Water moet je gelijk erna drinkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Veel water en koffie doet wonderen Re.
Maar toch, ook al is het de volgende ochtend wil het ook nog wel helpen, al is het maar tegen de droge bek en nadorstquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Water moet je gelijk erna drinken
dan heeft die persoon dat verkeerdquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Normaal vrat ik altijd gewoon 2 paracetamolletjes plus ene halve liter water als ik lam thuiskwam. Totdat iemand zei dat dat echt heeul erg slecht voor je is
koffiequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Veel water en koffie doet wonderen Re.
Jezusquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
koffie
maar ja daar heb ik een stuk of 12-15 koppen per dag al van gemiddeld
alkohol dehydrateert je hersens krimpen een beetje en dat doet zeer, en alkohol wordt weer omgezet in een ander stofje wat dat ook doet...quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:38 schreef Pagan het volgende:
Ik snap dat nooit he, 's avonds veel drinken, en toch de volgende dag een droge bek hebben.
Ik denk dat het een grapje was van Pagan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Re het volgende:
[..]
alkohol dehydrateert je hersens krimpen een beetje en dat doet zeer, en alkohol wordt weer omgezet in een ander stofje wat dat ook doet...
Dat doet het altijd goed op festivals, alleen dan is de maandag/dinsdagochtend als je weer moet werken altijd zo'n deceptiequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Ynske het volgende:
of de dag erna beginnen waar je de avond tevoren mee geeindigd bent
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grapje was van Pagan.
Ik dacht dat de pijn veroorzaakt werd door ondervulling van je vaatsysteem, omdat alcohol vochtafdrijvend werktquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Re het volgende:
alkohol dehydrateert je hersens krimpen een beetje en dat doet zeer, en alkohol wordt weer omgezet in een ander stofje wat dat ook doet...
Dus je mocht mee gisteravond?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |