ja. pff, die foto's ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:38 schreef Cobra4 het volgende:
Idd een flink ongeval.
We zijn al 2 maanden op zoekquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:21 schreef Soempie het volgende:
Tip: koop twee dezelfde knuffels.
Mijn vader is ooit 's avonds laat nog teruggereden naar m'n oma, omdat daar m'n knuffel nog lag. En ze woonde niet in de buurt.
Naam en rugnummer ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tijdens de reclame.
En die Vlaamse politica kan ik toevoegen aan mijn lange 'Met wie wil ik graag uit eten danwel slapen?'-lijst.
Barbara Steeman.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Naam en rugnummer ?
Tm, congrats!
In dat geval kan ik ofyles (en mayoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In dat geval kan ik ofyles (en mayo) niet van slechte smaak betichten.
Zij heeft idd niets te verbergen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef De_Hertog het volgende:
Ze neemt dat 'open' in Open VLD wel erg letterlijk als ik zo eens bij Google Images kijk.
Of met de slang zwaaien, maar dan wel op een plek waar je niets stuk kan maken (met de slang of een vliegende pritt-stift)quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:14 schreef Etcetera het volgende:
buizen eraf halen en dat stuk ergens tegenaan meppen?
Graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef Soempie het volgende:
We hebben flexibele buizen in de bank. Die eruit getrokken en door het stuk gedrukt.
Geloof niet dat ik al credits erbij hebquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Graag gedaan
Oh, en ik heb m'n 10 Gcredits al weer terug
Of de losse zooi eerst opruimenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:19 schreef Soempie het volgende:
Voortaan maar m'n bureau afnemen met een doekje, ipv daar met de stofzuiger aan de gang.
Ah, een Klippan-bezitterquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef Soempie het volgende:
We hebben flexibele buizen in de bank. Die eruit getrokken en door het stuk gedrukt.
Ja.quote:
Ervaring?quote:
Gaat meestal snel genoeg inderdaad. Ik gebruik eigenlijk zelden meer publieke trackers, prive-trackers werken veel fijner. Alleen jammer dat demonoid alweer een hele tijd down is..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Geloof niet dat ik al credits erbij hebMaar komt vast wel goed
[..]
Niet echt, ik zie de risico's vaak van tevorenquote:
Iedere keer als het net spannend begint te worden komt de aftiteling en moet je wachten tot morgen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:48 schreef DiabloSam het volgende:
Morgen het vervolg van het leuke meisje verhaal van gisteren!! Heb soms echt het gevoel dat m'n leven een soap is
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iedere keer als het net spannend begint te worden komt de aftiteling en moet je wachten tot morgen?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iedere keer als het net spannend begint te worden komt de aftiteling en moet je wachten tot morgen?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
En daar sta je dan, met je cliffhanger
quote:
quote:ik heb een ontstoken oog omdat ik weer eens met mijn lenzen in geslapen heb![]()
![]()
123.000quote:kan iemand de kijkcijfers van gister opzoeken? Ben benieuwden hoe zat het nou dat ik op tv was? Verder niemand over gehoord
quote:
Wat was jullie verwachting qua aantal kijkers?quote:
Dat gaat al snelquote:
Nou ja, ik heb het nooit gezien, maar ook dat was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat snap ik wel maar er was weinigs positiefs aan De Tafel van Vijf
Dat topic had ik ook nog gezien, maar toen was het al weer weg. Je moest er snel bij zijn wilde je er iets van mee krijgenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het ook niet gezien hoorMaar ik heb een topic gevolgd dat Offy toen geopend had, het werd helemaal de bodem ingeboord. Je had een schep nodig om het weer te vinden zeg maar
Ik moet eerlijk bekennen gisteren niet gekeken te hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat dat betreft goede hoop voor MaJo's programma![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sonja Bakker nokt er meehttp://bit.ly/l81pw
Ik heb het een keer gekeken. Katja Schuurman was toen degene die het gesprek moest leiden, maar ze nam steeds zelf het woord.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het ook niet gezien hoorMaar ik heb een topic gevolgd dat Offy toen geopend had, het werd helemaal de bodem ingeboord. Je had een schep nodig om het weer te vinden zeg maar
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen gisteren niet gekeken te hebben.
Niks aan gemist dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gekeken. Katja Schuurman was toen degene die het gesprek moest leiden, maar ze nam steeds zelf het woord.En het ging helemaal nergens over.
Ik heb het net gekeken. Weer leuke gasten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat dat betreft goede hoop voor MaJo's programma![]()
Hoi LBquote:
Ik op zich wel, heb het alleen nogal druk. Maar ik ga nog wel een keer kijken via uitzendinggemist, of gewoon volgende keerquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik ga het ook niet kijken waarschijnlijk
Simpelweg omdat ik absoluut niks heb met politiek programma's en sowieso nauwelijks nog tv kijk.
Ik wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik ga het ook niet kijken waarschijnlijk
Simpelweg omdat ik absoluut niks heb met politiek programma's en sowieso nauwelijks nog tv kijk.
Dan wist ik wel waar ik mn tijd instakquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:57 schreef De_Hertog het volgende:
Hoi LB, heb je scriptie ook nog niet kunnen lezen. Ik hoop hier van het weekend tijd voor te hebben, al staan er ook al weer twee feesten op het programma
Ik ga t niet downloadenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef Etcetera het volgende:
LB, heb je Grey's al kunnen downloaden?
Ja maar jij hebt een goed werkgeheugen denk ik, en sowieso duizenden gigs schijfruimte....quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Wat is videosticIk brand niks
Ik download, sommige dingen bewaar ik, sommige dingen verwijder ik. Ben te lui om te branden
Toch 1750 gig in totaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:33 schreef Etcetera het volgende:Dat is wel een beetje weinig ja
Ik zou niet eens defragmenteren maar gewoon opnieuw installeren
En ik heb wel aardig wat space, maar geen duizenden gigs hoorHeb 3 schijven: 1x 250Gb waar ik windows op heb staan, programma's installeer, games installeer, alles. 1x 500Gb waar alleen maar series op staan, 146 Gb over en 1Tb schijf waar muziek/films/series/ongeinstalleerde games/programma's op staan
Ik vind dat al aardig richting 'duizenden' gaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:42 schreef Etcetera het volgende:Externe harde schijf vergeten
640 Gb, van WD, laatst gekocht
2390 Gb in totaal
Oh, maar dat ook als je tv kijkt: afwas, opruimen, troep uitzoeken.. Daarnaast kijk ik ook geregeld op de pc inderdaad, of soms lekker vanuit bed. De tv is voornamelijk voor films eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Ja het loop inderdaad wel aardig opEn dan zou ik er nog wel een schijf bij willen hebben
Heb geen HDTVMis ik ook niet, kijk alles op m'n pc en dat bevalt me wel
Kan ik er nog iets naast doen
Daar is de laptop voorquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht meer aan FOK!ken, IRC, beetje schoolwerk
Die van mij is al best oud, maar doet het nog prima. Ik heb een keer een nieuwe accu gekregen, dat hielp enorm. Verder is ie lekker compact, 12". Ideaal voor onderweg en een beetje banksurfen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Heb geen laptopNooit echt nodig gehad, maar begint toch wel verleidelijk te worden om een aan te schaffen
Maar heb er geen geld voor momenteel, dus dat duurt sowieso nog even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |