Gelijk een lekke band zeker!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Thorny devil:
[ afbeelding ]
Ooit in Australie, net na een bezoek aan een wildpark waar we te horen kregen dat ze zeldzaam... Beest zat midden op de Stuart Highway, ik was meer bezig met ver vooruit kijken (kangaroes komen hard aan!), tot miep naast me begon te gillen: "You killed a thorny devil!"...
Zonde, want die hagedisjes zijn best schattig.
Goed wassen dan hé...quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:26 schreef Sulletjes het volgende:
In Australie is het volledig normaal om ROADKILL te eten.
Er is zelfs prijsverschil in de restaurants tussen ROADKILL-vlees en geslacht vee.
Wat ik gegeten heb aan Roadkill: struisvogel, emu, krokodil, kangaroo, walibie
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dat allemaal alleen al dit jaar
WATquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb een zwaan doodgereden wat wel zielig was omdat de partnerzwaan niet meer weg wildeOok heb ik stuk of 5 ganzen doodgereden, zeker wel 15 duiven, paar konijnen en een huiskat
Collega heeft vorige maand shoarma gemaakt van een schaap
Je had het ook bij elkaar kunnen vegen en in een bosje kunnen sodemieterenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Een merel. Stak opeens de weg over toen ik aan kwam rijden. En met mijn voorwiel reed ik zo over zijn kopje heen en dat kraakte zo naar dat ik serieus van slag was.
Toen ik 's avonds weer terugreed, lag zijn kadavertje daar nog steeds en zaten er een paar andere merels bij. En toen voelde ik me heel schuldig dat ik hun vriendje had vermoord.
Het heeft nog een paar weken geduurd eer de sporen op de weg en in mijn ziel waren weggevaagd ...
Ze zouden je je rijbewijs in moeten trekken, mocht je serieus zijn!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb een zwaan doodgereden wat wel zielig was omdat de partnerzwaan niet meer weg wildeOok heb ik stuk of 5 ganzen doodgereden, zeker wel 15 duiven, paar konijnen en een huiskat
Dat gaat een beetje moeilijk, in de ochtendspits.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef Mikkie het volgende:
Je had het ook bij elkaar kunnen vegen en in een bosje kunnen sodemieteren
Is minder erg dan die collega die vorig jaar een koe aanreedquote:
Heb ik niet nodig voor mijn werkquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ze zouden je je rijbewijs in moeten trekken, mocht je serieus zijn!
Jawel joh, lukt makkelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk, in de ochtendspits.
Dat is een verkapte doodsverwensing, hè?quote:
Haha maak jij er een sport van om die beestjes te vermoorden?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Okay, begrijpelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk, in de ochtendspits.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha maak jij er een sport van om die beestjes te vermoorden?
Dat valt niet onder roadkillquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nee vind het iedere keer kut als het me weer gebeurt
maar dan moeten ze maar uit de buurt van spoorbaan en rails wegblijven
en vooral in het voorjaar is het vaak raak met geile ongeleide vliegende projectielen en jonge beestjes die nog moeten leren vliegen
Wie zegt dat alle mensen hier iedere dag vlees eten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef TNA het volgende:
Iedere dag vlees eten en daarna huilen over een doodgereden dier is wel lichtelijk hypocriet, niet waar?
Het is meer de schok, denk ik. Maar ik eet dan ook maximaal een dag of drie per week vlees.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef TNA het volgende:
Iedere dag vlees eten en daarna huilen over een doodgereden dier is wel lichtelijk hypocriet, niet waar?
Was een 'grapje'.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een verkapte doodsverwensing, hè?
Met vier dagen in de week vind ik het nog steeds hypocrietquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Norther het volgende:
[..]
Wie zegt dat alle mensen hier iedere dag vlees eten?
True that.quote:
Ik kan me het verhaal nog goed herineren dat er bij een motoragent een meeuw in zijn helm was gevlogenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Heb wel eens een meeuw tegen m'n schouder aan gekregen toen ik tijdens een ritje op de motor met ~110km/h over een viaduct heen reed. Godsamme wat een klap was dat zegKan me ook slecht voorstellen dat die meeuw daarna nog leefde!
quote:BEDUM - Een 48-jarige motorrijder uit Groningen kreeg donderdagavond de schrik van zijn leven toen hij tegen een langsvliegende vogel reed. De knal was zo hard dat de vogel zich door het vizier van zijn helm boorde.
De man reed op de N46 bij Bedum toen de vogel plotseling opdook. Het beest veroorzaakte een wond in het gezicht van de motorrijder. De man is voor nader onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis.
Is dit echt of een grap?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Mijn dochtertje Annabel.
Ze was nog maar 5...
Ik reed achteruit met de trekker, en ze wilde me uitzwaaien (bleek achteraf)
Ik heb haar nooit gezien![]()
DAN voel je je pas kut kan ik je vertellen....
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:18 schreef bluespice het volgende:
Ik zal beginnen met mijn slachtoffers:
- Een kat ->In mijn achteruitkijkspiegel zag ik hem al rondtollend in de sloot belanden. In de sloot beland was hij al overlijden en heb ik hem op de kant gelegd en daarna doorgereden.
Same here! Voelde me best lullig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:23 schreef Meddo het volgende:
Een duif, hij zat midden op de weg en ging maar niet aan de kant. Toen reed ik erover, beetje gerommel onder de oude en allemaal rondwaaiende veren in de spiegels![]()
Ben er die dag wel slecht van geweest. De duiven waren namelijk met zijn tweeën en nu mist één duif zijn duivenvriendje
Dat wist ik dus niet. Als ik had geweten wat ik met het dode dier aanmoest dan had ik dit wel gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:02 schreef PartyAmber het volgende:
Als je een huisdier van iemand doodrijdt bel je op z'n minst even de dierenambulance om te laten weten waar het dier ligt, zodat 't opgehaald kan worden.
Als 't gechipt is (en dat is bijna altijd zo) kunnen ze dan gewoon de eigenaar contacteren zodat die tenminste niet meer in angst zit of er wel of niet wat is gebeurd en of dat beest ooit nog terugkomt.
Als je precies bij een spoorwegovergang iets raakt, telt het.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sporen lopen ook door de stad over de weg en asfalt
Ik rijd ook door de stad en heb daar het merendeel aangereden, stadsvervoerquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:07 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als je precies bij een spoorwegovergang iets raakt, telt het.
Toevallig recent een duif geplet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:23 schreef Meddo het volgende:
Een duif, hij zat midden op de weg en ging maar niet aan de kant. Toen reed ik erover, beetje gerommel onder de oude en allemaal rondwaaiende veren in de spiegels![]()
Ben er die dag wel slecht van geweest. De duiven waren namelijk met zijn tweeën en nu mist één duif zijn duivenvriendje
Waarmee? Je vriendin was toch niet serieus over de zeik hiervan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:23 schreef PteV het volgende:
behoorlijk wat gezeik mee gehad toen...
Je hebt toevallig niet een ark van Noach op wielen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En helemaal frappant om haar gram bij hem te halen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarmee? Je vriendin was toch niet serieus over de zeik hiervan?
Ze had zelf 2 konijnen, en stiekem moest ik er toch wel hard om lachen...zeker toen die vriend er ook nog overheen reedquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarmee? Je vriendin was toch niet serieus over de zeik hiervan?
Had je dat niet op de gevoelige plaat gezet ...?quote:
TUURLIJK IS DIT GEEN GRAP!!quote:
Je hebt even gekeken of het een vrouwtje was?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een jong varken, oftewel een zeug
Nee, want hij schoof op z'n rug de berm in en verdween ergens in een sloot. Het wat tegen twaalf uur 's nachts, pikdonker en ik kon hem niet terugvinden. Wel 112 gebeld en ik kreeg te horen dat ze de jachtopziener? zouden contacten en dat ik kon doorrijden. Op mijn vraag of ik daar dan even op moest wachten kreeg ik als antwoord een "Nee".quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had je dat niet op de gevoelige plaat gezet ...?
Sterker nog, ik ben doorgereden. Toen ik thuis was zag ik dat mijn spoiler volledig aan gort was. Ben weer omgedraaid, heb het varken opgezocht en hem met heel veel moeite in mijn kofferbak getild (dat allemaal om vier uur 's nachts). Nooit geweten dat jonge varkens zo zwaar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:54 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je hebt even gekeken of het een vrouwtje was?
Dat was ook mijn ervaring. Vond het ook best naar om zo'n mooi dier aan te rijden. Uiteindelijk hebben we die uit zijn lijden moesten verlossen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vriend van me heeft een keer een ree aangereden, die is zich de tyfus geschrokken.
Eerlijk gezegd vroeg ik het me ook af, je zette het zo nuchter neer.quote:
Breng ze dan naar de dierenarts.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef vosss het volgende:
Ik heb een jaar of wat geleden 's ochtends op weg naar mn werk een moederduif doodgereden.
Er waren 2 jonkies bij, die volgens mij nog niet echt konden vliegen, maar die konden nog net op tijd weghupsen.
Moeder duif dus niet. En ik ook niet. Het was moederduif of vosss dwars in een vrachtwagen. Makkelijke keus dunkt me.
's Avonds kwam ik terug van mijn werk en op exact dezelfde plek zaten die 2 jonkies. Moederduif was inmiddels helemaal tot pulp gereden en zo plat als wat.
Toen vond ik het zo zielig dat ik ze beiden achter hun moeder aan heb gestuurd![]()
Zo dat zijn geen halve maatregelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef vosss het volgende:
Toen vond ik het zo zielig dat ik ze beiden achter hun moeder aan heb gestuurd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |