quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Noek het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bonsai bomen, laptops, muziekherrie in het park, Manchester, neefjes en nichtjes, verjaardagen, gedichten, trammelant met z'n moeder, gedoe met LS, problemen met z'n knie, vakantie in Spanje en Bulgarije, die gast deelde veel hier
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toevallig hadden Buuv en ik het er over gehad, en we zeiden bijna tegelijk: Ik denk dat hij overleden is.
En dat spookt dan door je hoofd. Toen ik vannacht de posts hier las ben ik begonnen met zoeken en het was meteen raak, wist meteen dat dat Manu was. Dan schrik je wel even. Buuv kwam met het allerlaatste bewijs. En toen wisten we het helemaal zeker.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu respecterend voor wat betreft zijn privé, dit is de tekst die op z'n rouwkaart staat. Ik denk dat ik die tekst wel kan delen hier.
Jouw ogen konden mij van alles zeggen
Ik teer nog op de liefde die je gaf
Hiet is niet zo eenvoudig uit te leggen
Maar wat ik voel neemt niemand van me af
Jij hebt jouw wereld en ik de mijne
Met zeeën vol herinnering in mij
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:45 schreef beequeen het volgende:
Zo dan maar.
Ik ben er echt kapot van.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Het is ook onbegrijpelijk. En dat maakt het nog extra wrang. En het is al zo verdomd wrang.
Ja, hij kwakkelde al tijden. Maar tegelijkertijd was hij ook zo toekomstgericht bezig. 27 Jaar is ook zo belachelijk jong, de 'dood' op die leeftijd zo'n ver van mijn bed concept.
Maar toch niet altijd.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het echt niet uit mijn systeem, het blijft maar door mijn hoofd spoken.
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:24 schreef Juud79 het volgende:
Zo ben je even op pad en kom je terug en dan lees je zoiets...
Wat vreselijk verdrietig dat Manu is overleden, veels te jong. En wat een gemis voor zijn vriendin, familie en vrienden.
Hij was idd wat ik zo weet nog altijd aan het kwakkelen met zijn gezondheid, hij zei zo af en toe dat ie nog steeds overdag moest rusten en dan een poosje op bed lag. Dat was al vanaf zijn terugkomst al het geval.
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:32 schreef hondjes het volgende:
we gingen samen naar Barcelona,,,hij had de griep...en dacht nog ,,,zal ik mijn nummer geven...
later hoorde ik van zijn longonsteking, we hebben gechat erover...en hij knapte weer op..
toen hij opeens weg bleef werd ik al angstig...
Ik ben er echt helemaal kapot van...zo jong nog..
sterkte voor zijn vriendin en familie..
Manu R.I.P
Berichten in de ochtend van de dag waarop Manu is overleden:quote:Op donderdag 24 september 2009 18:25 schreef hondjes het volgende:
Weet nog met Kerst, dat ik in Spanje was...staalblauwe lucht, 18c
En dacht, wat heerlijk, zal Manu nu ook zo genieten. in Barcelona
Later hoorden we dat hij longonsteking had gehad , en op intensive care had gelegen..
Later hebben Manu en ik het hier nog vaak over gehad, s morgens op fok-chat,
Wat ben ik blij met die herinneringen, en wat mis ik hem....
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:42 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen![]()
Manu blijft wel heel lang weg he?
Leuk dat het zo leuk was Gert, ik hoop dat je vandaag vrij bent.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,![]()
Wat zal er aan de hand zijn, duurt nu wel erg lang,
Manu zal toch weer niet ziek zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:08 schreef beequeen het volgende:
Wij waren ook van plan om thuis te blijven maar vertrekken volgende week toch voor een weekje naar Frankrijk.
Morning all.
Manu doet weer de grote verdwijntruc?
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was het een bacterie inderdaad
ja dat snap ikquote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:
Laysa, maakt niet uit, maar heb wel ff mijn posting uit de OP gehaald, die stond daar wat raar.
Goede OP. Die van Coos blijft me aangrijpen.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:
Laysa, maakt niet uit, maar heb wel ff mijn posting uit de OP gehaald, die stond daar wat raar.
Ja, toch wel lastig, dat je een post vergeet die daar wel verwacht wordt door iemand. Maar dan hoor ik het wel.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eerste kerstdag is 's avonds een dokter gebeld omdat ik geen lucht meer kon krijgen, maar dat bleek een ambulance te zijn, moest ik naar het ziekenhuis, kon niet slapen, bleek zware longontsteking te hebben en een bacteriele infectie ofzo en iets van 4 weken op ER gelegen waarvan 2,5 week in slaap/coma. Weet ook niet allemaal precies wat ik had, moest medicijnen slikken en Spaans/Engels communiceren gaat niet echt soepel
frappant is ook de TT van het laatste topic waar hij postte: [TBO SC #109] The King is dead. Long live the King!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:04 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Marrije. Wrang om te lezen dat ik op zijn sterfdag post dat hij de grote verdwijntruc deed.![]()
toepasselijk... min of meer....quote:Op donderdag 24 september 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
frappant is ook de TT van het laatste topic waar hij postte: [TBO SC #109] The King is dead. Long live the King!
En daar is het kippenvel weer.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
frappant is ook de TT van het laatste topic waar hij postte: [TBO SC #109] The King is dead. Long live the King!
Dus dat....sprakeloos.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:51 schreef Noek het volgende:
Voelt nog steeds alsof het niet kan. Als ik dat al voel, hoe verschrikkelijk moet het dan voor zijn geliefden zijn.
Ik doe eenrondje mee. Op Manu En een foto van de hemel ...quote:Op donderdag 24 september 2009 19:25 schreef Gert het volgende:
Zo, dit had ik me meteen al voorgenomen om te doen.
OK, deels uit eerbetoon en deels uit ordinair eigenbelang.
Cheers gast!![]()
Hier nog één. Ondanks de paracetamol nog steeds hoofdpijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe verdrietig ik kan zijn om iemand die ik nog nooit gezien heb, en toch ben ik dat.
Loop al de halve dag te huilen, en voel me gewoon verdrietig.
Gek toch dat internet.
Zo gek is het dus toch niet want iedereen heeft het wel dus het is eigenlijk weer heel normaal op een rare manier. Vind het wel mooi en ontroerend om te zien hoe iedereen reageert.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe verdrietig ik kan zijn om iemand die ik nog nooit gezien heb, en toch ben ik dat.
Gek toch dat internet.
mooiquote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe eenrondje mee. Op Manu En een foto van de hemel ...![]()
[ afbeelding ]
Kun je nagaan hoe het forum toch doorspeelt in je gewone leven dus het hele, het is maar internet, bestaat niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:08 schreef Laysa het volgende:
Ik moet altijd aan ManU denken als ik dicht langs het Kronenburgerpark rijdt met de bus...terwijl ik hem lang niet zo goed ken als jullie....
nee....en als je dagelijks met iemand chat...onstaat er zeker een band....quote:Op donderdag 24 september 2009 20:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het forum toch doorspeelt in je gewone leven dus het hele, het is maar internet, bestaat niet.
Prachtig Soury!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe eenrondje mee. Op Manu En een foto van de hemel ...![]()
[ afbeelding ]
Het zou inderdaad wel een beetje bizar zijn als je echt al een halve dag aan het huilen bent puur vanwege Manu. Maar dat is niet zo, lijkt me. Er is meer aan de hand, ergens in je hoofd.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Gek toch dat internet.
Ik heb ook wel een traantje gelaten.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel een beetje bizar zijn als je echt al een halve dag aan het huilen bent puur vanwege Manu. Maar dat is niet zo, lijkt me. Er is meer aan de hand, ergens in je hoofd.
Sowieso geldt voor ons allemaal denk ik wel een beetje dat je gewezen wordt op de kwetsbaarheid van naasten, op vergankelijkheid. Daar komt bij dat je verplaatsen in nabestaanden die zoiets mee moeten maken, ook geen pretje is. En voor mensen die in eigen kring al een zwaar afscheid hebben meegemaakt, kan dit ook herinneringen oproepen.
Maar misschien is dit ook wel weer analyserend gezeik. Zometeen lekker effe ER kijken.
O, terwijl ik het typ schiet meteen Ernst Peter Jan Paul Hasselbach door m'n hoofd.Kan Manu gezellig met hém kijken dadelijk. O nee de hemel bestaat niet. Goddank.![]()
ik ook Coosquote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een traantje gelaten.
Ik weet niet zo goed waarom ik precies zo verdrietig ben. Ik voel alleen dat ik triest ben.quote:
Als je me gisteren had gevraagd of de dood van een willekeurige user zo'n impact op me zou hebben had ik je ws uitgelachen. Nu weet ik beter.quote:
Dat is zeker waar. Dan kijk ik naar mn kinderen en dan denk ik, man o man. . .ik moet er niet aan denken. Veel te verdrietig word ik daar van.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel een beetje bizar zijn als je echt al een halve dag aan het huilen bent puur vanwege Manu. Maar dat is niet zo, lijkt me. Er is meer aan de hand, ergens in je hoofd.
Sowieso geldt voor ons allemaal denk ik wel een beetje dat je gewezen wordt op de kwetsbaarheid van naasten, op vergankelijkheid.
Ook dat. Met jeugdvriendinnen hadden we een van de vele vrijdagavondjes voor we uit gingen eens een gesprek over roken, dat 1 op de 3 aan het roken zou overlijden statistisch gezien. We stonden met zn drieën bij elkaar, elkaar an te kijken, wie zou het zijn. Een paar jaar later overleed één van die meiden, niet als gevolg van het roken trouwens, maar toen dacht ik ook: dat had ik ook kunnen zijn. Zó confronterend. En ja, dat kwam vandaag ook omhoog. Net als de keren dat ik topics las als 'users die verdwijnen' en dat ik dacht jee, je zult maar opeens dood gaan en mensen op Fok vragen zich af waar je bent. En als ik dat ben, is er uberhaupt iemand die dat opvalt en zouden ze er ooit achter komen. . . En dan opeens treft dat 'onze kliek' en is het Manuquote:Daar komt bij dat je verplaatsen in nabestaanden die zoiets mee moeten maken, ook geen pretje is. En voor mensen die in eigen kring al een zwaar afscheid hebben meegemaakt, kan dit ook herinneringen oproepen.
mwoah, valt mee, zit wel wat inquote:Maar misschien is dit ook wel weer analyserend gezeik.
quote:Zometeen lekker effe ER kijken.
O, terwijl ik het typ schiet meteen Ernst Peter Jan Paul Hasselbach door m'n hoofd.Kan Manu gezellig met hém kijken dadelijk. O nee de hemel bestaat niet. Goddank.![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Nou Gert, ik dacht dat ik een redelijk stabiel persoon was, maar ik heb vanavond op de bank toch flink zitten janken. Blijkbaar bouw je virtueel toch een onzichtbare band op en als dan al die stukjes van anderen lees, tja dat doet me heel wat.
yepquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je me gisteren had gevraagd of de dood van een willekeurige user zo'n impact op me zou hebben had ik je ws uitgelachen. Nu weet ik beter.
Maaaar als er iets hogers is dan dit aards bestaan vertoeft Manu daar vast en zeker.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Gert het volgende:
Maar misschien is dit ook wel weer analyserend gezeik. Zometeen lekker effe ER kijken.
Dat viel mij vanmiddag ook op, veelquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond de postgeschiedenis van Manu een beetje terug zitten lezen, maar de laatste weken voor zijn dood heeft hij heel weinig gepost op Fok! en dan vraag ik me af of hij zich toen misschien al niet lekker voelde
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat viel mij vanmiddag ook op, veelmaar weinig echte tekst. Ik zou graag wat meer weten over zijn laatste week, maar dat zit er denk ik niet in.
Hier heb ik wel eens over nagedacht,en het ook wel eens met fokkers over gehad, Pas geleden nog niet wetende dat het zo concreet was mbt Manu,quote:Op donderdag 24 september 2009 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
. Net als de keren dat ik topics las als 'users die verdwijnen' en dat ik dacht jee, je zult maar opeens dood gaan en mensen op Fok vragen zich af waar je bent. En als ik dat ben, is er uberhaupt iemand die dat opvalt en zouden ze er ooit achter komen. . .
[..]
mwoah, valt mee, zit wel wat in
[..]
Is er al iets besloten op welke manier we eventueel ons medeleven aan zijn vriendin en familie kenbaar zouden kunnen maken?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat viel mij vanmiddag ook op, veelmaar weinig echte tekst. Ik zou graag wat meer weten over zijn laatste week, maar dat zit er denk ik niet in.
Ik kende hem pas iets meer dan een jaar, dus ik moet er niet aan denken wat jullie voelen, ik voel me nu al zo rotquote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, ik had ook niet gedacht dat het me zo zou bezig houden. Maar ja, ik ken m van het prille begin toen wij allebei nieuw waren. En BB5 volgden. en 4 jaar lang elke dag wel een berichtje wisselen is gewoon lang. En zo langzaamaan weet je toch veel van iemand. En raakt het je dus ook. Maar ook zeker omdat het je eigen leven zo kwetsbaar maakt. En het je wijst op hoe het ook had kunnen gaan allemaal. denk ik.
Volgens mij niet, ik vond het idee van PP wel mooi, om anekdotes te verzamelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er al iets besloten op welke manier we eventueel ons medeleven aan zijn vriendin en familie kenbaar zouden kunnen maken?
Ik las dat het eventueel d.m.v. een bericht met een link namens ons allen zou kunnen, omdat als een ieder het afzonderlijk zou doen het meisje zich misschien een bult schrikt van al die vreemden.
Een link met het topic (dat geloof ik al gestuurd is), lijkt me persoonlijk wel voldoende.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er al iets besloten op welke manier we eventueel ons medeleven aan zijn vriendin en familie kenbaar zouden kunnen maken?
Ik las dat het eventueel d.m.v. een bericht met een link namens ons allen zou kunnen, omdat als een ieder het afzonderlijk zou doen het meisje zich misschien een bult schrikt van al die vreemden.
Hij krijgt wel dat live optreden van Michael Jackson te zien.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso geldt voor ons allemaal denk ik wel een beetje dat je gewezen wordt op de kwetsbaarheid van naasten, op vergankelijkheid. Daar komt bij dat je verplaatsen in nabestaanden die zoiets mee moeten maken, ook geen pretje is. En voor mensen die in eigen kring al een zwaar afscheid hebben meegemaakt, kan dit ook herinneringen oproepen.
Ik was eigenlijk niet zo positief over die aktie.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een link met het topic (dat geloof ik al gestuurd is), lijkt me persoonlijk wel voldoende.
Dan kan ze zien dat veel mensen hem waardeerden.
Dat geeft misschien een heel klein beetje troost.
ik denk ook dat het beter is om het daarbij te laten, die vriendin is haar vriend kwijt,quote:Op donderdag 24 september 2009 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik vond het idee van PP wel mooi, om anekdotes te verzamelen.
Mee eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk ook dat het beter is om het daarbij te laten, die vriendin is haar vriend kwijt,
de familie een zoon, een broer, een oom ik denk, maar dat is puur persoonlijke mening
dat we die mensen hun rust e privacy moeten gunnen
Heb je ook een puntquote:Op donderdag 24 september 2009 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk ook dat het beter is om het daarbij te laten, die vriendin is haar vriend kwijt,
de familie een zoon, een broer, een oom ik denk, maar dat is puur persoonlijke mening
dat we die mensen hun rust e privacy moeten gunnen
Nog + 1quote:
heb je ook weer een puntquote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mjah het heeft voors en tegens, je moet ze niet gaan overstelpen met wat dan ook. Maar 1 kaart of brief of whatever kan niet zoveel kwaad, en als veel users 't 'prettig' om iets te doen.
Prima idee maar laat dat meisie haar hyves,faceboek e.d. met rust !!!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mjah het heeft voors en tegens, je moet ze niet gaan overstelpen met wat dan ook. Maar 1 kaart of brief of whatever kan niet zoveel kwaad, en als veel users 't 'prettig' om iets te doen.
Ik vind het wel een mooi topic.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet zo positief over die aktie.
Zijn er dan echt mensen die daar gaan posten?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima idee maar laat dat meisie haar hyves,faceboek e.d. met rust !!!
Voor zover ik weet ben ik de enige die haar een bericht heeft gestuurd met daarin een link naar het IM topic. Waarom? Omdat het ook een steun kan zijn voor mensen. Het gaat dus niet om bosjes mensen en tig berichten.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zijn er dan echt mensen die daar gaan posten?
Aha, nou ik hoop van harte dat het haar steunt, persoonlijk kan ik me daar niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik de enige die haar een bericht heeft gestuurd met daarin een link naar het IM topic. Waarom? Omdat het ook een steun kan zijn voor mensen. Het gaat dus niet om bosjes mensen en tig berichten.
Maar dit is een forum. Manu is niet zijn echte naam. Bedenk wat je doet om een internet nick te sturen naar nabestaanden. Ik weet het niet hoor maar het is al gebeurd .. En ik ben er een beetje boos overquote:Op donderdag 24 september 2009 20:59 schreef hondjes het volgende:
Nabestaanden waarderen het echt wel, als ze toch iets horen, zeker omdat ze weten , dat Manu altijd op Fok zat.
Misschien dat er een kaart namens Fok, gestuurd kan worden, met daarin de link naar vandaag, toen we het nieuws hoorden.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Qaox het volgende:
Manu, voor mij een onbekende member, ik voor hem een onbekende member.
Na het lezen van dit topic, is er toch duidelijk wat dit forum toch van een member ''kan houden''
Je gaat iemand toch mogen na een lange tijd omgaan, converseren, discussieren en ontmoeten.
Ik voel me nu schuldig dat ik hem niet ken en hem dus niet persoonlijk vaarwel kan zeggen.
Maar wat ik wel kan: Iedereen veel sterkte wensen.
En zeggen: Manu, R.I.P.
, Qaox
dat dan weer wel... klein glimlachjequote:Op donderdag 24 september 2009 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat een link naar het IM-topic voldoende is, beter dat zijn vriendin en familie niet overstelpen met afzonderlijke berichten van Fokkers.
Manu heeft mooi wel voor elkaar gekregen dat Dementor en Fann het weer een keer met elkaar eens zijn
Daarom zei ik al, sorry dat ik het van te voren niet in de groep heb gegooid.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk dat een beetje overleg wel fijn was geweest. Voor hetzelfde hadden wij dit ook gedaan en had ze dus al twee berichtjes. Of meer. Het lijkt mij dat we haar zoveel mogelijk met rust moeten laten. Maar dat is mijn mening...
Het gaat natuurlijk ook niet over ons hè. Uiteindelijk
Mee eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een link met het topic (dat geloof ik al gestuurd is), lijkt me persoonlijk wel voldoende.
Dan kan ze zien dat veel mensen hem waardeerden.
Dat geeft misschien een heel klein beetje troost.
er wordt op die gedenkpagina ook gevraagd om anekdotes enzo, dus ik zag er ook niks verkeerds in. Maar goed, ik wil er ook niet over hakketakken.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
marrije heeft die link naar de speciale gedenkpagina gestuurt....zo kunnen ze ook zien dat ook op Fok ManU herdacht en gemist word...ik zie niet zo snel in wat daar mis mee is....zo kan dat meisje zelf beslissen of ze het wel of niet wil lezen
Omdat je never nooit weet of iemand wel op de hoogte is of je vriend(in) een fokker is.. Dat bedoel ik eigenlijk. Verder is het een lief gebaar, maar wees voorzichtigquote:Op donderdag 24 september 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
marrije heeft die link naar de speciale gedenkpagina gestuurt....zo kunnen ze ook zien dat ook op Fok ManU herdacht en gemist word...ik zie niet zo snel in wat daar mis mee is....zo kan dat meisje zelf beslissen of ze het wel of niet wil lezen
In dit geval zou ik het wel nog ff neerzetten. Gewoon voor de zekerheid.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou er nog een linkje gepost moeten worden in de "BB, DGK...in de media" reeks of weet iedereen 't inmiddels wel?
Lijkt het me in dit geval haast onmogelijk om het als vriendin niet te weten. Hij was ongeveer altijd onlinequote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je never nooit weet of iemand wel op de hoogte is of je vriend(in) een fokker is.. Dat bedoel ik eigenlijk. Verder is het een lief gebaar, maar wees voorzichtig
Ik heb zo het vermoeden dat je initiatief daar wel in goede aarde valt. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat deze steunbetuigingen op FOK! ook daadwerkelijk troost bieden. Misschien niet nu meteen, maar ooit.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
er wordt op die gedenkpagina ook gevraagd om anekdotes enzo, dus ik zag er ook niks verkeerds in. Maar goed, ik wil er ook niet over hakketakken.
En ook uit respect voor een RLS-er in hart en nieren.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
In dit geval zou ik het wel nog ff neerzetten. Gewoon voor de zekerheid.
Dat denk ik ook...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat je initiatief daar wel in goede aarde valt. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat deze steunbetuigingen op FOK! ook daadwerkelijk troost bieden. Misschien niet nu meteen, maar ooit.
Ik denk wel dat 'we' het hierbij moeten laten.
Ja dat ben ik ook...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lijkt het me in dit geval haast onmogelijk om het als vriendin niet te weten. Hij was ongeveer altijd online
En het vriendelijke verzoek om op de gedenkpagina op Facebook geen forumnaam van Manu te vermelden en ook geen links naar het fok forum daar plaatsen. Graag je bericht aanpassen als je op de gedenkpagina op Facebook zijn forumnaam of links naar fok hebt geplaatst.quote:Hoi Marrije,
Bedankt voor je berichtje. Ik wist dat <naam>, of Manu82 zoals jullie hem kennen, vrijwel dagelijks op het Fok forum kwam, maar ik heb eigenlijk nooit zo gevolgd wat hij er precies allemaal op zette. Ik heb even de topics bekeken die je hebt gestuurd en de reacties grepen me echt aan. Ik herken hem ook erg in de manier waarop jullie hem herinneren en dat doet me goed. Ik zag ook dat er wat liedjes van Guus Meeuwis en Green Day waren gepost, erg mooi aangezien ik zelf onder andere deze liedjes (GM: De Weg, GD: Good Riddance) heb uitgekozen voor zijn begrafenis. Wat verder misschien wel bijzonder is om te vertellen is dat het allerlaatste wat hij deed voor hij op 8 juli naar het ziekenhuis moest was een berichtje posten op het Fok forum. Hieruit blijkt wel hoe belangrijk het forum (en jullie) waren voor hem. Dat het zijn laatste berichtje zou zijn had hij toen ook nooit kunnen bedenken. Bedankt voor alle lieve reacties!
Groetjes <naam>
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ooit eens een prijsvraag gewonnen hier, kreeg ik een doos thuis met (pietjepuk007) achter m'n echt naam. Sindsdien weten ze thuis m'n usernaam.
Oh ja, mijn kids weten het ook.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ooit eens een prijsvraag gewonnen hier, kreeg ik een doos thuis met (pietjepuk007) achter m'n echt naam. Sindsdien weten ze thuis m'n usernaam.
Ohhhhhquote:Op donderdag 24 september 2009 21:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een reactie gekregen van de vriendin van Manu:
[..]
En het vriendelijke verzoek om op de gedenkpagina op Facebook geen forumnaam van Manu te vermelden en ook geen links naar het fok forum daar plaatsen. Graag je bericht aanpassen als je op de gedenkpagina op Facebook zijn forumnaam of links naar fok hebt geplaatst.
quote:Op maandag 29 juni 2009 06:43 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen, parkpop was tof!!
@Manu: ja heeeeeeeeel hard
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een reactie gekregen van de vriendin van Manu:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffff.
Het lijkt wel of het nu pas echt is, ofzo.
Bq haal nog ff die link weg in je reactie "daar"quote:Op donderdag 24 september 2009 21:39 schreef beequeen het volgende:
Vic komt net thuis en ik moest alleen maar janken.Gelukkig begrijpt hij ons verdriet.
Ik ben er weg van, sterkte allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |