ik hoop het ook voor je....ik vandaag nog ff sportenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:01 schreef D. het volgende:
Hopelijk vandaag wel de pakjes waar ik op zit te wachten
Ja, want het zijn 2 pakjes die ik morgen mee wil nemenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoop het ook voor je....ik vandaag nog ff sporten
dan is het wel handig als ze dr zijn ja......quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, want het zijn 2 pakjes die ik morgen mee wil nemen
Oja, maar dat wist ik ook welquote:
dan zal je ze vandaag nog wel niet binnen krijgenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, maar dat wist ik ook wel
Alleen zijn beide pakketten in principe niet invoerrechtvrij, en probeer ik die kosten te ontlopen
Zeg, optimistquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan zal je ze vandaag nog wel niet binnen krijgen
Deze is binnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:16 schreef D. het volgende:
pakket 2
Out of Foreign Customs, July 07, 2009, 10:31 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, July 06, 2009, 7:41 am, NETHERLANDS
Wachten tot ie weer open gaatquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef NatteBever het volgende:
Die rukbunker is toch allang dicht? Wat doen jullie hier dan nog
Hi Laysa,quote:
je moet zeker bloed laten afnemen...want ik kan me niet voorstellen dat het opgelost is na wat drop etenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi Laysa,
Mijn bloeddruk is opgemeten en die is veels te laag 105 zei die, de dokter heeft mij geadviseerd om veel drop te eten.
Dat oorsuizen komt niet van mijn oren want die waren schoon.
Ik moet bloed laten afnemen maar dat kon nog niet bij de dokterspraktijk.
Misschien ga ik vrijdag wel even naar het ziekenhuis.
En hij wil me graag over 2 weken weer zien.
Hoe is het met jou?
Met drop schijn je de bloeddruk wat te kunnen verhogen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet zeker bloed laten afnemen...want ik kan me niet voorstellen dat het opgelost is na wat drop eten![]()
met mij gaat het goed![]()
doe je rustig aan??????
Idd, zal ook nog wel even zo blijven tot diep in augustus als TBO02 weer gaat beginnen denk ikquote:
Hey Laysa, jij blijft hier stug doorposten samen met D. zegquote:
Oow daar moet ik dan maar naar op zoek gaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:14 schreef Laysa het volgende:
Hoi Bong![]()
eva...doe maar idd goed eten...en je hebt tegenwoordig ook roosvicee met extra ijzer...zelf vitaminenpillen...miss kan je die tijdelijk nemen...let wel op met die roosvicee want 1 glas per dag is genoeg
whahah...nou...niet wij alleen al leek het er vandaag wel zeker opquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, zal ook nog wel even zo blijven tot diep in augustus als TBO02 weer gaat beginnen denk ik
[..]
Hey Laysa, jij blijft hier stug doorposten samen met D. zeg
nee voor zwangere vrouwenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow daar moet ik dan maar naar op zoek gaan![]()
Dat is toch voor kinderen?
Echt waar, nou ik blijf gewoon door posten hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, zal ook nog wel even zo blijven tot diep in augustus als TBO02 weer gaat beginnen denk ik
[..]
Vooral overdag iigquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
whahah...nou...niet wij alleen al leek het er vandaag wel zeker op
Ik was gisteren even overgelopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
whahah...nou...niet wij alleen al leek het er vandaag wel zeker op
Vooral blijven doen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:21 schreef evaxsis het volgende:
Echt waar, nou ik blijf gewoon door posten hoor
Jazeker ik heb er nu al weer zin inquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vooral blijven doen!![]()
Ben zelf ook niet meer zo actief omdat het nu vrij rustig is maar als TBO weer gaat beginnen dan ga ik zeker alle COSSEN weer lezen, heerlijk om te doen
Hoop ook dat er wat oudere deelnemers inkomen, net zoals bij BBquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jazeker ik heb er nu al weer zin in![]()
Ik hoop dat de meerderheid van de overlevers wat ouder is.
Oow wat leuk dus jij bent ook naar de FOK! meetquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoop ook dat er wat oudere deelnemers inkomen, net zoals bij BBZelf had ik mee willen doen maar de FOK! meet vind ik belangrijker dus misschien in TBO3 dat ik er bij ben
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow wat leuk dus jij bent ook naar de FOK! meet![]()
Dan ga ik je daar zien
Is dat iemand van FOK!?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb er heel veel zin in iig! En kom ook met een goede vriend dus ben niet helemaal alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |