quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:36 schreef HostiMeister het volgende:
net terug van de stad. En omg, waarom ben ik zo aardig?
Lekker krom dan, dus als van je onderdanen je niet mag dan kan hij/zij ervoor zorgen dat je ontslagen wordt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:27 schreef SLP_ het volgende:
goedemorgen![]()
@royjn
Ik kan helaas geen officiële waarschuwing geven, maar als er een officiële waarschuwing wordt uitgegeven dan is er een grote kans dat die naar mij gaat
Haha nou het zijn niet mijn onderdanen hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:53 schreef royjn het volgende:
[..]
Lekker krom dan, dus als van je onderdanen je niet mag dan kan hij/zij ervoor zorgen dat je ontslagen wordt?
btw. koffietijd
Makkelijke oplossing. altijd die sleutels bij je dragen aan een ketting.quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:59 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha nou het zijn niet mijn onderdanen hoorEn het gebeurt ook niet zo snel, maar in dit geval was er een superbelangrijke sleutel weg en ik had daar de verantwoordelijkheid over. Ook al heeft iemand anders hem kwijt geraakt, ik had er eerder achter moeten komen.. Maargoed ik ben blij dat het afgehandeld is misschien dat ik zaterdag nog ff naar de baas ga om uit te leggen wat er nou allemaal gebeurde
Waarom zou heen en weer rijden niet goed zijn? lekker op de fiets of met de busquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben gewoon op mijn werk! Na een constitutieborrel!
Ik had eigenlijk naar college gemoeten, maar heen en weer rijden zou helemaal niet goed zijn voor medus dan maar even een dagje werken en hopen dat alles goed komt volgende week qua opdrachten
Nope, gewoon hier gezepig in de bedrijfskantinequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik zat net aan jou te denkenhaal jij ook altijd je lunch bij de C1000 in Lindenholt?
Hehe hoelaat lunch jij normaal gesproken dan? Ik zit sowieso met maar een half uurtje karige pauzetijd, dus dat is vaak een heel geracequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh, jammer, ik dacht: dan kunnen we meeten
Tsskquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben officieel ook maar een half uur, maar dat wordt nagenoeg altijd een uur
gaan meestal zo ergens rond 12 uur daarheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |