quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Noek het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bonsai bomen, laptops, muziekherrie in het park, Manchester, neefjes en nichtjes, verjaardagen, gedichten, trammelant met z'n moeder, gedoe met LS, problemen met z'n knie, vakantie in Spanje en Bulgarije, die gast deelde veel hier
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toevallig hadden Buuv en ik het er over gehad, en we zeiden bijna tegelijk: Ik denk dat hij overleden is.
En dat spookt dan door je hoofd. Toen ik vannacht de posts hier las ben ik begonnen met zoeken en het was meteen raak, wist meteen dat dat Manu was. Dan schrik je wel even. Buuv kwam met het allerlaatste bewijs. En toen wisten we het helemaal zeker.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu respecterend voor wat betreft zijn privé, dit is de tekst die op z'n rouwkaart staat. Ik denk dat ik die tekst wel kan delen hier.
Jouw ogen konden mij van alles zeggen
Ik teer nog op de liefde die je gaf
Hiet is niet zo eenvoudig uit te leggen
Maar wat ik voel neemt niemand van me af
Jij hebt jouw wereld en ik de mijne
Met zeeën vol herinnering in mij
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:45 schreef beequeen het volgende:
Zo dan maar.
Ik ben er echt kapot van.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Het is ook onbegrijpelijk. En dat maakt het nog extra wrang. En het is al zo verdomd wrang.
Ja, hij kwakkelde al tijden. Maar tegelijkertijd was hij ook zo toekomstgericht bezig. 27 Jaar is ook zo belachelijk jong, de 'dood' op die leeftijd zo'n ver van mijn bed concept.
Maar toch niet altijd.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het echt niet uit mijn systeem, het blijft maar door mijn hoofd spoken.
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:24 schreef Juud79 het volgende:
Zo ben je even op pad en kom je terug en dan lees je zoiets...
Wat vreselijk verdrietig dat Manu is overleden, veels te jong. En wat een gemis voor zijn vriendin, familie en vrienden.
Hij was idd wat ik zo weet nog altijd aan het kwakkelen met zijn gezondheid, hij zei zo af en toe dat ie nog steeds overdag moest rusten en dan een poosje op bed lag. Dat was al vanaf zijn terugkomst al het geval.
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:32 schreef hondjes het volgende:
we gingen samen naar Barcelona,,,hij had de griep...en dacht nog ,,,zal ik mijn nummer geven...
later hoorde ik van zijn longonsteking, we hebben gechat erover...en hij knapte weer op..
toen hij opeens weg bleef werd ik al angstig...
Ik ben er echt helemaal kapot van...zo jong nog..
sterkte voor zijn vriendin en familie..
Manu R.I.P
Berichten in de ochtend van de dag waarop Manu is overleden:quote:Op donderdag 24 september 2009 18:25 schreef hondjes het volgende:
Weet nog met Kerst, dat ik in Spanje was...staalblauwe lucht, 18c
En dacht, wat heerlijk, zal Manu nu ook zo genieten. in Barcelona
Later hoorden we dat hij longonsteking had gehad , en op intensive care had gelegen..
Later hebben Manu en ik het hier nog vaak over gehad, s morgens op fok-chat,
Wat ben ik blij met die herinneringen, en wat mis ik hem....
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:42 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen![]()
Manu blijft wel heel lang weg he?
Leuk dat het zo leuk was Gert, ik hoop dat je vandaag vrij bent.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,![]()
Wat zal er aan de hand zijn, duurt nu wel erg lang,
Manu zal toch weer niet ziek zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:08 schreef beequeen het volgende:
Wij waren ook van plan om thuis te blijven maar vertrekken volgende week toch voor een weekje naar Frankrijk.
Morning all.
Manu doet weer de grote verdwijntruc?
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was het een bacterie inderdaad
ja dat snap ikquote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:
Laysa, maakt niet uit, maar heb wel ff mijn posting uit de OP gehaald, die stond daar wat raar.
Goede OP. Die van Coos blijft me aangrijpen.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:
Laysa, maakt niet uit, maar heb wel ff mijn posting uit de OP gehaald, die stond daar wat raar.
Ja, toch wel lastig, dat je een post vergeet die daar wel verwacht wordt door iemand. Maar dan hoor ik het wel.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eerste kerstdag is 's avonds een dokter gebeld omdat ik geen lucht meer kon krijgen, maar dat bleek een ambulance te zijn, moest ik naar het ziekenhuis, kon niet slapen, bleek zware longontsteking te hebben en een bacteriele infectie ofzo en iets van 4 weken op ER gelegen waarvan 2,5 week in slaap/coma. Weet ook niet allemaal precies wat ik had, moest medicijnen slikken en Spaans/Engels communiceren gaat niet echt soepel
frappant is ook de TT van het laatste topic waar hij postte: [TBO SC #109] The King is dead. Long live the King!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:04 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Marrije. Wrang om te lezen dat ik op zijn sterfdag post dat hij de grote verdwijntruc deed.![]()
toepasselijk... min of meer....quote:Op donderdag 24 september 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
frappant is ook de TT van het laatste topic waar hij postte: [TBO SC #109] The King is dead. Long live the King!
En daar is het kippenvel weer.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
frappant is ook de TT van het laatste topic waar hij postte: [TBO SC #109] The King is dead. Long live the King!
Dus dat....sprakeloos.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:51 schreef Noek het volgende:
Voelt nog steeds alsof het niet kan. Als ik dat al voel, hoe verschrikkelijk moet het dan voor zijn geliefden zijn.
Ik doe eenrondje mee. Op Manu En een foto van de hemel ...quote:Op donderdag 24 september 2009 19:25 schreef Gert het volgende:
Zo, dit had ik me meteen al voorgenomen om te doen.
OK, deels uit eerbetoon en deels uit ordinair eigenbelang.
Cheers gast!![]()
Hier nog één. Ondanks de paracetamol nog steeds hoofdpijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe verdrietig ik kan zijn om iemand die ik nog nooit gezien heb, en toch ben ik dat.
Loop al de halve dag te huilen, en voel me gewoon verdrietig.
Gek toch dat internet.
Zo gek is het dus toch niet want iedereen heeft het wel dus het is eigenlijk weer heel normaal op een rare manier. Vind het wel mooi en ontroerend om te zien hoe iedereen reageert.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe verdrietig ik kan zijn om iemand die ik nog nooit gezien heb, en toch ben ik dat.
Gek toch dat internet.
mooiquote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe eenrondje mee. Op Manu En een foto van de hemel ...![]()
[ afbeelding ]
Kun je nagaan hoe het forum toch doorspeelt in je gewone leven dus het hele, het is maar internet, bestaat niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:08 schreef Laysa het volgende:
Ik moet altijd aan ManU denken als ik dicht langs het Kronenburgerpark rijdt met de bus...terwijl ik hem lang niet zo goed ken als jullie....
nee....en als je dagelijks met iemand chat...onstaat er zeker een band....quote:Op donderdag 24 september 2009 20:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het forum toch doorspeelt in je gewone leven dus het hele, het is maar internet, bestaat niet.
Prachtig Soury!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe eenrondje mee. Op Manu En een foto van de hemel ...![]()
[ afbeelding ]
Het zou inderdaad wel een beetje bizar zijn als je echt al een halve dag aan het huilen bent puur vanwege Manu. Maar dat is niet zo, lijkt me. Er is meer aan de hand, ergens in je hoofd.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Gek toch dat internet.
Ik heb ook wel een traantje gelaten.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel een beetje bizar zijn als je echt al een halve dag aan het huilen bent puur vanwege Manu. Maar dat is niet zo, lijkt me. Er is meer aan de hand, ergens in je hoofd.
Sowieso geldt voor ons allemaal denk ik wel een beetje dat je gewezen wordt op de kwetsbaarheid van naasten, op vergankelijkheid. Daar komt bij dat je verplaatsen in nabestaanden die zoiets mee moeten maken, ook geen pretje is. En voor mensen die in eigen kring al een zwaar afscheid hebben meegemaakt, kan dit ook herinneringen oproepen.
Maar misschien is dit ook wel weer analyserend gezeik. Zometeen lekker effe ER kijken.
O, terwijl ik het typ schiet meteen Ernst Peter Jan Paul Hasselbach door m'n hoofd.Kan Manu gezellig met hém kijken dadelijk. O nee de hemel bestaat niet. Goddank.![]()
ik ook Coosquote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een traantje gelaten.
Ik weet niet zo goed waarom ik precies zo verdrietig ben. Ik voel alleen dat ik triest ben.quote:
Als je me gisteren had gevraagd of de dood van een willekeurige user zo'n impact op me zou hebben had ik je ws uitgelachen. Nu weet ik beter.quote:
Dat is zeker waar. Dan kijk ik naar mn kinderen en dan denk ik, man o man. . .ik moet er niet aan denken. Veel te verdrietig word ik daar van.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel een beetje bizar zijn als je echt al een halve dag aan het huilen bent puur vanwege Manu. Maar dat is niet zo, lijkt me. Er is meer aan de hand, ergens in je hoofd.
Sowieso geldt voor ons allemaal denk ik wel een beetje dat je gewezen wordt op de kwetsbaarheid van naasten, op vergankelijkheid.
Ook dat. Met jeugdvriendinnen hadden we een van de vele vrijdagavondjes voor we uit gingen eens een gesprek over roken, dat 1 op de 3 aan het roken zou overlijden statistisch gezien. We stonden met zn drieën bij elkaar, elkaar an te kijken, wie zou het zijn. Een paar jaar later overleed één van die meiden, niet als gevolg van het roken trouwens, maar toen dacht ik ook: dat had ik ook kunnen zijn. Zó confronterend. En ja, dat kwam vandaag ook omhoog. Net als de keren dat ik topics las als 'users die verdwijnen' en dat ik dacht jee, je zult maar opeens dood gaan en mensen op Fok vragen zich af waar je bent. En als ik dat ben, is er uberhaupt iemand die dat opvalt en zouden ze er ooit achter komen. . . En dan opeens treft dat 'onze kliek' en is het Manuquote:Daar komt bij dat je verplaatsen in nabestaanden die zoiets mee moeten maken, ook geen pretje is. En voor mensen die in eigen kring al een zwaar afscheid hebben meegemaakt, kan dit ook herinneringen oproepen.
mwoah, valt mee, zit wel wat inquote:Maar misschien is dit ook wel weer analyserend gezeik.
quote:Zometeen lekker effe ER kijken.
O, terwijl ik het typ schiet meteen Ernst Peter Jan Paul Hasselbach door m'n hoofd.Kan Manu gezellig met hém kijken dadelijk. O nee de hemel bestaat niet. Goddank.![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Nou Gert, ik dacht dat ik een redelijk stabiel persoon was, maar ik heb vanavond op de bank toch flink zitten janken. Blijkbaar bouw je virtueel toch een onzichtbare band op en als dan al die stukjes van anderen lees, tja dat doet me heel wat.
yepquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je me gisteren had gevraagd of de dood van een willekeurige user zo'n impact op me zou hebben had ik je ws uitgelachen. Nu weet ik beter.
Maaaar als er iets hogers is dan dit aards bestaan vertoeft Manu daar vast en zeker.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Gert het volgende:
Maar misschien is dit ook wel weer analyserend gezeik. Zometeen lekker effe ER kijken.
Dat viel mij vanmiddag ook op, veelquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond de postgeschiedenis van Manu een beetje terug zitten lezen, maar de laatste weken voor zijn dood heeft hij heel weinig gepost op Fok! en dan vraag ik me af of hij zich toen misschien al niet lekker voelde
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat viel mij vanmiddag ook op, veelmaar weinig echte tekst. Ik zou graag wat meer weten over zijn laatste week, maar dat zit er denk ik niet in.
Hier heb ik wel eens over nagedacht,en het ook wel eens met fokkers over gehad, Pas geleden nog niet wetende dat het zo concreet was mbt Manu,quote:Op donderdag 24 september 2009 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
. Net als de keren dat ik topics las als 'users die verdwijnen' en dat ik dacht jee, je zult maar opeens dood gaan en mensen op Fok vragen zich af waar je bent. En als ik dat ben, is er uberhaupt iemand die dat opvalt en zouden ze er ooit achter komen. . .
[..]
mwoah, valt mee, zit wel wat in
[..]
Is er al iets besloten op welke manier we eventueel ons medeleven aan zijn vriendin en familie kenbaar zouden kunnen maken?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat viel mij vanmiddag ook op, veelmaar weinig echte tekst. Ik zou graag wat meer weten over zijn laatste week, maar dat zit er denk ik niet in.
Ik kende hem pas iets meer dan een jaar, dus ik moet er niet aan denken wat jullie voelen, ik voel me nu al zo rotquote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, ik had ook niet gedacht dat het me zo zou bezig houden. Maar ja, ik ken m van het prille begin toen wij allebei nieuw waren. En BB5 volgden. en 4 jaar lang elke dag wel een berichtje wisselen is gewoon lang. En zo langzaamaan weet je toch veel van iemand. En raakt het je dus ook. Maar ook zeker omdat het je eigen leven zo kwetsbaar maakt. En het je wijst op hoe het ook had kunnen gaan allemaal. denk ik.
Volgens mij niet, ik vond het idee van PP wel mooi, om anekdotes te verzamelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er al iets besloten op welke manier we eventueel ons medeleven aan zijn vriendin en familie kenbaar zouden kunnen maken?
Ik las dat het eventueel d.m.v. een bericht met een link namens ons allen zou kunnen, omdat als een ieder het afzonderlijk zou doen het meisje zich misschien een bult schrikt van al die vreemden.
Een link met het topic (dat geloof ik al gestuurd is), lijkt me persoonlijk wel voldoende.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er al iets besloten op welke manier we eventueel ons medeleven aan zijn vriendin en familie kenbaar zouden kunnen maken?
Ik las dat het eventueel d.m.v. een bericht met een link namens ons allen zou kunnen, omdat als een ieder het afzonderlijk zou doen het meisje zich misschien een bult schrikt van al die vreemden.
Hij krijgt wel dat live optreden van Michael Jackson te zien.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso geldt voor ons allemaal denk ik wel een beetje dat je gewezen wordt op de kwetsbaarheid van naasten, op vergankelijkheid. Daar komt bij dat je verplaatsen in nabestaanden die zoiets mee moeten maken, ook geen pretje is. En voor mensen die in eigen kring al een zwaar afscheid hebben meegemaakt, kan dit ook herinneringen oproepen.
Ik was eigenlijk niet zo positief over die aktie.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een link met het topic (dat geloof ik al gestuurd is), lijkt me persoonlijk wel voldoende.
Dan kan ze zien dat veel mensen hem waardeerden.
Dat geeft misschien een heel klein beetje troost.
ik denk ook dat het beter is om het daarbij te laten, die vriendin is haar vriend kwijt,quote:Op donderdag 24 september 2009 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik vond het idee van PP wel mooi, om anekdotes te verzamelen.
Mee eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk ook dat het beter is om het daarbij te laten, die vriendin is haar vriend kwijt,
de familie een zoon, een broer, een oom ik denk, maar dat is puur persoonlijke mening
dat we die mensen hun rust e privacy moeten gunnen
Heb je ook een puntquote:Op donderdag 24 september 2009 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk ook dat het beter is om het daarbij te laten, die vriendin is haar vriend kwijt,
de familie een zoon, een broer, een oom ik denk, maar dat is puur persoonlijke mening
dat we die mensen hun rust e privacy moeten gunnen
Nog + 1quote:
heb je ook weer een puntquote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mjah het heeft voors en tegens, je moet ze niet gaan overstelpen met wat dan ook. Maar 1 kaart of brief of whatever kan niet zoveel kwaad, en als veel users 't 'prettig' om iets te doen.
Prima idee maar laat dat meisie haar hyves,faceboek e.d. met rust !!!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mjah het heeft voors en tegens, je moet ze niet gaan overstelpen met wat dan ook. Maar 1 kaart of brief of whatever kan niet zoveel kwaad, en als veel users 't 'prettig' om iets te doen.
Ik vind het wel een mooi topic.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet zo positief over die aktie.
Zijn er dan echt mensen die daar gaan posten?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima idee maar laat dat meisie haar hyves,faceboek e.d. met rust !!!
Voor zover ik weet ben ik de enige die haar een bericht heeft gestuurd met daarin een link naar het IM topic. Waarom? Omdat het ook een steun kan zijn voor mensen. Het gaat dus niet om bosjes mensen en tig berichten.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zijn er dan echt mensen die daar gaan posten?
Aha, nou ik hoop van harte dat het haar steunt, persoonlijk kan ik me daar niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik de enige die haar een bericht heeft gestuurd met daarin een link naar het IM topic. Waarom? Omdat het ook een steun kan zijn voor mensen. Het gaat dus niet om bosjes mensen en tig berichten.
Maar dit is een forum. Manu is niet zijn echte naam. Bedenk wat je doet om een internet nick te sturen naar nabestaanden. Ik weet het niet hoor maar het is al gebeurd .. En ik ben er een beetje boos overquote:Op donderdag 24 september 2009 20:59 schreef hondjes het volgende:
Nabestaanden waarderen het echt wel, als ze toch iets horen, zeker omdat ze weten , dat Manu altijd op Fok zat.
Misschien dat er een kaart namens Fok, gestuurd kan worden, met daarin de link naar vandaag, toen we het nieuws hoorden.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Qaox het volgende:
Manu, voor mij een onbekende member, ik voor hem een onbekende member.
Na het lezen van dit topic, is er toch duidelijk wat dit forum toch van een member ''kan houden''
Je gaat iemand toch mogen na een lange tijd omgaan, converseren, discussieren en ontmoeten.
Ik voel me nu schuldig dat ik hem niet ken en hem dus niet persoonlijk vaarwel kan zeggen.
Maar wat ik wel kan: Iedereen veel sterkte wensen.
En zeggen: Manu, R.I.P.
, Qaox
dat dan weer wel... klein glimlachjequote:Op donderdag 24 september 2009 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat een link naar het IM-topic voldoende is, beter dat zijn vriendin en familie niet overstelpen met afzonderlijke berichten van Fokkers.
Manu heeft mooi wel voor elkaar gekregen dat Dementor en Fann het weer een keer met elkaar eens zijn
Daarom zei ik al, sorry dat ik het van te voren niet in de groep heb gegooid.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk dat een beetje overleg wel fijn was geweest. Voor hetzelfde hadden wij dit ook gedaan en had ze dus al twee berichtjes. Of meer. Het lijkt mij dat we haar zoveel mogelijk met rust moeten laten. Maar dat is mijn mening...
Het gaat natuurlijk ook niet over ons hè. Uiteindelijk
Mee eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een link met het topic (dat geloof ik al gestuurd is), lijkt me persoonlijk wel voldoende.
Dan kan ze zien dat veel mensen hem waardeerden.
Dat geeft misschien een heel klein beetje troost.
er wordt op die gedenkpagina ook gevraagd om anekdotes enzo, dus ik zag er ook niks verkeerds in. Maar goed, ik wil er ook niet over hakketakken.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
marrije heeft die link naar de speciale gedenkpagina gestuurt....zo kunnen ze ook zien dat ook op Fok ManU herdacht en gemist word...ik zie niet zo snel in wat daar mis mee is....zo kan dat meisje zelf beslissen of ze het wel of niet wil lezen
Omdat je never nooit weet of iemand wel op de hoogte is of je vriend(in) een fokker is.. Dat bedoel ik eigenlijk. Verder is het een lief gebaar, maar wees voorzichtigquote:Op donderdag 24 september 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
marrije heeft die link naar de speciale gedenkpagina gestuurt....zo kunnen ze ook zien dat ook op Fok ManU herdacht en gemist word...ik zie niet zo snel in wat daar mis mee is....zo kan dat meisje zelf beslissen of ze het wel of niet wil lezen
In dit geval zou ik het wel nog ff neerzetten. Gewoon voor de zekerheid.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou er nog een linkje gepost moeten worden in de "BB, DGK...in de media" reeks of weet iedereen 't inmiddels wel?
Lijkt het me in dit geval haast onmogelijk om het als vriendin niet te weten. Hij was ongeveer altijd onlinequote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je never nooit weet of iemand wel op de hoogte is of je vriend(in) een fokker is.. Dat bedoel ik eigenlijk. Verder is het een lief gebaar, maar wees voorzichtig
Ik heb zo het vermoeden dat je initiatief daar wel in goede aarde valt. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat deze steunbetuigingen op FOK! ook daadwerkelijk troost bieden. Misschien niet nu meteen, maar ooit.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
er wordt op die gedenkpagina ook gevraagd om anekdotes enzo, dus ik zag er ook niks verkeerds in. Maar goed, ik wil er ook niet over hakketakken.
En ook uit respect voor een RLS-er in hart en nieren.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
In dit geval zou ik het wel nog ff neerzetten. Gewoon voor de zekerheid.
Dat denk ik ook...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat je initiatief daar wel in goede aarde valt. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat deze steunbetuigingen op FOK! ook daadwerkelijk troost bieden. Misschien niet nu meteen, maar ooit.
Ik denk wel dat 'we' het hierbij moeten laten.
Ja dat ben ik ook...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lijkt het me in dit geval haast onmogelijk om het als vriendin niet te weten. Hij was ongeveer altijd online
En het vriendelijke verzoek om op de gedenkpagina op Facebook geen forumnaam van Manu te vermelden en ook geen links naar het fok forum daar plaatsen. Graag je bericht aanpassen als je op de gedenkpagina op Facebook zijn forumnaam of links naar fok hebt geplaatst.quote:Hoi Marrije,
Bedankt voor je berichtje. Ik wist dat <naam>, of Manu82 zoals jullie hem kennen, vrijwel dagelijks op het Fok forum kwam, maar ik heb eigenlijk nooit zo gevolgd wat hij er precies allemaal op zette. Ik heb even de topics bekeken die je hebt gestuurd en de reacties grepen me echt aan. Ik herken hem ook erg in de manier waarop jullie hem herinneren en dat doet me goed. Ik zag ook dat er wat liedjes van Guus Meeuwis en Green Day waren gepost, erg mooi aangezien ik zelf onder andere deze liedjes (GM: De Weg, GD: Good Riddance) heb uitgekozen voor zijn begrafenis. Wat verder misschien wel bijzonder is om te vertellen is dat het allerlaatste wat hij deed voor hij op 8 juli naar het ziekenhuis moest was een berichtje posten op het Fok forum. Hieruit blijkt wel hoe belangrijk het forum (en jullie) waren voor hem. Dat het zijn laatste berichtje zou zijn had hij toen ook nooit kunnen bedenken. Bedankt voor alle lieve reacties!
Groetjes <naam>
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ooit eens een prijsvraag gewonnen hier, kreeg ik een doos thuis met (pietjepuk007) achter m'n echt naam. Sindsdien weten ze thuis m'n usernaam.
Oh ja, mijn kids weten het ook.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ooit eens een prijsvraag gewonnen hier, kreeg ik een doos thuis met (pietjepuk007) achter m'n echt naam. Sindsdien weten ze thuis m'n usernaam.
Ohhhhhquote:Op donderdag 24 september 2009 21:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een reactie gekregen van de vriendin van Manu:
[..]
En het vriendelijke verzoek om op de gedenkpagina op Facebook geen forumnaam van Manu te vermelden en ook geen links naar het fok forum daar plaatsen. Graag je bericht aanpassen als je op de gedenkpagina op Facebook zijn forumnaam of links naar fok hebt geplaatst.
quote:Op maandag 29 juni 2009 06:43 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen, parkpop was tof!!
@Manu: ja heeeeeeeeel hard
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffff.
Het lijkt wel of het nu pas echt is, ofzo.
Bq haal nog ff die link weg in je reactie "daar"quote:Op donderdag 24 september 2009 21:39 schreef beequeen het volgende:
Vic komt net thuis en ik moest alleen maar janken.Gelukkig begrijpt hij ons verdriet.
Ik ben er weg van, sterkte allemaal.
Ik vat het nog steeds nietquote:
Waar is daar buuf?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Bq haal nog ff die link weg in je reactie "daar"
Ja die heb ik ook gelezen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Zijn laatste post![]()
[..]
Ik vat het nog steeds niet
sja....ik meen me te herinneren toen ik dat weer las dat het heel erg warm was die dag.....en daar Manu en ik in dezelfde stad woonden reageerde hij voklgens mij op het feit dat hij het niet warm had.....dat was idd niet een heel goed tekenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Zijn laatste post![]()
[..]
Ik vat het nog steeds niet
Ik vraag me dat ook telkens maar af en zou zo graag willen weten wat er die laatste maanden heeft gespeeld, gewoon om het verhaal rond te krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gelezen.
Ik kan het niet helpen dat ik me afvraag of hij wist dat hij doodging en het zag aankomen.
Tja, ik denk dus dat het vooral (niet alleen maar!) aan projectie ligt waarom het velen van ons zo raakt. Maar goed, ik kan niet in hoofden kijken, 't is maar een gedachte.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Nou Gert, ik dacht dat ik een redelijk stabiel persoon was, maar ik heb vanavond op de bank toch flink zitten janken. Blijkbaar bouw je virtueel toch een onzichtbare band op en als dan al die stukjes van anderen lees, tja dat doet me heel wat.
Er was geen edit-mogelijkheid dus ik heb mijn bijdrage gewist en een nieuwe zonder vermelding van nick of forum geschreven.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
En het vriendelijke verzoek om op de gedenkpagina op Facebook geen forumnaam van Manu te vermelden en ook geen links naar het fok forum daar plaatsen. Graag je bericht aanpassen als je op de gedenkpagina op Facebook zijn forumnaam of links naar fok hebt geplaatst.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:25 schreef Gert het volgende:
Zo, dit had ik me meteen al voorgenomen om te doen.
OK, deels uit eerbetoon en deels uit ordinair eigenbelang.
Cheers gast!![]()
[ afbeelding ]
En op dat moment valt het niet zo op natuurlijk, maar achteraf.. ja achteraf, zie je aan zijn laatste post dat er dan al iets niet klopt. Hij reageert op een opmerking die duidelijk niet voor hem bedoeld was, en maakt twee typfouten in vier woorden, om kwart voor twaalf 's ochtends:quote:Wat verder misschien wel bijzonder is om te vertellen is dat het allerlaatste wat hij deed voor hij op 8 juli naar het ziekenhuis moest was een berichtje posten op het Fok forum.
Zeer kort daarna moest hij naar het ziekenhuis, waar hij 13 dagen later zou overlijden. Manu, iemand van het forum. Daar waar alles hetzelfde blijft tot in de eeuwigheid, zo voelt het vaak. Manu's dood is ver weg maar ook dichtbij, best verwarrend.quote:
Kut met perenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En op dat moment valt het niet zo op natuurlijk, maar achteraf.. ja achteraf, zie je aan zijn laatste post dat er dan al iets niet klopt. Hij reageert op een opmerking die duidelijk niet voor hem bedoeld was, en maakt twee typfouten in vier woorden, om kwart voor twaalf 's ochtends:
[..]
Zeer kort daarna moest hij naar het ziekenhuis, waar hij 13 dagen later zou overlijden. Manu, iemand van het forum. Daar waar alles hetzelfde blijft tot in de eeuwigheid, zo voelt het vaak. Manu's dood is ver weg maar ook dichtbij, best verwarrend.
p.s. wil niet dramaqueenen hoor, zit hier met droge ogen.
Maar het houdt me weer even bezig.
Wat eten jullie morgen?
En het wordt weer een goed weertje van het weekend.
Die typefouten kunnen door van alles komen, omdat ie moe was of omdat ie dat snel snel snel nog even deed. . .Daar zoek je niet meteen wat achter inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En op dat moment valt het niet zo op natuurlijk, maar achteraf.. ja achteraf, zie je aan zijn laatste post dat er dan al iets niet klopt. Hij reageert op een opmerking die duidelijk niet voor hem bedoeld was, en maakt twee typfouten in vier woorden, om kwart voor twaalf 's ochtends:
[..]
Zeer kort daarna moest hij naar het ziekenhuis, waar hij 13 dagen later zou overlijden. Manu, iemand van het forum. Daar waar alles hetzelfde blijft tot in de eeuwigheid, zo voelt het vaak. Manu's dood is ver weg maar ook dichtbij, best verwarrend.
p.s. wil niet dramaqueenen hoor, zit hier met droge ogen.
Maar het houdt me weer even bezig.
Wat eten jullie morgen?
En het wordt weer een goed weertje van het weekend.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand postte laatst een liedje van Miss Montreal ofzo, welke was dat?
\quote:
Zat wat topics door te lezen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
\
Ik dacht vandaag nog aan je.
Zei tegen mijn vriendje: wat als iemand als tuinfuiter dit leest?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch juist iets voor wijven, The Secret?
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik dacht het al, eerst zitten jullie me met dat pms gezeik te besmetten en nu dus ook al met wijvenboeken
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:18 schreef Manu82 het volgende:
Is Musje eigenlijk de laatste tijd nog hier geweest?
quote:
...quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zat wat topics door te lezen.
bizar hé ik ook...quote:
Als soort van eerbetoon, was een goeie gozer tot zover ik hem ken natuurlijk.quote:
ja tuurlijk ik snap het maar ik zag eerst het kaarsje en toen ineens Manu,quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben hem niet hoor![]()
Als soort van eerbetoon, was een goeie gozer tot zover ik hem ken natuurlijk.
quote:
Slaapsequote:Op vrijdag 25 september 2009 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geeft niets
Ik ga weer even verder proberen te slapen nog, werd opeens wakker net.
Zoals velen, ach ik kom hier sinds 2005 en Manu hoorde er zo bij.quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ja kan me voorstellen dat je schrok Kaat.
Ik ga geloof ik nog even een paar uur proberen te slapen.
Ik kon niet slapen vanacht dus bed uit en internet aan, toen las ik het.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:27 schreef Dementor het volgende:
Vanmorgen wakker geworden met de gedachte dat we nu iemand hier voorgoed zullen missen.
Dat mensen hierom moeten huilen vind ik wel bijzonder en dat had ik ook niet verwacht.
En zo is het!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
En omdat ik niemand wil teleurstellen en ik denk dat Manu het zo verwacht is het nog wel gewoon vrijdag ook vandaag hè![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's fijn!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:13 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Ik heb echt als een blok geslapen
En zo is het!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
En omdat ik niemand wil teleurstellen en ik denk dat Manu het zo verwacht is het nog wel gewoon vrijdag ook vandaag hè![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dee heel blij vier op eenrij.quote:
Jemig. moet dit echt zo besproken worden?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Dat vraag ik me ook telkens af Buuv. Manu zat natuurlijk helemaal niet lekker met zijn moeder, hij was er voorlopig even klaar mee zei hij, maar het lijkt me zo vreselijk als ze het nooit meer bij hebben kunnen leggen
Ik ga ervan uit dat ze het goedgemaakt hebben, misschien voor mijn eigen gemoedsrust en ook omdat ik weet dat Manu een goede knul was.
Het is hetzelfde filmpje maar wat is er met het geluid?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:16 schreef Gert het volgende:
O, ik was even met iets met werk bezig tussendoor, reageerschermpje nog open, maar nu is GHD al in gang gezet inmiddels.
Nou, OK dan... trap ik de heren hun nest wel weer uit:
Owwww.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dee heel blij vier op eenrij.maar dawasnie.
We zullen de volgende keer eerst even aan jou vragen of het wel besproken mag worden, Manu sprak er zelf toch ook overquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig. moet dit echt zo besproken worden?
Nou, blijkbaar wel. Ik ga sowieso nog effe wat anders doen.
Jaja! ik ben al op de helft van wat ik moest. goeie voornemens enzo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Owwww.
Ja, dat heb je soms.
Ik ga eens huishouden. Dapper he.
Nice.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jaja! ik ben al op de helft van wat ik moest. goeie voornemens enzo.
oh goed idee. Ik doe eerst even koffie en dan nog één wasje vouwen, keuken stofzuigen (ik heb de hagelslag alweer gevonden hoorquote:
Doe maar niet want daar word je niet vrolijk van en je schapen hebben het ook heel warm, denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh goed idee. Ik doe eerst even koffie en dan nog één wasje vouwen, keuken stofzuigen (ik heb de hagelslag alweer gevonden hoor) en dan ben ik er door voor vandaag
heb zelfs de ramen aan de voorkant gezeemd.
![]()
Je zou het voor de gein eens moeten zien.![]()
hmm ook maar eens bij mijn tuin kijken.
Daarom moet je het ook niet zo persoonlijk opvatten. Ik vind het gewoon een beetje over de rand, om zoiets als de verhouding met z'n moeder op tafel te gaan gooien terwijl hij er zelf niets meer over kan zeggen en niemand hier hem persoonlijk kende. Terwijl er hier dus wél meegelezen wordt hè. Dat is mijn mening, en die geef ik. Als jij het prettig vindt om het daar wél over te hebben: laat je aan mij niets gelegen liggen hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zullen de volgende keer eerst even aan jou vragen of het wel besproken mag worden, Manu sprak er zelf toch ook over
En mijn post was een reactie op Buuv omdat zij het zich ook afvroeg.
Hij zou het moeten doen hoor, het ligt niet aan het tjoepje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is hetzelfde filmpje maar wat is er met het geluid?Of de buum heeft de boxen echt opgeblazen laatst
Prima dan, ik voelde me inderdaad nogal aangevallen. Ik vond het niet over het randje, maar daar kunnen de meningen over verdeeld zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook niet zo persoonlijk opvatten. Ik vind het gewoon een beetje over de rand, om zoiets als de verhouding met z'n moeder op tafel te gaan gooien terwijl hij er zelf niets meer over kan zeggen en niemand hier hem persoonlijk kende. Terwijl er hier dus wél meegelezen wordt hè. Dat is mijn mening, en die geef ik. Als jij het prettig vindt om het daar wél over te hebben: laat je aan mij niets gelegen liggen hoor.
ja nee ja, hij doet het ook wel, maa rik hoor de muziek bijna niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zou het moeten doen hoor, het ligt niet aan het tjoepje.
Draai jij muziek zo hard dat je je boxen ermee kunt opblazen?
Ja.. is ook niet kwaad bedoeld van je, weet ik wel. Nou ja, koek en ei en zand erover. Al is dat niet te vreten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima dan, ik voelde me inderdaad nogal aangevallen. Ik vond het niet over het randje, maar daar kunnen de meningen over verdeeld zijn.
Ik zal hier altijd iemands privacy respecteren, maar dat had ik hier van de week ook al gezegd
ik ken er meer. McDonaldstassen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
Topic voor Nmns!
ROADKILL, wat heb jij doodgereden en wat was je emotie?
Zoiets. Maar dan anders.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
McDonaldstassen vol roadkill, bedoel je?
Dit is vast een of ander inside-grapje.quote:
Wat voor merk en smaak pizza en chips?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:41 schreef Peter6000 het volgende:Pizza met als toetje een zak chips
Wagner`s Original Pizza Specialequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat voor merk en smaak pizza en chips?
Ja, succes! Het deed me denken aan een weekje het bos in met demente bejaarden. God man, wat was ik gesloopt aan het eind van de week. Lekker op vakantie met mensen die naar huis wilden, koeien wilden melken of me uit gingen schelden voor Nazi-hond.quote:
Doe ik het niet goed?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat voegt 't woord hond aan nazi toe?
wás het maar grappig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is vast een of ander inside-grapje.![]()
Of reageer ik nu te stekelig?
Ja, sorry. Het was een reactie op Liesje die een nacht blijft slapen met kindjes waarvan ik me dan afvraag of die kindjes daar wel zo blij mee zijn. Net zoals ik op vakantie moest met bejaarden die daar helemaal niet wilden zijn. Dat is dan zo sneu voor alles en iedereen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:54 schreef Gert het volgende:
Maar ik snap de hele reactie al niet, op Marrijes post.![]()
Wel een goed verhaal trouwens. He bos in met demente bejaarden, een week, ouch!
Echt hè? Waarom? Ze moesten net zoals normale mensen één keer per jaar op vakantie want daar was een potje voor. Ja, ga dan lekker zelf in een bungalow zitten met je potje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, zo'n vakantie Noek. Die deed ik met de bejaardafdeling van een psychiatrisch ziekenhuis.leukste vakantiebaan ooit.
Da's ook zo'n groep die helemaal op z'n gemak is op een andere locatie.
Blondi hield ook van haar baasje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar, maar, honden zijn lief. Een trouwe viervoeter is alleen een bijtertje tegen nazi's, en dus is 't heul geen goed woord.
Nee, want jij wist het ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is vast een of ander inside-grapje.![]()
Of reageer ik nu te stekelig?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:45 schreef Noek het volgende:
Verkeerde quote!![]()
Deze moet ik hebben:
[..]
Ja, succes! Het deed me denken aan een weekje het bos in met demente bejaarden. God man, wat was ik gesloopt aan het eind van de week. Lekker op vakantie met mensen die naar huis wilden, koeien wilden melken of me uit gingen schelden voor Nazi-hond.
Gelukkig doen kindertjes dat niet.Die kennen alleen het woord, hond. Nazi is voor later, voor de Gertjes.
Dat is ook weer zo. Veel succes!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik zie het gewoon voor me.
Gelukkig halen we de kinderen niet helemaal uit hun vertrouwde omgeving want ze komen al een paar keer per week bij ons. Ook slapen ze gewoon in hun "eigen" bedje.
Maar ik ben ook erg benieuwd of we midden in de nacht ouders moeten bellen omdat het toch niet zo goed gaat
En wat ik nog wilde zeggen: gefeliciteerd met je baantje
Ja, dáárom denk ik. En dan gezellig met z'n allen in de rolstoelbus. en niet té ver weg, dat als cliënt B dan tóch in een psychose schiet we ook zo weer thuis zijn!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:57 schreef Noek het volgende:
Echt hè? Waarom? Ze moesten net zoals normale mensen één keer per jaar op vakantie want daar was een potje voor. Ja, ga dan lekker zelf in een bungalow zitten met je potje.'s Nachts was er altijd wel één die dan in een brandende kamer zat of naar zijn of haar moeder wilde. Het was gewoon te treurig. Voor hun, voor ons, voor iedereen. Met hun potjes.
![]()
Nee CarO! het was CarO!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
Buuv heeft Flappie vermoord en 'm vervolgens aan McDonalds doorverkocht.
Ah vandaar dat het jofele stekelig-grapje niet aankwam.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, want jij wist het ook.
Het enige wat jij nog niet weet, is dat het geen egel was, maar een konijn
ik snapte m wel hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah vandaar dat het jofele stekelig-grapje niet aankwam.
Jups.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het goed dat CarO dacht over een Mc-Bag te rijden, maar dat bleek een donzig konijntje te zijn???
Nee ik dácht dat het een tas was.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wie gooit er dan ook een konijn, in een mc donalds zak op straat.
Definitief geen andere hond? Konijnen zijn wat makkelijker onder te brengen met vakantie enzo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:00 schreef CarOnline het volgende:
Mijn straf heb ik al. Gister 2 babyknijnen gekocht voor de kinders![]()
Wel heel schattig, 2 mannetjes, Noortje en Paulien
Ohw!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee ik dácht dat het een tas was.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ja echt hè.quote:
liesjequote:Op vrijdag 25 september 2009 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wanneer haal jij je rijbewijs nou eens koop jij eens een auto pietje, ik weet een leuk nieuw spel!quote:
Je kan anders ook best leuk wonen in een autoquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Auto, eerst maar eens een huis appartement.
Happymeal!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
Er zitten vier konijntjes voor mijn raam.
Bruin??quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
Er zitten vier konijntjes voor mijn raam.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
Kut, begin ik weer te tranen. Morgen is het over, belooft
Maar ff niet meer terug lezen dan![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
...das alleen maar heel menselijk
Nee dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:51 schreef hondjes het volgende:
Denk dat we het allemaal wel hebben,,net voor ik ging eten, schoot mij ook de woorden te binnen, van,,wat gaan jullie eten,,wat gaat Claire koken...
Vanmorgen toen ik de computer aandeed, ook van..is het licht al aan....
Ik heb er verder niet wakker van gelegen of om gehuild, maar dat we hem al een tijdje missen en nu pas te horen krijgen wat er met hem is gebeurd terwijl hij al ongeveer twee maanden onder de grond ligt vind ik nog steeds een bizarre situatie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:32 schreef Disana het volgende:
Ik ben altijd een langzame reageerder bij verlies, en daarom sloeg het pas echt toe toen ik wilde gaan slapen. Ik ben tot half zeven 's ochtends wakker geweest. Niet janken ofzo, maar gewoon het besef dat zo'n aardig iemand ineens zomaar weg kan zijn en dat op zo'n jonge leeftijd.
Dat is het ook. Het gebeurt vaker, ook op Fok. Het hangt af van een naaste die weet heeft van de posters die overledene achterlaat op Fok.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet wakker van gelegen of om gehuild, maar dat we hem al een tijdje missen en nu pas te horen krijgen wat er met hem is gebeurd terwijl hij al ongeveer twee maanden onder de grond ligt vind ik nog steeds een bizarre situatie.
En het komt ook vaak voor dat een bekende heel snel een berichtje achterlaat op een forum na het overlijden van de user in kwestie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het gebeurt vaker, ook op Fok. Het hangt af van een naaste die weet heeft van de posters die overledene achterlaat op Fok.
Op Flora en Fauna kwam de vriend van een overleden poster na ongeveer 8 weken mededelen dat zijn vriendin plotseling was overleden. Het laatste wat de mensen van haar hadden gezien waren foto's van het nieuwe katje dat ze in huis had genomen. De meelevende reacties deden de vriend goed trouwens.
Ik bleef van Manu denken dat hij misschien naar zijn geliefde stad Manchester was verhuisd en Fok vanwege alle beslommeringen even opzij had gezet.
Ja hondjes dat is het ook.... vreselijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:50 schreef hondjes het volgende:
Voelde ook wel , dat er iets mis was...Manu zou nooit zomaar weggaan bij Fok..dat zou hij zeggen.
Maar toen ik gisteren thuis kwam en het las..pffffff als een bom.
Vanmorgen werd ik wakker en eerste wat ik dacht was Manu...
Vindt het ook heel vervelend , zondag in Barcelona te zijn..omdat ik denk, dat daar de ellende begonnen is..
Met zijn slaolie in zijn oren, , koorts, en wij maar zeggen,,ga nu naar de dokter...
Dat dit zo zou aflopen,,,vreselijk.
idd, té bizarquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:50 schreef hondjes het volgende:
Voelde ook wel , dat er iets mis was...Manu zou nooit zomaar weggaan bij Fok..dat zou hij zeggen.
Vindt het ook heel vervelend , zondag in Barcelona te zijn..omdat ik denk, dat daar de ellende begonnen is..
Met zijn slaolie in zijn oren, , koorts, en wij maar zeggen,,ga nu naar de dokter...
Maar had jij kunnen denken dat het zo slecht af zou lopen, zelfs met alles wat je wist? Je verwacht het toch gewoon niet bij zo'n jong iemand.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:50 schreef hondjes het volgende:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan neem ik er zo'n één, op Manu [ afbeelding ]
Ik niet. Het klinkt misschien stom maar ik heb werkelijk geen seconde gedacht dat hij zou zijn overleden. Als ik die suggestie hier las dacht ik meteen neh joh! Toen ik las dat het wel zo was kon ik het dan ook echt niet geloven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk waren we er allemaal een beetje bang voor denk ik.
idd, ik dacht die is al beter en is een paar weekjes weg ofzoquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar had jij kunnen denken dat het zo slecht af zou lopen, zelfs met alles wat je wist? Je verwacht het toch gewoon niet bij zo'n jong iemand.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
rook ik er een lekker wietje bij
doe ik met je mee...op ManUquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan neem ik er zo'n één, op Manu [ afbeelding ]
Hier op 8 juli nog posten en 13 dagen later dood zijn ..... echt, ik kan het niet vatten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar had jij kunnen denken dat het zo slecht af zou lopen, zelfs met alles wat je wist? Je verwacht het toch gewoon niet bij zo'n jong iemand.
Wat goed van je Dees...zuip dan nu maar , voor een keer, die hele fles wijn leeg...quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik niet, want ik ben vandaag precies een jaar gestopt met roken
Maar ik wil ook wel met jullie delen hoor, trekken we gewoon nog een paar flessen openquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat goed van je Dees...zuip dan nu maar , voor een keer, die hele fles wijn leeg...
Precies. Ik dacht naar zijn geliefde Manchester.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, ik dacht die is al beter en is een paar weekjes weg ofzo
Maar als je rekent vanaf januari weer niet, dan is het weer net een sluipend bacterieel proces.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier op 8 juli nog posten en 13 dagen later dood zijn ..... echt, ik kan het niet vatten.
Dat moet dan toch allemaal heel snel gegaan zijn.
Ik kan weer janken als ik zijn ava zie, echt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
idd, ik dacht die is al beter en is een paar weekjes weg ofzo
Ditoquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan weer janken als ik zijn ava zie, echt.![]()
Ben gisteren echt enorm van slag geweest. Nooit gedacht dat me dat zo aan zou grijpen. Menyou was ook gewoon tof, zat geen kwaad bij. Gek joch eik, met zijn vragen over kadootjes voor nichtjes en neefjes.![]()
Mooi om te zien dat iedereen zo meeleeft, hij verdient het gewoon.![]()
Ik ga bankhangen en neem een neut op Menyou....fijne avond allemaal.
Yeah, ik ga lekker in bed liggen en tv kijken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dito
Ik ga ook maar even wat afleiding zoeken denk ik
Dat ie dood is is ook onprettig. Hoort erbij denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind die avatar zelfs onprettig.
Maar ik weet dat het uit goede bedoelingen voortkomt.
Het stomme is dat dat wat ik hierboven beschreef, elke keer wéér gebeurt. Daarnet dus wéér. Zó vreemd!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
Die ManU-icon is elke keer wel een schokje.
Als ik morgen een ontbijtje post, heb je het weerquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het stomme is dat dat wat ik hierboven beschreef, elke keer wéér gebeurt. Daarnet dus wéér. Zó vreemd!
Nee daar heb ik die asociatie niet zo mee. Het is puur die avatar die me heel even voor de gek houdt steeds.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik morgen een ontbijtje post, heb je het weer
Zo vroeg was je er meestal niet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee daar heb ik die asociatie niet zo mee. Het is puur die avatar die me heel even voor de gek houdt steeds.
(maar ik stoor me er niet aan hoor)
quote:
Ik vind het wel een mooi gebaar maar het is wel even wennen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ie dood is is ook onprettig. Hoort erbij denk ik.
Als mensen hem echt weg willen, laat het even weten ajb
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi gebaar maar het is wel even wennen.
En nu gaat de computer uit.
Een mooi gebaar ,quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
Dat ie dood is is ook onprettig. Hoort erbij denk ik.
Als mensen hem echt weg willen, laat het even weten ajb
Ik snap precies wat je bedoelt. En ook wat je gisteren bedoelde, zo ervaar ik het ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:46 schreef Gert het volgende:
Het stomme is dat dat wat ik hierboven beschreef, elke keer wéér gebeurt. Daarnet dus wéér. Zó vreemd!
Wat zou hij doen/zeggen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Goh, hier is het precies andersom, kan natuurlijk zijn omdat ik hier niet zo lang meelurk/post maar dat kaarsje doet mij eens en temeer beseffen dat Manu er niet meer is, vind het moeilijker dan die hele avatar, maar wie ben ik, toch?
Ja, daar ben ik nog niet helemaal achter maar dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Goh, hier is het precies andersom, kan natuurlijk zijn omdat ik hier niet zo lang meelurk/post maar dat kaarsje doet mij eens en temeer beseffen dat Manu er niet meer is, vind het moeilijker dan die hele avatar, maar wie ben ik, toch?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat ook wel erg mooi, dat iedereen zijn invulling van ManU's nagedachtenis heeft.
Ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat ook wel erg mooi, dat iedereen zijn invulling van ManU's nagedachtenis heeft.
Ik bedoel, hij was niet echt de persoon voor een kaarsje, eerder zijn fav bezigheden. Sry, was niet echt een vraag.quote:
ff plagen, zit hier met tranen in de ogen waarom? maar is het niet aanvullimg aan de nagedachtenis?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef Copycat het volgende:
Dat had ik al toen hij vertelde dat zijn 17 jarige vriendin was overledenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
En daarom is het mooi dat we dat hier kunnen delen.
En nu moet ik janken (van een vertolking van "Vlieg met me mee", bij Popstars).
Nee, 'aanvulling' zou ik ook lichtelijk bizar vindenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
ff plagen, zit hier met tranen in de ogen waarom? maar is het niet aanvullimg aan de nagedachtenis?
Ehh invullingquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, 'aanvulling' zou ik ook lichtelijk bizar vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |