Vraag je dit uit jezelf of is Cobra4 op visite?
Dat klinkt al een stuk beter dan de berichten van toen je er net wasquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een blij momentje in jullie vroege ochtendIk ga slapen!
Bijna elk brand programma heeft wel een optie gewone video 'dvd video' van te maken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een leuker vriendje gevonden?![]()
Wie van jullie kan me helpen?Ik heb dus een videoclipje gemaakt, .avi-bestandje, ik heb het net op dvd gebrand, maar nu kan mn dvdspeler m niet afspelen
Kan ik het opslaan als een ander formaat wat hopelijk wel wat makkelijker af te spelen is??
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je je toch gewoon omkleden naast een rek met witte kleiding. Dan ziet niemand je.
Neuhquote:
Ik vraag me al heel lang af waarom alle modellen graatje mager moeten zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Whiteguy het volgende:
Op ad.nl vandaag... 'modeweek in Milaan'
Kan iemand mij vertellen wat dit met mode te maken heeft:
[ afbeelding ]
En het kan ook niet gezien worden als excuus om die meid half nakend op die catwalk te krijgen... want als dat het doel is zorg je wel dat het er wat smakelijker uit ziet lijkt me
Mwoah ik vind dat die meiden zo mager zijn nog tot daar aan toe...quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk moet er een wereldwijd verbod komen op sites die anorexia aanmoedigen.
WOW! De grindhouselook is weer in!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Whiteguy het volgende:
Op ad.nl vandaag... 'modeweek in Milaan'
Kan iemand mij vertellen wat dit met mode te maken heeft:
[ afbeelding ]
En het kan ook niet gezien worden als excuus om die meid half nakend op die catwalk te krijgen... want als dat het doel is zorg je wel dat het er wat smakelijker uit ziet lijkt me
Gaat zeker wel laat worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, vanavond personeelsfeest. Zaal, bandje erin, toespraakje van de directeur enz enz
Goed. Het schijnt modeweek ergens te zijn. Vandaar die rare plaatjes.quote:
Als afsluiting komen er straks foto's van de dames uit de SC in die kleding.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed. Het schijnt modeweek ergens te zijn. Vandaar die rare plaatjes.
Zal wel tot een uur of 1 duren. Ohja, bierdrinken niet te vergetenquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als afsluiting komen er straks foto's van de dames uit de SC in die kleding.
Is het dicht bij huis of ga je in een hotel?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zal wel tot een uur of 1 duren. Ohja, bierdrinken niet te vergeten
Of gewoon op het werk en dan zoveel zuipen dat ze maandag pas bijkomen.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het dicht bij huis of ga je in een hotel?
Alsof iemand in die apenpakjes zou willen klimmenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar blijft jouw foto in uniform. Want die heb je gisteren gemaakt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Alsof iemand in die apenpakjes zou willen klimmenOp het blauwe jurkje na dan..
Netjes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
met carpool collega's. Taxiservice. Wordt gereden.
Ik zag de foto.. en ik verwijderde hemquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar blijft jouw foto in uniform. Want die heb je gisteren gemaakt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik zag de foto.. en ik verwijderde hem
Jij zou het ook doen!quote:
Ach waarom durf je hem niet te laten zien.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik zag de foto.. en ik verwijderde hem
je hebt het erbij staanquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He ofyles, welke trein staat er in je avatar?
Ik heb al vaak zat met een foto in de AKQ (SC) gestaan. Maar ok, voor jouw gemoedrust zal ik er nog wel één terug zoeken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jij zou het ook doen!Ik zie er nog erger uit dan ik dacht
Dat snap ik niet. Zo'n leuke meid als jij kan er alleen erg leuk uit zien denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jij zou het ook doen!Ik zie er nog erger uit dan ik dacht
maar dan moet ik wel een nieuwe maken ... ik heb hem verwijderd rememberquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb al vaak zat met een foto in de AKQ (SC) gestaan. Maar ok, voor jouw gemoedrust zal ik er nog wel één terug zoeken.
Niet in een mcDonalds pakjequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Zo'n leuke meid als jij kan er alleen erg leuk uit zien denk ik.
Dan krijg je ineens een lelijk gezicht? je bent dan een leuke meid in een McDonaldspakje aan.....quote:
Neeheequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan krijg je ineens een lelijk gezicht? je bent dan een leuke meid in een McDonaldspakje aan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |