quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus als je om een topic kunt lachen is het ONZ?
Man je faalt in argumenten
En net was het nog geen onzin?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ga nou maar weer een topic verzinnen
Een nieuw topic....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En net was het nog geen onzin?
Je lult ook maar wat uit je nek he....
Ga maar eens aan het werk MODje. Er is nog genoeg werk te doen, of zie je het simpelweg niet?
Je bakt er i.i.g. nog minder van dan mij, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee, ik weet niet hoe ik KLB moet modden.
Oh, aardig topic wel van Christel. Beetje ondergesneeuwd door die verhaaltjes eromheen en de barrabas plaatjes. Maar door de klacht had het ook in KLB gekund.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn topic over mijn buurmeisje van vroeger...
Volgens SF ONZ omdat het om te lachen is?
Enige topic vandaag in KLB waar moeite is gedaan voor de OP.
Vreemde is dat hij zich de hele dag niet had laten zien in KLB, mijn topic naar de beerput des FOK deporteert en vervolgens afnokt terwijl heel KLB vol met oneline-topics staat.....
Geef hem anders nog meer voer om nog langer in FB te blijven hangen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, aardig topic wel van Christel. Beetje ondergesneeuwd door die verhaaltjes eromheen en de barrabas plaatjes. Maar door de klacht had het ook in KLB gekund.
Jou mening is niet altijd de juiste vriend.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
topic is geschopt
[..]
Geef hem anders nog meer voer om nog langer in FB te blijven hangen.
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:39 schreef Suusje-V het volgende:
D_B wat ben jij eigenlijk toch een zeikerd he
Heeft een punt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Maar wel een zeikerd die in dit geval gelijk heeft. KLB wou kwaliteit, KLB krijgt kwaliteit. Alleen hebben ze dat onze nieuwe mod vergeten te vertellen. Hij meent volgens mij dat hij de bagger moet laten staan, en de kwaliteit moet verplaatsen. Misschien moet hem even aan het verstand gebracht worden dat hij niet ONZ aan het modden is maar KLB.
Het heeft toch geen zin.quote:
Sure. Het zijn irritante oneliners die een topic verkloten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:18 schreef Nero22 het volgende:
Mag ik vragen waarom mijn post geëdit is in Mensen in het verkeer ?
Dat "Mensen." sloeg gewoon op iets als: Mens, zeur niet zo.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sure. Het zijn irritante oneliners die een topic verkloten.
Punt twee heb ik moeite mee, vandaar mijn vraag. Welke FA is er nu?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:49 schreef Adelante het volgende:
Punt 1 ga ik naar kijken
Punt 2 heet discipline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |