abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2009 @ 16:55:30 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73074108
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

o fuck echt waar!!?? Waarom schold ze de security uit?

Zie Tori-topic in MUZ
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_73074130
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

dat is nou de zoveelste keer dat ik je betrap op rassistische uitlatingen, laatst had je ook al iets tegen turken, ben je ook een rechtse stemmer?
Ik heb er eigenlijk wel moeite mee hoor, ben erg voor diversiteit

pilletje niet gehad liefje
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  donderdag 24 september 2009 @ 16:57:06 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73074167
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef wonderer het volgende:
Ja, waarom wil je intergreren? Alsof je geen recht hebt op respect en gelijke behandeling als je een groepje vormt
Dat zeg ik niet. Maar als je jezelf maar altijd afzondert moet je het ook niet vreemd vinden dat mensen je als anders gaan zien en dus ook anders gaan behandelen.

Wat is het nut van Gay-zwemmen? Gay-volleybal? Gay-breien?
Waarom zou je daar gay-afsplitsingen van willen of moeten hebben?
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 september 2009 @ 16:58:30 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73074218
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ik integreer me suf, probleem is alleen dat ik op deze manier niet aan de man kom
Is DAT dan de verkapte reden voor gay-volleybal etc?
Een soort partnerzoeken? Daarvoor ga ik eerlik gezegd niet volleyballen hoor.
Dat een bar daarom een gaybar is dat snap ik, maar breinen en volleyballen.
Dan kom je dus om een andere reden daar dan voor dat breinen en de sport
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 september 2009 @ 16:59:53 #155
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73074270
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Met de nuancering dat het te vaak nog is "je mag best homo zijn, als je het maar niet laat merken".
Nou, ga daar dan eens lekker tegenin, tegen die don't ask don't tell.
I.p.v. maar een afsplitsing te maken "want daar doen ze gemeen tegen me " Boehoehoe.

Ik denk dat ik maar een Gay Finance & Accounting ga oprichten, want laatst deed iemand stom omdat ik homo ben.
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 september 2009 @ 17:01:04 #156
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_73074308
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar als je jezelf maar altijd afzondert moet je het ook niet vreemd vinden dat mensen je als anders gaan zien en dus ook anders gaan behandelen.

Het enige nut is dat er blijkbaar genoeg mensen zijn die zo'n groepje willen, voor welke reden dan ook, dat ze ontstaan. Blijkbaar is er behoefte aan, anders zouden ze er niet zijn. Dus vraag het aan de mensen die in groepjes zitten in plaats van te generaliseren en anderen de schuld geven dat jij wordt nageroepen op straat, bij wijze van spreken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_73074339
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk dat die afsplitsing zich ook wel richt op een ander soort zwemmen. 65 plussers gaan nou eenmaal wat trager dan de 20 minners en dat stoort elkaar bij de beoefenign van datgene waarvoor ze daar zijn: het zwemmen. Geaardheid staat daar volledig los van vind ik. Als ik verhalen over natte kutjes hoor dan ga ik daar niet ineens slechter van zwemmen Hooguit dat ik even overgeef, maar daarna haal ik 't wel weer in.

Ze gaan allemala om zwemmen.... dan zou dat betekenen dat er ook geen gehandicaptenzwemmen zou moeten zijn, want die komen ook om te zwemmen. Ik vind dat een ander soort groep-afsplitsing dan homo-zwemmen.
ok ok.. het zwemmen was een slecht voorbeeld, maar wellicht sdnap je wat ik bedoel.
overigens is er ook homo zwemmen hoor
een beetje het "lotgenoten" idee

Respect en integratie gaan samen.
Zolang je vreemd bent, ofweel ene ander ondoorzichtig hokje, dan gaan mensen zich afzetten.
De mens vreest wat hij niet kent.
[/quote]

de mens vreest wat ie niet kent, wat de boer niet kent vreet ie niet.. tis helaas allemaal waar.
met als gevolg dat homos zich weer af gaan zetten, en ZO krijg je een sneeuwbal effect
zo werkt het bij mij wel igg.
en zolang mensen mij niet respecteren omdat ik homo ben (ja.. het mag wel, als jet het maar thuis doet!) blijf ik lekker in mijn hokje zitten!
Zodra mijn collega een opmerking maakt over "dat natte kutje wat hij wel wil beffen" moet ik gewoon kunnen zeggen dat ik liever die en die zn paal tussen mn benen heb.
DAN stap ik mn hokje uit.
maar nee, dat mag je vooral niet zeggen, want dat vinden ze (de hetero's - red.) eng.
pi_73074344
Ik ga nu in ieder geval zwemmen, gewoon lekker tussen alle hetero hunks

donderdag 24 september 2009 @ 17:02:40 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73074371
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ik zou een roze kookclubje, filmclubje, spelvereniging of een homotoneelclub toch wel fijn vinden.
Sommige mensen hebben de flirt nu eenmaal niet aan hun kont hangen.
Zo zou ik op een andere informele manier jongens/mannen kunnen leren kennen
Zoals ik al zei, dan gaat het je dus blijkbaar niet om dat koken, de film, het spel of het tyoneel, maar om het flirten en het vinden van een partner. Ga dan naar een ander soort avond. En speel gewoon toneel om het toneelspelen ipv het te gebruiken als verkapte dating-service.
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 september 2009 @ 17:02:42 #160
71919 wonderer
pi_73074373
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jij niet nee. Anderen wel, anderen gaan misschien niet uit omdat ze het niet prettig vinden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_73074387
(En het is wel eens fijn om niet in de minderheid te zijn, dat is ook een reden voor kliekjes)
  donderdag 24 september 2009 @ 17:04:22 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73074418
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:01 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het enige nut is dat er blijkbaar genoeg mensen zijn die zo'n groepje willen, voor welke reden dan ook, dat ze ontstaan. Blijkbaar is er behoefte aan, anders zouden ze er niet zijn. Dus vraag het aan de mensen die in groepjes zitten in plaats van te generaliseren en anderen de schuld geven dat jij wordt nageroepen op straat, bij wijze van spreken.
Ten eerste: ik generaliseer niet, ikvraag em dingen af. Ik heb nergens gezegd dat dit en dat de reden is van zo'n groep.

Ten tweede: ik geef niemand de schuld. Nergens zeg ik dat dit de schuld is van homo-haat. Ik zeg alleen dat het integratie niet zal bevorderen in mijn ogen.
L'Amour menaçant:
pi_73074438
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

nou sorry.. dat vind ik WEL raar..

ik wil een JA/NEE sticker:
JA ik ben anders / NEE ik wil niet anders behandeld worden.

ik snap niet waarom mensen dat niet los van elkaar kunnen zien.
waarom moet je anders behandeld worden?
bij een handicap kan ik me nog voorstellen, al spreek 9ik dan liever van een "aangepaste" behandeling.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:05:00 #164
71919 wonderer
pi_73074446
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[..]

Zoals ik al zei, dan gaat het je dus blijkbaar niet om dat koken, de film, het spel of het tyoneel, maar om het flirten en het vinden van een partner. Ga dan naar een ander soort avond. En speel gewoon toneel om het toneelspelen ipv het te gebruiken als verkapte dating-service.
Of je combineert gewoon beide. Je gaat niet naar een kookclub voro homo's omdat je een partner wil vinden en niet van koken houdt, lijkt me.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:05:01 #165
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73074447
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Jij niet nee. Anderen wel, anderen gaan misschien niet uit omdat ze het niet prettig vinden.
Het zal dan wel aan mij liggen dat ik het vreemd vind dat mensen niet voor volleyballen naar de volleybalclub gaan. Never mind.
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 september 2009 @ 17:05:25 #166
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_73074461
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zie Tori-topic in MUZ
HAHAHAHAHAHA heb het gelezen! ge-wel-dig!

ik zag ook de setlist. Spacedog, Jacky Strength topnummers!!
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
  donderdag 24 september 2009 @ 17:06:50 #167
71919 wonderer
pi_73074512
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het zal dan wel aan mij liggen dat ik het vreemd vind dat mensen niet voor volleyballen naar de volleybalclub gaan. Never mind.
Ja, en die conclusie trek jij (dat mensen niet voor het volleyballen gaan), en dat slaat nergens op. Alsof er maar een reden is om ergens naar toe te gaan.
pi_73074529
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:03 schreef Great_Expectations het volgende:
(En het is wel eens fijn om niet in de minderheid te zijn, dat is ook een reden voor kliekjes)
dat bedoelde ik ook al te zeggen ja

gewoon, even lekker jezelf kunnen zijn bij mensen die ook lekker zichzelf kunnen zijn.

Nou heb ik zelf nooit iets geroepen over natte kutjes of weetikwat,
ik ben dan altijd wel zo dat ik mn eigen weg ga, en trouw/eerlijk aan mezelf ben... maar ik kan me voorstellen als je eenmaal de kast uit bent, dat je niet WEEEER zin heb om maar net te doen alsof je "normaal" bent, omdat je geen zin hebt in een confrontatie met een of geen.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:07:20 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73074535
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:01 schreef Xiance het volgende:

maar nee, dat mag je vooral niet zeggen, want dat vinden ze (de hetero's - red.) eng.
En toch blijf ik het keihard terugzeggen en ik heb er nog nooit een klap of knal voor gekregen.
Als zij natte kut roepe, roep ik harde paal.
Op dansles ook. EN ja, dan doen ze ff en dan zeg ik: eey dan stop je je oren maar dicht, doe ik bij die natte poezen van jullie ook.

Is even wat vechten, maar inmiddels ben ik er geaccepteerd en kunnen we er als normale mensen over praten. Tuurlijk.. als ze vragen wat ik in 't weekend heb gedaan en ik zeg dat ik iemand anaal uiteengereten heb, dan fronzen ze nog wel ff Maar ze respecteren 't. Zo niet, dan hebben zij het probleem. Ik besta, ben deel van de maatschappij, dus je komt me tegen, like it or not.
L'Amour menaçant:
pi_73074579
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

er valt voor beide kanten wat te zeggen
ik ga ook niet specifiek homoclubjes bezoeken voor een of andere activiteit hoor, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dat (nog steeds) wel doen.
al word het natuurlijk wel steeds minder tegenwoordig
  donderdag 24 september 2009 @ 17:08:51 #171
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_73074580
Ik maak ook natte poezen, dikke tieten opmerkingen and shit. Beetje ordi, maar wel leuk!!
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
  donderdag 24 september 2009 @ 17:09:08 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73074594
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, en die conclusie trek jij (dat mensen niet voor het volleyballen gaan), en dat slaat nergens op. Alsof er maar een reden is om ergens naar toe te gaan.
We hebben zout voor de slakjes.

Wat ik wil zeggen is dat sommige mensen (let op: er staat SOMMIGE, ik generaliseer niet) dus blijkbaar niet voor het volleyballen gaan maar om andere redenen. Kijk maar naar de post van TMM.
L'Amour menaçant:
pi_73074640
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En toch blijf ik het keihard terugzeggen en ik heb er nog nooit een klap of knal voor gekregen.
Als zij natte kut roepe, roep ik harde paal.
Op dansles ook. EN ja, dan doen ze ff en dan zeg ik: eey dan stop je je oren maar dicht, doe ik bij die natte poezen van jullie ook.

Is even wat vechten, maar inmiddels ben ik er geaccepteerd en kunnen we er als normale mensen over praten. Tuurlijk.. als ze vragen wat ik in 't weekend heb gedaan en ik zeg dat ik iemand anaal uiteengereten heb, dan fronzen ze nog wel ff Maar ze respecteren 't. Zo niet, dan hebben zij het probleem. Ik besta, ben deel van de maatschappij, dus je komt me tegen, like it or not.
die mening deel ik, maar lang niet iedereen!
sommige mensen mengen zich liever met "hun eigen soort" dan dat ze de grote wijde wereld (ik zie wijde ) in trekken als een soort jeane 'd arc
pi_73074665
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
Ik maak ook natte poezen, dikke tieten opmerkingen and shit. Beetje ordi, maar wel leuk!!
jij laat je natte poes ook regelmatig droog vegen he
  donderdag 24 september 2009 @ 17:11:45 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73074681
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:08 schreef Xiance het volgende:

[..]

er valt voor beide kanten wat te zeggen
Tuurljk, da's altijd zo.
quote:
ik ga ook niet specifiek homoclubjes bezoeken voor een of andere activiteit hoor,
Nee, ik dus ook niet. Vind het vreemd.
quote:
maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dat (nog steeds) wel doen.
En ik vraag me dus af waarom. Want als dat zoals TMM zegt voor het vinden van een partner is, dan ednk ik: dan gata het je dus niet om de sport/activiteit.

Ik vraag het me af. Ben nieuwsgierig ernaar. Maar dan generaliseer ik blijkbaar meteen en beschuldig ik ze ervan dat ik nageroepen wordt.
quote:
al word het natuurlijk wel steeds minder tegenwoordig
Is dat zo? Ik heb het gevoel dat het juist steeds MEER wordt. Dat er steeds meer gay-dit, gay-dit roze-zus en roze-zo dingen komen.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')