Gelijk een lekke band zeker!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Thorny devil:
[ afbeelding ]
Ooit in Australie, net na een bezoek aan een wildpark waar we te horen kregen dat ze zeldzaam... Beest zat midden op de Stuart Highway, ik was meer bezig met ver vooruit kijken (kangaroes komen hard aan!), tot miep naast me begon te gillen: "You killed a thorny devil!"...
Zonde, want die hagedisjes zijn best schattig.
Goed wassen dan hé...quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:26 schreef Sulletjes het volgende:
In Australie is het volledig normaal om ROADKILL te eten.
Er is zelfs prijsverschil in de restaurants tussen ROADKILL-vlees en geslacht vee.
Wat ik gegeten heb aan Roadkill: struisvogel, emu, krokodil, kangaroo, walibie
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dat allemaal alleen al dit jaar
WATquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb een zwaan doodgereden wat wel zielig was omdat de partnerzwaan niet meer weg wildeOok heb ik stuk of 5 ganzen doodgereden, zeker wel 15 duiven, paar konijnen en een huiskat
Collega heeft vorige maand shoarma gemaakt van een schaap
Je had het ook bij elkaar kunnen vegen en in een bosje kunnen sodemieterenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Een merel. Stak opeens de weg over toen ik aan kwam rijden. En met mijn voorwiel reed ik zo over zijn kopje heen en dat kraakte zo naar dat ik serieus van slag was.
Toen ik 's avonds weer terugreed, lag zijn kadavertje daar nog steeds en zaten er een paar andere merels bij. En toen voelde ik me heel schuldig dat ik hun vriendje had vermoord.
Het heeft nog een paar weken geduurd eer de sporen op de weg en in mijn ziel waren weggevaagd ...
Ze zouden je je rijbewijs in moeten trekken, mocht je serieus zijn!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb een zwaan doodgereden wat wel zielig was omdat de partnerzwaan niet meer weg wildeOok heb ik stuk of 5 ganzen doodgereden, zeker wel 15 duiven, paar konijnen en een huiskat
Dat gaat een beetje moeilijk, in de ochtendspits.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef Mikkie het volgende:
Je had het ook bij elkaar kunnen vegen en in een bosje kunnen sodemieteren
Is minder erg dan die collega die vorig jaar een koe aanreedquote:
Heb ik niet nodig voor mijn werkquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ze zouden je je rijbewijs in moeten trekken, mocht je serieus zijn!
Jawel joh, lukt makkelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk, in de ochtendspits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |