quote:Op donderdag 24 september 2009 08:01 schreef Xiance het volgende:
kruip tegen Baltar aan, dan ben je zo in t paradijs
oeh lekkerquote:Op donderdag 24 september 2009 08:01 schreef Xiance het volgende:
owwww owwwwww owwww...
tis wat..
* Xiance zet koffie, thee, croissantjes en vers brood klaar
zet hem opquote:Op donderdag 24 september 2009 09:24 schreef Xiance het volgende:
ik ga werken, vamiddag sollicitatiegesprek, doeg!
Dat ookquote:Op donderdag 24 september 2009 10:28 schreef Baltar het volgende:
Zijn we nu met z'n allen aan den noeste Arbeid?
Je kan ook gewoon even de namen hyven!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Stroekie het volgende:
ben ik erg als ik de deelnemerslijst ga nalopen om de pasfoto's te controleren en eventueel op zoek na naar profielen ?
nee dat mag, doe ik ook altijd maar is wel meestal teleurstellendquote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat ook
maar ook aan de snotter ende geblaf
Vriendelijk doch dringend verzoek om Martin Gaus uit mijn buurt te houden![]()
en dan straks aan de vergadertafel en dan om 18.00 uur borrelen in Utrecht met eten naderhand van het roze bedrijfsnetwerk![]()
ben ik erg als ik de deelnemerslijst ga nalopen om de pasfoto's te controleren en eventueel op zoek na naar profielen ?
toch nog maar wel een bakkie koffie ?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dat mag, doe ik ook altijd maar is wel meestal teleurstellend![]()
Ik heb helemaal geen zin om te werken vandaag, denk dat ik zo me bed weer in kruip, maar toch goedmoegen allemaal
Het is de neusquote:Op donderdag 24 september 2009 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Zo mogelijk sinds gister nog verliefder op Tori Amos.
Wat kan ze heerlijk schelden
Die is vast verbouwdquote:
Was dat een docu over M.J.?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
True Life: The Plastic Surgeon fucked up my nose?
Er is zelfs een docu over Ang3lquote:Op donderdag 24 september 2009 11:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was dat een docu over M.J.?
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er is zelfs een docu over Ang3l
True Life: I'm a bodybuilding transvestite
Jaquote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Klinkt goed, .... sortaquote:Op donderdag 24 september 2009 11:29 schreef Ang3l het volgende:
YayM'n nek kan weer naar recht... sorta........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |