Niets eens een echte zoen, maar totaal mijn types niet!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Die in de OP van de vorige was alleen maar een kus hoor.
Wat verwacht je dan hier?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets eens een echte zoen, maar totaal mijn types niet!
Josh Hollowayquote:
Mwa, die vind ik niet zo.quote:
Niet iedereen kan smaak hebben natuurlijk!quote:
Ik weet nog niet hoe hij proeft.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet iedereen kan smaak hebben natuurlijk!
Hoe hij proeft of hoe hij smaakt of wil je beide testen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe hij proeft.
Weltrusten!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, misschien een andere keer. Ik ga slapen.
vast een beetje ziltigquote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe hij proeft of hoe hij smaakt of wil je beide testen?
ik ook en catootje is meegekomenquote:
Jullie topic? Nou, wat een warm welkom zeg!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
beste Kardinaal, wat brengt jou telkens in óns topic?
ik bedoel ons als in "ons"quote:Op donderdag 24 september 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie topic? Nou, wat een warm welkom zeg!
En om daar lid van te worden moet je tegenwoordig een examen afleggen?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedoel ons als in "ons"
als in de heren van de heren
als in "de familie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |