http://tinyurl.com/l4hohcquote:Op woensdag 23 september 2009 22:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waar kan je je aanmelden voor de MAG Beta?
quote:God of War Collection will include the long-awaited God of War III E3 2009 Demo. Each copy of God of War Collection will include a voucher code that can be redeemed through PlayStation Network on the day of purchase.
ik vind hem anders superfruitigquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar ligt het niet aan pauper. Ik beschik over een meer dan prima verbinding.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar ligt het niet aan pauper. Ik beschik over een meer dan prima verbinding.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Ed voelt zich een beetje opgelaten vandaag Cyb. T komt wel goed.
quote:- 1 x PlayStation3 in Ceramic White
* Auf der Konsole befindet sich ein Bild der Heldin Lightning
* Festplatte: 250GB (statt 120GB)
- 1 x Spiel Final Fantasy XIII
- 1 x DualShock 3 in Ceramic White
- 1 x Netzkabel
- 1 x AV Kabel
- 1 x USB Kabel
- Preis: Yen 41.600 (EUR 311 / USD 459)
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah FF8!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ link | afbeelding ]
Oh, en FFVIII staat in de PSN store.
FF8!! Mijn geld!! wat doe jequote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ link | afbeelding ]
Staat die ook "gewoon" in onze store of alleen US?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ link | afbeelding ]
Dat wil ik eigenlijk ook wel weten.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:18 schreef capital_P het volgende:
weet iemand hoe je trophies kunt verwijderen? Ik heb ooit een keer de demo van stardust gespeeld en vrij snel weer verwijderd. Nu staat er een hele lelijke 0% in m'n trophy lijst die ik niet weg krijg.
Dat weet ik niet, heb mijn PS3 niet aanstaan, maar het staat op Gamefront zonder vermelding van welke store... Aangezien Gamefront Duits is ga ik er stiekem van uit dat het ook in onze store isquote:Op donderdag 24 september 2009 10:14 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Staat die ook "gewoon" in onze store of alleen US?
[..]
VGP heerst. Bij pre-orders versturen ze dinsdags, de dag dat de game uitkomt in de US en dan heb je de game vrijdags in je brievenbus.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:15 schreef Rejected het volgende:
Ik dacht dat GT5 op 4 december uit zou komen hier.
Heeft er weleens iemand hier besteld? http://www.videogamesplus.ca/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |