omdat ik dr weinig (lees niets vanaf weet) en t dus ook moeilijk vind om te beslissen, en als wat ik dan moet hebben zegmaarquote:
Dat heb ik nou met de camera.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik dr weinig (lees niets vanaf weet) en t dus ook moeilijk vind om te beslissen, en als wat ik dan moet hebben zegmaar
door wat aan de kant te leggen, is dat te doen ja, maar daar moet ben ik bang dan ook een beeldscherm van komenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met de camera.
Simpele vraag ; kun je 500 a 600 euro missen?
die heeft me gedumptquote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Je bent niet de enige Ynske. Ik snappur ook niks van en plaats hier een tvp voor als het gesprek weer een wending neemt die ik wel begrijp. Als ik iets IT-igs nodig heb vraag ik een vriendje om mee te gaan. Hij de kennis, ik het geld.
Want je hebt helemaal geen extern beeldscherm?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
door wat aan de kant te leggen, is dat te doen ja, maar daar moet ben ik bang dan ook een beeldscherm van komen
nope, alleen flaptop, toetsenbord, trackbal, en tekentabletquote:Op donderdag 24 september 2009 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Want je hebt helemaal geen extern beeldscherm?
*MM nog maar eens naar dit topic stuurt
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef Qwea het volgende:
Qwea zegt (20:29):
kijk ff in dat topic
Qwea zegt (20:30):
ynske vraagt zich af of ze een duur scherm moet hebben om te PSen ipv een simpel scherm zoals ik heb
Qwea zegt (20:30):
ivm de kleuren enzo
Vriendin met echtgenoot zoeken. Zoeen heb ik ook.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heeft me gedumptdus ik moet t doen met fok
t gaat om fotobewerking, foto's zijn voor afdruk (via centrale) en digitaal. uiteindelijk op werkbasis, maar daar is t inkomen (lees ziekteuitkering) nu niet naarquote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef MikeyMo het volgende:
ligt er aan wat je allemaal van plan bent in PS, als je foto's helemaal natuurgetrouw moet kleurcorrigeren mag je je beurs opentrekken. Maar tegenwoordig kun je ook gewoon je ding doen op een TFT. Helemaal als de eindbestemming van je foto's the internets is, daar ziet iedereen het toch op dezelfde manier als jij
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Je bent niet de enige Ynske. Ik snappur ook niks van en plaats hier een tvp voor als het gesprek weer een wending neemt die ik wel begrijp. Als ik iets IT-igs nodig heb vraag ik een vriendje om mee te gaan. Hij de kennis, ik het geld.
Veeg me ohopppp!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit slaat hopelijk niet op de rukhuttenmeat? afhaakt
Ze willen meeten in een Center Parcs oid en dan een heel weekend in een huisje.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik snap nog steeds niks van die rukhuttenmeet en ik heb ook geen puf om 3 topics te gaan lezen
Das best knapquote:Op donderdag 24 september 2009 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb trouwens ook een digitaal vraagje![]()
Ik zat laatst op het werk te kloten met webmessenger en dat ging niet zoals ik wilde, dus ik ben er maar mee gekapt.
Komt m'n collega ineens klagen dat meneer I. tegen haar op msn oid zit te lullen.
Dus ik kijken, staan ineens al mijn contactpersonen in onze werk-outlook en er kon ook gewoon tegen me gekletst worden.
En daar wil ik dus van af![]()
MSN =
Tuuuuuurlijk, Loveless is weer de viespeukquote:Op donderdag 24 september 2009 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze willen meeten in een Center Parcs oid en dan een heel weekend in een huisje.
En Ll noemt dat een Rukhut, vandaar Rukhuttenmeet
ah, i see. En dan een om te batsen en een om andere spelletjes te spelenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze willen meeten in
een Center Parcs oid en dan een heel weekend in een huisje.
En Ll noemt dat een Rukhut, vandaar Rukhuttenmeet
Die quote ik effe.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk, Loveless is weer de viespeuk
Wilde je dat ontkennen dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk, Loveless is weer de viespeuk
Neuh die heeft alleen on-board (dus op het moederbord) grafische adapter (geen kaart) en die snoept dan dat geheugen van je RAM af.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:44 schreef Ynske het volgende:
en zoiets? http://www.mycom.nl/Produ(...)200%20PC/236099.aspx
Roompot werd al genoemd.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, i see. En dan een om te batsen en een om andere spelletjes te spelen
Er zijn weleens van die roompot aanbiedingen van een paar euro per nacht.
leg me dan nog eens in jip en janneketaal uit waar ik op moet lettenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh die heeft alleen on-board (dus op het moederbord) grafische adapter (geen kaart) en die snoept dan dat geheugen van je RAM af.
Als je gewoon alleen foto bewerking doet dan is zoiets als uit die aanbieding in het vorige topic best prima joh, er is altijd wel íets wat beter kan
De bedoeling was om een huisje te huren en dat er dan mensen daar een heel weekend blijven, of sommigen een dagje, of sommigen een avond, of sommigen een nachtje. Net wat je wilt.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik snap nog steeds niks van die rukhuttenmeet en ik heb ook geen puf om 3 topics te gaan lezen
Wat begon zo grappig?quote:
Ah kijk, Nok snapt er geen bal van van de rukhuttenmeet, maar het batsen gedeelte had ze dan weer wel meegekregen. Typisch!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, i see. En dan een om te batsen en een om andere spelletjes te spelen
Er zijn weleens van die roompot aanbiedingen van een paar euro per nacht.
Nee, geen live of hotmailadres.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das best knap![]()
Wss heb je dan je MSN-account (@live of @hotmail) aan je Outlook gekoppeld op de een of andere vage manier.
Als je wil MSNen @ work: www.ebuddy.com
RAM: minstens 4 gigquote:Op donderdag 24 september 2009 20:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
leg me dan nog eens in jip en janneketaal uit waar ik op moet letten
Ff in accountstellingen van je outlook kijken:quote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, geen live of hotmailadres.
Er zat wel een optie in Outlook - Extra - Windows Live Messenger - Afmelden.
Dus ik ben wel offline daar nu, maar volgens mij zodra Outlook opent ben ik er weer![]()
Morgen in de pauze maar ff vogelen.
Als ik Ynske was zou ik er niks van snappenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
RAM: minstens 4 gig
CPU: minstens core2duo van ong. 2.33ghz of meer
HD: 320gig of meer
Graphics: géén INTEL GMA of iets in die trant, das allemaal crap en gebruikt je RAM als videogeheugen (kortom, dan hou je minder RAM vrij, reken op dat je Windows al 1 - 1,5 gig gebruikt, als je dan nog 0,5 kwijt bent als videogeheugen blijft er weinig over)
Een kaartje met 1 gig geheugen (DDR3 minstens, GDDR4 of GDDR5 is beter maar kom je niet tegen denk ik), en een GPU (processor op de videokaart) van >600mhz. DVI of HDMI uitgang voor je scherm. En let op dat dat dus het DEDICATED geheugen is, je hebt ook nog weleens dan zetten ze er 1 gig bij maar zit er 512mb op de kaart (noemen ze dedicated) en snoeptie alsnog 512 MB van je RAM.
Past ie in m'n interieur?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
leg me dan nog eens in jip en janneketaal uit waar ik op moet letten
Tnx, ga ik ff proberen morgenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff in accountstellingen van je outlook kijken:
Tools - account settings -> en dan bij tabje accounts kijken of daar je Windows Live shit staat en die verwijderen.
Ja hoe moet ik t dan uitleggen, dit is toch in een notendop waar het om gaatquote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik Ynske was zou ik er niks van snappenze zei jip en janneke taal, love
Ik zou gewoon de foldertjes van Aldi en Lidl in de gaten houden eerlijk gezegd, die hebben vaak voor rond de 500 / 600 euri zo'n prima Medion bak met toch A-merk onderdelen erin... Hoor er best goeie dingen over eigenlijk. I.t.t. Acer dan weer bv. Persoonlijk vind ik dat echt de grootste troep, maar anderen vinden het weer primaquote:
Ik heb een Acer laptopje, maar als er ergens een goede aanbieding voorbij komt, gaat ie weg. Hij diet het trouwens al ruim 1,5 jaar naar behoren hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de foldertjes van Aldi en Lidl in de gaten houden eerlijk gezegd, die hebben vaak voor rond de 500 / 600 euri zo'n prima Medion bak met toch A-merk onderdelen erin... Hoor er best goeie dingen over eigenlijk. I.t.t. Acer dan weer bv. Persoonlijk vind ik dat echt de grootste troep, maar anderen vinden het weer prima
flap hier is (net nagekeken) zelfs al 3 jaarquote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een Acer laptopje, maar als er ergens een goede aanbieding voorbij komt, gaat ie weg. Hij diet het trouwens al ruim 1,5 jaar naar behoren hoor.
Bij mij zonder onderhoud, op een grote opruiming hier en daar. Valt me eigenlijk ook alles mee. Wel hangt er ondertussen een extrene hdd aan, omdat de de interne HD's een beetje klein zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
flap hier is (net nagekeken) zelfs al 3 jaar
Alleen is ff onduidelijk wat er op die grafische kaart aan mem zit, als ik google zie ik soms 1,5 gig staan, maar dat zou beetje too good to be true zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.medion.com/ms/aldi/md8333/nl/
Ik ben blij dat ik een vent heb die het voor z'n werk doet; ik hoef nergens over na te denken.quote:
Ik heb dat nooit echt gesnapt waarom mensen acer troep vinden. Mn laptop bakbeest heeft het toch 5 hele goeie jaren gedaanquote:Op donderdag 24 september 2009 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de foldertjes van Aldi en Lidl in de gaten houden eerlijk gezegd, die hebben vaak voor rond de 500 / 600 euri zo'n prima Medion bak met toch A-merk onderdelen erin... Hoor er best goeie dingen over eigenlijk. I.t.t. Acer dan weer bv. Persoonlijk vind ik dat echt de grootste troep, maar anderen vinden het weer prima
Dat had ik ook altijd. "Plaatjes" is dan het toverwoord.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net van 98se een update naar ME gedaan én handleiding gemaakt. Dit moet een handleiding voor "domme" gebruikers zijn die het moeten snappen.
Ik ben benieuwd wat mn docent er van zegt. Op dat briefje stonden 5 a4tjes max. Ik kom bij 1.5 en ben klaar
Nou, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 september 2009 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik t dan uitleggen, dit is toch in een notendop waar het om gaat![]()
Of zullen we het nog over shaders, anti-aliasing, directX versie, L3-caches, FSB-snelheden, latency van de RAM en dual of triple channel memory gaan hebben?
Mag ik maar minimaal gebruiken. Ik heb het echt stap voor stap uitgelegd adhv wat ik op mn beeldscherm bij de installatie zag. Wie het niet snapt is een kneusquote:Op donderdag 24 september 2009 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd. "Plaatjes" is dan het toverwoord.
Das idd de beste optie. Maar ik zie Ynske niet met HDD's, Kabels, voedingen, mobo's, ect klotenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ja het voordeligst en beste is zelf bouwen, maar ik gok dat dat 'm niet word
Volgens meneer I. is Acer ook troep...3 x raden wat voor laptop ik hebquote:Op donderdag 24 september 2009 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit echt gesnapt waarom mensen acer troep vinden. Mn laptop bakbeest heeft het toch 5 hele goeie jaren gedaan![]()
Ja, ik snap het niet. Ik hoor mensen o.a zeiken over de behuizing. Ja, nee het is idd niet het geweldigste wat je kan hebben, maar troep is IMHO wel overdreven. 5 jaar lang een acer gehad, en maar 1 scheurtje erin. Mijne was toen der tijd ( 5 jaar terug dus) 869 euroquote:Op donderdag 24 september 2009 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens meneer I. is Acer ook troep...3 x raden wat voor laptop ik heb![]()
Maar dis wel een goeie en was ook behoorlijk prijzig.
Hij is op schiphol alvast een hapje gaan etenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Heer G smste om kwart voor zeven dat ie geland was op Schiphol en is er nu nog niet.
Dus ik ga maar niet meer wachten met etenEn zijn telefoon staat uit
Nee dat doet ie echt nooitquote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is op schiphol alvast een hapje gaan eten![]()
1 frikandel? Daar kun je toch niet op leven?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat doet ie echt nooit
Maar goed, ik heb maar een frikandel in de frituurpan gegooid
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft ie gewoon te weinig water gedronken lately en is hij vergeten waar hij woont!
Ja nee inderdaad, ik hoor het hem zó zeggen!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]zit ie nu 300 km verderop bij een wild vreemde.
"WAT DOE JIJ IN MIJN HUIS. IK BEN HEER G EN IK WOON HIER. WAAR IS MN WIJF MET DR GROTE TETTEN?"
Oeh kapsalon.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 frikandel? Daar kun je toch niet op leven?
Ik had kapsalon besteld als ik jou was
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]zit ie nu 300 km verderop bij een wild vreemde.
"WAT DOE JIJ IN MIJN HUIS. IK BEN HEER G EN IK WOON HIER. WAAR IS MN WIJF MET DR GROTE TETTEN?"
Mag je dan niet altijd nog 1 telefoontje plegen?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss issie aangehouden door de douane met smokkelwaar![]()
Is het al weekend?
Bel z'n moeder dan ffquote:Op donderdag 24 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag je dan niet altijd nog 1 telefoontje plegen?
Als er iets zou zijn en zijn moeder weet dat, dan zou ze mij heus wel even bellenquote:
Jaaahaaaa....hij komt zo wel thuis joh.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er iets zou zijn en zijn moeder weet dat, dan zou ze mij heus wel even bellen
Staat de Bokma koud?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaahaaaa....hij komt zo wel thuis joh.
Zet maar vast eentje koud
Zal best, maar drie uur en een kwartier van Schiphol naar Bleiswijk is wel raar, op zijn minst.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaahaaaa....hij komt zo wel thuis joh.
Zet maar vast eentje koud
Mop, ik ben een vrouw. Ik weet die wegennamen niet. Waar ligt de A2?quote:
Tussen Amsterdam en Maastricht. Details heb ik verder niet. = ook vrouw.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal best, maar drie uur en een kwartier van Schiphol naar Bleiswijk is wel raar, op zijn minst.
En het feit dat zijn mobiel uit staat die nooit uit staat ook
[..]
Mop, ik ben een vrouw. Ik weet die wegennamen niet. Waar ligt de A2?
nee dan gaat ie volgens mij via de A4quote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal best, maar drie uur en een kwartier van Schiphol naar Bleiswijk is wel raar, op zijn minst.
En het feit dat zijn mobiel uit staat die nooit uit staat ook
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tussen Amsterdam en Maastricht. Details heb ik verder niet. = ook vrouw.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Nee, hij moet niet richting Maastricht.
Hoop dat ie dat zelf ook weet
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dan gaat ie volgens mij via de A4
wel vervelend greys
misschien kan hij niet aan zijn bagage ofzo
Ja maar dan bel je toch even?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dan gaat ie volgens mij via de A4
wel vervelend greys
misschien kan hij niet aan zijn bagage ofzo
voelt, *bh is gevuld* nee sorryquote:
Ja, ga jij even met licht wapperen, dan moet het goed komen!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar moettie niet van Schiphol richting Amsterdam? De A2 gaat namelijk ook de andere kant uit. Mop.![]()
En als hij zich vergist heeft zie ik hem hier wel langskomen.
*gaat met lichtfakkels buiten staan*
Zegt tegenwoordig niks meer.quote:
misschien iets aan de auto?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan bel je toch even?
Hij smste ook dat ie geland was. Zal je net zien dat zijn telefoon leeg of stuk is.
Oh en hij heeft geen bagage, alleen handbagage...
*voelt in broek*quote:
Z'n telefoon zal inderdaad wel leeg zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan bel je toch even?
Hij smste ook dat ie geland was. Zal je net zien dat zijn telefoon leeg of stuk is.
Oh en hij heeft geen bagage, alleen handbagage...
Hmmm... jij bent te desperate met je pogingen mijn mening te weerleggen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
*voelt in broek*
*geen worst aanwezig*
Het moet hier ook altijd over sex gaan he.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
*voelt in broek*
*geen worst aanwezig*
Op het menu voor vanavond staat:quote:Op donderdag 24 september 2009 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het moet hier ook altijd over sex gaan he.
En dan zeggen jullie vrouwen (*wijst!) dat mannen erg zijn!
t gaat helemaal niet over sexquote:Op donderdag 24 september 2009 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Het moet hier ook altijd over sex gaan he.
En dan zeggen jullie vrouwen (*wijst!) dat mannen erg zijn!
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:11 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb hier vandeweek in de buurt anders een vrouw met eenenorme gigantische tampeloeris gezien hoor
Fijne buurt zeg, waar jij woont. Had jij ook niet die SM kooi in je slaapkamer?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:23 schreef nokwanda het volgende:
Ja echt. Geen gein. Stond te lonken naar mijn man toen we langs liepen
Die ligt of te wippen, of ze is hem helemaal de tering aan het scheldenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze niet meer post
Het is daar sowieso minstens 6 uur vroeger (NY bv.). Stel dat hij 2100 NY tijd word uitgezonden, is het 2200 afgelopen, das 0400 NL-tijd, dan nog converten, uploaden e.d.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ligt of te wippen, of ze is hem helemaal de tering aan het schelden
Anyway, hoelaat komt GA vanaaf in USA? Ik wil eigk opblijven om hem te downen, maar als hij pas rond 04:00 online staat
Ik ga straks wel slapen en download hem wel morgen rond 10'enquote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is daar sowieso minstens 6 uur vroeger (NY bv.). Stel dat hij 2100 NY tijd word uitgezonden, is het 2200 afgelopen, das 0400 NL-tijd, dan nog converten, uploaden e.d.
Ja, dat komt hier niet op een degelijke tijd hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga straks wel slapen en download hem wel morgen rond 10'en
ik merkquote:Op donderdag 24 september 2009 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat komt hier niet op een degelijke tijd hoor
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Nou hij is er.
Maar ik ben er voorlopig niet. Leg het nog wel uit.
It's bad. Jullie kunnen het vast raden.
Classic.
Sterkte Greys.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Nou hij is er.
Classic.
ufquote:Op donderdag 24 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Nou hij is er.
Classic.
Klinkt als een pornoquote:Op donderdag 24 september 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb de eerste ep van The Big Bang Theory
Nee Greys, dit is toch niet wat ik denk? Sterkte. Stregaquote:Op donderdag 24 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Nou hij is er.
Classic.
Je hebt gelijk. Ik haal het weg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greysie... Beter via PM aan de mensen wie je het kwijt wil, hier kan iedereen het lezen
Hij is leegquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:03 schreef Greys het volgende:
Wil je dan ook de spoiler in de quote weghalen alsjeblieft
In het kader van laten we het gesprek hier maar gaande houden, denk dat Greys er niet bij gebaat is als dit het centrale SC hier over Greys dr troubles-topic word;quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:01 schreef Ynske het volgende:
greys
ik weet hoe het is, k wens je zoveel sterkte!
hebben jullie dat van die 3 treinen die gebotst zijn gisteravond nog gehoord in barendrecht?
was gisteravond rond half 11 gebeurd, http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-barendrecht.htmlquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het kader van laten we het gesprek hier maar gaande houden, denk dat Greys er niet bij gebaat is als dit het centrale SC hier over Greys dr troubles-topic word;
Niks van treinen gehoord / gemerkt, terwijl het vlakbij mij is![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:48 schreef Ynske het volgende:
voel je je wel al beter dan gistermorgen Qwea?
fijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:52 schreef Qwea het volgende:
[..]gelukkig wel. Ben dr vannacht maar 1x uit geweest. Dat was gisterennacht x 20 ofzo
nog niet, ga t vanavond nog eens allemaal doorlezen, en mocht ik nog wat willen weten, roep ik evenquote:Heb jij al een keuze kunnen maken? Als je iets niet snapt of info/uitleg wil dan moet je vragen hoor!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm bij 'B' woon ik, en bij 'A' was de botsing, niks gehoord, gemerkt, of gezien
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Locatie+treinbotsing+%4051.864541,4.544134&daddr=Dumasstraat&hl=nl&geocode=Fd1jFwMdhlZFAA%3BFUqGFwMdmP9EAA&mra=dme&mrcr=0&mrsp=1&sz=16&sll=51.873643,4.527011&sspn=0.012559,0.026114&ie=UTF8&ll=51.867323,4.55452&spn=0.050243,0.104456&t=h&z=14
Geen enkele sirene oid?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm bij 'B' woon ik, en bij 'A' was de botsing, niks gehoord, gemerkt, of gezien
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Locatie+treinbotsing+%4051.864541,4.544134&daddr=Dumasstraat&hl=nl&geocode=Fd1jFwMdhlZFAA%3BFUqGFwMdmP9EAA&mra=dme&mrcr=0&mrsp=1&sz=16&sll=51.873643,4.527011&sspn=0.012559,0.026114&ie=UTF8&ll=51.867323,4.55452&spn=0.050243,0.104456&t=h&z=14
Ja hoor. Prima. Doet lekker haar ding, absoluut niet bescheiden of bangquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:36 schreef Ynske het volgende:
He JJH, voelt Geer zich al goed thuis?
Tsja, de twee goederentreinen zijn op elkaar geklapt, en de passagierstrein is ernaast gestopt. Dus dat valt gelukkig allemaal mee. Je zou er toch niet aan moeten denken wat er gebeurt was als één van de goederentreinen op de passagierstrein was geklapt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:45 schreef Pagan het volgende:
Zo weinig slachtoffers, onvoorstelbaar.
Heeft ie er zelf dank ook last van? Jeuk ofzo?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik heb voor baloe maar hydrocortiderm gehaaldNadat hij mn broodje heeft gehad, begint zn huid al aardig rood en rauw te worden.
Preventief smeren maar dus.
Dat is idd precies wat ik bedoel. Als die trein naar Brussel bovenop die zooi was gereden zag het er heel anders uit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Tsja, de twee goederentreinen zijn op elkaar geklapt, en de passagierstrein is ernaast gestopt. Dus dat valt gelukkig allemaal mee. Je zou er toch niet aan moeten denken wat er gebeurt was als één van de goederentreinen op de passagierstrein was geklapt.
Nou, het jeukt wel, en uiteindelijk gaat het jeuken, hij gaat likken, en dan gaat het etterenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft ie er zelf dank ook last van? Jeuk ofzo?
Dom beest.
Nou, wens hem dan maar beterschap!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het jeukt wel, en uiteindelijk gaat het jeuken, hij gaat likken, en dan gaat het etterendus ik ben er maar mooi vooraan
Jammer dat dat niet gelijk gebeurt, dan zou ie zelf misschien nog een link kunnen leggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het jeukt wel, en uiteindelijk gaat het jeuken, hij gaat likken, en dan gaat het etterendus ik ben er maar mooi vooraan
Je krijgt een likjequote:
Mjaquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet gelijk gebeurt, dan zou ie zelf misschien nog een link kunnen leggen
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je krijgt een likje
Zo, kamers schoongemaakt, want mn bureau was echt een tering bende
Ik twijfel of ik nu GA ga kijken, of straks.
Hmmmm
Ik weet niet meer of ik dat wel geloofquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
MjaHonden hebben een attentionspan van 4 sec
dat zou dan wel supersnel moeten gebeuren
Jaja, ik ken die "likjes" van een volwassen hond!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je krijgt een likje
Zo, kamers schoongemaakt, want mn bureau was echt een tering bende
Ik twijfel of ik nu GA ga kijken, of straks.
Hmmmm
*Mental image!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
MjaHonden hebben een attentionspan van 4 sec
dat zou dan wel supersnel moeten gebeuren
Eentje met veel seeds hé Haraquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtEven torrent zoeken
Dan kan ik beter wachten tot morgenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eentje met veel seeds hé Hara
kolere, heftige ep hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtEven torrent zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2009 12:04:58 ]
check the piratebay. ruim 2000 seeds. HAlf u was ie binnenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kan ik beter wachten tot morgen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan natuurlijk 'm ook gewoon ff van usenet trekken, dan issie én HD, én vrijwel meteen na uitzenden te vinden, én in 5 minuten binnen. Dan even FTP-servertje met login voor dames en is het zo opgelost.Ik wil geen eens HDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
1735 16208quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
check the piratebay. ruim 2000 seeds. HAlf u was ie binnen
Nee das waar, dat hebben ze natuurlijk nog niet geimplementeerd in die boerenomgeving daar bi jjouquote:
Ik was mij er niet van bewust dat je het op geen enkele manier over downloaden mag hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:13 schreef ElisaB het volgende:
Schatjes, zouden jullie willen stoppen met het dwnoenoald-praat?! Anders moet ik gaan editten
Over watte?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:13 schreef ElisaB het volgende:
Schatjes, zouden jullie willen stoppen met het dwnoenoald-praat?! Anders moet ik gaan editten
Het ligt nogal gevoelig en we willen geen standjes van Danny hierquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was mij er niet van bewust dat je het op geen enkele manier over downloaden mag hebben
k vind t ook erg stom dat bv CSI op Rtl uitgezonden word, maar als je t gemist hebt en terug wilt kijken via rtlgemist, je er ineens voor moet gaan betalenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was mij er niet van bewust dat je het op geen enkele manier over downloaden mag hebben
Nederlandse programma's kijk ik overigens gewoon op rtlgemist/tvopjepc/uitzendinggemist
Oh is dat zo? Amerikaanse series kijk ik sowieso niet op tv.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t ook erg stom dat bv CSI op Rtl uitgezonden word, maar als je t gemist hebt en terug wilt kijken via rtlgemist, je er ineens voor moet gaan betalen
Ik kreeg ook al notes in MUZ alleen maar omdat ik riep dat een bepaalde CD op een bepaalde medium te downloaden was. Ongeveer net zo breed als hier geroepen word dat íets via een Torrent te vinden is. Al zijn ze hier wel wat specifieker.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het ligt nogal gevoelig en we willen geen standjes van Danny hier
k heb mn vaste ritme qua uitzendingen savonds maar ondertussen lees/interenet/puzzel ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Amerikaanse series kijk ik sowieso niet op tv.
lolquote:Kreeg trouwens laatst bij rtlgemist s avonds laat gewoon een seksreclame eerst
Op jouw leeftijd nog?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:29 schreef Re het volgende:
stappen en zuipen op donderdag avond is niet goed voor de concentratie als je nog moet werken
oh hoi enzo etc...
Ik heb eigenlijk geen idee en ik het ook niet zoveel zin om me erin te verdiepenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kreeg ook al notes in MUZ alleen maar omdat ik riep dat een bepaalde CD op een bepaalde medium te downloaden was. Ongeveer net zo breed als hier geroepen word dat íets via een Torrent te vinden is. Al zijn ze hier wel wat specifieker.
Je mag wel roepen dát het er is, alleen niet precies wát en wáár al helemaal niet toch? Zo werd het me door de MUZ modjes uitgelegd nadat ik verhaal kwam halen
Nee, dat is over het algemen niet bijzonder handig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:29 schreef Re het volgende:
stappen en zuipen op donderdag avond is niet goed voor de concentratie als je nog moet werken
oh hoi enzo etc...
Ach, we hebben het er lang genoeg over gehadquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:31 schreef ElisaB het volgende:
Sterkte Re
.
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee en ik het ook niet zoveel zin om me erin te verdiepenBen nogal lui vandaag
Water moet je gelijk erna drinkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Veel water en koffie doet wonderen Re.
Maar toch, ook al is het de volgende ochtend wil het ook nog wel helpen, al is het maar tegen de droge bek en nadorstquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Water moet je gelijk erna drinken
dan heeft die persoon dat verkeerdquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Normaal vrat ik altijd gewoon 2 paracetamolletjes plus ene halve liter water als ik lam thuiskwam. Totdat iemand zei dat dat echt heeul erg slecht voor je is
koffiequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Veel water en koffie doet wonderen Re.
Jezusquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
koffie
maar ja daar heb ik een stuk of 12-15 koppen per dag al van gemiddeld
alkohol dehydrateert je hersens krimpen een beetje en dat doet zeer, en alkohol wordt weer omgezet in een ander stofje wat dat ook doet...quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:38 schreef Pagan het volgende:
Ik snap dat nooit he, 's avonds veel drinken, en toch de volgende dag een droge bek hebben.
Ik denk dat het een grapje was van Pagan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Re het volgende:
[..]
alkohol dehydrateert je hersens krimpen een beetje en dat doet zeer, en alkohol wordt weer omgezet in een ander stofje wat dat ook doet...
Dat doet het altijd goed op festivals, alleen dan is de maandag/dinsdagochtend als je weer moet werken altijd zo'n deceptiequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Ynske het volgende:
of de dag erna beginnen waar je de avond tevoren mee geeindigd bent
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grapje was van Pagan.
Ik dacht dat de pijn veroorzaakt werd door ondervulling van je vaatsysteem, omdat alcohol vochtafdrijvend werktquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Re het volgende:
alkohol dehydrateert je hersens krimpen een beetje en dat doet zeer, en alkohol wordt weer omgezet in een ander stofje wat dat ook doet...
Dus je mocht mee gisteravond?quote:
Neuj...van iemand die ik al jaaaaaren niet gezien heb en z'n vrouw heb ik nog nooit gezien, maar...zoals mijn wijze moeder zegt " het is familie, dus je gaat welquote:
Het was mijn idee zelfs!quote:Op vrijdag 25 september 2009 @ 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus je mocht mee gisteravond?![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 @ 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj...van iemand die ik al jaaaaaren niet gezien heb en z'n vrouw heb ik nog nooit gezien, maar...zoals mijn wijze moeder zegt " het is familie, dus je gaat wel"
Meneer I. gaat niet mee, want die hoeft niet naar m'n moeder te luisteren, dus ik ga met Zusje.
En als het een beetje meezit komt vanmiddag onze nieuwe auto en davinnik veul leuker dan een bruiloft.
Ik wil cruisen vanaaf![]()
Ooooh, mede FFers...Mor heeft een puppie in haar buik
Ssssttt!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj...van iemand die ik al jaaaaaren niet gezien heb en z'n vrouw heb ik nog nooit gezien, maar...zoals mijn wijze moeder zegt " het is familie, dus je gaat wel"
Meneer I. gaat niet mee, want die hoeft niet naar m'n moeder te luisteren, dus ik ga met Zusje.
En als het een beetje meezit komt vanmiddag onze nieuwe auto en davinnik veul leuker dan een bruiloft.
Ik wil cruisen vanaaf![]()
Ooooh, mede FFers...Mor heeft een puppie in haar buik
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
Morrie, ik ben zo enorm blij voor je. Het is je zo gegund!
Ik duik weer even onder, maar ik wil even zeggen dat ik ontroerd ben door alle enorm lieve PM's, ik ging er gewoon (weer) van zitten snotteren. Jullie zijn lief en ik ga proberen nu eindelijk wat te slapen, maar daarna ga ik terugschrijven.
Niet de goden verzoeken, maar potverdrie zeg, ik hoop het ook..quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zei het heel zachtjes en discreet...en dit keer gaat het gewoon goedkomen hoor![]()
En jaaa, ik voel me ook een beetje zwanger, ik hoop vanmiddag te bevallen van de auto
Hm, technisch gesproken over een week of 8.. Kun je nog zo lang wachten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
Over hoeveel weken kunnen we echt gaan juichen?
Lekker slapen meissie, en dank je welquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
Ik duik weer even onder, maar ik wil even zeggen dat ik ontroerd ben door alle enorm lieve PM's, ik ging er gewoon (weer) van zitten snotteren. Jullie zijn lief en ik ga proberen nu eindelijk wat te slapen, maar daarna ga ik terugschrijven.
Ja, toen zat het met Frits van oh-oh niet goed toch? Ik dacht dat het toen nog niet duidelijk was, maar gek was het wel. Of ben ik in de war en was dat nog iets later?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie![]()
Ik hoop dat je ff lekker slaapt, dan sta je ook weer wat sterker in je schoenen.
Wat een tegenstrijdigheid weer hier....was dat vorige keer ook niet zo toen Mor euhm...je weet wel was?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik dan maar geen PM proberen te schrijven en het houden bij knuf,quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
moet jij niet naar school eigenlijkquote:
Ik wissel altijd af. Na 3 a 4 bier 1 waterquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Je moet juist gelijk daarna water drinken. Als je de volgende dag begint is the damage al done
Duur, ik heb hier precies dezelfde naast me staan. 130 euro NIEUW voor neergeteld. Wel vet fijn ding trouwens. Maar om te photoshoppen, mhaw. Ding kankert over rgb color nog wat als ik PS opstart en of ik dan een bepaald profiel wil vasthouden ofnie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[TK]zgan Samsung 20" Monitor (2023NW TFT Wide Black)
Dat niks voor je Yns?
Weet niet of het fotoshoppender-wijs een goed ding is, maar wie weet kunnen de FOT specialisten daar hun licht over laten schijnen
Slaapze babequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
En op school de hele wc onderschijten met mn spuitpoep? No thnx. I'll pass this time.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet jij niet naar school eigenlijk
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
MORRIE! GEFELICITEERD!
Mag ik nu in OUD gaan juichen?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik heb voor baloe maar hydrocortiderm gehaaldNadat hij mn broodje heeft gehad, begint zn huid al aardig rood en rauw te worden.
Tarwe allergie? Bioresonantie helpt enorm goed. Strega
Preventief smeren maar dus.
Geen idee. Tarwe, meel, gluten, I dunno.quote:
Nee, ik weet hoe lastig het is, probeer maar eens het speciale voer voor een kat met blaasproblemen aan hem te geven. 9 katten kijken hongerig van zullen wij dit even stelen? Alleen die ene, die het moet lust het niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Tarwe, meel, gluten, I dunno.
Ik weet enkel dattie niet tegen brood en aardappels kan. Hij staat ook op speciaal voer, maar ja dat helpt niet alstie mn brood steelt
muisje pluisje!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:53 schreef Muis006 het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:11 schreef Pagan het volgende:
Greys, sterkte.
I've been there, and ended it.
Ik moet er niet aan denken. Ik heb het zooooooooo koud!quote:
quote:
Strawberry Cheescakequote:Op vrijdag 25 september 2009 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!! ik ga straks naar Emmen, en dan ga ik langs de AH!!!!
YNSKE
Welke smaak heb je?
Ronduit kut. Ik heb prednison, diclofenac, oxazepam en maagspul. kjan niety eens fatsoen;ijk typen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe issie met jou dan
Je bent ook wat stilletjes
You better! Ik ben nog niet klaar met jou klierenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:24 schreef Muis006 het volgende:
I'lll survive. gisteren neurologisch onderzocht en alles is in orde wdb/ sorry voor de typlepa
lennyquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
You better! Ik ben nog niet klaar met jou klieren![]()
Geeft niet, we snappen 't wel...
Tss dat kan dan weer wél zonder tiepvauten héquote:
wqaarom denk e dat ik er n minuut over deedquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tss dat kan dan weer wél zonder tiepvauten hé
Nah vooruit, het mag. Ik kan ook moeilijk nu bozig tegen je gaan doen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
wqaarom denk e dat ik er n minuut over deed
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maar ff heel wat anders...
Misschien wat voorbarig, maar is het niet slim wellicht de meet wat vooruit te schuiven? Muis in de lappenmand, en Greys dr hoofd zal dr miss ook niet echt naar staan? Toch wel zonde als die 2 F&F'ers er niet zijn
wmb mag dat best. Ik heb het momenteel zo druk. Veel weg en veel moeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
leuk medicijnfabriekje zoquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ronduit kut. Ik heb prednison, diclofenac, oxazepam en maagspul. kjan niety eens fatsoen;ijk typen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 @ 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Maar ff heel wat anders...
Misschien wat voorbarig, maar is het niet slim wellicht de meet wat vooruit te schuiven? Muis in de lappenmand, en Greys dr hoofd zal dr miss ook niet echt naar staan? Toch wel zonde als die 2 F&F'ers er niet zijn
Misschien is het vor Greys juist lekker om wat afleiding te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wmb prima, ik denk dat Greys en muis zelf even moeten aangeven wat zij willen.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja dat sowieso, ff kijken wat ze willen, of ze zin hebben te komen. Of in het geval van muis; of het nodig is. Maar goed voor beide is een F&F-meet nou niet het eerste om zich druk om te makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien is het vor Greys juist lekker om wat afleiding te hebben
Maar wmb prima, ik denk dat Greys en muis zelf even moeten aangeven wat zij willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |