Met de bus naar Australië?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef Pieter-utd het volgende:
Wil je naar Australie - Nederland, moet je weer verplicht met de bus
er is heul niks gebeurdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef Chain_Reaction het volgende:
Je weet wel dat er gisteren rake klappen zijjn gevallen in het centrum van Eindhoven tussen gezellige Fortuna supporters en PSVers?
Bij die mensen moet je klagen, niet bij een burgemeester.
Geloof me, er is wel degelijk wat gebeurd gisteren in Eindhoven.quote:
tussen eindoven en fsc is niks gebeurd hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Geloof me, er is wel degelijk wat gebeurd gisteren in Eindhoven.
nevermind heb het al gevondenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Geloof me, er is wel degelijk wat gebeurd gisteren in Eindhoven.
Ik zei er ook heel expliciet bij toch dat er een groepje Fortuna- "supporters" heeft gevochten met PSVers die ook in de stad waren. Verder wat vernielingen en wat barkrukken en glazen door de lucht.. weinig bijzonders, maar door dit soort gasten krijg je dus de vervelende combi's. Thats it.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
tussen eindoven en fsc is niks gebeurd hoor
ah ok , had het verkeerd gelezen. Ik denk dat het meer ligt aan de burgemeesters die al lopen steigeren als ze het woord voetbalwedstrijd horenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik zei er ook heel expliciet bij toch dat er een groepje Fortuna- "supporters" heeft gevochten met PSVers die ook in de stad waren. Verder wat vernielingen en wat barkrukken en glazen door de lucht.. weinig bijzonders, maar door dit soort gasten krijg je dus de vervelende combi's. Thats it.
Ja dat is zeker zo. Tegenwoordig heb je de belachelijkste combi's en het is wel duidelijk dat ze supporters het zoveel mogelijk ontmoedigen om nog af te reizen naar een uitwedstrijd. Om wat nietzeggende incidentjes mogen Utrecht en Den Haag bijvoorbeeld al niet meer bij elkaar op bezoek en dat had je ook al met Feyenoord en Ajax.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
ah ok , had het verkeerd gelezen. Ik denk dat het meer ligt aan de burgemeesters die al lopen steigeren als ze het woord voetbalwedstrijd horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |