abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73552194
Sinds enkele jaren bezoek ik voetbalwedstrijden in binnen- en buitenland , maar waar ik me steeds meer aan erger in het bezoeken van wedstrijden in NL zijn de belachelijk combi's die ingesteld moeten worden.

Gisteren was het weer prijs . Ik wilde gezellig van Sittard naar Eindhoven met de trein en met de Eindhovensupporters een biertje drinken. Op last van de burgemeester van Eindhoven moest je verplicht met de auto of met de bus komen. Als je met de auto zou gaan moest je aan een vooraf de door de politie beschreven route houden. Anders werd je teruggestuurd.

Ik heb toch besloten om toch maar met de bus te gaan , wat ook goed te doen was. Ik vraag me af waarom ze een belachelijke combi instellen bij een wedstrijd tussen bevriende supportersgroepen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_73552289
Wil je naar Australie - Nederland, moet je weer verplicht met de bus
pi_73555137
vbl op verzoek ts
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73555143
Ik ben het hier helemaal mee eens!!

Bedoel het is toch belachelijk dat wanneer je naar Az-Ajax wilt je verplicht met de combi moet.
Ik woon tussen Amsterdam en Alkmaar in maar nu moet ik eerst naar Amsterdam en dan met de bus naar Alkmaar en daarna weer dezelfde route terug terwijl wanneer ik met de trein ga er binnen 25 minuten ben
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_73555148
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef Pieter-utd het volgende:
Wil je naar Australie - Nederland, moet je weer verplicht met de bus
Met de bus naar Australië?
Niet terugplaatsen @admin
pi_73555194
Je weet wel dat er gisteren rake klappen zijjn gevallen in het centrum van Eindhoven tussen gezellige Fortuna supporters en PSVers?

Bij die mensen moet je klagen, niet bij een burgemeester.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73555201
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Met de bus naar Australië?
Alleen een kleine sanitaire stop bij Viet Nam
pi_73555366
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef Chain_Reaction het volgende:
Je weet wel dat er gisteren rake klappen zijjn gevallen in het centrum van Eindhoven tussen gezellige Fortuna supporters en PSVers?

Bij die mensen moet je klagen, niet bij een burgemeester.
er is heul niks gebeurd
pi_73555376
Het is een drama inderdaad. Vroeger ook veel verzet tegen geweest, maar tegenwoordig lijken veel mensen het maar voor lief te nemen, wat erg jammer is. Wedstrijden bezoeken op die manier wordt steeds minder leuk voor veel supporters.

Ik wens er alleen niet aan mee te werken, dus ga altijd maar op losse kaarten naar wedstrijden. Brengt bepaalde risico's met zich mee. Die zijn echter niet hoog genoeg om mij er van te weerhouden toch te gaan.

Het is natuurlijk te danken aan een deel van de supporters dat die combi's er gekomen zijn. Feit is echter wel dat ze voor het minste of geringste een combi opleggen, want het is makkelijk voor de gemeentes en politie.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73555421
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:32 schreef postmortum het volgende:

[..]

er is heul niks gebeurd
Geloof me, er is wel degelijk wat gebeurd gisteren in Eindhoven.
pi_73555472
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

tussen eindoven en fsc is niks gebeurd hoor
pi_73555484
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:34 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

nevermind heb het al gevonden was tussen psv en sittard youth , terwijl ik had over eindhoven
pi_73555550
Laten we dit topic niet meteen verpesten door wie er wel of niet klappen heeft gehad. Daarvoor hebben we het prachtige randverschijnselen topic.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73555598
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:36 schreef postmortum het volgende:

[..]

tussen eindoven en fsc is niks gebeurd hoor
Ik zei er ook heel expliciet bij toch dat er een groepje Fortuna- "supporters" heeft gevochten met PSVers die ook in de stad waren. Verder wat vernielingen en wat barkrukken en glazen door de lucht.. weinig bijzonders, maar door dit soort gasten krijg je dus de vervelende combi's. Thats it.
pi_73555663
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:39 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Ik zei er ook heel expliciet bij toch dat er een groepje Fortuna- "supporters" heeft gevochten met PSVers die ook in de stad waren. Verder wat vernielingen en wat barkrukken en glazen door de lucht.. weinig bijzonders, maar door dit soort gasten krijg je dus de vervelende combi's. Thats it.
ah ok , had het verkeerd gelezen. Ik denk dat het meer ligt aan de burgemeesters die al lopen steigeren als ze het woord voetbalwedstrijd horen
pi_73555832
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef postmortum het volgende:

[..]

ah ok , had het verkeerd gelezen. Ik denk dat het meer ligt aan de burgemeesters die al lopen steigeren als ze het woord voetbalwedstrijd horen
Ja dat is zeker zo. Tegenwoordig heb je de belachelijkste combi's en het is wel duidelijk dat ze supporters het zoveel mogelijk ontmoedigen om nog af te reizen naar een uitwedstrijd. Om wat nietzeggende incidentjes mogen Utrecht en Den Haag bijvoorbeeld al niet meer bij elkaar op bezoek en dat had je ook al met Feyenoord en Ajax.

Natuurlijk is het bij bepaalde wedstrijden noodzakelijk, maar er is niets zo leuk als een uitwedstrijd met de auto/trein bezoeken en met z'n allen wat drinken in de stad voor en na de wedstrijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')