Same here, hoewel misschien 16.00 uurquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:48 schreef Kn0x het volgende:
Ik kan vanaaf pas weer op de PS3. Werken tot 17.00
Is hij wel op PSN verschenen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Brütal Legend demo is binnen
En nu moet ik naar m'n werk
Als dat zo is, dan wil ik deze wel gaan proberen. Maar het kan ook zijn dat hij zo'n code heeft? Of misschien demos uitwisseld,.. geen idee eigenlijk.quote:
Same here.quote:
Eh ik heb het toch echt over 2 hoor:quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
waar zie jij deel 2?
Het eerste deel werd ook Sigma genoemd.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef Griebus het volgende:
Even downloaden van eu/us/jp store:
NinjaGaiden2, KoFXII, PES2010, nbalive10, TMNT demo, Starwars:clonewars demo en natuurlijk de gratis batman dlc
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ontzettende newbie vraag: kun je dan ook meerdere accounts hebben, dus op US, EU en JAP store?
Zou vandaag zijn, maar ik lees net dat ze weereens zijn uitgesteld tot eind deze maand.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef M-unit het volgende:
Wanneer zijn de PSN kaarten verkrijgbaar in nederland?
Lastig, maar niet té. Soms wel wat stukken overnieuw spelen hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die derde screen uit de OP is wel een dikke spoiler of niet?Ik zou dat in ieder geval niet willen zien als ik van plan was BL te gaan spelen
Verder herhaal ik mijn vraag uit het vorige topic nog maar een keer: Zijn er al mensen die Trine hebben gedownload en/of gespeeld? Het lijkt me een leuk platformspelleke, maar ik wil graag weten hoe de moeilijkheidsgraad is ivm een meespelend huisgenootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |