Water moet je gelijk erna drinkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Veel water en koffie doet wonderen Re.
Maar toch, ook al is het de volgende ochtend wil het ook nog wel helpen, al is het maar tegen de droge bek en nadorstquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Water moet je gelijk erna drinken
dan heeft die persoon dat verkeerdquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Normaal vrat ik altijd gewoon 2 paracetamolletjes plus ene halve liter water als ik lam thuiskwam. Totdat iemand zei dat dat echt heeul erg slecht voor je is
koffiequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Veel water en koffie doet wonderen Re.
Jezusquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
koffie
maar ja daar heb ik een stuk of 12-15 koppen per dag al van gemiddeld
alkohol dehydrateert je hersens krimpen een beetje en dat doet zeer, en alkohol wordt weer omgezet in een ander stofje wat dat ook doet...quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:38 schreef Pagan het volgende:
Ik snap dat nooit he, 's avonds veel drinken, en toch de volgende dag een droge bek hebben.
Ik denk dat het een grapje was van Pagan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Re het volgende:
[..]
alkohol dehydrateert je hersens krimpen een beetje en dat doet zeer, en alkohol wordt weer omgezet in een ander stofje wat dat ook doet...
Dat doet het altijd goed op festivals, alleen dan is de maandag/dinsdagochtend als je weer moet werken altijd zo'n deceptiequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Ynske het volgende:
of de dag erna beginnen waar je de avond tevoren mee geeindigd bent
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grapje was van Pagan.
Ik dacht dat de pijn veroorzaakt werd door ondervulling van je vaatsysteem, omdat alcohol vochtafdrijvend werktquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Re het volgende:
alkohol dehydrateert je hersens krimpen een beetje en dat doet zeer, en alkohol wordt weer omgezet in een ander stofje wat dat ook doet...
Dus je mocht mee gisteravond?quote:
Neuj...van iemand die ik al jaaaaaren niet gezien heb en z'n vrouw heb ik nog nooit gezien, maar...zoals mijn wijze moeder zegt " het is familie, dus je gaat welquote:
Het was mijn idee zelfs!quote:Op vrijdag 25 september 2009 @ 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus je mocht mee gisteravond?![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 @ 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj...van iemand die ik al jaaaaaren niet gezien heb en z'n vrouw heb ik nog nooit gezien, maar...zoals mijn wijze moeder zegt " het is familie, dus je gaat wel"
Meneer I. gaat niet mee, want die hoeft niet naar m'n moeder te luisteren, dus ik ga met Zusje.
En als het een beetje meezit komt vanmiddag onze nieuwe auto en davinnik veul leuker dan een bruiloft.
Ik wil cruisen vanaaf![]()
Ooooh, mede FFers...Mor heeft een puppie in haar buik
Ssssttt!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj...van iemand die ik al jaaaaaren niet gezien heb en z'n vrouw heb ik nog nooit gezien, maar...zoals mijn wijze moeder zegt " het is familie, dus je gaat wel"
Meneer I. gaat niet mee, want die hoeft niet naar m'n moeder te luisteren, dus ik ga met Zusje.
En als het een beetje meezit komt vanmiddag onze nieuwe auto en davinnik veul leuker dan een bruiloft.
Ik wil cruisen vanaaf![]()
Ooooh, mede FFers...Mor heeft een puppie in haar buik
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
Morrie, ik ben zo enorm blij voor je. Het is je zo gegund!
Ik duik weer even onder, maar ik wil even zeggen dat ik ontroerd ben door alle enorm lieve PM's, ik ging er gewoon (weer) van zitten snotteren. Jullie zijn lief en ik ga proberen nu eindelijk wat te slapen, maar daarna ga ik terugschrijven.
Niet de goden verzoeken, maar potverdrie zeg, ik hoop het ook..quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zei het heel zachtjes en discreet...en dit keer gaat het gewoon goedkomen hoor![]()
En jaaa, ik voel me ook een beetje zwanger, ik hoop vanmiddag te bevallen van de auto
Hm, technisch gesproken over een week of 8.. Kun je nog zo lang wachten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
Over hoeveel weken kunnen we echt gaan juichen?
Lekker slapen meissie, en dank je welquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
Ik duik weer even onder, maar ik wil even zeggen dat ik ontroerd ben door alle enorm lieve PM's, ik ging er gewoon (weer) van zitten snotteren. Jullie zijn lief en ik ga proberen nu eindelijk wat te slapen, maar daarna ga ik terugschrijven.
Ja, toen zat het met Frits van oh-oh niet goed toch? Ik dacht dat het toen nog niet duidelijk was, maar gek was het wel. Of ben ik in de war en was dat nog iets later?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie![]()
Ik hoop dat je ff lekker slaapt, dan sta je ook weer wat sterker in je schoenen.
Wat een tegenstrijdigheid weer hier....was dat vorige keer ook niet zo toen Mor euhm...je weet wel was?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik dan maar geen PM proberen te schrijven en het houden bij knuf,quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
moet jij niet naar school eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |