Dus ik dacht Taartjesfee en appeltaart in mijn laatste post, dan een taartenbankje.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Arme Taartjesfee.
KD drie dagen feest, dat wordt vast gezellig!
Ik heb gisteren appeltaart gebakken, en dan de rozijnen vervangen door gedroogd rood fruit. Jammie wat is dat lekker!
ik ook niet. Tot ik 28 weken zwanger wasquote:Op donderdag 24 september 2009 13:02 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb echt nog nooit gekeken naar de dikte van mijn kuiten.
Maar ik heb bovenbillenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja maar jij bent ook haske slank! Dan hoeft dat niet
Ook als je ook gewoon onderbillen hebtquote:Op donderdag 24 september 2009 13:08 schreef Lishe het volgende:
Jaaa Guus, bovenbillen zijn de beste billen!
Nieuwe tactiek. Ik haat ze, maar als ik er lelijk over praat verdwijnen ze niet. Misschien op deze manier.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:12 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ook als je ook gewoon onderbillen hebt. Dat vind ik nou echt het meest jammere aan m'n lichaam. Maar ja, moeder natuur hè, daar valt niet tegen op te knokken
.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:19 schreef Belana het volgende:
ik lees net dat de WII aardig in prijs gaat dalen
das het goeie moment om hem te gaan kopen dan, woeiiii
ja leuk, nu heb ik weer dat liedje in mijn hoofdquote:Op donderdag 24 september 2009 13:15 schreef Lishe het volgende:
(En dan heb je mn voeten nog niet gezien! Echte kanshebber!)
Oh maar intertoys en bart smit hebbenhem binnenkort toch al met extra toeters en bellen goedkoper?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:32 schreef Belana het volgende:
hij gaat zo'n 50 euro in prijs omlaag waarschijnlijk
wij waren van plan om hem met de kerst ofzo te gaan kopen, dus hopelijk is die prijsverlaging er dan door
Whahahaha!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef Lois het volgende:
[..]
ja leuk, nu heb ik weer dat liedje in mijn hoofd
interrrrtoysquote:Op donderdag 24 september 2009 13:39 schreef Lois het volgende:
En goedkoper EN toeters en bellen? Sjees verleidelijk...
Mooi! Zit alles ook al redelijk dicht? Want dan mag je ook aan het smeren, is goed voor de littekens, ik heb de eerste weken flink wat calendulanzalf erop gehad en later ook nog niets met sileconen dat ik via de chirurg kreeg. Vooral dat laatste werkte als een tierelier!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:16 schreef pinquit het volgende:haaai. ik ben vrij van pleister
voelt heerlijk maar wel eng
t ziet r allemaal mooi uit, maar ik voel de littekens wel nu. maar jeeej, ben zo blij. ik mag weer fietsen en autorijden
ik was dat liedje net weer kwijtquote:Op donderdag 24 september 2009 13:39 schreef Lishe het volgende:
[..]
Whahahaha!Tududutu, tudutu, tudutu!
Ik heb ze aan!
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Mooi! Zit alles ook al redelijk dicht? Want dan mag je ook aan het smeren, is goed voor de littekens, ik heb de eerste weken flink wat calendulanzalf erop gehad en later ook nog niets met sileconen dat ik via de chirurg kreeg. Vooral dat laatste werkte als een tierelier!
Niets met siliconen?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef mefke79 het volgende:
en later ook nog niets met sileconen dat ik via de chirurg kreeg. Vooral dat laatste werkte als een tierelier!
quote:
ik zal de folders ff opgraven, daar stond meer info in dan op de website.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef Belana het volgende:
ik weet niet of die prijsverlaging nou inclusief die spellen wordt, dat staat er niet bij
Arhg, die stomme type fouten ook. Ik bedoel dus echt een smeerseltje met silleconen erin. Dat werkt echt heel goed bij littekens. Alles wat korstvrij is zou ik meteen gaan smeren Pinquit, kwaad kan het niet. Ik heb een andere methode gehad (denk ik) en bij mij ging dus een deel pas na weken dicht. En dat leverde een heel dik litteken op dat dankzij de silleconencreme en druk door een bh in een week tijd helemaal plat werd.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:49 schreef pinquit het volgende:
[..]t ging natuurlijk niet om een borstvergroting maar een verkleining he
dus t was vast niets met siliconen
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
hier ook even een fotootje. Ik dacht eerst foto dan ruimen.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:26 schreef bixister het volgende:
allemaal aan de wentelteefjes.vond ze 't lekker?
nog anderhalf uur dan kan ik het geven.quote:
Ja, blijkbaar. Juridisch gezien kan het natuurlijk wel, en het schijnt vaker voor te komen hoorde ik van iemand die er verstand van heeft. Maar dan nog, ik vind echt dat je het niet kan maken, zoiets.quote:
Ja? Ik dacht dat mondelinge toezeggingen tegenwoordig ook bindend waren. En je was tenslotte al aangenomen. Die arbeidsvoorwaarden zijn slechts formaliteit toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Juridisch gezien kan het natuurlijk wel, en het schijnt vaker voor te komen hoorde ik van iemand die er verstand van heeft. Maar dan nog, ik vind echt dat je het niet kan maken, zoiets.
Mja, dat weet ik dus niet. En ze kunnen je ook in de proeftijd ontslaan natuurlijk. Maar ik ga maar even een opic openen in Werk en Geld jaquote:Op donderdag 24 september 2009 20:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat mondelinge toezeggingen tegenwoordig ook bindend waren. En je was tenslotte al aangenomen. Die arbeidsvoorwaarden zijn slechts formaliteit toch?
Maar het blijft zwaar kl..te
SSSSSSSSSTquote:Op donderdag 24 september 2009 21:02 schreef Memmel het volgende:
Ik las laatst dat de celebs (lees Paris, Mary kate en Ashley en meer zulks) helemaal into Disney armbanden zijn, maar dan niet van plastic, maar echt. Deze lijken er een beetje op.
Oeh oeh, als Camper fans onder elkaar: Morris heeft zijn eerste paar Twins binnen! Zwart/wit gestreept met een elastieke veter. Zoooo leuk. Nog maar een jaar wachten en hij kan ze aan.
oeh i likequote:
WANT I !quote:Op donderdag 24 september 2009 20:50 schreef pinquit het volgende:
hier n zilverkleurige, maar ik vind de goudkleurige leuker qua bedels enzo.
[ afbeelding ]
memmel, ik heb geen idee? ik zocht op plaatjes van alice in wonderland en kwam ze toen tegenwat bedoel je met disney? ze zijn wel duur vind k.
ik heb nog geen cadeautje van mij gekregenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
hey! jij bent al jarig geweest e![]()
Meh. en t is nogwel de enige ookquote:Op donderdag 24 september 2009 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb nog geen cadeautje van mij gekregen
gaat zo mn mandje in waarschijnlijk
Oh, héél leuk. Hij had meteen een vriendinnetje: "Dina". A match made in heavenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Vivi, das mooi balen, hoe vond Dean het bij Taekwondo
?
rewimo Succes morgen
wat balen Vivi! Erg lullig inderdaad! Was het bij een (semi)overheidsinstelling? Want als er dan geen subsidie komt, houdt het inderdaad op, hopelijk niet voor lang!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Juridisch gezien kan het natuurlijk wel, en het schijnt vaker voor te komen hoorde ik van iemand die er verstand van heeft. Maar dan nog, ik vind echt dat je het niet kan maken, zoiets.
heb ik gisteren voor schoonmoe gekocht bij etosquote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, héél leuk. Hij had meteen een vriendinnetje: "Dina". A match made in heavenIk zal zo even foto's plaatsen in het fototopic.
Oh, en dames, als jullie die armbanden zo leuk vinden, neem dan deze:
[ afbeelding ]
En maar 9,95.
neejquote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
Meh. en t is nogwel de enige ook
Ik wist dat er nog een kwamquote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Vivi wat maf, en belachelijk!
aniwai, Doris heeft haar zusje nu ook bij zich
nu nog een goede naam!
help
?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
neej
horlogekettingke oker blossom
Bij de Etos hadden ze ze iigquote:Op donderdag 24 september 2009 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Viev, die zijn tof!
Ik stond vanmiddag bij de DA nog te twijfelen over een roze armbandje, maar dat was weer zo'n cheap touwtje/lintje... deze vind ik heel gaaf... ik ga gelijk kijken!
Daar is ie uitverkocht.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef Poezebeest het volgende:
http://www.pinkribbon.shopservices.nl/pinkribbon/
Hier is ie online te koop
Ja zoiets..quote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
wat balen Vivi! Erg lullig inderdaad! Was het bij een (semi)overheidsinstelling? Want als er dan geen subsidie komt, houdt het inderdaad op, hopelijk niet voor lang!
Er zit elastiek in dus het rekt behoorlijk meequote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar is ie uitverkocht.
Bij Liesign (waar Viev het plaatje van heeft) is hij ook te koop.
Ben alleen een beetje bang dat hij te krap is... Maar goed, dat zie ik dan wel weer.
En ik ga ook de sleutelhanger bestellen. Ik erger me namelijk al tijden kapot aan degene die ik nu heb, zit steeds klem enzo...
Ik wil alles, tis zo leuk ook gewoonquote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef Poezebeest het volgende:
http://www.pinkribbon.shopservices.nl/pinkribbon/
Hier is ie online te koop
edit: zie dat de verzendkosten 4,95 euro zijn. Is wel beetje veel op 10 euro
Die sleutelhanger is ook erg leuk!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar is ie uitverkocht.
Bij Liesign (waar Viev het plaatje van heeft) is hij ook te koop.
Ben alleen een beetje bang dat hij te krap is... Maar goed, dat zie ik dan wel weer.
En ik ga ook de sleutelhanger bestellen. Ik erger me namelijk al tijden kapot aan degene die ik nu heb, zit steeds klem enzo...
Thnx..ik voel me ook een beetje iebelig hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Vivi, wat een enorm dikke bummer zeg....
Ik vind dat echt heel erg voor je, dat er zo met je gesold is. Bah!
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Er zit elastiek in dus het rekt behoorlijk mee.
Doris en Deedeequote:Op donderdag 24 september 2009 19:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Day ligt zo voor de hand
Betty? Peggy? Sue-Ellen?
ik ook.. en anders stuur ik mijn moeder even op pad, die haalt ieder jaar een armband bij een iets in Den Haag waar ze ook 1x in de zoveel tijd voor dr pannekoekjes op controle moet.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Wat een k*tsite...
Ik ga eerst morgen wel bij de etos kijken...
Ligt het dus niet alleen aan mij, heb het zojuist ook al opgegeven met de gedachte morgen op jacht te gaan...quote:Op donderdag 24 september 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Wat een k*tsite...
Ik ga eerst morgen wel bij de etos kijken...
Terecht, onvoorstelbaar dat zoiets kan! Ik hoop dat de nieuwe manager snel op zijn plannen terugkomt.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thnx..ik voel me ook een beetje iebelig hoor.
Sterkte Rewimo!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Ja, operatie aan mijn pols morgen.
Belachelijkquote:Op donderdag 24 september 2009 19:33 schreef Vivi het volgende:
Ik weet ook echt niet wat ik nu moet doen of zeggen ofzo. Ik bel morgen die man nog wel een keer, want ik was nu te verbijsterd om echt adequaat te reageren eiks.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:17 schreef Vivi het volgende:
Ik heb niet bijgelezen maar ik moet even van me afschrijven als het mag! Weten jullie nog, die geweldige nieuwe baan waar ik zo blij mee was? Ik zou maandag het arbeidsvoorwaardengesprek gaan voeren en het contract tekenen, belt net het afdelingshoofd dat me heeft aangenomen dat ze een nieuwe interim manager hebben die per direct een vacaturestop heeft ingelast. Incluis die van mij. Hij had goede hoop dat dit maar een paar weken zou duren zei ie. Uhuh. Oh ik baal en ik voel me heel zielig nu.
Die is leuk!!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, héél leuk. Hij had meteen een vriendinnetje: "Dina". A match made in heavenIk zal zo even foto's plaatsen in het fototopic.
Oh, en dames, als jullie die armbanden zo leuk vinden, neem dan deze:
[ afbeelding ]
En maar 9,95.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:31 schreef RockabeIIa het volgende:
(rrrrright, mannen en het meten van kleine objecten).
Dat is waar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het lijkt me nog niet echt handig om meteen al naar een ander te gaan als ik pas net bij de internist ben he?
Je zou verwachten dat hij dan wel zou weten dat die paal daar staatquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef pinquit het volgende:
max liep net tegen een lantaarnpaal aan. met zn hooffie![]()
![]()
gelukkig waren we 3 meter van de voordeur vandaan.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:11 schreef PM-girl het volgende:
Ben je jarig Estrys? Zoja, gefeliciteerd!
hieperdepoep!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:50 schreef Estrys het volgende:
Belana en familie, veel sterkte vandaag![]()
Dames, wat een gezellig bankje, voor jullie:
[ afbeelding ]
Tast toe en neem er meteen een lekker drankje bij
dat is echt heel erg leuk!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:13 schreef Jarno het volgende:
Woezel en pip.. Hebben die ook al shows?
Ik zag pas de reclame voor de Kabouter Plop show, het lijkt me echt zo leuk om zoiets te doen maar met Anna ben ik ook bang dat ze het na 6 en een halve minuut gehad heeft. En ik heb geen idee wat zoiets kost enzo.
oooooh die is echt heel mooi!quote:
Dirk Scheele was allemaal al uitverkocht echt ik baalde zo zelfs de voorstellingen volgend jaar zijn uitverkochtquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef huuphuup het volgende:
Jarno, probeer anders eens een gewone peutervoorstelling ofzo in een schouwburg ergens. Die duren vaak niet zo lang, je hebt er al tussen zitten die maar tien minuutjes duren voor de allerkleinsten. En de liedjesshows van Dirk Scheele (ja heus) vind ik een aanrader. Zo leuk
Als die dingen goed gaan kun je ook naar zoiets groots toegaan met Anna.
Ik kan in ieder geval niet wachten om zulke dingen te gaan doen
wij hebben pas geleden de nieuwe theatergids (ofzo) gehad. jullie niet? en anders hier?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:13 schreef Jarno het volgende:
Woezel en pip.. Hebben die ook al shows?
Ik zag pas de reclame voor de Kabouter Plop show, het lijkt me echt zo leuk om zoiets te doen maar met Anna ben ik ook bang dat ze het na 6 en een halve minuut gehad heeft. En ik heb geen idee wat zoiets kost enzo.
ik zag het staan gisterquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Pvoesss het volgende:
Nou Sugar ik denk dat ze het wel aankan hoor. Ze is jong maar heel pienter en kan uren naar iets kijken.
Ze is dol op dansenen muziek. En ik vind het niet erg als ze het zat is en ls ze na 5 minuten naar huis wil so be it Het is me dat wel waard.. De show is ook maar heel kort.
Ja in rijswijk inderdaad![]()
En toen ik vertelde dat ze op gym ging dacht ook iedereen![]()
Maar ze gaat wel mooi over alle stormbanen en balken en banken etc heen.
Sja, sorry. Ik hoorde ook dat je haar probeert te leren tellen op de meet en dat vond ik persoonlijk ook ietwat voorbarig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Pvoesss het volgende:
Nou Sugar ik denk dat ze het wel aankan hoor. Ze is jong maar heel pienter en kan uren naar iets kijken.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef pinquit het volgende:
oei ypjullie drinken niet echt veel koffie? komen net terug van een wereldreis he?
De laatste keer dat er hier koffie is gedronken, was met Anna's verjaardag.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef pinquit het volgende:
oei ypjullie drinken niet echt veel koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |