Nu heb ik geen geld om voor jou een breezertje te kopenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:32 schreef Crack_ het volgende:
hihihihihihihihi
Maar das kut he, zo maak je nog wat mee in je leven (![]()
![]()
![]()
![]()
)
Die rabobankslet? Jazeker. Ze zei dat ik bij de rabobank met mijn ID nog geld kon opnemen. Dat zei ze waarschijnlijk omdat ze mij wil.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:32 schreef Airlocker het volgende:
Heb je die slet daarnet nog gehosseld?
Ik hou niet zo van ranjaquote:Op donderdag 24 september 2009 12:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nu heb ik geen geld om voor jou een breezertje te kopen
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:28 schreef afcajos het volgende:
Dat wijf ook van die Rabobank: "hihi ik zie dat je al bekend bent met de procedure?"
Maar vroeger konden ze 6 getallen niet onthoudenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:36 schreef Biels het volgende:
Nieuw nummer uit je hoofd leren? 4 getallen gek!
Rustigquote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die rabobankslet? Jazeker. Ze zei dat ik bij de rabobank met mijn ID nog geld kon opnemen. Dat zei ze waarschijnlijk omdat ze mij wil.
Das het probleem ook niet. Wel dat ik weer tering lang moet wachten tot ik mijn nieuwe zooi heb. Ze sturen eerst de pincode. En 4 dagen later je pasquote:Op donderdag 24 september 2009 12:36 schreef Biels het volgende:
Nieuw nummer uit je hoofd leren? 4 getallen gek!
Dat vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Waarom slikt die automaat je pas in bij een storing dan? Zou ik eerder zeggen dat je hem terugkreeg en hij alleen geen geld aan je kon geven.
Tja een echte hosselaar geeft natuurlijk zijn nieuwe adres door aan de bank.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Das het probleem ook niet. Wel dat ik weer tering lang moet wachten tot ik mijn nieuwe zooi heb. Ze sturen eerst de pincode. En 4 dagen later je pasDie persoonlijk ontvangen moet worden. Op vertoon van je ID kaart. Fijne is dat ze em naar mijn ouders sturen waar ik enkel in het weekend ben
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:28 schreef afcajos het volgende:
Dat wijf ook van die Rabobank: "hihi ik zie dat je al bekend bent met de procedure?"
Dat sletje is levensmoe dan zekerquote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die rabobankslet? Jazeker. Ze zei dat ik bij de rabobank met mijn ID nog geld kon opnemen. Dat zei ze waarschijnlijk omdat ze mij wil.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |