ouchquote:Op donderdag 24 september 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
HAHAHA stumperd![]()
scrambled eggs anyone?![]()
http://www.vkmag.com/vide(...)_in_je_noten_vallen/
ben je nu al vrij van school?quote:
Thanks darlingquote:Op donderdag 24 september 2009 14:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Who in their right mind would!![]()
de nada angelitoquote:Op donderdag 24 september 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks darling
Love your vagabond ass too.
Ik zeg alleen 'Hmm'quote:
No soy un angelito.quote:
Sufjan... is dat van die cd met die zwaan erop?quote:
zit jij bij een roze bedrijfsnetwerk?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat ook
maar ook aan de snotter ende geblaf
Vriendelijk doch dringend verzoek om Martin Gaus uit mijn buurt te houden![]()
en dan straks aan de vergadertafel en dan om 18.00 uur borrelen in Utrecht met eten naderhand van het roze bedrijfsnetwerk![]()
ben ik erg als ik de deelnemerslijst ga nalopen om de pasfoto's te controleren en eventueel op zoek na naar profielen ?
Is dat zoiets als een clubje werkende mensen die dan gay zijn en zich daardoor een groep voelen?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zit jij bij een roze bedrijfsnetwerk?
jejequote:Op donderdag 24 september 2009 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No soy un angelito.
Para usted soy un diablito
ons roze breiwerk clupjequote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zit jij bij een roze bedrijfsnetwerk?
Plaatje doet het niet hier vanwege secuirty, maar ik zie dat ie van Ismael Alvarez is, dus ik kan de strekking wel radenquote:
geen idee, dit is de eerste bijeenkomst een borrel in chueca en eten bij le connaisseurquote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een clubje werkende mensen die dan gay zijn en zich daardoor een groep voelen?
Zoiets als Kouros en andere gay sportverenigingen.... ik krijg er altijd een beetje de verkeerde jeuk van, eerlijk gezegd.
Al is [HOMO] natuurlijk ook een roze clubjequote:Op donderdag 24 september 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Waarom moet er voor alles een roze clubje zijn?
Niet die bij mij toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, dit is de eerste bijeenkomst een borrel in chueca en eten bij le connaisseur
Er is een bar in NL die Chueca heet?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, dit is de eerste bijeenkomst een borrel in chueca en eten bij le connaisseur
fraai uithangbord voor diversiteitbeleid in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen, iets dat onze klanten steeds vaker eisenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
omdat er voor heteromannen voetballen is, voor zwangere vrouwen gymnastiek, voor omas zijn er breiclubjes, en voor opas is er golfen, voor zwarten is er de overval-van-je-leven club, en voor marokkanen heb je hangjongeren dagen.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
oudegracht 47 in utrecht was vroeger de wolkenkrabberquote:Op donderdag 24 september 2009 16:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Er is een bar in NL die Chueca heet?
Okays, doen ze daar spaans achtige dingen ook?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oudegracht 47 in utrecht was vroeger de wolkenkrabber
Daar mogen homo's ook aan mee doenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
omdat er voor heteromannen voetballen is,
Da's wat anders, dat is speciaal soort gym omdat ze tijdelijk zwanger zijn. Daarna gaan ze weer gewoon gymmen.quote:voor zwangere vrouwen gymnastiek,
Daar mogen homo's ook aan mee doenquote:voor omas zijn er breiclubjes,
Daar mogen homo's ook aan mee doenquote:en voor opas is er golfen,
Daar willen homo's niet aan mee doenquote:voor zwarten is er de overval-van-je-leven club,
Daar willen homo's niet aan mee doenquote:en voor marokkanen heb je hangjongeren dagen.
heb op donderdag geen lesquote:Op donderdag 24 september 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je nu al vrij van school?lekker rooster
hetero's mogen ook mee doen aan roze breiclubjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar mogen homo's ook aan mee doen
[..]
Da's wat anders, dat is speciaal soort gym omdat ze tijdelijk zwanger zijn. Daarna gaan ze weer gewoon gymmen.
[..]
[..]
[..]
Daar willen homo's niet aan mee doen
[..]
Daar willen homo's niet aan mee doen
moest je weer dweilen, jongen?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef Xiance het volgende:
op mijn nieuwe werk was straks ook alles roze
inc. het veeeeeeeeel te lekkere "oh mijn broek word hier drijf nat van" snoepje dat met de geluidsboxen bezig was (en derhalve veel strak en licht zweet liet zien)
WOEF!
ik ga er met veel plezier werkenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest je weer dweilen, jongen?
waarvoor heb je gesolliciteerd? Ho(e)reca?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ga er met veel plezier werken
ik word nu uitbesteed aan een andere cateraar,quote:Op donderdag 24 september 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarvoor heb je gesolliciteerd? Ho(e)reca?
Klopt, daarom is er een voetbalgroepje, een hockeygroepje, een breigroepje etc. Want je gaat naar breien toe om het breien en naar voetbal om het voetballen etc. Waarom moet DAARBINNEN dan weer een gay groepje zijn? Je gaat toch niet naar breien om mannen te scoren? Of naar volleybal om over je geaardheid te ouwehoeren?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
hetero's mogen ook mee doen aan roze breiclubjes.
my point is..
mensen vormen graag groepjes.
en MEESTAL vormen mensen die groepjes vanwege dezelfde interresses, leefgewoontes, denkwijzes, whatever.
maar mensen vormen groepjes, zo is de aard van het beestje
Filmpjes van Tori komen vanavond Mikequote:Op donderdag 24 september 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarvoor heb je gesolliciteerd? Ho(e)reca?
En het is dus niet zo dat ik tegen gay-groeperingen ben. Maar neem bv Fok... ik vind het best dat er een [HOMO] is, maar ik zou het wel dom vinden als er bv een Filmtopic voor homo's zou komen, of een S&W voor alleen homo's, of een VBL-HOMO hoekje, of een klaagbaak-homo etc.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, daarom is er een voetbalgroepje, een hockeygroepje, een breigroepje etc. Want je gaat naar breien toe om het breien en naar voetbal om het voetballen etc. Waarom moet DAARBINNEN dan weer een gay groepje zijn? Je gaat toch niet naar breien om mannen te scoren? Of naar volleybal om over je geaardheid te ouwehoeren?
Als we overal maar gay-afsplitsingen van maken gaat die integratie natuurlijk nooit ergens heen.
goedzo!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ga er met veel plezier werken
ik heb een paar jaar keunenassistent geweest, tussen een hoop mannenlijke koks..quote:Op donderdag 24 september 2009 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, daarom is er een voetbalgroepje, een hockeygroepje, een breigroepje etc. Want je gaat naar breien toe om het breien en naar voetbal om het voetballen etc. Waarom moet DAARBINNEN dan weer een gay groepje zijn? Je gaat toch niet naar breien om mannen te scoren? Of naar volleybal? Of om over je geaardheid te ouwehoeren?
Als we overal maar gay-afsplitsingen van maken gaat die integratie natuurlijk nooit ergens heen.
dat is het hele probleem in deze maatschappij!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het is dus niet zo dat ik tegen gay-groeperingen ben. Maar neem bv Fok... ik vind het best dat er een [HOMO] is, maar ik zou het wel dom vinden als er bv een Filmtopic voor homo's zou komen, of een S&W voor alleen homo's, of een VBL-HOMO hoekje, of een klaagbaak-homo etc.
We stoppen onszelf in hokjes.
ik zou een roze kookclubje, filmclubje, spelvereniging of een homotoneelclub toch wel fijn vinden.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
dat is vaak het hele punt!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zou een roze kookclubje, filmclubje, spelvereniging of een homotoneelclub toch wel fijn vinden.
Sommige mensen hebben de flirt nu eenmaal niet aan hun kont hangen.
Zo zou ik op een andere informele manier jongens/mannen kunnen leren kennen
dat is nou de zoveelste keer dat ik je betrap op rassistische uitlatingen, laatst had je ook al iets tegen turken, ben je ook een rechtse stemmer?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
omdat er voor heteromannen voetballen is, voor zwangere vrouwen gymnastiek, voor omas zijn er breiclubjes, en voor opas is er golfen, voor zwarten is er de overval-van-je-leven club, en voor marokkanen heb je hangjongeren dagen.
Met de nuancering dat het te vaak nog is "je mag best homo zijn, als je het maar niet laat merken".quote:Op donderdag 24 september 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Da's wat anders, dat is speciaal soort gym omdat ze tijdelijk zwanger zijn. Daarna gaan ze weer gewoon gymmen.
[..]
[..]
ik integreer me suf, probleem is alleen dat ik op deze manier niet aan de man komquote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef wonderer het volgende:
Ja, waarom wil je intergreren? Alsof je geen recht hebt op respect en gelijke behandeling als je een groepje vormt
maar gays moeten niet integrerenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, daarom is er een voetbalgroepje, een hockeygroepje, een breigroepje etc. Want je gaat naar breien toe om het breien en naar voetbal om het voetballen etc. Waarom moet DAARBINNEN dan weer een gay groepje zijn? Je gaat toch niet naar breien om mannen te scoren? Of naar volleybal om over je geaardheid te ouwehoeren?
o fuck echt waar!!?? Waarom schold ze de security uit?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Filmpjes van Tori komen vanavond Mike
Ze was WOEST ... ik heb een echte Tori-rant meegemaakt
Ze schold de security uit
Ik denk dat die afsplitsing zich ook wel richt op een ander soort zwemmen. 65 plussers gaan nou eenmaal wat trager dan de 20 minners en dat stoort elkaar bij de beoefenign van datgene waarvoor ze daar zijn: het zwemmen. Geaardheid staat daar volledig los van vind ik. Als ik verhalen over natte kutjes hoor dan ga ik daar niet ineens slechter van zwemmen Hooguit dat ik even overgeef, maar daarna haal ik 't wel weer in.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb een paar jaar keunenassistent geweest, tussen een hoop mannenlijke koks..
ik kan je wel vertellen, ik had er weinig binding mee!
al dat geemmer over natte kutjes, grote tieten en grote lippen om je natte paal..
right..
het is natuurlijk niet overal zo, maar het geeft wel een beetje mijn punt weer.
vrouw is vrouw, toch hebben we hier in het zwembad 4(!!!!) verschillende zwemgroepjes hoor..
een voor 30/40, een voor zwangere, een voor 65+, en een voor whatever.
ze gaan alemaal om te zwemmen, maar waarom dan die afsplitsing?
gewoonb.. omdat 65+érs mischien niet geconfronteerd willen worden met mooie jonge vrouwen die zwanger zijn? ik weet het niet, maar het feit ligt er.
Respect en integratie gaan samen.quote:en die intergratie..
ik hoef niet zo nodig geintegreerd te worden, laat ik eerst maar eens geRESPECTeerd worden!
en kom niet aan met "ja dan moet je vooral een kliekje vormen" want als ik gewoon gerespecteerd werd door iedereen was dat kliekje er zowiezo al niet.
overigens doe ik niet aan kliekjes, behalve het HOMO kliekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |