abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73094919
Ondanks dat de fauna in ons land de laatste tientallen jaren gewend begint te raken aan het verkeer en er minder dode dieren te vinden zijn op de wegen, wordt er toch nog wel eens wat platgereden. Daarom mijn vraag: wat heb jij zoal doodgereden op je fiets (slakken, kikkers, etc), brommer, auto etc. en hoe voelde je je daarbij?

Ik zal beginnen met mijn slachtoffers:
- Een kat ->In mijn achteruitkijkspiegel zag ik hem al rondtollend in de sloot belanden. In de sloot beland was hij al overlijden en heb ik hem op de kant gelegd en daarna doorgereden.
- Een klein vogeltje die ik niet meer kon terugvinden
- Nadat ik een benzinestation had verlaten langs de A29 zat er een gewonde kraai midden op de weg. Helaas zag ik hem te laat. Toen ik aankwam met 100 km/h zag ik hem angstig proberen zich met zijn gewonde vleugeltje naar de kant van de weg te slepen (slimme diertjes). Omdat ik te hard reed kon ik hem niet meer ontwijken dus probeerde ik met het midden van de auto er over te raken. Helaas probeerde hij op het laatst weg te vliegen zodat hij zijn einde vond tegen mijn voorgrille.

Geeft echt een vervelend gevoel als je dat overkomt dus ik wilde het even van me afschrijven.
pi_73095028

Heb wel eens een meeuw tegen m'n schouder aan gekregen toen ik tijdens een ritje op de motor met ~110km/h over een viaduct heen reed. Godsamme wat een klap was dat zeg Kan me ook slecht voorstellen dat die meeuw daarna nog leefde!
pi_73095071
Een duif, hij zat midden op de weg en ging maar niet aan de kant. Toen reed ik erover, beetje gerommel onder de oude en allemaal rondwaaiende veren in de spiegels
Ben er die dag wel slecht van geweest. De duiven waren namelijk met zijn tweeën en nu mist één duif zijn duivenvriendje
You dream it, I live it.
pi_73095155
In Australie is het volledig normaal om ROADKILL te eten.
Er is zelfs prijsverschil in de restaurants tussen ROADKILL-vlees en geslacht vee.

Wat ik gegeten heb aan Roadkill: struisvogel, emu, krokodil, kangaroo, walibie
pi_73095173
Ik zat achter in de auto toen mijn vader twee baby eendjes doodreed. Aargh, ik vond het echt heel heel heel erg.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73095177
Thorny devil:

Ooit in Australie, net na een bezoek aan een wildpark waar we te horen kregen dat ze zeldzaam... Beest zat midden op de Stuart Highway, ik was meer bezig met ver vooruit kijken (kangaroes komen hard aan!), tot miep naast me begon te gillen: "You killed a thorny devil!"...

Zonde, want die hagedisjes zijn best schattig.
censuur :O
pi_73095206
Een meeuw, een kraai, en een haas.
Van die haas vond ik het nog wel erg, die vogels interesseren me niets, en die kraai koste me bijna een nummerbord.
pi_73095220
Een vogel die keihard tegen het raam aan de passagierskant op vloog. Het bloed zat er op!
In de berm lag het vogeltje, na een paar stuiptrekkingen was het voor hem afgelopen...
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_73095238
Heb een zwaan doodgereden wat wel zielig was omdat de partnerzwaan niet meer weg wilde Ook heb ik stuk of 5 ganzen doodgereden, zeker wel 15 duiven, paar konijnen en een huiskat
En dat allemaal alleen al dit jaar

Collega heeft vorige maand shoarma gemaakt van een schaap
pi_73095255
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Thorny devil:
[ afbeelding ]

Ooit in Australie, net na een bezoek aan een wildpark waar we te horen kregen dat ze zeldzaam... Beest zat midden op de Stuart Highway, ik was meer bezig met ver vooruit kijken (kangaroes komen hard aan!), tot miep naast me begon te gillen: "You killed a thorny devil!"...

Zonde, want die hagedisjes zijn best schattig.
Gelijk een lekke band zeker!
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:30:30 #11
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_73095263
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:26 schreef Sulletjes het volgende:
In Australie is het volledig normaal om ROADKILL te eten.
Er is zelfs prijsverschil in de restaurants tussen ROADKILL-vlees en geslacht vee.

Wat ik gegeten heb aan Roadkill: struisvogel, emu, krokodil, kangaroo, walibie
Goed wassen dan hé...
Where the weak are strong, singing their songs!
pi_73095266
Mijn dochtertje Annabel.
Ze was nog maar 5...

Ik reed achteruit met de trekker, en ze wilde me uitzwaaien (bleek achteraf)
Ik heb haar nooit gezien

DAN voel je je pas kut kan ik je vertellen....
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_73095270
een vogel die door de spaken van mijn brommert heenvloog, nooit kunnen herkennen wat het was, het had in iedergeval veren gehad
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:31:40 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73095292
Een paar fietsende pubers, maar meer niet gelukkig

Nah... gelukkig nog helemaal niks en niemand doodgereden, en ik hoop dat dat zo zal blijven.
Ik ken mezelf, en zoiets zou ik me ook echt enorm aantrekken. Dan zit je straks als een jankende imbeciel achter het stuur, en dat moet je ook niet hebben.
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:31:43 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73095293
Een merel. Stak opeens de weg over toen ik aan kwam rijden. En met mijn voorwiel reed ik zo over zijn kopje heen en dat kraakte zo naar dat ik serieus van slag was.

Toen ik 's avonds weer terugreed, lag zijn kadavertje daar nog steeds en zaten er een paar andere merels bij. En toen voelde ik me heel schuldig dat ik hun vriendje had vermoord.

Het heeft nog een paar weken geduurd eer de sporen op de weg en in mijn ziel waren weggevaagd ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73095305
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:

pi_73095355
Een konijn dat dacht nog precies voor me langs te kunnen sprinten naar de overkant van de weg... *boem boem* plat.

En een vogel die dacht nog voor me langs te kunnen vliegen. Dat ging net niet. Ik had de veren op de bumper geplakt zitten en er vloog een hoopje bloed en veren door de lucht. Een auto koppen die meer dan 100 km/h rijdt is niet goed voor zo'n beestje
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:34:06 #18
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_73095358
quote:
Heb een zwaan doodgereden wat wel zielig was omdat de partnerzwaan niet meer weg wilde Ook heb ik stuk of 5 ganzen doodgereden, zeker wel 15 duiven, paar konijnen en een huiskat

WAT
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_73095361
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Een merel. Stak opeens de weg over toen ik aan kwam rijden. En met mijn voorwiel reed ik zo over zijn kopje heen en dat kraakte zo naar dat ik serieus van slag was.

Toen ik 's avonds weer terugreed, lag zijn kadavertje daar nog steeds en zaten er een paar andere merels bij. En toen voelde ik me heel schuldig dat ik hun vriendje had vermoord.

Het heeft nog een paar weken geduurd eer de sporen op de weg en in mijn ziel waren weggevaagd ...
Je had het ook bij elkaar kunnen vegen en in een bosje kunnen sodemieteren
Zerg schreef:
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:34:28 #20
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73095371
quote:
Ze zouden je je rijbewijs in moeten trekken, mocht je serieus zijn!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_73095373
Een kat:
Op de autostrade, snachts, in Duitsland. Die kat stak ineens over, ik heb hem niet langs de voorkant geraakt maar hij is tegen mijn zijdeur gelopen (hij kwam vanaf de middenberm). Doordat het donker was schrok ik wel hevig en heb natuurlijk niet gezien of die het heeft overleefd of niet maar ik vermoed van niet, alhoewel ik hem dus niet echt heb overreden maar hij eerder tegen mijn auto aanliep.

Een konijn:
dom dier stak ineens over, remmen was te laat :-(

Een duif:
Duiven zijn verschrikkelijke irritante beesten aangezien ze niet voor een auto aan de kan gaan, ook al zitten ze in het midden van de weg. Dus toen er een bepaalde duif net te laat wegvloog kwam die tegen mijn spiegel. Daar lag die in stukken de hangen aan mijn spiegel, mijn ruit volledig onder het bloed en veertjes en mijn spiegelbehuizing was gebroken
Kutbeest
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:34:41 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73095374
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef Mikkie het volgende:

Je had het ook bij elkaar kunnen vegen en in een bosje kunnen sodemieteren
Dat gaat een beetje moeilijk, in de ochtendspits.
pi_73095401
'n Duif die ik met 120 km/h op de rand van m'n voorruit/dak kreeg. Wat 'n klap zeg, dat beest steeg ineens op vanuit de berm en die dingen stijgen niet zo snel. 't Zag mistig van de veren in m'n spiegel. Op de terugweg nog gekeken of ik 'm ergens kon ontdekken, maar volgens mij is dat ding in stukken kapot geslagen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_73095406
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

WAT
Is minder erg dan die collega die vorig jaar een koe aanreed Collega heeft week in ziekenhuis gelegen omdat die koe zijn cabine ingeslagen was
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ze zouden je je rijbewijs in moeten trekken, mocht je serieus zijn!
Heb ik niet nodig voor mijn werk
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:36:47 #25
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73095425
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jawel joh, lukt makkelijk
pi_73095448
Ohja, een vriend van mij heeft ook eens een duif aangereden, tegen zo'n 160km/u.
Duif had het niet echt overleefd en zijn voorruit ook niet want die was volledig gebarsten
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:38:49 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73095482
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:36 schreef Yi-Long het volgende:

Jawel joh, lukt makkelijk
Dat is een verkapte doodsverwensing, hè?
pi_73095501
-een haas, (kostte me mijn grille, maar hij was gelukkig gelijk dood.
-een konijn, na de aanrijding vluchtte hij weg. Nog gezocht maar niets gevonden.
-een kat. Stak 's nachts de staat over. Ik voelde dat ik er met mijn voorwiel overheen reed. Gestopt en zeker een half uur alles afgezocht maar kon hem niet vinden ondank een sterke zaklamp. (er was geen straatverlichting) Er kwam zelfs politie omdat iemand gebeld had dat ik me verdacht gedroeg. Ze hebben nog even meegezocht maar ook niets gevonden.
- een merel en een duif.

Kat en konijn was wel het ergste. Als je weet dat zo'n beest ergens ligt te lijden en hulp nodig heeft maar je kunt niets vinden.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_73095540
quote:

Haha maak jij er een sport van om die beestjes te vermoorden?
All good things are wild and free.
pi_73095585
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Okay, begrijpelijk
Zerg schreef:
pi_73095600
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:40 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Haha maak jij er een sport van om die beestjes te vermoorden?
nee vind het iedere keer kut als het me weer gebeurt maar dan moeten ze maar uit de buurt van spoorbaan en rails wegblijven en vooral in het voorjaar is het vaak raak met geile ongeleide vliegende projectielen en jonge beestjes die nog moeten leren vliegen
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:43:50 #32
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73095631
Iedere dag vlees eten en daarna huilen over een doodgereden dier is wel lichtelijk hypocriet, niet waar?
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:45:14 #33
247753 Norther
Going Nowhere
pi_73095679
Ik heb ooit over een lief klein konijntje (ik weet niet of hij een vliegje op zijn neus had) gereden. Het was donker en net voordat ik voorbij kwam wilde hij nog snel even oversteken. Remmen kon ik dus niet meer.
Always & Never
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:45:39 #34
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73095687
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

nee vind het iedere keer kut als het me weer gebeurt maar dan moeten ze maar uit de buurt van spoorbaan en rails wegblijven en vooral in het voorjaar is het vaak raak met geile ongeleide vliegende projectielen en jonge beestjes die nog moeten leren vliegen
Dat valt niet onder roadkill
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:45:58 #35
247753 Norther
Going Nowhere
pi_73095699
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef TNA het volgende:
Iedere dag vlees eten en daarna huilen over een doodgereden dier is wel lichtelijk hypocriet, niet waar?
Wie zegt dat alle mensen hier iedere dag vlees eten?
Always & Never
pi_73095723
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat valt niet onder roadkill
Sporen lopen ook door de stad over de weg en asfalt
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:47:19 #37
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_73095741
Een kat. Zo'n harige, van die sheeba reclame.
De rest van de weg zong ik: Kedeng kedeng, kedeng kedeng.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:47:25 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73095744
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef TNA het volgende:
Het is meer de schok, denk ik. Maar ik eet dan ook maximaal een dag of drie per week vlees.
pi_73095749
railroadkill dan?
Some weasel took the cork out of my lunch...
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:48:09 #40
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73095765
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is een verkapte doodsverwensing, hè?
Was een 'grapje'.
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:49:46 #41
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73095814
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Norther het volgende:

[..]

Wie zegt dat alle mensen hier iedere dag vlees eten?
Met vier dagen in de week vind ik het nog steeds hypocriet
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is meer de schok, denk ik.
True that.
pi_73095819
Vaste prik; ieder jaar een roadkill-bbq dus ik móet wel dingen raken zo rond de zomer..
pi_73095891
Lief klein konijntje stak de weg over en kwam toen gelijk weer terug. Onder me voorwiel van me schakelbrommer van toendertijdt. Niks meer van over.

Een duif ruikte de voorgril van me scooter. Vloog heel erg versuft weg.

Heel veel vliegjes.

En 1 keer een wesp in me helm gevlogen
En 1 keer toen ik aan het rijde was tussen mijn shirt en een rugzak.

Een hond met de fiets aangereden. Zonde van het beeste. Niks aan de hand gelukkig ik was denk meer geschrokken dan dat beest zelf.

Met de auto baal ik nu echt van de vliegjes die ik overal af kan vissen.
pi_73095990
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:

Heb wel eens een meeuw tegen m'n schouder aan gekregen toen ik tijdens een ritje op de motor met ~110km/h over een viaduct heen reed. Godsamme wat een klap was dat zeg Kan me ook slecht voorstellen dat die meeuw daarna nog leefde!
Ik kan me het verhaal nog goed herineren dat er bij een motoragent een meeuw in zijn helm was gevlogen

Vogel vliegt in helm motorrijder
quote:
BEDUM - Een 48-jarige motorrijder uit Groningen kreeg donderdagavond de schrik van zijn leven toen hij tegen een langsvliegende vogel reed. De knal was zo hard dat de vogel zich door het vizier van zijn helm boorde.

De man reed op de N46 bij Bedum toen de vogel plotseling opdook. Het beest veroorzaakte een wond in het gezicht van de motorrijder. De man is voor nader onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis.
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:00:03 #45
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_73096096
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Mijn dochtertje Annabel.
Ze was nog maar 5...

Ik reed achteruit met de trekker, en ze wilde me uitzwaaien (bleek achteraf)
Ik heb haar nooit gezien

DAN voel je je pas kut kan ik je vertellen....
Is dit echt of een grap?
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:02:41 #46
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_73096161
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:18 schreef bluespice het volgende:
Ik zal beginnen met mijn slachtoffers:
- Een kat ->In mijn achteruitkijkspiegel zag ik hem al rondtollend in de sloot belanden. In de sloot beland was hij al overlijden en heb ik hem op de kant gelegd en daarna doorgereden.

Als je een huisdier van iemand doodrijdt bel je op z'n minst even de dierenambulance om te laten weten waar het dier ligt, zodat 't opgehaald kan worden.
Als 't gechipt is (en dat is bijna altijd zo) kunnen ze dan gewoon de eigenaar contacteren zodat die tenminste niet meer in angst zit of er wel of niet wat is gebeurd en of dat beest ooit nog terugkomt.
O ja, niet dan toch zeker
pi_73096203
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:23 schreef Meddo het volgende:
Een duif, hij zat midden op de weg en ging maar niet aan de kant. Toen reed ik erover, beetje gerommel onder de oude en allemaal rondwaaiende veren in de spiegels
Ben er die dag wel slecht van geweest. De duiven waren namelijk met zijn tweeën en nu mist één duif zijn duivenvriendje
Same here! Voelde me best lullig.
pi_73096206
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:02 schreef PartyAmber het volgende:

Als je een huisdier van iemand doodrijdt bel je op z'n minst even de dierenambulance om te laten weten waar het dier ligt, zodat 't opgehaald kan worden.
Als 't gechipt is (en dat is bijna altijd zo) kunnen ze dan gewoon de eigenaar contacteren zodat die tenminste niet meer in angst zit of er wel of niet wat is gebeurd en of dat beest ooit nog terugkomt.
Dat wist ik dus niet. Als ik had geweten wat ik met het dode dier aanmoest dan had ik dit wel gedaan.
pi_73096258
Dit ga ik straks even lezen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:07:25 #50
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73096273
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Sporen lopen ook door de stad over de weg en asfalt
Als je precies bij een spoorwegovergang iets raakt, telt het.
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:09:43 #51
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_73096330
3 katten. 1 met 140 op de snelweg die was opslag dood. De 2 anderen hadden helaas wat meer hulp nodig.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_73096472
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:07 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Als je precies bij een spoorwegovergang iets raakt, telt het.
Ik rijd ook door de stad en heb daar het merendeel aangereden, stadsvervoer
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:15:33 #53
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_73096478
Ik heb ooit een ree aangereden die ineens de weg over kwam rennen. Ik schrok me werkelijk dood en heb nog geluk gehad dat ik zelf niet naast de weg belandde.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_73096601
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:23 schreef Meddo het volgende:
Toevallig recent een duif geplet.
Net zoals bij jou één van twee exemplaren.
Duiven, zoals we weten, zijn al niet zo rijkelijk bedeeld wat intelligentie betreft en deze zat beduidend onder de marge.
Tegen de 100 km per uur resulteerde in een doffe *krokrt* onder mijn linker voorwiel en voelbare hobbel.
Mijn emotie: ... ! ... gvd ik moet dadelijk mijn wielkast uitspuiten.
pi_73096662
Een paar jaar geleden waren we met 8 vrienden in Tsjechië. Het had gesneeuw en op de weg lag ook al een aardig pak sneeuw. Op een gegeven moment zei ik tegen mijn toenmalige vriendin dat er een vreemde witte bult op de weg lag. Voordat ik het doorhad reed ik er overheen, bleek het een wit konijn te zijn M'n vriendin helemaal in paniek, kijkt ze achterom ziet ze onze vrienden in de andere auto er ook overheen rijden behoorlijk wat gezeik mee gehad toen...
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:24:40 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73096702
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:23 schreef PteV het volgende:
behoorlijk wat gezeik mee gehad toen...
Waarmee? Je vriendin was toch niet serieus over de zeik hiervan?
pi_73096917
quote:

Je hebt toevallig niet een ark van Noach op wielen?
Of gebruik je een kinderboerderij als sluiproute?

*edit

Ah treinmachinist ik zie het al.
Jouw beroepstak gezien dan maar duimen dat je niet iets "akeligers" voor je wielen krijgt if you get my drift.

[ Bericht 11% gewijzigd door Smolderbeard op 25-09-2009 12:47:03 ]
pi_73096990
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

En helemaal frappant om haar gram bij hem te halen.
Mogelijk waarom het een toenmalige vriendin is.
pi_73097238
dubbel
pi_73097334
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze had zelf 2 konijnen, en stiekem moest ik er toch wel hard om lachen...zeker toen die vriend er ook nog overheen reed
pi_73098451
Haha. Ik zie het al voor me. Het zou zelfs minder grappig zijn geweest als je vriendin niet pissig was geworden.
pi_73098799
Een jong varken, oftewel een zeug
Twee katten
Een zwaan
Een vogel
Een reebok
Honderdduizenden muggen en vliegen
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:46:59 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73098906
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Een reebok
Had je dat niet op de gevoelige plaat gezet ...?
pi_73099057
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Is dit echt of een grap?
TUURLIJK IS DIT GEEN GRAP!!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_73099099
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een jong varken, oftewel een zeug
Je hebt even gekeken of het een vrouwtje was?
You dream it, I live it.
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:54:54 #66
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_73099118
Een keer uitgegleden over een kat toen ik ervoor probeerde te remmen. Banden van de auto voelen glijden over een katten lichaam is best ...nja,. onsmakelijk

en een keer een eend uit de lucht gereden
Thinking about thinking of you.
pi_73099161
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Had je dat niet op de gevoelige plaat gezet ...?
Nee, want hij schoof op z'n rug de berm in en verdween ergens in een sloot. Het wat tegen twaalf uur 's nachts, pikdonker en ik kon hem niet terugvinden. Wel 112 gebeld en ik kreeg te horen dat ze de jachtopziener? zouden contacten en dat ik kon doorrijden. Op mijn vraag of ik daar dan even op moest wachten kreeg ik als antwoord een "Nee".

Wat emoties betreft, die heb ik op het moment dat ik iets dood rij niet of nauwelijks. Alleen bij dat jonge varken slaakte ik nadien even een zucht van verlichting want ik kon nauwelijks de auto op de weg houden toen ik er met 120 overheen kachelde en ik stond uiteindelijk stil op de verkeerde weghelft.
pi_73099264
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:54 schreef Meddo het volgende:

[..]

Je hebt even gekeken of het een vrouwtje was?
Sterker nog, ik ben doorgereden. Toen ik thuis was zag ik dat mijn spoiler volledig aan gort was. Ben weer omgedraaid, heb het varken opgezocht en hem met heel veel moeite in mijn kofferbak getild (dat allemaal om vier uur 's nachts). Nooit geweten dat jonge varkens zo zwaar kunnen zijn.

De volgende morgen (op een zaterdag) alle boeren in die buurt langsgereden om te vragen of ze een varkentje mistten. En.....de boer gevonden! Deze heeft de schade betaald. Behalve dan het reinigen van de kofferbak die onder het gestolde bloed zat
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:02:09 #69
271613 MohammeddeVries
Internet Haat Machine
pi_73099302
Ik had ooit een hond aangereden, dat wijf liep met haar hond op de dijk, ze had hem niet eens aan de lijn. Hond midden op de weg, boem, dood. Ik had haar een lift gegeven terug naar huis, voelde vrij weinig het was nota bene haar eigen schuld, maar ja, toch best kut voor haar
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:44:38 #70
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_73102214
2 eenden. Reed 's avonds op zo'n landweggetje zonder verlichting, en m'n grootlicht deed het toen al een tijdje niet, was al van plan om dat te laten fixen. Opeens duiken er 2 eenden op in m'n zicht, ik nog remmen. Naja, na een korte *pok..pok* was het wel afgelopen. Hoop dat ze beide op slag dood waren. Voelt toch wel een beetje naar.

Vriend van me heeft een keer een ree aangereden, die is zich de tyfus geschrokken.
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:56:30 #71
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_73102499
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vriend van me heeft een keer een ree aangereden, die is zich de tyfus geschrokken.
Dat was ook mijn ervaring. Vond het ook best naar om zo'n mooi dier aan te rijden. Uiteindelijk hebben we die uit zijn lijden moesten verlossen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_73103001
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:52 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

TUURLIJK IS DIT GEEN GRAP!!
Eerlijk gezegd vroeg ik het me ook af, je zette het zo nuchter neer.
Kan me niet eens voorstellen hoe k*t dat moet zijn.

Zelf een een keer een eend.. hoop veertjes op de weg.
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:24:40 #73
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73104687
bacteriën
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:38:17 #74
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_73106442
Ik was een keer laat en we gingen naar de discotheek, dus ik ging hard fietsen naar me maat en toen vloog er een vogeltje door me spaken en kon ik weer terug naar huis om een andere broek aan te doen.
Doei discobus. Toen maar naar 't cafe gegaan.

Ik vond het wel zielig voor het vogeltje maar ook mooi kloten dat mijn broek onder het bloed en gevogelte zat.

[ Bericht 19% gewijzigd door Daywalk3r op 25-09-2009 18:59:13 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_73106790
Gelukkig nog nooit wat aangereden..
Mijn kat is wel dood gereden, werden we 's avonds om 8 uur opgebeld door de dieranambulance, ze was al vanaf 2 uur 's middags niet terug gekomen. Alsjeblieft mensen, als je een kat aanrijd, rijd niet door... bel in ieder geval de dierenambulance, het doet zoveel pijn om niet te weten waar je kat is.
pi_73106891
Ik heb een jaar of wat geleden 's ochtends op weg naar mn werk een moederduif doodgereden.

Er waren 2 jonkies bij, die volgens mij nog niet echt konden vliegen, maar die konden nog net op tijd weghupsen.

Moeder duif dus niet. En ik ook niet. Het was moederduif of vosss dwars in een vrachtwagen. Makkelijke keus dunkt me.

's Avonds kwam ik terug van mijn werk en op exact dezelfde plek zaten die 2 jonkies. Moederduif was inmiddels helemaal tot pulp gereden en zo plat als wat.

Toen vond ik het zo zielig dat ik ze beiden achter hun moeder aan heb gestuurd
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:58:42 #77
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_73107056
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef vosss het volgende:
Ik heb een jaar of wat geleden 's ochtends op weg naar mn werk een moederduif doodgereden.

Er waren 2 jonkies bij, die volgens mij nog niet echt konden vliegen, maar die konden nog net op tijd weghupsen.

Moeder duif dus niet. En ik ook niet. Het was moederduif of vosss dwars in een vrachtwagen. Makkelijke keus dunkt me.

's Avonds kwam ik terug van mijn werk en op exact dezelfde plek zaten die 2 jonkies. Moederduif was inmiddels helemaal tot pulp gereden en zo plat als wat.

Breng ze dan naar de dierenarts.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_73107467
Ja jong, daar dacht ik toch ook pas later aan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_73110106
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef vosss het volgende:
Zo dat zijn geen halve maatregelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties