Niets eens een echte zoen, maar totaal mijn types niet!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Die in de OP van de vorige was alleen maar een kus hoor.
Wat verwacht je dan hier?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets eens een echte zoen, maar totaal mijn types niet!
Josh Hollowayquote:
Mwa, die vind ik niet zo.quote:
Niet iedereen kan smaak hebben natuurlijk!quote:
Ik weet nog niet hoe hij proeft.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet iedereen kan smaak hebben natuurlijk!
Hoe hij proeft of hoe hij smaakt of wil je beide testen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe hij proeft.
Weltrusten!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, misschien een andere keer. Ik ga slapen.
vast een beetje ziltigquote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe hij proeft of hoe hij smaakt of wil je beide testen?
ik ook en catootje is meegekomenquote:
Jullie topic? Nou, wat een warm welkom zeg!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
beste Kardinaal, wat brengt jou telkens in óns topic?
ik bedoel ons als in "ons"quote:Op donderdag 24 september 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie topic? Nou, wat een warm welkom zeg!
En om daar lid van te worden moet je tegenwoordig een examen afleggen?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedoel ons als in "ons"
als in de heren van de heren
als in "de familie"
Ja, als je opmerkingen als "vunzige plaatjes" gaat maken...quote:Op donderdag 24 september 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie topic? Nou, wat een warm welkom zeg!
Ze zien vast je potentie nietquote:Op donderdag 24 september 2009 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En om daar lid van te worden moet je tegenwoordig een examen afleggen?
En ik wist niet dat jullie ook allemaal lid waren van de tros en/of de Maffia!
nee, maar wat trekt je naar het HOMO topic?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En om daar lid van te worden moet je tegenwoordig een examen afleggen?
En ik wist niet dat jullie ook allemaal lid waren van de tros en/of de Maffia!
Wat houdt dat examen hier dan precies in? Wordt het oraal afgenomen of?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ze zien vast je potentie niet![]()
maar vertel, heb je al eens ooit dát 'examen' afgelegd ?
Dit draadje is een van de weinige waar 's nachts wat leven te vinden is!quote:Op donderdag 24 september 2009 01:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, maar wat trekt je naar het HOMO topic?
je bent van harte welkom hoor, en wees blij dit is nog mild voorheen hadden we hier eerst een soort vragenlijst/solicitatieformulier voordat je hier mocht posten
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat houdt dat examen hier dan precies in? Wordt het oraal afgenomen of?![]()
[..]
ok, subtiliteit is aan jou niet besteed merk ik, ben je zelf ook homo, of bi curious?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat houdt dat examen hier dan precies in? Wordt het oraal afgenomen of?![]()
[..]
Dit draadje is een van de weinige waar 's nachts wat leven te vinden is!
Wil je weten of je een kansje maakt, is het hem dat?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok, subtiliteit is aan jou niet besteed merk ik, ben je zelf ook homo, of bi curious?
nee, ik vraag me af waarom je het hier zo gezellig vind.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wil je weten of je een kansje maakt, is het hem dat?
Het is hier gezellig, omdat er hier zelfs nachts wat wordt terug gezegd!quote:Op donderdag 24 september 2009 01:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, ik vraag me af waarom je het hier zo gezellig vind.
De tijd dat ik bij wie dan ook een kans maakte is lang vervlogen, daar heb ik jou niet voor nodig om me daar aan te herinneren.
ok ik ben een dramaqueen, maar de cijfers liegen nietquote:Op donderdag 24 september 2009 01:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is hier gezellig, omdat er hier zelfs nachts wat wordt terug gezegd!
Dat zal wel loslopen denk ik, meneer!
Er is vast wel een markt voor bejaarde, dikke liliputers met een garnaaltje!quote:Op donderdag 24 september 2009 01:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok ik ben een dramaqueen, maar de cijfers liegen niet
we hadden het toch over mij?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er is vast wel een markt voor bejaarde, dikke liliputers met een garnaaltje!
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we hadden het toch over mij?
Trusten!quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:01 schreef Xiance het volgende:
kruip tegen Baltar aan, dan ben je zo in t paradijs
oeh lekkerquote:Op donderdag 24 september 2009 08:01 schreef Xiance het volgende:
owwww owwwwww owwww...
tis wat..
* Xiance zet koffie, thee, croissantjes en vers brood klaar
zet hem opquote:Op donderdag 24 september 2009 09:24 schreef Xiance het volgende:
ik ga werken, vamiddag sollicitatiegesprek, doeg!
Dat ookquote:Op donderdag 24 september 2009 10:28 schreef Baltar het volgende:
Zijn we nu met z'n allen aan den noeste Arbeid?
Je kan ook gewoon even de namen hyven!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Stroekie het volgende:
ben ik erg als ik de deelnemerslijst ga nalopen om de pasfoto's te controleren en eventueel op zoek na naar profielen ?
nee dat mag, doe ik ook altijd maar is wel meestal teleurstellendquote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat ook
maar ook aan de snotter ende geblaf
Vriendelijk doch dringend verzoek om Martin Gaus uit mijn buurt te houden![]()
en dan straks aan de vergadertafel en dan om 18.00 uur borrelen in Utrecht met eten naderhand van het roze bedrijfsnetwerk![]()
ben ik erg als ik de deelnemerslijst ga nalopen om de pasfoto's te controleren en eventueel op zoek na naar profielen ?
toch nog maar wel een bakkie koffie ?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dat mag, doe ik ook altijd maar is wel meestal teleurstellend![]()
Ik heb helemaal geen zin om te werken vandaag, denk dat ik zo me bed weer in kruip, maar toch goedmoegen allemaal
Het is de neusquote:Op donderdag 24 september 2009 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Zo mogelijk sinds gister nog verliefder op Tori Amos.
Wat kan ze heerlijk schelden
Die is vast verbouwdquote:
Was dat een docu over M.J.?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
True Life: The Plastic Surgeon fucked up my nose?
Er is zelfs een docu over Ang3lquote:Op donderdag 24 september 2009 11:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was dat een docu over M.J.?
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er is zelfs een docu over Ang3l
True Life: I'm a bodybuilding transvestite
Jaquote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Klinkt goed, .... sortaquote:Op donderdag 24 september 2009 11:29 schreef Ang3l het volgende:
YayM'n nek kan weer naar recht... sorta........
Wie is het dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, die nicht van Latter Days speelt in Heroes
Nou ja, kan een kleine figurantenrol zijn, maar het was 'm!
Die man die even met het kind van Matt komt spelen.quote:
Ik heb naar je gezwaaid gisterquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
woon niet langs het spoor dus niet gezien
Who in their right mind would!quote:
Let’s get this started, no more hesitationquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Let’s get this started, no more hesitation
Cause everybody wants to party with you
[ afbeelding ]
Manolo is here yippeeeee
We zijn echt familie dat moet haast welquote:Op donderdag 24 september 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat plaatje heb ik ook op MSNpartyyyyy
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
We zijn echt familie dat moet haast wel
and I'm not meaning in the gay sense of the word
Toevallig had Brock gisteren haar ceedee opstaan. En ik moet zeggen dat ik em echt wel goed vind. Tuurlijk, ik was een beetje borracho maar nevertheless, een goed album.quote:
quote:
ah dope, Ze heeft me ook wel verbaasd ermee idd, luistert lekker wegquote:Op donderdag 24 september 2009 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Toevallig had Brock gisteren haar ceedee opstaan. En ik moet zeggen dat ik em echt wel goed vind. Tuurlijk, ik was een beetje borracho maar nevertheless, een goed album.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
HAHAHA stumperd![]()
scrambled eggs anyone?![]()
http://www.vkmag.com/vide(...)_in_je_noten_vallen/
ouchquote:Op donderdag 24 september 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
HAHAHA stumperd![]()
scrambled eggs anyone?![]()
http://www.vkmag.com/vide(...)_in_je_noten_vallen/
ben je nu al vrij van school?quote:
Thanks darlingquote:Op donderdag 24 september 2009 14:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Who in their right mind would!![]()
de nada angelitoquote:Op donderdag 24 september 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks darling
Love your vagabond ass too.
Ik zeg alleen 'Hmm'quote:
No soy un angelito.quote:
Sufjan... is dat van die cd met die zwaan erop?quote:
zit jij bij een roze bedrijfsnetwerk?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat ook
maar ook aan de snotter ende geblaf
Vriendelijk doch dringend verzoek om Martin Gaus uit mijn buurt te houden![]()
en dan straks aan de vergadertafel en dan om 18.00 uur borrelen in Utrecht met eten naderhand van het roze bedrijfsnetwerk![]()
Is dat zoiets als een clubje werkende mensen die dan gay zijn en zich daardoor een groep voelen?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zit jij bij een roze bedrijfsnetwerk?
jejequote:Op donderdag 24 september 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No soy un angelito.
Para usted soy un diablito
ons roze breiwerk clupjequote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zit jij bij een roze bedrijfsnetwerk?
Plaatje doet het niet hier vanwege secuirty, maar ik zie dat ie van Ismael Alvarez is, dus ik kan de strekking wel radenquote:
geen idee, dit is de eerste bijeenkomst een borrel in chueca en eten bij le connaisseurquote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een clubje werkende mensen die dan gay zijn en zich daardoor een groep voelen?
Zoiets als Kouros en andere gay sportverenigingen.... ik krijg er altijd een beetje de verkeerde jeuk van, eerlijk gezegd.
Al is [HOMO] natuurlijk ook een roze clubjequote:Op donderdag 24 september 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Waarom moet er voor alles een roze clubje zijn?
Niet die bij mij toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, dit is de eerste bijeenkomst een borrel in chueca en eten bij le connaisseur
Er is een bar in NL die Chueca heet?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, dit is de eerste bijeenkomst een borrel in chueca en eten bij le connaisseur
fraai uithangbord voor diversiteitbeleid in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen, iets dat onze klanten steeds vaker eisenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
omdat er voor heteromannen voetballen is, voor zwangere vrouwen gymnastiek, voor omas zijn er breiclubjes, en voor opas is er golfen, voor zwarten is er de overval-van-je-leven club, en voor marokkanen heb je hangjongeren dagen.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
oudegracht 47 in utrecht was vroeger de wolkenkrabberquote:Op donderdag 24 september 2009 16:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Er is een bar in NL die Chueca heet?
Okays, doen ze daar spaans achtige dingen ook?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oudegracht 47 in utrecht was vroeger de wolkenkrabber
Daar mogen homo's ook aan mee doenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
omdat er voor heteromannen voetballen is,
Da's wat anders, dat is speciaal soort gym omdat ze tijdelijk zwanger zijn. Daarna gaan ze weer gewoon gymmen.quote:voor zwangere vrouwen gymnastiek,
Daar mogen homo's ook aan mee doenquote:voor omas zijn er breiclubjes,
Daar mogen homo's ook aan mee doenquote:en voor opas is er golfen,
Daar willen homo's niet aan mee doenquote:voor zwarten is er de overval-van-je-leven club,
Daar willen homo's niet aan mee doenquote:en voor marokkanen heb je hangjongeren dagen.
heb op donderdag geen lesquote:Op donderdag 24 september 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je nu al vrij van school?lekker rooster
hetero's mogen ook mee doen aan roze breiclubjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar mogen homo's ook aan mee doen
[..]
Da's wat anders, dat is speciaal soort gym omdat ze tijdelijk zwanger zijn. Daarna gaan ze weer gewoon gymmen.
[..]
[..]
[..]
Daar willen homo's niet aan mee doen
[..]
Daar willen homo's niet aan mee doen
moest je weer dweilen, jongen?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef Xiance het volgende:
op mijn nieuwe werk was straks ook alles roze
inc. het veeeeeeeeel te lekkere "oh mijn broek word hier drijf nat van" snoepje dat met de geluidsboxen bezig was (en derhalve veel strak en licht zweet liet zien)
WOEF!
ik ga er met veel plezier werkenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest je weer dweilen, jongen?
waarvoor heb je gesolliciteerd? Ho(e)reca?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ga er met veel plezier werken
ik word nu uitbesteed aan een andere cateraar,quote:Op donderdag 24 september 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarvoor heb je gesolliciteerd? Ho(e)reca?
Klopt, daarom is er een voetbalgroepje, een hockeygroepje, een breigroepje etc. Want je gaat naar breien toe om het breien en naar voetbal om het voetballen etc. Waarom moet DAARBINNEN dan weer een gay groepje zijn? Je gaat toch niet naar breien om mannen te scoren? Of naar volleybal om over je geaardheid te ouwehoeren?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
hetero's mogen ook mee doen aan roze breiclubjes.
my point is..
mensen vormen graag groepjes.
en MEESTAL vormen mensen die groepjes vanwege dezelfde interresses, leefgewoontes, denkwijzes, whatever.
maar mensen vormen groepjes, zo is de aard van het beestje
Filmpjes van Tori komen vanavond Mikequote:Op donderdag 24 september 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarvoor heb je gesolliciteerd? Ho(e)reca?
En het is dus niet zo dat ik tegen gay-groeperingen ben. Maar neem bv Fok... ik vind het best dat er een [HOMO] is, maar ik zou het wel dom vinden als er bv een Filmtopic voor homo's zou komen, of een S&W voor alleen homo's, of een VBL-HOMO hoekje, of een klaagbaak-homo etc.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, daarom is er een voetbalgroepje, een hockeygroepje, een breigroepje etc. Want je gaat naar breien toe om het breien en naar voetbal om het voetballen etc. Waarom moet DAARBINNEN dan weer een gay groepje zijn? Je gaat toch niet naar breien om mannen te scoren? Of naar volleybal om over je geaardheid te ouwehoeren?
Als we overal maar gay-afsplitsingen van maken gaat die integratie natuurlijk nooit ergens heen.
goedzo!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ga er met veel plezier werken
ik heb een paar jaar keunenassistent geweest, tussen een hoop mannenlijke koks..quote:Op donderdag 24 september 2009 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, daarom is er een voetbalgroepje, een hockeygroepje, een breigroepje etc. Want je gaat naar breien toe om het breien en naar voetbal om het voetballen etc. Waarom moet DAARBINNEN dan weer een gay groepje zijn? Je gaat toch niet naar breien om mannen te scoren? Of naar volleybal? Of om over je geaardheid te ouwehoeren?
Als we overal maar gay-afsplitsingen van maken gaat die integratie natuurlijk nooit ergens heen.
dat is het hele probleem in deze maatschappij!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het is dus niet zo dat ik tegen gay-groeperingen ben. Maar neem bv Fok... ik vind het best dat er een [HOMO] is, maar ik zou het wel dom vinden als er bv een Filmtopic voor homo's zou komen, of een S&W voor alleen homo's, of een VBL-HOMO hoekje, of een klaagbaak-homo etc.
We stoppen onszelf in hokjes.
ik zou een roze kookclubje, filmclubje, spelvereniging of een homotoneelclub toch wel fijn vinden.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
dat is vaak het hele punt!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zou een roze kookclubje, filmclubje, spelvereniging of een homotoneelclub toch wel fijn vinden.
Sommige mensen hebben de flirt nu eenmaal niet aan hun kont hangen.
Zo zou ik op een andere informele manier jongens/mannen kunnen leren kennen
dat is nou de zoveelste keer dat ik je betrap op rassistische uitlatingen, laatst had je ook al iets tegen turken, ben je ook een rechtse stemmer?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
omdat er voor heteromannen voetballen is, voor zwangere vrouwen gymnastiek, voor omas zijn er breiclubjes, en voor opas is er golfen, voor zwarten is er de overval-van-je-leven club, en voor marokkanen heb je hangjongeren dagen.
Met de nuancering dat het te vaak nog is "je mag best homo zijn, als je het maar niet laat merken".quote:Op donderdag 24 september 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Da's wat anders, dat is speciaal soort gym omdat ze tijdelijk zwanger zijn. Daarna gaan ze weer gewoon gymmen.
[..]
[..]
ik integreer me suf, probleem is alleen dat ik op deze manier niet aan de man komquote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef wonderer het volgende:
Ja, waarom wil je intergreren? Alsof je geen recht hebt op respect en gelijke behandeling als je een groepje vormt
maar gays moeten niet integrerenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, daarom is er een voetbalgroepje, een hockeygroepje, een breigroepje etc. Want je gaat naar breien toe om het breien en naar voetbal om het voetballen etc. Waarom moet DAARBINNEN dan weer een gay groepje zijn? Je gaat toch niet naar breien om mannen te scoren? Of naar volleybal om over je geaardheid te ouwehoeren?
o fuck echt waar!!?? Waarom schold ze de security uit?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Filmpjes van Tori komen vanavond Mike
Ze was WOEST ... ik heb een echte Tori-rant meegemaakt
Ze schold de security uit
Ik denk dat die afsplitsing zich ook wel richt op een ander soort zwemmen. 65 plussers gaan nou eenmaal wat trager dan de 20 minners en dat stoort elkaar bij de beoefenign van datgene waarvoor ze daar zijn: het zwemmen. Geaardheid staat daar volledig los van vind ik. Als ik verhalen over natte kutjes hoor dan ga ik daar niet ineens slechter van zwemmen Hooguit dat ik even overgeef, maar daarna haal ik 't wel weer in.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb een paar jaar keunenassistent geweest, tussen een hoop mannenlijke koks..
ik kan je wel vertellen, ik had er weinig binding mee!
al dat geemmer over natte kutjes, grote tieten en grote lippen om je natte paal..
right..
het is natuurlijk niet overal zo, maar het geeft wel een beetje mijn punt weer.
vrouw is vrouw, toch hebben we hier in het zwembad 4(!!!!) verschillende zwemgroepjes hoor..
een voor 30/40, een voor zwangere, een voor 65+, en een voor whatever.
ze gaan alemaal om te zwemmen, maar waarom dan die afsplitsing?
gewoonb.. omdat 65+érs mischien niet geconfronteerd willen worden met mooie jonge vrouwen die zwanger zijn? ik weet het niet, maar het feit ligt er.
Respect en integratie gaan samen.quote:en die intergratie..
ik hoef niet zo nodig geintegreerd te worden, laat ik eerst maar eens geRESPECTeerd worden!
en kom niet aan met "ja dan moet je vooral een kliekje vormen" want als ik gewoon gerespecteerd werd door iedereen was dat kliekje er zowiezo al niet.
overigens doe ik niet aan kliekjes, behalve het HOMO kliekje
Zie Tori-topic in MUZquote:Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck echt waar!!?? Waarom schold ze de security uit?![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is nou de zoveelste keer dat ik je betrap op rassistische uitlatingen, laatst had je ook al iets tegen turken, ben je ook een rechtse stemmer?
Ik heb er eigenlijk wel moeite mee hoor, ben erg voor diversiteit
Dat zeg ik niet. Maar als je jezelf maar altijd afzondert moet je het ook niet vreemd vinden dat mensen je als anders gaan zien en dus ook anders gaan behandelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef wonderer het volgende:
Ja, waarom wil je intergreren? Alsof je geen recht hebt op respect en gelijke behandeling als je een groepje vormt
Is DAT dan de verkapte reden voor gay-volleybal etc?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik integreer me suf, probleem is alleen dat ik op deze manier niet aan de man kom
Nou, ga daar dan eens lekker tegenin, tegen die don't ask don't tell.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met de nuancering dat het te vaak nog is "je mag best homo zijn, als je het maar niet laat merken".
Het enige nut is dat er blijkbaar genoeg mensen zijn die zo'n groepje willen, voor welke reden dan ook, dat ze ontstaan. Blijkbaar is er behoefte aan, anders zouden ze er niet zijn. Dus vraag het aan de mensen die in groepjes zitten in plaats van te generaliseren en anderen de schuld geven dat jij wordt nageroepen op straat, bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als je jezelf maar altijd afzondert moet je het ook niet vreemd vinden dat mensen je als anders gaan zien en dus ook anders gaan behandelen.
Wat is het nut van Gay-zwemmen? Gay-volleybal? Gay-breien?
Waarom zou je daar gay-afsplitsingen van willen of moeten hebben?
ok ok.. het zwemmen was een slecht voorbeeld, maar wellicht sdnap je wat ik bedoel.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat die afsplitsing zich ook wel richt op een ander soort zwemmen. 65 plussers gaan nou eenmaal wat trager dan de 20 minners en dat stoort elkaar bij de beoefenign van datgene waarvoor ze daar zijn: het zwemmen. Geaardheid staat daar volledig los van vind ik. Als ik verhalen over natte kutjes hoor dan ga ik daar niet ineens slechter van zwemmen Hooguit dat ik even overgeef, maar daarna haal ik 't wel weer in.
Ze gaan allemala om zwemmen.... dan zou dat betekenen dat er ook geen gehandicaptenzwemmen zou moeten zijn, want die komen ook om te zwemmen. Ik vind dat een ander soort groep-afsplitsing dan homo-zwemmen.
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is DAT dan de verkapte reden voor gay-volleybal etc?
Een soort partnerzoeken? Daarvoor ga ik eerlik gezegd niet volleyballen hoor.
Dat een bar daarom een gaybar is dat snap ik, maar breinen en volleyballen.
Dan kom je dus om een andere reden daar dan voor dat breinen en de sport
Zoals ik al zei, dan gaat het je dus blijkbaar niet om dat koken, de film, het spel of het tyoneel, maar om het flirten en het vinden van een partner. Ga dan naar een ander soort avond. En speel gewoon toneel om het toneelspelen ipv het te gebruiken als verkapte dating-service.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zou een roze kookclubje, filmclubje, spelvereniging of een homotoneelclub toch wel fijn vinden.
Sommige mensen hebben de flirt nu eenmaal niet aan hun kont hangen.
Zo zou ik op een andere informele manier jongens/mannen kunnen leren kennen
Jij niet nee. Anderen wel, anderen gaan misschien niet uit omdat ze het niet prettig vinden.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste: ik generaliseer niet, ikvraag em dingen af. Ik heb nergens gezegd dat dit en dat de reden is van zo'n groep.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het enige nut is dat er blijkbaar genoeg mensen zijn die zo'n groepje willen, voor welke reden dan ook, dat ze ontstaan. Blijkbaar is er behoefte aan, anders zouden ze er niet zijn. Dus vraag het aan de mensen die in groepjes zitten in plaats van te generaliseren en anderen de schuld geven dat jij wordt nageroepen op straat, bij wijze van spreken.
nou sorry.. dat vind ik WEL raar..quote:Op donderdag 24 september 2009 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als je jezelf maar altijd afzondert moet je het ook niet vreemd vinden dat mensen je als anders gaan zien en dus ook anders gaan behandelen.
Wat is het nut van Gay-zwemmen? Gay-volleybal? Gay-breien?
Waarom zou je daar gay-afsplitsingen van willen of moeten hebben?
Of je combineert gewoon beide. Je gaat niet naar een kookclub voro homo's omdat je een partner wil vinden en niet van koken houdt, lijkt me.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al zei, dan gaat het je dus blijkbaar niet om dat koken, de film, het spel of het tyoneel, maar om het flirten en het vinden van een partner. Ga dan naar een ander soort avond. En speel gewoon toneel om het toneelspelen ipv het te gebruiken als verkapte dating-service.
Het zal dan wel aan mij liggen dat ik het vreemd vind dat mensen niet voor volleyballen naar de volleybalclub gaan. Never mind.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij niet nee. Anderen wel, anderen gaan misschien niet uit omdat ze het niet prettig vinden.
HAHAHAHAHAHA heb het gelezen! ge-wel-dig!quote:
Ja, en die conclusie trek jij (dat mensen niet voor het volleyballen gaan), en dat slaat nergens op. Alsof er maar een reden is om ergens naar toe te gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal dan wel aan mij liggen dat ik het vreemd vind dat mensen niet voor volleyballen naar de volleybalclub gaan. Never mind.
dat bedoelde ik ook al te zeggen jaquote:Op donderdag 24 september 2009 17:03 schreef Great_Expectations het volgende:
(En het is wel eens fijn om niet in de minderheid te zijn, dat is ook een reden voor kliekjes)
En toch blijf ik het keihard terugzeggen en ik heb er nog nooit een klap of knal voor gekregen.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:01 schreef Xiance het volgende:
maar nee, dat mag je vooral niet zeggen, want dat vinden ze (de hetero's - red.) eng.
er valt voor beide kanten wat te zeggenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal dan wel aan mij liggen dat ik het vreemd vind dat mensen niet voor volleyballen naar de volleybalclub gaan. Never mind.
We hebben zout voor de slakjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en die conclusie trek jij (dat mensen niet voor het volleyballen gaan), en dat slaat nergens op. Alsof er maar een reden is om ergens naar toe te gaan.
die mening deel ik, maar lang niet iedereen!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch blijf ik het keihard terugzeggen en ik heb er nog nooit een klap of knal voor gekregen.
Als zij natte kut roepe, roep ik harde paal.
Op dansles ook. EN ja, dan doen ze ffen dan zeg ik: eey dan stop je je oren maar dicht, doe ik bij die natte poezen van jullie ook.
Is even wat vechten, maar inmiddels ben ik er geaccepteerd en kunnen we er als normale mensen over praten. Tuurlijk.. als ze vragen wat ik in 't weekend heb gedaan en ik zeg dat ik iemand anaal uiteengereten heb, dan fronzen ze nog wel ffMaar ze respecteren 't. Zo niet, dan hebben zij het probleem. Ik besta, ben deel van de maatschappij, dus je komt me tegen, like it or not.
jij laat je natte poes ook regelmatig droog vegen hequote:Op donderdag 24 september 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
Ik maak ook natte poezen, dikke tieten opmerkingen and shit. Beetje ordi, maar wel leuk!!
Tuurljk, da's altijd zo.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
er valt voor beide kanten wat te zeggen
Nee, ik dus ook niet. Vind het vreemd.quote:ik ga ook niet specifiek homoclubjes bezoeken voor een of andere activiteit hoor,
En ik vraag me dus af waarom. Want als dat zoals TMM zegt voor het vinden van een partner is, dan ednk ik: dan gata het je dus niet om de sport/activiteit.quote:maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dat (nog steeds) wel doen.
Is dat zo? Ik heb het gevoel dat het juist steeds MEER wordt. Dat er steeds meer gay-dit, gay-dit roze-zus en roze-zo dingen komen.quote:al word het natuurlijk wel steeds minder tegenwoordig
Omdat iedereen anders is en iedereen andere behoeften heeft.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
Ik maak ook natte poezen, dikke tieten opmerkingen and shit. Beetje ordi, maar wel leuk!!
Dan moeten ze verder ook niet zeiken, want dan doet ze (SOMMIGEN!!!!!!! ik generaliseer niet) dan weer vaak wel. Als je zo nodig je eigen wereld wil oprichten moet je dat vooral doen.........quote:Op donderdag 24 september 2009 17:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
die mening deel ik, maar lang niet iedereen!
sommige mensen mengen zich liever met "hun eigen soort" dan dat ze de grote wijde wereld (ik zie wijde) in trekken als een soort jeane 'd arc
bedoel je cream-pie?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij laat je natte poes ook regelmatig droog vegen he
Kreeg vandaag bericht van de hyves daarvan.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.lowlandsmagazine.nl/
ik heb hiervoor een hele vreemde fotosessie ondergaan, zou het er in staan?
wat een onzin nou weer ik bedoel de opmerking wel serieus hoorquote:
ik denk dat er net zoveel motiven zijn om ergens heen te gaan, als dat er mensen zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurljk, da's altijd zo.
[..]
Nee, ik dus ook niet. Vind het vreemd.
[..]
En ik vraag me dus af waarom. Want als dat zoals TMM zegt voor het vinden van een partner is, dan ednk ik: dan gata het je dus niet om de sport/activiteit.
Ik vraag het me af. Ben nieuwsgierig ernaar. Maar dan generaliseer ik blijkbaar meteen en beschuldig ik ze ervan dat ik nageroepen wordt.
[..]
Is dat zo? Ik heb het gevoel dat het juist steeds MEER wordt. Dat er steeds meer gay-dit, gay-dit roze-zus en roze-zo dingen komen.
My sentiments exactlyquote:Op donderdag 24 september 2009 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
Voor beide kanten is wat te zeggen.
Vroeger was er toen zo'n gayzwemclub in het nieuws op AT5 (Amsterdam). Toen dacht ik al, waarom een speciale aftakking? is er een gangbang na afloop? wat?
Hetero's gaan ook naar groepjes om nieuwe mensen en misschien een partner te ontmoeten, hoor. Is dat nu echt zo vreemd? Je gaat niet ALLEEN voor het koken of het volleyballen, je gaat ook voor het sociale aspect, mensen leren kennen, je vriendenkring uit te breiden en als je single bent, misschien kom je die ene leuke partner wel tegen die dan OOK nog eens je hobby deelt.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
En ik vraag me dus af waarom. Want als dat zoals TMM zegt voor het vinden van een partner is, dan ednk ik: dan gata het je dus niet om de sport/activiteit.
Ik vraag het me af. Ben nieuwsgierig ernaar. Maar dan generaliseer ik blijkbaar meteen en beschuldig ik ze ervan dat ik nageroepen wordt.
ik ontken ook niet dat dat voor mij de reden is.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je baseerd mijn schijnbaar rechtse leefwijze op 2 (!!) opmerkingen uit deze hele topic reeks?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een onzin nou weer ik bedoel de opmerking wel serieus hoor
ja, das waar maar ik zag voorbij komen dat iemand zei van dat degene helemaal geen binding met die gasten had want het ging alleen maar over natte poezen o.i.d.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat iedereen anders is en iedereen andere behoeften heeft.
Ah, maar zijn degenen die zeiken wel dezelfde mensen die zich "afzonderen"? (alsof een zo'n groepje meteen betekent dat je de overige uren van de week niet integreert...)quote:Op donderdag 24 september 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moeten ze verder ook niet zeiken, want dan doet ze (SOMMIGEN!!!!!!! ik generaliseer niet) dan weer vaak wel. Als je zo nodig je eigen wereld wil oprichten moet je dat vooral doen.........
dat is de andere kant van het vcerhaal die ik ook snapquote:Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hetero's gaan ook naar groepjes om nieuwe mensen en misschien een partner te ontmoeten, hoor. Is dat nu echt zo vreemd? Je gaat niet ALLEEN voor het koken of het volleyballen, je gaat ook voor het sociale aspect, mensen leren kennen, je vriendenkring uit te breiden en als je single bent, misschien kom je die ene leuke partner wel tegen die dan OOK nog eens je hobby deelt.
Ik ging saltijd voor mijn tenenkaas naar karate.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik denk dat er net zoveel motiven zijn om ergens heen te gaan, als dat er mensen zijn
de een gaat voor de sex, de ander voor zn tenenkaas, en nummer drie doet een psychologische studie en zoekt dus een object
Ik hoor gewoon steeds vaker in het nieuws, of lees steeds vaker, dat er roze varianten van alles en nog wat komen. OF het wordt door de media vaker aangestipt, OF het worden er echt steeds meer.quote:IK merk dat de homo's die ik ken althans, steeds vaker "straight" gaan zeg maar, natuurlijk hebben we nog wel onze roze dingetjes, maar het is niet allemaal meer zo exclusief als voorheen, toen ik net de kast uit was
En dat kan niet in een gemengde groep?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hetero's gaan ook naar groepjes om nieuwe mensen en misschien een partner te ontmoeten, hoor. Is dat nu echt zo vreemd? Je gaat niet ALLEEN voor het koken of het volleyballen, je gaat ook voor het sociale aspect, mensen leren kennen, je vriendenkring uit te breiden en als je single bent, misschien kom je die ene leuke partner wel tegen die dan OOK nog eens je hobby deelt.
een ander soort avond?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al zei, dan gaat het je dus blijkbaar niet om dat koken, de film, het spel of het tyoneel, maar om het flirten en het vinden van een partner. Ga dan naar een ander soort avond. En speel gewoon toneel om het toneelspelen ipv het te gebruiken als verkapte dating-service.
Weet ik niet. Misschien niet voor iedereen. Dan heb je weer het gedoe dat je eerst uit moet zoeken of die leuke jongen wel homo is, je hebt minder keus, omdat er waarschijnlijk hooguit een of twee andere homo's zijn, als je mazzel hebt, je hebt kans dat de rest van de groepsleden niet zitten te wachten op homoseksueel geflirt dus dan moet je het allemaal stiekem doen etc enz.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat kan niet in een gemengde groep?
ik ging voor mijn tenenkaas altijd naar de kaasboer, die had een voetfetishquote:Op donderdag 24 september 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ging saltijd voor mijn tenenkaas naar karate.
Gemengd karategeen gay-karate
[..]
Ik hoor gewoon steeds vaker in het nieuws, of lees steeds vaker, dat er roze varianten van alles en nog wat komen. OF het wordt door de media vaker aangestipt, OF het worden er echt steeds meer.
wil je nog meer integreren dan, die clubjes zijn moeilijk te vinden, er zijn nauwelijks nog gaykroegen, wat wil je nog meer, en wat schieten we er nou uiteindelijk mee op, met integratie.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste: ik generaliseer niet, ikvraag em dingen af. Ik heb nergens gezegd dat dit en dat de reden is van zo'n groep.
Ten tweede: ik geef niemand de schuld. Nergens zeg ik dat dit de schuld is van homo-haat. Ik zeg alleen dat het integratie niet zal bevorderen in mijn ogen.
Nou, dit vind ik nou eindelijk eens een goede redenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een ander soort avond?
daarbij een homo toneelgroep daar kan ik me wel weer meer bij voorstellen aangezien GAY PLAYS regulier niet vaak door toneelverenigingen op het reportoire gezet worden, allereerst, spreekt het de reguliere spelers niet per se aan en ook het publiek zoekt het niet specifiek
Gewoon Target group marketing, niets meer niets minder nothing specialquote:Op donderdag 24 september 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ging saltijd voor mijn tenenkaas naar karate.
Gemengd karategeen gay-karate
[..]
Ik hoor gewoon steeds vaker in het nieuws, of lees steeds vaker, dat er roze varianten van alles en nog wat komen. OF het wordt door de media vaker aangestipt, OF het worden er echt steeds meer.
Ja, precies. Als er genoeg mensen zijn die er behoefte aan hebben, of als mensen denken dat hun initiatief genoeg mensen oplevert, dan komt het er, klaar.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Gewoon Target group marketing, niets meer niets minder nothing special
het enige waar al dat geintegreer toe leid is dat straks niemand meer zichzelf durft te zijn, want val vooral niet buiten de massa want dan weet men niet hoe ze met je om moeten gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je nog meer integreren dan, die clubjes zijn moeilijk te vinden, er zijn nauwelijks nog gaykroegen, wat wil je nog meer, en wat schieten we er nou uiteindelijk mee op, met integratie.
Op sommige vlakken zal segregratie veel beter werken
ik gaf ook specifieke voorbeelden aan van het combineren van mijn intresse'squote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of je combineert gewoon beide. Je gaat niet naar een kookclub voro homo's omdat je een partner wil vinden en niet van koken houdt, lijkt me.
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
het enige waar al dat geintegreer toe leid is dat straks niemand meer zichzelf durft te zijn, want val vooral niet buiten de massa want dan weet men niet hoe ze met je om moeten gaan.
pfff, integratie my ass!
het is de diversiteit die we moeten bewaren, en DAAR moeten we respect voor kweken.
ja ik vind media ook allesbehalve objectief en feitelijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ging voor mijn tenenkaas altijd naar de kaasboer, die had een voetfetish
en iedereen vond zijn fetta kaas altijd het lekkerst! "Vers geimporteerd" !
ik denk dat de media ook een hoop opblaast hoor..
Net zoals dat akkefietje in Hoorn, het WestfriesGasthuis was vollop in het nieuws want ow ow ow wat hadden we een slechte kraamafdeling..
dat de bewuste arts al 30jr in het vak zat en zo ong. heel westfriesland ter wereld heeft geholpen daar hoor je ze niet over, nee alleen DAT ene incident, want dat is nieuws!
en zo is het met alles..
als er een mooi verhaal in zit, of een roze lint, dan moet je het vooral zoveel mogenlijk laten horen en zien.
Juistemquote:Op donderdag 24 september 2009 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. Als er genoeg mensen zijn die er behoefte aan hebben, of als mensen denken dat hun initiatief genoeg mensen oplevert, dan komt het er, klaar.
Integratie en jezelf blijven kunnen best samengaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
het enige waar al dat geintegreer toe leid is dat straks niemand meer zichzelf durft te zijn, want val vooral niet buiten de massa want dan weet men niet hoe ze met je om moeten gaan.
pfff, integratie my ass!
het is de diversiteit die we moeten bewaren, en DAAR moeten we respect voor kweken.
Ja, de twee extravagante boten van de pride laten zien en de rest negeren. Dan ontstaat er een vertekend beeld (wat elk jaar weer duidelijk wordt op Fok als het weer zo ver isquote:Op donderdag 24 september 2009 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja ik vind media ook allesbehalve objectief en feitelijk.
EN media moet ik even wat nauwer zetten (anders generaliseer ik) want ik bedoel niet reclame e.d., maar het nieuws biojvoorbeeld.
Jamaar wat jou lukt hoeft een ander niet per se te lukken, dat snap je toch ook wel? Iedereen is anders, iedereen gedraagt zich anders, heeft een andere omgeving... Je kunt wat jij bereikt hebt niet zomaar een op een op een ander projecteren...quote:Op donderdag 24 september 2009 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Integratie en jezelf blijven kunnen best samengaan.
Vraagt iets meer van respect.
Ik ga ook niet naar een gay hiphop groep.
En yo yo yo hiphop dudes zijn ECHT niet de makkelijkste om in te integreren.
Toch is het gelukt. En ik ben echt niet minder mezelf.
Zonder meerquote:Op donderdag 24 september 2009 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Integratie en jezelf blijven kunnen best samengaan.
Vraagt iets meer van respect.
Ik ga ook niet naar een gay hiphop groep.
En yo yo yo hiphop dudes zijn ECHT niet de makkelijkste om in te integreren.
Toch is het gelukt. En ik ben echt niet minder mezelf.
Dat dus ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, de twee extravagante boten van de pride laten zien en de rest negeren. Dan ontstaat er een vertekend beeld (wat elk jaar weer duidelijk wordt op Fok als het weer zo ver is).
nee dat is een fotoreportage van dit jaar, vorig jaar was er ook al eentje, beetje te vergeklijken met het festival gevoel alleen dan in een magazinequote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kreeg vandaag bericht van de hyves daarvan.
Gaat dat nou het hele jaar uitkomen?
Komt e rook een roze lowlandsmagazine? Dat likt me leeuk!
Ik zeg niet dat ie er niet mag zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Zonder meer
maar als die gay dans groep er zou zijn, prima toch wat maakt het uit? het zou wat anders zijn als het een verplichting was om bij die groep te gaan.
nou dat valt dus wel mee, ken jij roze clubjes in de regio m.u.v. Kouros?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb het gevoel dat het juist steeds MEER wordt. Dat er steeds meer gay-dit, gay-dit roze-zus en roze-zo dingen komen.
O ok, uit dat bericht van Hyves leek het nl meer op een nieuw soort magazine, periodiek.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat is een fotoreportage van dit jaar, vorig jaar was er ook al eentje, beetje te vergeklijken met het festival gevoel alleen dan in een magazine
het was een vraag geen stellingquote:Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
je baseerd mijn schijnbaar rechtse leefwijze op 2 (!!) opmerkingen uit deze hele topic reeks?
en anders mag je alle topics weer af gaan zoeken, want dan zie ik graag quotes van "de zoveelste" racistische opmerking die ik de afgelopen jaren gemaakt zou hebben....
ik zou zeggen, doe je best.
Misschien moet je iets aan je formulering doen als zo veel mensen je niet lijken te begrijpen. Just a tipquote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(ooooh wat moet je hier toch altijd met 1100 disclaimers werken zeg)
ja en ik zeg dat het ík het niks vind uitmakenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie er niet mag zijn.
Ik zeg niet dat hij er wel moet zijn.
Ik zeg dat ik het niet nodig zou vinden, dat ik het zelf nooit zou doen, dat ik het de integratie niet vind bevorderen in mijn ogen.
Ik zeg dat ik me afvraag waarom men zo graag een homo-afsplitsing van alles wil hebben.
Dat zeg ik.
(ooooh wat moet je hier toch altijd met 1100 disclaimers werken zeg)
Ik heb er voor moeten vechten en vind het jammer dat anderen niet voor zichzelf opkomen maar dan maar daar weg zouden gaan en naar een gay-dansgroepje zouden gaan. Beter wegkruipen in een veilig hokje dan de maatschappij onder ogen zien.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jamaar wat jou lukt hoeft een ander niet per se te lukken, dat snap je toch ook wel? Iedereen is anders, iedereen gedraagt zich anders, heeft een andere omgeving... Je kunt wat jij bereikt hebt niet zomaar een op een op een ander projecteren...
Je quote mij toch of niet dan? En aangezien ik net ook al met pek en roze veren werd besmeurd en woorden in de mond werd gelegd die niet gezegd waren of niet zo bedoeld waren ga ik er dus op die manier op in, of tegeninquote:Op donderdag 24 september 2009 17:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja en ik zeg dat het ík het niks vind uitmaken
praat jij altijd over onderwerpen in je eentje ofzo?
dat zeg ik
oooh wat moet je hier toch altijd met 1100 disclaimers werken
Slaat kant nog wal ditquote:Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er voor moeten vechten en vind het jammer dat anderen niet voor zichzelf opkomen maar dan maar daar weg zouden gaan en naar een gay-dansgroepje zouden gaan. Beter wegkruipen in een veilig hokje dan de maatschappij onder ogen zien.
Disclaimers:
Waarbij ik niet wil suggereren dat niemand vecht
Waarbij ik niet zeg dat dat de reden voor iedereen is om er weg te gaan
Waarbij ik ook niet zeg dat dat de reden voor iedereen is om bij een gay-dansgroep te gaan
kijk en dat vind ik nou echt jammer, dat je dat wel een goede reden vind en al die andere niet....quote:Op donderdag 24 september 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik nou eindelijk eens een goede reden
nou, bij deze dus:quote:Op donderdag 24 september 2009 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het was een vraag geen stelling
Ja ik zal het voortaan heel erg jip en janneke uit de doeken doen, ok?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien moet je iets aan je formulering doen als zo veel mensen je niet lijken te begrijpen. Just a tip
zegge ik gooi er nog wel een vraagteken in, wat loop je broeierig te reageren? Ik geef mijn visie NAAR AANLEIDING VAN iets dat jij zegt. net als de rest overigens. mag dat niet ofzo? gaf alleen maar een bescheiden gedachten gang hoe ik er naar kijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je quote mij toch of niet dan? En aangezien ik net ook al met pek en roze veren werd besmeurd en woorden in de mond werd gelegd die niet gezegd waren of niet zo bedoeld waren ga ik er dus op die manier op in, of tegenin
Als je had gelezen dan had ik die discussie over de kroeg en feesten al besprokenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk en dat vind ik nou echt jammer, dat je dat wel een goede reden vind en al die andere niet....
ik zit ook niet echt op gay kerst te wachten
maar als je tegen bent ga dan ook niet naar zoiets als de roze maandag, frisofeest een gaykroeg of gay pride
Dus jij vindt een uurtje per week volleyballen met gelijkgestemden dat je de maatschappij niet onder ogen durft te zien? Even voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er voor moeten vechten en vind het jammer dat anderen niet voor zichzelf opkomen maar dan maar daar weg zouden gaan en naar een gay-dansgroepje zouden gaan. Beter wegkruipen in een veilig hokje dan de maatschappij onder ogen zien.
Disclaimers:
Waarbij ik niet wil suggereren dat niemand vecht
Waarbij ik niet zeg dat dat de reden voor iedereen is om er weg te gaan
Waarbij ik ook niet zeg dat dat de reden voor iedereen is om bij een gay-dansgroep te gaan
mayo moet op t puntje he.. niet over de hele lengtequote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je had gelezen dan had ik die discussie over de kroeg en feesten al besproken
Dat ik dat wat anders vind dan de sport.
Maar goed, ik ben er vandoor. Heb hongerrrrrrrrrrrrr.
Ik ga nara de gay-snackbar zodat ik NAAST het eten ook over de frikandellen vorm kan praten en de associaties daarmee.
Tuurlijk mag dat. EN wat jij broeierig vind dat zal dan wle zo overkomen, maar er is hier niks broeierigs aan hoor. Alhoewel... ik heb een sjaal om met mooi weer, DAT maakt het broeierig (maar ik heb een zere nek).quote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zegge ik gooi er nog wel een vraagteken in, wat loop je broeierig te reageren? Ik geef mijn visie NAAR AANLEIDING VAN iets dat jij zegt. net als de rest overigens. mag dat niet ofzo? gaf alleen maar een bescheiden gedachten gang hoe ik er naar kijk.
Even voor de duidelijkheid: Als dat de reden zou zijn om daar weg te gaan vind ik dat inderdaad ja. Niet de gehele maatschappij, maar wel degelijk symbool staan, principieel gezien.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus jij vindt een uurtje per week volleyballen met gelijkgestemden dat je de maatschappij niet onder ogen durft te zien? Even voor de duidelijkheid.
ah vandaar, misschien zit ie te strak om je nek ookquote:Op donderdag 24 september 2009 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. EN wat jij broeierig vind dat zal dan wle zo overkomen, maar er is hier niks broeierigs aan hoor. Alhoewel... ik heb een sjaal om met mooi weer, DAT maakt het broeierig (maar ik heb een zere nek).
Maar omdat je wil volleyballen en tegelijk leuke homovrienden maken en misschien zelfs een vriendje vinden, dan is het niet de maatschappij ontduiken?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Als dat de reden zou zijn om daar weg te gaan vind ik dat inderdaad ja. Niet de gehele maatschappij, maar wel degelijk symbool staan, principieel gezien.
Niet alleen gay he, dat bevorderd niks geen integratie nie!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:47 schreef Xiance het volgende:
ik vind, dat mijn porno collectie alweer aardig groeid!
iemand nog tips?
deze discussie gaat om iets anders als de discussie die we vaker hebbenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus ja.
Vandaar dat ik ook de gaypride zelf niet slecht vind voor integratie, maar de mediaverslaggeving daarvan wel. Erg eenzijdig. Altijd de string inzoomen, en dan ook alleen de string. Niks mios met die string, maar laat de rest dan ook zien. Zo krijg je een gekleurd beeld in de media.
Maar goed, deze discussie is er op Fok idd al iedere keer na een roze evenement.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:59 schreef Desmonkey het volgende:
Het lijkt me eerder boring om bij zo'n gayclubje aan te sluiten.
Nou een circle jerk groepje lijkt me anders zo gek nog nietquote:Op donderdag 24 september 2009 17:59 schreef Desmonkey het volgende:
Het lijkt me eerder boring om bij zo'n gayclubje aan te sluiten.
ja, stuur eens wat deze kant op.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:47 schreef Xiance het volgende:
ik vind, dat mijn porno collectie alweer aardig groeid!
iemand nog tips?
Nou jah het is meer het beeld wat ik erbij krijg van oude homoseksuele mannen die naar een gym gaan en een beetje over of op een bok gaan springenquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Niet alleen gay he, dat bevorderd niks geen integratie nie!![]()
god what a lame joke i made
Ik heb ook inderdaad wel het idee dat het voornamelijk de wat oudere mensen zijn die het doen. De jonkies vermaken zich wel op internet en/of tijdens het uitgaanquote:Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nou jah het is meer het beeld wat ik erbij krijg van oude homoseksuele mannen die naar een gym gaan en een beetje over of op een bok gaan springen. Na verloop van tijd kent iedereen elkaar al letterlijk en figuurlijk.
Dat kan je toch met iedereen doen?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nou een circle jerk groepje lijkt me anders zo gek nog niet![]()
Hangt ervan af wat toch, bepaalde dingen vragen niet om subgroepjes
andere daarentegen wel zoals literatuur, films, sport etc
gelijke intresses, vrienden kring uitbreiden,
saai lijkt me dat niet echt
of een wijntje.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef Xiance het volgende:
wijffies!!! rustig!!!
doe eens allemaal een glas cola of koffie ofzo
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 september 2009 18:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nou een circle jerk groepje lijkt me anders zo gek nog niet![]()
Hangt ervan af wat toch, bepaalde dingen vragen niet om subgroepjes
andere daarentegen wel zoals literatuur, films, sport etc
gelijke intresses, vrienden kring uitbreiden,
saai lijkt me dat niet echt
Of je stuurt ons wat toequote:Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, stuur eens wat deze kant op.
kan jaquote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dat kan je toch met iedereen doen?
Ik las vorige week dat 7 op de 10 agenten niets van homo's binnen het korps moest hebben. (Regio Den Haag was dat).quote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, wat ik nu bedenk, nu ik me herinner waardoor de discussie startte: zo'n roze bedrijfsnetwerk gaat waarschijnlijk meer om homovriendelijk beleid in die bedrijven dan leuk tijdverdrijf. Bij de politie is ook een roze netwerk, om de acceptatie van homoseksuele agenten enzo te bevorderen.
what's your pleasure, sir?quote:
Ik dacht 1 op de 5... Nog steeds te veel maar 70% lijkt me wat overdrevenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik las vorige week dat 7 op de 10 agenten niets van homo's binnen het korps moest hebben. (Regio Den Haag was dat).
Ze hebben blijkbaar Justice niet gezien..![]()
nja het kwam een beeeetje over als een preek vanaf de troonquote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt er niet vrolijker van![]()
alsof ik niet gevochten zou hebben, ja hij zegt wel dat ie het niet zo bedoelt maar zo lees ik het wel
en misschien is het wel een makkelijkere weg, maar waarom altijd de moeilijkste weg nemen, waarom altijd moeten strijden voor je bestaansrecht
af en toe wil ik ook gewoon zorgeloos kunnen hobbyen
o ja, 1 op 5.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht 1 op de 5... Nog steeds te veel maar 70% lijkt me wat overdreven
haha jaquote:Op donderdag 24 september 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, Belgie
Snap trouwens niet goed wat er mis mee is, als je maar niet in slaap valt daarna. Je kunt later best weer verder om je partner aan zijn/haar trekken te helpen.
nah, er is er ook niets mis mee, maar doet me denken aan de film Spetters. Dat zo'n jongen met René S. ligt te bangen. Is ie binnen een halve minuut klaar. En dan zegt zij: Maar ik ben nog koud.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, Belgie
Snap trouwens niet goed wat er mis mee is, als je maar niet in slaap valt daarna. Je kunt later best weer verder om je partner aan zijn/haar trekken te helpen.
wat is het stil hier.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
Oh, leuk idee voor een G_E poll: hoe snel kom jij klaar
Spettersquote:Op donderdag 24 september 2009 18:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nah, er is er ook niets mis mee, maar doet me denken aan de film Spetters. Dat zo'n jongen met René S. ligt te bangen. Is ie binnen een halve minuut klaar. En dan zegt zij: Maar ik ben nog koud.![]()
Tuurlijk, je kan altijd nog een tweede of derde keer.
Nederlander zijn luidruchtiger ja, maar dit leek wel Probleemwijken meets Topmodelquote:Op donderdag 24 september 2009 18:13 schreef Desmonkey het volgende:
Van Del tot Dame meetsBenelux
Next Top Model .
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nja het kwam een beeeetje over als een preek vanaf de troon![]()
no pun intended
Nee want ik kon dus de kookwekker niet vindenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is het stil hier.
o ja, iedereen is aan de slag met een stopwatch![]()
ben nog op de helft.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spetters
Heb je mijn boek al uit?Nog vijf maanden voor het tweede deel...
voor de poll?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Waaaaaaaaaarom ben ik altijd mijn kookwekker kwijt?!
Katequote:Op donderdag 24 september 2009 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje gedateerd en een beetje zoetig, maar ik vind het toch een mooi nummer.
juist ja dit gaat over hoe het meer vriendelijker gemaakt kan worden, niet om aparte kamers te creeren waar alleen homo's werken maar om ze op hun gema te laten voelen in hun werkplek, dus integratie ipv segregatie. Dit soort netwerken zijn er ook niet om menesen te ontmoeten buiten werk (er zitten ook hetero's in) maar te bevordering van.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, wat ik nu bedenk, nu ik me herinner waardoor de discussie startte: zo'n roze bedrijfsnetwerk gaat waarschijnlijk meer om homovriendelijk beleid in die bedrijven dan leuk tijdverdrijf. Bij de politie is ook een roze netwerk, om de acceptatie van homoseksuele agenten enzo te bevorderen.
Kate, Florence, Bjork, Tori, Sarah, Marina.... female singersquote:
xat me net te bedenken dat mijn muziekcollectie voor driekwart uit zangeressen bestaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kate, Florence, Bjork, Tori, Sarah, Marina.... female singers
Whehe toevallig, wilde net deze posten:quote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef PhalanX het volgende:
Eastwick - ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik was niet helemaal verkocht bij de eerste aflevering, maar het is amusant genoeg om het een paar afleveringen te volgen om te zien welke richting ze ermee op gaan.
Modern Family - Heerlijke televisie met personages "you love to hate" en er zitten een paar heel erg foute stukjes in met een homo-koppel dat een kind heeft geadopteerd.
Cougar Town - De beste van de drie. Grappig, vlot, onvergetelijk humor. Heerlijk luchtig, met genoeg potentie om de tweede sex and the city te worden... en in tegenstelling tot die gruwelijk debiele wijvenserie is Cougar Town ook echt gewoon leuk.
Heb je een last fm? Die kan nl a;ltijd leuk omschrijven wat je het meeste luistertquote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
xat me net te bedenken dat mijn muziekcollectie voor driekwart uit zangeressen bestaan.
Die linker zit in Popular, die rechter... blond en oud... zat in de eerste Eastwick film met Jack Nicholson... zij was degene die moord en brand schreeuwde en vervolgens kersenpitten uitspuugde tot bloedens toe...quote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe toevallig, wilde net deze posten:
[ afbeelding ]
Met als opmerking: Kugje tipte me dit, ben benieuwd!
Die linker he,..... waar zat die ook alweer in? Popular?
wow, die is afgevallen. Die linker.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe toevallig, wilde net deze posten:
[ afbeelding ]
Met als opmerking: Kugje tipte me dit, ben benieuwd!
Die linker he,..... waar zat die ook alweer in? Popular?
Jezus, die was binnen 2 min binnenquote:
Ja precies, had ik 't me toch goed herinnerdquote:
Feliciaquote:die rechter... blond en oud... zat in de eerste Eastwick film met Jack Nicholson... zij was degene die moord en brand schreeuwde en vervolgens kersenpitten uitspuugde tot bloedens toe...
Nou zo te zien is ze nog steeds niet de slankste hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 18:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wow, die is afgevallen. Die linker.![]()
en jij maar roepen dat TV-torrents zo slecht is de laatste tijd... ik had de drie series gezamelijk binnen 5 minuten ofzo binnen...quote:Op donderdag 24 september 2009 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, die was binnen 2 min binnen
Nee ik zei dat ie 't bij mij niet meer deed. Maar dat lag dus aan mijn credits. Ik had er te weinig omdat ik na downloadne de files meteen verplaats naar een andere map en dan dus ook de uploads stop. Dan kom je negatief te staan en download ie niet meer.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
en jij maar roepen dat TV-torrents zo slecht is de laatste tijd... ik had de drie series gezamelijk binnen 5 minuten ofzo binnen...
ze zijn populair.
Credits 136.54 GCredsquote:Op donderdag 24 september 2009 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik zei dat ie 't bij mij niet meer deed. Maar dat lag dus aan mijn credits. Ik had er te weinig omdat ik na downloadne de files meteen verplaats naar een andere map en dan dus ook de uploads stop. Dan kom je negatief te staan en download ie niet meer.
Die lijkt me ook leuk.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef PhalanX het volgende:
Cougar Town - De beste van de drie. Grappig, vlot, onvergetelijk humor. Heerlijk luchtig, met genoeg potentie om de tweede sex and the city te worden... en in tegenstelling tot die gruwelijk debiele wijvenserie is Cougar Town ook echt gewoon leuk.
Wonderer heb je Urinetown al geluisterd of iets van gezien?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef PhalanX het volgende:
Eastwick - ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik was niet helemaal verkocht bij de eerste aflevering, maar het is amusant genoeg om het een paar afleveringen te volgen om te zien welke richting ze ermee op gaan.
Modern Family - Heerlijke televisie met personages "you love to hate" en er zitten een paar heel erg foute stukjes in met een homo-koppel dat een kind heeft geadopteerd.
credits?quote:
Ja ik moet dus die files niet verplaatsen, of wel, maar dan de downloadlocatie mee verhuizenquote:
Glee leek me ook leuk ja, zo heb ik Britainia high ook nog staanquote:Op donderdag 24 september 2009 19:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Die lijkt me ook leuk.Zo even kijken. Maar eerst Glee.
Heeft niets met het programma te maken, maar met de site.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
welk priogramma gebruik je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |