quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:48 schreef Ynske het volgende:
voel je je wel al beter dan gistermorgen Qwea?
fijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:52 schreef Qwea het volgende:
[..]gelukkig wel. Ben dr vannacht maar 1x uit geweest. Dat was gisterennacht x 20 ofzo
nog niet, ga t vanavond nog eens allemaal doorlezen, en mocht ik nog wat willen weten, roep ik evenquote:Heb jij al een keuze kunnen maken? Als je iets niet snapt of info/uitleg wil dan moet je vragen hoor!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm bij 'B' woon ik, en bij 'A' was de botsing, niks gehoord, gemerkt, of gezien
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Locatie+treinbotsing+%4051.864541,4.544134&daddr=Dumasstraat&hl=nl&geocode=Fd1jFwMdhlZFAA%3BFUqGFwMdmP9EAA&mra=dme&mrcr=0&mrsp=1&sz=16&sll=51.873643,4.527011&sspn=0.012559,0.026114&ie=UTF8&ll=51.867323,4.55452&spn=0.050243,0.104456&t=h&z=14
Geen enkele sirene oid?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm bij 'B' woon ik, en bij 'A' was de botsing, niks gehoord, gemerkt, of gezien
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Locatie+treinbotsing+%4051.864541,4.544134&daddr=Dumasstraat&hl=nl&geocode=Fd1jFwMdhlZFAA%3BFUqGFwMdmP9EAA&mra=dme&mrcr=0&mrsp=1&sz=16&sll=51.873643,4.527011&sspn=0.012559,0.026114&ie=UTF8&ll=51.867323,4.55452&spn=0.050243,0.104456&t=h&z=14
Ja hoor. Prima. Doet lekker haar ding, absoluut niet bescheiden of bangquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:36 schreef Ynske het volgende:
He JJH, voelt Geer zich al goed thuis?
Tsja, de twee goederentreinen zijn op elkaar geklapt, en de passagierstrein is ernaast gestopt. Dus dat valt gelukkig allemaal mee. Je zou er toch niet aan moeten denken wat er gebeurt was als één van de goederentreinen op de passagierstrein was geklapt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:45 schreef Pagan het volgende:
Zo weinig slachtoffers, onvoorstelbaar.
Heeft ie er zelf dank ook last van? Jeuk ofzo?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik heb voor baloe maar hydrocortiderm gehaaldNadat hij mn broodje heeft gehad, begint zn huid al aardig rood en rauw te worden.
Preventief smeren maar dus.
Dat is idd precies wat ik bedoel. Als die trein naar Brussel bovenop die zooi was gereden zag het er heel anders uit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Tsja, de twee goederentreinen zijn op elkaar geklapt, en de passagierstrein is ernaast gestopt. Dus dat valt gelukkig allemaal mee. Je zou er toch niet aan moeten denken wat er gebeurt was als één van de goederentreinen op de passagierstrein was geklapt.
Nou, het jeukt wel, en uiteindelijk gaat het jeuken, hij gaat likken, en dan gaat het etterenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft ie er zelf dank ook last van? Jeuk ofzo?
Dom beest.
Nou, wens hem dan maar beterschap!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het jeukt wel, en uiteindelijk gaat het jeuken, hij gaat likken, en dan gaat het etterendus ik ben er maar mooi vooraan
Jammer dat dat niet gelijk gebeurt, dan zou ie zelf misschien nog een link kunnen leggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het jeukt wel, en uiteindelijk gaat het jeuken, hij gaat likken, en dan gaat het etterendus ik ben er maar mooi vooraan
Je krijgt een likjequote:
Mjaquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet gelijk gebeurt, dan zou ie zelf misschien nog een link kunnen leggen
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je krijgt een likje
Zo, kamers schoongemaakt, want mn bureau was echt een tering bende
Ik twijfel of ik nu GA ga kijken, of straks.
Hmmmm
Ik weet niet meer of ik dat wel geloofquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
MjaHonden hebben een attentionspan van 4 sec
dat zou dan wel supersnel moeten gebeuren
Jaja, ik ken die "likjes" van een volwassen hond!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je krijgt een likje
Zo, kamers schoongemaakt, want mn bureau was echt een tering bende
Ik twijfel of ik nu GA ga kijken, of straks.
Hmmmm
*Mental image!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
MjaHonden hebben een attentionspan van 4 sec
dat zou dan wel supersnel moeten gebeuren
Eentje met veel seeds hé Haraquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtEven torrent zoeken
Dan kan ik beter wachten tot morgenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eentje met veel seeds hé Hara
kolere, heftige ep hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtEven torrent zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2009 12:04:58 ]
check the piratebay. ruim 2000 seeds. HAlf u was ie binnenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kan ik beter wachten tot morgen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan natuurlijk 'm ook gewoon ff van usenet trekken, dan issie én HD, én vrijwel meteen na uitzenden te vinden, én in 5 minuten binnen. Dan even FTP-servertje met login voor dames en is het zo opgelost.Ik wil geen eens HDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
1735 16208quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
check the piratebay. ruim 2000 seeds. HAlf u was ie binnen
Nee das waar, dat hebben ze natuurlijk nog niet geimplementeerd in die boerenomgeving daar bi jjouquote:
Ik was mij er niet van bewust dat je het op geen enkele manier over downloaden mag hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:13 schreef ElisaB het volgende:
Schatjes, zouden jullie willen stoppen met het dwnoenoald-praat?! Anders moet ik gaan editten
Over watte?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:13 schreef ElisaB het volgende:
Schatjes, zouden jullie willen stoppen met het dwnoenoald-praat?! Anders moet ik gaan editten
Het ligt nogal gevoelig en we willen geen standjes van Danny hierquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was mij er niet van bewust dat je het op geen enkele manier over downloaden mag hebben
k vind t ook erg stom dat bv CSI op Rtl uitgezonden word, maar als je t gemist hebt en terug wilt kijken via rtlgemist, je er ineens voor moet gaan betalenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was mij er niet van bewust dat je het op geen enkele manier over downloaden mag hebben
Nederlandse programma's kijk ik overigens gewoon op rtlgemist/tvopjepc/uitzendinggemist
Oh is dat zo? Amerikaanse series kijk ik sowieso niet op tv.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t ook erg stom dat bv CSI op Rtl uitgezonden word, maar als je t gemist hebt en terug wilt kijken via rtlgemist, je er ineens voor moet gaan betalen
Ik kreeg ook al notes in MUZ alleen maar omdat ik riep dat een bepaalde CD op een bepaalde medium te downloaden was. Ongeveer net zo breed als hier geroepen word dat íets via een Torrent te vinden is. Al zijn ze hier wel wat specifieker.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het ligt nogal gevoelig en we willen geen standjes van Danny hier
k heb mn vaste ritme qua uitzendingen savonds maar ondertussen lees/interenet/puzzel ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Amerikaanse series kijk ik sowieso niet op tv.
lolquote:Kreeg trouwens laatst bij rtlgemist s avonds laat gewoon een seksreclame eerst
Op jouw leeftijd nog?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:29 schreef Re het volgende:
stappen en zuipen op donderdag avond is niet goed voor de concentratie als je nog moet werken
oh hoi enzo etc...
Ik heb eigenlijk geen idee en ik het ook niet zoveel zin om me erin te verdiepenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kreeg ook al notes in MUZ alleen maar omdat ik riep dat een bepaalde CD op een bepaalde medium te downloaden was. Ongeveer net zo breed als hier geroepen word dat íets via een Torrent te vinden is. Al zijn ze hier wel wat specifieker.
Je mag wel roepen dát het er is, alleen niet precies wát en wáár al helemaal niet toch? Zo werd het me door de MUZ modjes uitgelegd nadat ik verhaal kwam halen
Nee, dat is over het algemen niet bijzonder handig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:29 schreef Re het volgende:
stappen en zuipen op donderdag avond is niet goed voor de concentratie als je nog moet werken
oh hoi enzo etc...
Ach, we hebben het er lang genoeg over gehadquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:31 schreef ElisaB het volgende:
Sterkte Re
.
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee en ik het ook niet zoveel zin om me erin te verdiepenBen nogal lui vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |