abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73059235
Even een kloontje aangemaakt, zou natuurlijk niet fijn zijn als vriendinlief meeleest.

Zo, ik zal maar meteen van wal steken. Ik ben nu anderhalf jaar zielsgelukkig met mn vriendin. Helaas, is ze alleen vorig jaar zomer toen ze op vakantie was, aangerand, of eigenlijk gewoon verkracht. Ik zal niet ingaan op de details, want die zijn niet fijn..Sindsdien is ze echt heel erg veranderd, wat natuurlijk ook wel begrijpelijk is. Ze reageert veel sterker op dingen, veel emotioneler.

Zij wil er uiteraard niet aan terugdenken. Ik vind het daarom echt heel moeilijk om er over te beginnen, omdat ik weet dat ze het dan weer allemaal voor zich ziet. Ik voel me nu alleen zo nutteloos. Ze heeft soms wel gesprekjes met het vertrouwenspersoon van haar school en daar knapt ze soms tijdelijk even van op. Toch heb ik ook het idee dat ze er zelf niet veel aan doet. Ze probeert het zoveel mogelijk te negeren en te vergeten maar dat lukt volgens mij niet echt. Het heeft natuurlijk tijd nodig maar toch.

Mijn grote vraag is dus. Wat kan ik nou voor haar doen? Ik probeer echt zo lief mogelijk voor haar te zijn. Ik wil haar laten zien dat ze hartstikke speciaal is, dat ik van haar houd, dat ze mijn lieve meisje is en dat ze niet zo maar een 'gebruiksvoorwerp is voor genot', zoals ze het zelf voelde. Toch heb ik het idee dat het niet heel erg helpt..

Even wat anders, door die gebeurtenis is ons seksleven ook zo goed als stil komen te liggen. Op het begin ging het nog wel, maar de laatste paar maanden is het echt steeds minder geworden. Als we het al deden probeerde ik juist haar de macht te geven en haar echt op haar gemak te laten voelen. Natuurlijk snap ik dat ze er nu veel minder zin in heeft, en dat het veel tijd nodig heeft om te helen, maar ik begin mezelf nu ook een beetje verwaarloosd te voelen. Misschien juist ook omdat ons seksleven voor die gebeurtenis echt geweldig was, vind ik zelf tenminste. Wellicht dat ik nu heel verkeerd over kom, maar seks is wel belangrijk voor mij in een relatie en ik krijg nu zelf zo goed als geen aandacht meer op dat gebied, en als ik haar wil verwennen word ik ook vaak afgewezen..Ik heb er zelfs meerdere keren aan gedacht het uit te maken om deze reden. Alleen denk ik dan bij mezelf: Ik kan het toch niet uitmaken alleen maar omdat ik vind dat we te weinig de liefde bedrijven? Maar wat moet ik nu dan? Gewoon wachten en hopen dat het over 5 jaar misschien ooit weer hetzelfde wordt als eerst?

Alvast bedankt voor de serieuze reacties.
pi_73059283
-edit- doe normaal ook om 2 uur 's nachts, het niet gaan omdraaien

[ Bericht 91% gewijzigd door Re op 24-09-2009 07:53:01 ]
pi_73059314
Ik verwacht ook niet dat ze hier in dit subforum gaat kijken of zo, maar ze kent die andere naam en dan is de kans dus ff wat groter dat ze het ziet.

En over die serieuze reacties, tja, ik zat er nu weer heel erg mee en het moest eruit. Dat het half 2 is boeit mij verder niet en anderen hopelijk ook niet.
  Moderator donderdag 24 september 2009 @ 01:44:54 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_73059402
quote:
Op donderdag 24 september 2009 01:21 schreef MTftw het volgende:

Mijn grote vraag is dus. Wat kan ik nou voor haar doen? Ik probeer echt zo lief mogelijk voor haar te zijn. Ik wil haar laten zien dat ze hartstikke speciaal is, dat ik van haar houd, dat ze mijn lieve meisje is en dat ze niet zo maar een 'gebruiksvoorwerp is voor genot', zoals ze het zelf voelde. Toch heb ik het idee dat het niet heel erg helpt..
Ik begrijp dat dat het eerste gevoel is wat je denkt te moeten doen, maar
dat moet je juist dus niet doen, dat helpt totaal niet (zoals je zelf al opmerkt), het werkt zelfs averechts.
Ook niet anders sex gaan hebben dan hoe je het in het begin deed. (afgezien van sexuele ontwikkeling - maar dat is verre van prioriteit nu )

Praat met haar; maak duidelijk hoe jij je erbij voelt - niet door te beschuldigen (jij doet dit, en dat - daarom voel ik me kut), maar door termen te gebruiken als. "ik ervaar dit zus, ik voel me hier zo bij, dit komt op mij over als .. "etc.

Jij komt helemaal niet verkeerd over door seks belangrijk te vinden in een relatie.
Het is superbelangrijk voor het versterken van je intieme band met je partner.

Vertel haar hoe jij dat ziet; -weer belangrijk- vertel haar hoe jij je voelt ; je voelt je afgewezen, ondergewaardeerd, soms zelfs verwaarloosd. Geen verwijten maken.

Je wilt haar steunen erbij, luisterend oor, meegaan/regelen psycholoog etc.
Maar jij kan haar niet helpen, alleen zijzelf.

Als zij er verder niets aan doet voor een lange periode, je hebt haar proberen te stimuleren etc. maar er verandert niets, dan is het zeker geen schande om een einde aan die relatie te maken.
Ze moet eerst haar problemen aanpakken, voor dat ze een gezonde relatie aan kan.
What can change the nature of a man?
  donderdag 24 september 2009 @ 01:45:56 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73059406
quote:
Op donderdag 24 september 2009 01:30 schreef MTftw het volgende:
Ik verwacht ook niet dat ze hier in dit subforum gaat kijken of zo, maar ze kent die andere naam en dan is de kans dus ff wat groter dat ze het ziet.
Dude, R&P is een typisch wijvenforum. Waarom zou ze daar dan niet kijken?

Anyway, 5 jaar om geestelijk te herstellen is wel lang hoor. Heeft ze al hulp gezocht?
Je moeder is een hamster
  donderdag 24 september 2009 @ 07:03:46 #6
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_73059908
www.emdr.nl ,het is even doorbijten, dus ze zal het echt zelf moeten doen en willen, maar het is een mega goede en definitieve therapie,die het beste werkt bij een eenmalig trauma. Voor eens en altijd zal ze die herinneringen hebben maar zonder emotie erbij. Het klinkt vreemd en dat is het ook, het is niks alternatiefs,gewoon plain psychologie. Meer info via pm, sterkte
pi_73061080
Ik vind het niet zo gek dat je je verwaarloosd voelt omdat zij geen seksuele aandacht meer aan je besteedt. Alleen is het helaas zo dat ze het niet expres doet, en dat maakt het extra moeilijk.

Ik ben zelf ook aangerand (alleen was ik 14), en ik ben hier vrij hard in: ik heb het ook onderdrukt en genegeerd en dat helpt dus niet. Zeker niet toen iemand daar ook nog misbruik van maakte. Na verloop van tijd ben ik er heel hard aan gaan werken, omdat ik een vriend kreeg en ik niet wilde dat hij de dupe werd van mijn verleden. Daarom zeg ik ook: je mag haar best vertellen dat het niet eerlijk is voor jou dat jij en jullie relatie hier ook een slachtoffer van wordt. Het heeft overduidelijk geen zin dat zij hulp en kans tot verbetering blijft uitstellen onder het mom van 'ja maar dan zie ik het allemaal weer voor me'. Het is gebeurd, het is kut en oneerlijk, maar je ogen dichtknijpen en hopen dat het weggaat lost niets op.

Ik denk dat het goed is dat je hierover praat met haar. Je mag haar best een beetje een duw in de rug geven richting hulp en het hele gebeuren proberen af te sluiten. Alleen moet zij uiteindelijk er mee instemmen en het willen. Daarom zul je misschien ook bereid moeten zijn weg te gaan als ze dit echt niet wil. Je geeft zelf al aan dat jullie relatie er dan kapot aan gaat. Je helpt haar al door geduldig te zijn, maar dat houdt ook op. Je bent echt geen held als je het dan nog 5 jaar aankijkt terwijl zij verder nergens meer aan wil werken, want als er niets gebeurd is het over 5 jaar nog zo.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  donderdag 24 september 2009 @ 09:34:49 #8
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73061393
Ik vond dit net toevallig op nu.nl, misschien heb je er wat aan. Ik wens je alle succes toe, en hoop dat het goed komt. Uiteindelijk zal zij over de situatie heen moeten komen, en kan jij daar niet/amper iets zelf aan bijdragen.

http://www.nu.nl/internet(...)seksueel-trauma.html
quote:
Uit onderzoek blijkt nu dat de online behandeling zeer effectief is: 72 procent van de behandelde seksueel getraumatiseerde jongeren tussen de 14 en de 25 jaar raakte ermee van hun klachten af. Ze voelden zich na de behandeling bovendien sterker. De behandeling is vanaf vandaag landelijk beschikbaar.

Vergoeding

De online behandeling duurt 12 weken, wordt geheel vergoed door alle zorgverzekeringen en kent geen wachtlijst. Jongeren die seksueel bedreigd, aangerand of verkracht zijn kunnen informatie over de online behandeling vinden op www.interapy.nl.

[ Bericht 33% gewijzigd door Goldfoxx op 24-09-2009 09:46:01 ]
pi_73062194
Ik kan meestal vrij snel weer verder met m'n leven. Wel hoef ik die meisjes voorlopig niet meer te zien.

Oke matige grap; ik denk dat professionele hulp wel noodzakeljik is in deze situatie.
-
pi_73064088
Je kunt vrij weinig voor haar doen behalve een luisterend oor geven. Gezien het feit dat het sexleven *stil* is komen te liggen acht ik hulp van buitenaf wel nodig, het opkroppen of verstoppen zal haar in de toekomst opbreken.

Ow en die beelden, die raak je nooit meer kwijt. Het enige wat je kunt is ze accepteren en met de tijd verdwijnen ze naar de achtergrond.
  donderdag 24 september 2009 @ 11:32:31 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73064291
quote:
Ik ben nu anderhalf jaar zielsgelukkig met mn vriendin. Helaas, is ze alleen vorig jaar zomer toen ze op vakantie was, aangerand, of eigenlijk gewoon verkracht.

<...>

Even wat anders, door die gebeurtenis is ons seksleven ook zo goed als stil komen te liggen.
Vorig jaar zomer, dat is dus een dik jaar geleden. Dus van anderhalf jaar relatie is het eigenlijk al dik jaar pet. Props dat je het zo volhoudt, maar ergens houdt het op, denk ik. Zeker als ze weinig genegen is echte hulp te aanvaarden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 24 september 2009 @ 15:33:49 #12
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_73071457
EMDR lijkt me ook een goede. Maar probeer haar alsjeblieft naar een psycholoog te laten gaan. Dit kun je niet alleen.
pi_73072035
Jij kunt hier niets mee. Begrip enzo is wel leuk, maar dit is niet de relatie waar je voor tekende.
Niemand is geholpen met de constatering dat zji nu zielig is. Want jullie relatie is op sterven na dood.
Zij heeft het probleem; zij moet daarom ook voor een oplossing zorgen.
Dat kan zijn dat ze er mee om leert gaan, of het negeert, of hulp zoekt; het maakt niet uit. Maar je relatie gebruiken om begrip uit te putten zonder iets te veranderen werkt niet.

Het kan goed zijn dat ze dit pas doorkrijgt als de relatie (hierdoor) op de klippen loopt. Want bij een volgend vriendje zal ze haarfijn aanvoelen dat die geen 1.5 jaar begrip gaat tonen.
En dan zal ze er waarschijnlijk eerst iets aan gaan doen.

Klinkt een beetje hard allemaal, maar het is een feit dat zij een probleem met zich meedraagt en dat dat jullie relatie doodslaat. Alleen maar iemand over de bol aaien in de hoop dat het probleem vanzelf minder wordt is bij deze geprobeerd, en het werkte dus niet.
pi_73078324
Bedankt voor de reacties! Stom ook eigenlijk dat ik er nu pas over denk om er een topic over te maken. Aangezien ik het hiervoor nooit echt met iemand over heb kunnen hebben.

Ik ga er zeker wat mee doen want zo gaat het gewoon niet meer. Ik moet ook zeggen dat we de laatste 3-4 maanden ook steeds vaker ruzie hebben en ik denk ook dat dit er zeker indirect mee te maken heeft. Nu verzwijgen we het alle twee namelijk gewoon en zo komen we echt niet verder.

Ik zal proberen er weer met haar over te praten, dat alleen tijd niet genoeg is enz. Ik zal haar ook zeker die site laten zien van die online behandeling! Ik houd jullie op de hoogte!
pi_73084487
Online behandeling is leuk en aardig, maar vaak niet voor altijd voldoende.
Ik heb zelf ook ervaring met EMDR. Dat is een paar keer een behandeling van een uur, heel intensief wel, daarna ben je echt kapot. Maar het helpt echt als een tierelier! PM maar als je meer wilt weten.
pi_73091329
quote:
OP
1. Professionele hulp zoeken. (Huisarts > GGZ)
2. Wat kun jij doen? Steunen, geen hulpverlener willen gaan spelen! Niet haar willen gaan verbeteren en niet jezelf gaan wegcijferen voor haar.

Ze voelt zich nu als een gebruiksvoorwerp en het gaat nog heel lang duren voordat dat redelijk uit haar hoofd is. Met therapie kunnen die gedachtes een stuk worden verzacht, maar helemaal weggaan zal het niet.

En wat betreft seks, ik vind het al knap dat jullie dat nog hebben. Je geeft zelf al aan dat het minder wordt en dat je vaker wordt afgewezen; wen er maar aan als je dit wilt doorzetten. Voor iemand die seks belangrijk vindt in een relatie is dat (bijna) niet te doen.
pi_73110731
Mijn leven ging ook niet altijd over rozen (tja, wie zijn/haar leven wel? ). Indertijd ben ik wel in therapie geweest, en heb, veel steun gehad bij de gedachte dat iedere situatie die ik heb meegemaakt, duizenden, al dan niet miljoenen mensen ook hebben meegemaakt.

Nu is het zo, dat er naast dit verhaal zich nog een ander verhaal speelde, waar ik nooit met iemand over durfde te praten, wat ik zelf ook niet geloven wou. Emotioneel gezien, zou dit een veel grotere impact op mij moeten hebben dan het topic thema. In eerste instantie dacht ik dus ook dat het verwerken van deze situatie langer zou duren.

Toen ik het uiteindelijk durfde uit te spreken, bevestiging had gekregen, had ik mezelf 's avonds in slaap gehuild . Maar, nu komt het, de volgende ochtend, voelde ik me kiplekker!

Eerst dacht ik, dat als je het een en ander meemaakt, het allemaal wel went.
Daarna dacht ik, dat, omdat ik dit altijd al vermoedde, ik dit onbewust reeds een plek had gegeven.
Maar in een keer begreep ik het, het zit m in het accepteren!

Door te accepteren is er ook geen verwerking nodig, hoeft iets geen plek te krijgen, ontstaan er geen angst-, haat-, of wraakgevoelens (als men weet dat iedereen denkt en handelt naar de persoon die hij/zij op dit moment is). Want we kunnen wel hoog en laag springen, moeilijk doen, als er iets is gebeurt, dan is het gewoon gebeurt, daar verander je niets aan.

De toekomst heb je echter zelf in de hand. Mochten er beelden bij je vriendin voorbijkomen, dan is het van belang het onderscheid te maken dat die gebeurtenis toen was met die persoon, en dat jullie nu een relatie hebben en nu werken aan jullie relatie.

Laat de moed niet in de schoenen zakken,
zet een dikke streep.

Nu hebben jullie een relatie met liefde,
wat ten alle tijde los staat van die liefdeloze gebeurtenis toentertijd!
pi_73118799
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:59 schreef SG-sam het volgende:

De toekomst heb je echter zelf in de hand. Mochten er beelden bij je vriendin voorbijkomen, dan is het van belang het onderscheid te maken dat die gebeurtenis toen was met die persoon, en dat jullie nu een relatie hebben en nu werken aan jullie relatie.

Laat de moed niet in de schoenen zakken,
zet een dikke streep.

Nu hebben jullie een relatie met liefde,
wat ten alle tijde los staat van die liefdeloze gebeurtenis toentertijd!
Je bent een animefreak en de vriendin van TS moet niet zeiken. Aanranding is vaak niets meer dan borrelpraat, een honger naar aandacht. Iets waar een vrouw sowieso niet vies van is.
BE YOUR DOG
pi_73119053
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 03:42 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Je bent[...]
Het maakt niet uit wat anderen van mij denken.
Het gaat er om dat ik zelf weet, wie ik ben.
pi_73119074
gebruik je rechterhand (of linker) wat vaker....

Zij heeft tijd nodig , misschien 1,2 jr misschien wel langer. Als jij echt om haar geeft etc... dan wacht je wel en op den duur zal zij het ook zeker waarderen. Echter veel van dit soort meisjes krijgen met borderline te maken. Dit kan jezelf ook opbreken en jezelf doen veranderen. Heel lastig hiermee om te gaan maar je moet vooral geduld hebben en begrip opbrengen.
Veel sterkte en geluk.
pi_76682058
Inmiddels heeft ze het wel aan haar ouders vertelt. Ze heeft er nu al spijt van omdat dr ouders debiel reageerden, maar ik denk dat het op de lange termijn wel beter is. Ze gaat binnenkort naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de psycholoog. Hopelijk wordt het dan allemaal beter.
pi_76686262
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef MTftw het volgende:
Inmiddels heeft ze het wel aan haar ouders vertelt. Ze heeft er nu al spijt van omdat dr ouders debiel reageerden, maar ik denk dat het op de lange termijn wel beter is. Ze gaat binnenkort naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de psycholoog. Hopelijk wordt het dan allemaal beter.
Succes man. Mijn vriendin heeft ook te maken gehad met verkrachting in haar jeugd, maar nu ze een tijdje bij psychiaters loopt gaat het een stuk beter met haar! + meer plezier in bed omdat ze inderdaad de gebeurtenissen van TOEN en NU kan scheidden om het zo te zeggen. Het is het geduld meer dan waard geweest voor mij

Ik wens jouw hetzelfde toe!!
pi_76686582
quote:
Goede voortgang, hou ons op de hoogte!
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_76686929
quote:
Hoe reageerden ze dan eigenlijk? Geloofden ze het niet of..?
Klussen deel 1 en 2
pi_76687060
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 03:42 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Je bent een animefreak en de vriendin van TS moet niet zeiken. Aanranding is vaak niets meer dan borrelpraat, een honger naar aandacht. Iets waar een vrouw sowieso niet vies van is.
Ik vind jouw reactie echt diep triest
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 07:32 schreef jxbe84 het volgende:
gebruik je rechterhand (of linker) wat vaker....

Zij heeft tijd nodig , misschien 1,2 jr misschien wel langer. Als jij echt om haar geeft etc... dan wacht je wel en op den duur zal zij het ook zeker waarderen. Echter veel van dit soort meisjes krijgen met borderline te maken. Dit kan jezelf ook opbreken en jezelf doen veranderen. Heel lastig hiermee om te gaan maar je moet vooral geduld hebben en begrip opbrengen.
Veel sterkte en geluk.
Wat heeft borderline hier mee te maken?
pi_76687820
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:30 schreef Bob23 het volgende:

[..]

Succes man. Mijn vriendin heeft ook te maken gehad met verkrachting in haar jeugd, maar nu ze een tijdje bij psychiaters loopt gaat het een stuk beter met haar! + meer plezier in bed omdat ze inderdaad de gebeurtenissen van TOEN en NU kan scheidden om het zo te zeggen. Het is het geduld meer dan waard geweest voor mij

Ik wens jouw hetzelfde toe!!
Dank je. Ik hoop dat ik over een tijdje het zelfde kan zeggen.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:39 schreef StefanKollaart het volgende:

[..]

Goede voortgang, hou ons op de hoogte!
Zal ik zeker doen!
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Hoe reageerden ze dan eigenlijk? Geloofden ze het niet of..?
Ik was er zelf niet bij maar haar moeder voelde zich wel gekwetst dat ze het pas zo laat vertelde. Haar vader werd woest, niet op haar maar het feit dat het gebeurt was. Verder deden ze beiden gewoon boos tegen haar en bleven ze er de hele tijd over doorzeuren. Op zich wel begrijpelijk dat ze erover door blijven gaan, maar ze heeft juist geen zin om er zoveel over te praten.
pi_76691017
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:16 schreef MTftw het volgende:
Ik was er zelf niet bij maar haar moeder voelde zich wel gekwetst dat ze het pas zo laat vertelde. Haar vader werd woest, niet op haar maar het feit dat het gebeurt was. Verder deden ze beiden gewoon boos tegen haar en bleven ze er de hele tijd over doorzeuren. Op zich wel begrijpelijk dat ze erover door blijven gaan, maar ze heeft juist geen zin om er zoveel over te praten.
Echt heel fout vind ik dat. Je mag juist blij zijn dát het je wordt verteld! Helemaal fout vind ik het dat ze boos tegen haar deden en dat ze erover door bleven zeuren. Daar heeft ze niks aan en dan klapt ze juist dicht.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:46:06 #28
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_76691367
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:55 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ik vind jouw reactie echt diep triest

Don´t feed the troll..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_76691381
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Echt heel fout vind ik dat. Je mag juist blij zijn dát het je wordt verteld! Helemaal fout vind ik het dat ze boos tegen haar deden en dat ze erover door bleven zeuren. Daar heeft ze niks aan en dan klapt ze juist dicht.
Helaas is de reactie van haar ouders ook wel begrijpenlijk. Ze willen gewoon weten wat er gebeurd. Alleen dit is niet de juiste manier. Maar helaas kan niet iedereen op de juiste manier handelen in zo'n situatie.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76691605
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas is de reactie van haar ouders ook wel begrijpenlijk. Ze willen gewoon weten wat er gebeurd. Alleen dit is niet de juiste manier. Maar helaas kan niet iedereen op de juiste manier handelen in zo'n situatie.
De reactie is ook wel begrijpelijk; ik zeg niet dat ik het niet begrijp. Maar vanuit wat er gepost is krijg ik de indruk dat de ouders vinden dat hun dochter het niet snel genoeg heeft verteld. Dát vind ik fout. Ik ben het met je eens dat niet iedereen op de juiste manier handelt in zo'n situatie; soms/vaak wéét je ook niet hoe te handelen. Dat is het rotte eraan.
pi_76691689
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

De reactie is ook wel begrijpelijk; ik zeg niet dat ik het niet begrijp. Maar vanuit wat er gepost is krijg ik de indruk dat de ouders vinden dat hun dochter het niet snel genoeg heeft verteld. Dát vind ik fout. Ik ben het met je eens dat niet iedereen op de juiste manier handelt in zo'n situatie; soms/vaak wéét je ook niet hoe te handelen. Dat is het rotte eraan.
Die indruk krijg ik ook. Maar ze draaien nog wel bij. Over een paar weken/dagen zullen al wat minder heftig reageren.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76696475
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die indruk krijg ik ook. Maar ze draaien nog wel bij. Over een paar weken/dagen zullen al wat minder heftig reageren.
Ja, daar ging ik ook wel van uit. Het is nu misschien even wat rotter voor haar, maar op de lange termijn is het alleen maar beter. We hadden al naar mogelijkheden van dat Interapy gekeken, maar dan zit je nog met een eigen risico en de rekening die dan bij haar ouders komt en dergelijke. Dit is gewoon een stuk handiger.

Ik wist trouwens ook niet hoe ik ermee om moest gaan toen ik er net achterkwam. Ik kon het eerst niet geloven en had iets van, och het zal wel meevallen er kan niet iets heel ergs gebeurt zijn. Ze heeft het toen na een tijdje voor haar zelf in detail opgeschreven wat er precies gebeurt is. Dit heb ik later gelezen en toen drong het pas echt allemaal tot me door..
pi_76697002
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef MTftw het volgende:

[..]

Ja, daar ging ik ook wel van uit. Het is nu misschien even wat rotter voor haar, maar op de lange termijn is het alleen maar beter. We hadden al naar mogelijkheden van dat Interapy gekeken, maar dan zit je nog met een eigen risico en de rekening die dan bij haar ouders komt en dergelijke. Dit is gewoon een stuk handiger.

Ik wist trouwens ook niet hoe ik ermee om moest gaan toen ik er net achterkwam. Ik kon het eerst niet geloven en had iets van, och het zal wel meevallen er kan niet iets heel ergs gebeurt zijn. Ze heeft het toen na een tijdje voor haar zelf in detail opgeschreven wat er precies gebeurt is. Dit heb ik later gelezen en toen drong het pas echt allemaal tot me door..
Ik hoop dat het goed komt. Weten jouw ouders het al?
14 SHADES OF GREY
pi_76698178
Nee, en ik was ook niet van plan het ze te gaan vertellen. Dat heeft mijn inziens geen nut en ze wil het ook zo privé mogelijk houden, wat ik volledig begrijp.
pi_76698267
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef MTftw het volgende:
Nee, en ik was ook niet van plan het ze te gaan vertellen. Dat heeft mijn inziens geen nut en ze wil het ook zo privé mogelijk houden, wat ik volledig begrijp.
Logisch.
14 SHADES OF GREY
pi_76715628
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef MTftw het volgende:
`

Respect
pi_83834345
Inmiddels is de relatie nu een maand over. Zij heeft het uitgemaakt omdat ze 'niet meer verliefd' was. Ik ben er nog steeds helemaal kapot van. Toen ze het uitmaakte vertelde ze dat ze het nu gewoon heel moeilijk vindt om liefde te voelen en dat ze daar al een tijdje mee zat. De eerste weken gingen nog wel. We zagen elkaar heel af en toe en dan was het raar, maar het voelde wel fijn. De laatste twee weken is ze opeens heel erg veranderd en ik vraag me af of dat te maken heeft met haar verkrachting. Zo'n plotselinge verandering qua gedrag naar mij toe.

Ik had gisteren met haar afgesproken om bepaalde dingen met haar uit te praten. Ik wilde bijvoorbeeld weten waarom ze het NU uitmaakte. Anderhalf jaar van onze relatie was nadat het gebeurt was, waarom kan je dan nu opeens geen liefde meer voelen?

Maar goed, ik belde haar en ze zei dat ze liever niet had dat ik naar haar kwam omdat ze het de dag ervoor nog met haar ouders over heeft gehad. Ze vond het dan raar als ik opeens weer langs kwam. Ik moest toen eigenlijk net weg gaan om ergens te gaan eten. Ze zei dus dat ik maar een locatie moest verzinnen en dan zouden we weer bellen als ik terug was. Nog geen anderhalf uur later belde ik haar, het was nu nog niet eens half 9 's avonds. Er werd niet opgenomen. Ik probeerde het nog eens. Er werd opgenomen maar vervolgens meteen weer opgehangen. Tien minuten laten smste ik haar of ik al kon bellen. Geen respons..Weer een kwartier later probeerde ik nog eens om te bellen. Er werd niet opgenomen maar daarna kreeg ik meteen een sms: "Ik ben nu bij koen thuis x"

Ik heb geen idee wie die Koen is en ze weet hartstikke goed hoe zo een sms op mij over komt. Ze was kennelijk opeens bij een andere jongen. Ik werd helemaal gek..Ze deed dit gewoon om mij opzettelijk pijn te doen. Vervolgens heb ik bij mijn moeder mn hart gelucht en haar ook verteld over de verkrachting..
Daarna heb ik mijn mobiel uitgezet en ben ik nog even langs een vriend gegaan om te praten. De volgende ochtend heb ik mijn mobiel weer aangedaan. Ik had twee smsjes ontvangen van haar, de eerste rond 21:30 : "Ik ga toch niet de hele avond op je wachten. Misg vanavond bellie?" en de tweede rond 01:00 : "Ben je nog wakker?"

Ik vind het vreselijk dat 2 zulke mooie jaren nu zo eindigen.. Excuses voor de Wall-of-text maar ik moest dit even van me afschrijven.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 02:27:04 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83834438
Zo zie je maar weer, alle vrouwen zijn kuthoeren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83834497
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:27 schreef Maanvis het volgende:
Zo zie je maar weer, alle vrouwen zijn kuthoeren.
Ik wilde eik datzelfde posten, maar dacht toen ineens bij mn eigen zo van:

Nee vosss, je bent veranderd en dat is geen aardige reactie, dus ik plaats hem gewoon niet!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83834508
Whahaha, daar had ik je he maanvis
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83834525
quote:
Op donderdag 24 september 2009 07:03 schreef scrub_nurse het volgende:
www.emdr.nl ,het is even doorbijten, dus ze zal het echt zelf moeten doen en willen, maar het is een mega goede en definitieve therapie,die het beste werkt bij een eenmalig trauma. Voor eens en altijd zal ze die herinneringen hebben maar zonder emotie erbij. Het klinkt vreemd en dat is het ook, het is niks alternatiefs,gewoon plain psychologie. Meer info via pm, sterkte
Gewoon spam is 't.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 02:36:30 #42
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_83834531
Das klote TS, je gaat helemaal voor iemand, ook al is dat moeilijk voor je, maar in plaats van geluk, krijg je er pijn voor terug.

Ik heb het topic even snel doorgelezen en heb de indruk dat je heel goed gehandeld hebt. Haar ondersteunt en richting hulp gestuurd, haar privacy gerespecteerd zolang je dat kon. Ik weet niet waarom zij dit nu doet, ik weet niet of er iets aan het gebeuren vooraf gegaan is.

Een mogelijkheid is dat ze ziet hoeveel ze van je vraagt en dat niet langer wil vragen, daarom nu net doet of ze je niet leuk vindt, zodat je een andere relatie gaat zoeken en daar gelukkig wordt. Dat zou een erg lieve gedachte zijn (en komt voor), maar zo werkt het natuurlijk niet.

Jij hebt recht op tekst en uitleg, het is niet meer dan normaal dat je verhaal komt halen, en dat weten haar ouders ook. Ik vind het raar dat je dus niet thuis mag komen.

In ieder geval veel sterkte met de situatie!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 9 juli 2010 @ 02:38:52 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83834552
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:34 schreef vosss het volgende:
Whahaha, daar had ik je he maanvis
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83834644
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 02:36 schreef Tanin het volgende:

Jij hebt recht op tekst en uitleg,
Waar is dat recht precies omschreven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')