Nu heb ik geen geld om voor jou een breezertje te kopenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:32 schreef Crack_ het volgende:
hihihihihihihihi
Maar das kut he, zo maak je nog wat mee in je leven (![]()
![]()
![]()
![]()
)
Die rabobankslet? Jazeker. Ze zei dat ik bij de rabobank met mijn ID nog geld kon opnemen. Dat zei ze waarschijnlijk omdat ze mij wil.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:32 schreef Airlocker het volgende:
Heb je die slet daarnet nog gehosseld?
Ik hou niet zo van ranjaquote:Op donderdag 24 september 2009 12:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nu heb ik geen geld om voor jou een breezertje te kopen
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:28 schreef afcajos het volgende:
Dat wijf ook van die Rabobank: "hihi ik zie dat je al bekend bent met de procedure?"
Maar vroeger konden ze 6 getallen niet onthoudenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:36 schreef Biels het volgende:
Nieuw nummer uit je hoofd leren? 4 getallen gek!
Rustigquote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die rabobankslet? Jazeker. Ze zei dat ik bij de rabobank met mijn ID nog geld kon opnemen. Dat zei ze waarschijnlijk omdat ze mij wil.
Das het probleem ook niet. Wel dat ik weer tering lang moet wachten tot ik mijn nieuwe zooi heb. Ze sturen eerst de pincode. En 4 dagen later je pasquote:Op donderdag 24 september 2009 12:36 schreef Biels het volgende:
Nieuw nummer uit je hoofd leren? 4 getallen gek!
Dat vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Waarom slikt die automaat je pas in bij een storing dan? Zou ik eerder zeggen dat je hem terugkreeg en hij alleen geen geld aan je kon geven.
Tja een echte hosselaar geeft natuurlijk zijn nieuwe adres door aan de bank.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Das het probleem ook niet. Wel dat ik weer tering lang moet wachten tot ik mijn nieuwe zooi heb. Ze sturen eerst de pincode. En 4 dagen later je pasDie persoonlijk ontvangen moet worden. Op vertoon van je ID kaart. Fijne is dat ze em naar mijn ouders sturen waar ik enkel in het weekend ben
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:28 schreef afcajos het volgende:
Dat wijf ook van die Rabobank: "hihi ik zie dat je al bekend bent met de procedure?"
Dat sletje is levensmoe dan zekerquote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die rabobankslet? Jazeker. Ze zei dat ik bij de rabobank met mijn ID nog geld kon opnemen. Dat zei ze waarschijnlijk omdat ze mij wil.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 14:45 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die woorden als doekoe en homie gebruiken verdienen ook geen bankpas.
Want je kan inderdaad even niet de bank in lopen en wat geld van je rekening halen, of geld overmaken op de rekening van 1 van je homies en dat hij het pintquote:Op donderdag 24 september 2009 16:39 schreef afcajos het volgende:
En nu kan ik weer 2 weken geld lenen
Dude, teveel moeitequote:Op donderdag 24 september 2009 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want je kan inderdaad even niet de bank in lopen en wat geld van je rekening halen, of geld overmaken op de rekening van 1 van je homies en dat hij het pint
Goed dat je het zegt, ik ga even een combo zettenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:48 schreef reetveter het volgende:
En nu kan ik dus 2 weken geen toto spelen
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:02 schreef Maeghan het volgende:
Gekke figuren bij Rabo...
Ten eerste zit er op pinautomaten vaak een stickertje met telefoonnummer wat je kan bellen bij storing, weet niet of ze daar kunnen helpen, maar anders zou ik ING bellen of ze dat pasje er niet uit kunnen halen.
Ten tweede vind ik het raar dat je je pincode af moet halen. Postbank/ING heeft mij per telefoon ook meerdere malen verteld dat het niet kan dat ik ze thuisgestuurd krijg, toch heb ik er nog nooit eentje af hoeven halen. Begrijp ook niet waarom dat zou moeten.
Ten derde is het toch gebruikelijk dat je een nieuw pasje gewoon met je oude pincode krijgt. Ik heb al weet ik hoe lang dezelfde pincode, misschien wel tien jaar. En ik heb al veel verschillende pasjes gehad.
Precies datquote:Op donderdag 24 september 2009 14:45 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die woorden als doekoe en homie gebruiken verdienen ook geen bankpas.
Zijn er niet, toen ik em de vorige keer was verloren kreeg ik die shit ook gratis.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Als er maar geen kosten aan zijn verbonden. Per slot is dit een fout van de bank, niet van TS.
Goh, mischien heeft hij wel een bankrekening bij de rabobank?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom belt TS naar de Rabobank als hij bij de ING moest zijn ?
Ik besef mij nu opeens dat ik ook wel even een belletje had kunnen doen naar ING of er misschien een mogelijkheid was om het pasje terug te krijgenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom belt TS naar de Rabobank als hij bij de ING moest zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |