Dus ik dacht Taartjesfee en appeltaart in mijn laatste post, dan een taartenbankje.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Arme Taartjesfee.
KD drie dagen feest, dat wordt vast gezellig!
Ik heb gisteren appeltaart gebakken, en dan de rozijnen vervangen door gedroogd rood fruit. Jammie wat is dat lekker!
ik ook niet. Tot ik 28 weken zwanger wasquote:Op donderdag 24 september 2009 13:02 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb echt nog nooit gekeken naar de dikte van mijn kuiten.
Maar ik heb bovenbillenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja maar jij bent ook haske slank! Dan hoeft dat niet
Ook als je ook gewoon onderbillen hebtquote:Op donderdag 24 september 2009 13:08 schreef Lishe het volgende:
Jaaa Guus, bovenbillen zijn de beste billen!
Nieuwe tactiek. Ik haat ze, maar als ik er lelijk over praat verdwijnen ze niet. Misschien op deze manier.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:12 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ook als je ook gewoon onderbillen hebt. Dat vind ik nou echt het meest jammere aan m'n lichaam. Maar ja, moeder natuur hè, daar valt niet tegen op te knokken
.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:19 schreef Belana het volgende:
ik lees net dat de WII aardig in prijs gaat dalen
das het goeie moment om hem te gaan kopen dan, woeiiii
ja leuk, nu heb ik weer dat liedje in mijn hoofdquote:Op donderdag 24 september 2009 13:15 schreef Lishe het volgende:
(En dan heb je mn voeten nog niet gezien! Echte kanshebber!)
Oh maar intertoys en bart smit hebbenhem binnenkort toch al met extra toeters en bellen goedkoper?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:32 schreef Belana het volgende:
hij gaat zo'n 50 euro in prijs omlaag waarschijnlijk
wij waren van plan om hem met de kerst ofzo te gaan kopen, dus hopelijk is die prijsverlaging er dan door
Whahahaha!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef Lois het volgende:
[..]
ja leuk, nu heb ik weer dat liedje in mijn hoofd
interrrrtoysquote:Op donderdag 24 september 2009 13:39 schreef Lois het volgende:
En goedkoper EN toeters en bellen? Sjees verleidelijk...
Mooi! Zit alles ook al redelijk dicht? Want dan mag je ook aan het smeren, is goed voor de littekens, ik heb de eerste weken flink wat calendulanzalf erop gehad en later ook nog niets met sileconen dat ik via de chirurg kreeg. Vooral dat laatste werkte als een tierelier!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:16 schreef pinquit het volgende:haaai. ik ben vrij van pleister
voelt heerlijk maar wel eng
t ziet r allemaal mooi uit, maar ik voel de littekens wel nu. maar jeeej, ben zo blij. ik mag weer fietsen en autorijden
ik was dat liedje net weer kwijtquote:Op donderdag 24 september 2009 13:39 schreef Lishe het volgende:
[..]
Whahahaha!Tududutu, tudutu, tudutu!
Ik heb ze aan!
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Mooi! Zit alles ook al redelijk dicht? Want dan mag je ook aan het smeren, is goed voor de littekens, ik heb de eerste weken flink wat calendulanzalf erop gehad en later ook nog niets met sileconen dat ik via de chirurg kreeg. Vooral dat laatste werkte als een tierelier!
Niets met siliconen?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef mefke79 het volgende:
en later ook nog niets met sileconen dat ik via de chirurg kreeg. Vooral dat laatste werkte als een tierelier!
quote:
ik zal de folders ff opgraven, daar stond meer info in dan op de website.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef Belana het volgende:
ik weet niet of die prijsverlaging nou inclusief die spellen wordt, dat staat er niet bij
Arhg, die stomme type fouten ook. Ik bedoel dus echt een smeerseltje met silleconen erin. Dat werkt echt heel goed bij littekens. Alles wat korstvrij is zou ik meteen gaan smeren Pinquit, kwaad kan het niet. Ik heb een andere methode gehad (denk ik) en bij mij ging dus een deel pas na weken dicht. En dat leverde een heel dik litteken op dat dankzij de silleconencreme en druk door een bh in een week tijd helemaal plat werd.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:49 schreef pinquit het volgende:
[..]t ging natuurlijk niet om een borstvergroting maar een verkleining he
dus t was vast niets met siliconen
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
hier ook even een fotootje. Ik dacht eerst foto dan ruimen.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:26 schreef bixister het volgende:
allemaal aan de wentelteefjes.vond ze 't lekker?
nog anderhalf uur dan kan ik het geven.quote:
Ja, blijkbaar. Juridisch gezien kan het natuurlijk wel, en het schijnt vaker voor te komen hoorde ik van iemand die er verstand van heeft. Maar dan nog, ik vind echt dat je het niet kan maken, zoiets.quote:
Ja? Ik dacht dat mondelinge toezeggingen tegenwoordig ook bindend waren. En je was tenslotte al aangenomen. Die arbeidsvoorwaarden zijn slechts formaliteit toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Juridisch gezien kan het natuurlijk wel, en het schijnt vaker voor te komen hoorde ik van iemand die er verstand van heeft. Maar dan nog, ik vind echt dat je het niet kan maken, zoiets.
Mja, dat weet ik dus niet. En ze kunnen je ook in de proeftijd ontslaan natuurlijk. Maar ik ga maar even een opic openen in Werk en Geld jaquote:Op donderdag 24 september 2009 20:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat mondelinge toezeggingen tegenwoordig ook bindend waren. En je was tenslotte al aangenomen. Die arbeidsvoorwaarden zijn slechts formaliteit toch?
Maar het blijft zwaar kl..te
SSSSSSSSSTquote:Op donderdag 24 september 2009 21:02 schreef Memmel het volgende:
Ik las laatst dat de celebs (lees Paris, Mary kate en Ashley en meer zulks) helemaal into Disney armbanden zijn, maar dan niet van plastic, maar echt. Deze lijken er een beetje op.
Oeh oeh, als Camper fans onder elkaar: Morris heeft zijn eerste paar Twins binnen! Zwart/wit gestreept met een elastieke veter. Zoooo leuk. Nog maar een jaar wachten en hij kan ze aan.
oeh i likequote:
WANT I !quote:Op donderdag 24 september 2009 20:50 schreef pinquit het volgende:
hier n zilverkleurige, maar ik vind de goudkleurige leuker qua bedels enzo.
[ afbeelding ]
memmel, ik heb geen idee? ik zocht op plaatjes van alice in wonderland en kwam ze toen tegenwat bedoel je met disney? ze zijn wel duur vind k.
ik heb nog geen cadeautje van mij gekregenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
hey! jij bent al jarig geweest e![]()
Meh. en t is nogwel de enige ookquote:Op donderdag 24 september 2009 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb nog geen cadeautje van mij gekregen
gaat zo mn mandje in waarschijnlijk
Oh, héél leuk. Hij had meteen een vriendinnetje: "Dina". A match made in heavenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Vivi, das mooi balen, hoe vond Dean het bij Taekwondo
?
rewimo Succes morgen
wat balen Vivi! Erg lullig inderdaad! Was het bij een (semi)overheidsinstelling? Want als er dan geen subsidie komt, houdt het inderdaad op, hopelijk niet voor lang!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Juridisch gezien kan het natuurlijk wel, en het schijnt vaker voor te komen hoorde ik van iemand die er verstand van heeft. Maar dan nog, ik vind echt dat je het niet kan maken, zoiets.
heb ik gisteren voor schoonmoe gekocht bij etosquote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, héél leuk. Hij had meteen een vriendinnetje: "Dina". A match made in heavenIk zal zo even foto's plaatsen in het fototopic.
Oh, en dames, als jullie die armbanden zo leuk vinden, neem dan deze:
[ afbeelding ]
En maar 9,95.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |