Omdat je geen reeks van 1 klacht kan hebben?quote:
zie sluitpostquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:59 schreef Ethanolic het volgende:
Fragile. Dit soort users op FOK!
Mag deze weer open? Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:59 schreef Ethanolic het volgende:
Fragile. Dit soort users op FOK!
Mag deze weer open? Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag.
Bagger - bagger. Ik open 3 topic, en zie in 3 topics troep. Dan krijg ik de indruk (maar dat kan ik mis hebben) dat je niet echt van plan bent normaal te posten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:04 schreef smegmanus het volgende:
de e op mijn toetsenbord reageert niet helemaal meer.
Bij deze.
Vertel, wat doe ik verkeerd.
Baggeren in baggertopics? Kutten in kuttopics?
Van die mogelijkheid heb ik dus gebruik gemaakt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gaf alleen aan dat het een mogelijkheid was.
quote:Maar no drama, het is al goed.
Omdat het een bagger onderwerp is met een vraag die niemand kan beantwoorden zonder te baggeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ochtendstijve
Waarom is deze op slot? Geen geweldig onderwerp, maar de reden ontgaat me.
Je omschrijft nu bijna elk populair topic in KLB.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat het een bagger onderwerp is met een vraag die niemand kan beantwoorden zonder te baggeren.
Kom op zeg
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je omschrijft nu bijna elk populair topic in KLB.

Waarom heb ik daar meerdere notes voor gekregen en waarom is het topic dicht? Het is gewoon een oprechte klacht, ik erger me aan het woord kruidnoot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:42 schreef swarmahoer het volgende:
troll/note topic
Maar waarom dan notes? Er hebben meer dan 300 mensen op de poll gestemd, dus zulke bullshit was het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
vooral als je in je 2e post al over friet patat begint wordt je erg serieus genomen
opgelost, slotje
hoe schat je je kansen in?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:56 schreef postmortum het volgende:
mag ik een topic openenen dat ik gogo's lelijk vind ?
50% , ik heb ff met unibet overlegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |