Ja, blijkbaar. Juridisch gezien kan het natuurlijk wel, en het schijnt vaker voor te komen hoorde ik van iemand die er verstand van heeft. Maar dan nog, ik vind echt dat je het niet kan maken, zoiets.quote:
Ja? Ik dacht dat mondelinge toezeggingen tegenwoordig ook bindend waren. En je was tenslotte al aangenomen. Die arbeidsvoorwaarden zijn slechts formaliteit toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Juridisch gezien kan het natuurlijk wel, en het schijnt vaker voor te komen hoorde ik van iemand die er verstand van heeft. Maar dan nog, ik vind echt dat je het niet kan maken, zoiets.
Mja, dat weet ik dus niet. En ze kunnen je ook in de proeftijd ontslaan natuurlijk. Maar ik ga maar even een opic openen in Werk en Geld jaquote:Op donderdag 24 september 2009 20:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat mondelinge toezeggingen tegenwoordig ook bindend waren. En je was tenslotte al aangenomen. Die arbeidsvoorwaarden zijn slechts formaliteit toch?
Maar het blijft zwaar kl..te
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |