Drie C's.quote:
C = 100. Vonden de Romeinen.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
C = 100. Vonden de Romeinen.
En naar de Romeinen kun je maar beter luisteren!
[ afbeelding ]
Ik heb het geluk dat ik vrijdags niet werk dus ik begin gewoon om 18:00-12:00 de volgende dag.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt me wel gezellig hoor Lies, hoelang moet jij dan?
Haha, o dat kan wel kloppen, het is van een of andere kostuumverhuursite.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het driehonderste topic.
Ja, sorry. ben er ff niet helemaal bij.
![]()
hey! dit is diezelfde kerel van laatst in de lederhosen!
Da's een kwestie van gewenning.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, o dat kan wel kloppen, het is van een of andere kostuumverhuursite.![]()
En waarom ben je er niet bij dan? Je typt nog redelijk foutloos, voor een fles sherry in je mik.
Zo, dat is inderdaad pittig. Maar jullie slepen elkaar er wel doorheenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik vrijdags niet werk dus ik begin gewoon om 18:00-12:00 de volgende dag.
Respect voor de collega's die die dag wel werken en zich hebben opgegeven. Sommigen ziijn dan al om 7:30 begonnen!
Ok ik beken, heb 'm al gezien bij RTLboulevard.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Gert het volgende:
Voor de RLS-liefhebbers: vanavond Marco Borsato bij P&W.
Manu!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
DeOns Ontvallene
opende op 28 november vorig jaar het eerste RLS SC-topic, hier in GC.
Nee want dat topic is begonnen in het CBL-forum, maar daarna verplaatst naar GC.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
De echte eerste is door een andere Ontvallene geopend: [CBL SC #666] Een winnend einde van dit subforum
Ik hoef denk ik niet eens te klikken om te weten wie.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
De echte eerste is door een andere Ontvallene geopend: [CBL SC #666] Een winnend einde van dit subforum
Dan moet de telling dus worden aangepast, want de volgende officiële was nummer 2: [RLS SC #002] Openingsfeestje van oud [CBL]quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want dat topic is begonnen in het CBL-forum, maar daarna verplaatst naar GC.
Ja en dan moet Gert die 3 c's weghalen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan moet de telling dus worden aangepast, want de volgende officiële was nummer 2.
Dus eigenlijk is dit nummer 299.
Ik vind dat we ter nagedachtenis aan De Ontvallene, het vroegtijdig gesloten topic wel voor een keertje mogen meetellen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan moet de telling dus worden aangepast, want de volgende officiële was nummer 2.
Dus eigenlijk is dit nummer 299.
Alsof ik in dat geval niet al druk genoeg ben met het hernummeren van 300 topics.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dan moet Gert die 3 c's weghalen.\
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof ik in dat geval niet al druk genoeg ben met het hernummeren van 300 topics.
Jenga! God, daar heb ik mensen echt héél dronken mee zien worden (met de variant dat je een glas booz achterover moet slaan als de boel door jouw toedoen omflikkert).quote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij heeft de SC eerst nog een paar dagen door gemodderd in de CBL SC en is er daarna RLS SC van gemaakt....dacht ik.
Zenga, daar lijkt de kunst van Peter op
Dat laten we gewoon aan Brandx en ...euh....Klonk?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof ik in dat geval niet al druk genoeg ben met het hernummeren van 300 topics.
Ja Jenga!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Jenga! God, daar heb ik mensen echt héél dronken mee zien worden (met de variant dat je een glas booz achterover moet slaan als de boel door jouw toedoen omflikkert).
Als ze hier nog ff doorgaan hebben we der ook nog maar een, ze zijn hier rotondeverslaafd geworden..quote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's een kwestie van gewenning.oh geen idee, twee dingen tegelijk doen denk ik.
En wist je dat er in onze hele gemeente maar één stoplicht staat.![]()
Nee joh!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht ook altijd dat de naam Manu van Manchester United kwam, maar volgens zijn fobo heet hij Manuel.
Ik had al een editje gedaanquote:Op woensdag 23 september 2009 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik weet wel hoe hij heet maar herinner me nog een ruzie omdat LS zijn echte naam noemde dus ik waag me er maar niet aan
Daar heb je niet al te veel fantasie voor nodig toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kan iemand die hier toch zeer regelmatig postte in een keer helemaal pleitos zijn?
De vraag leeft bij meerdere personen, ook uitgesproken hier, ben niet van plan de dombokaart toegespeeld te krijgen, dus vertel....wat weet jij wat wij niet weten?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb je niet al te veel fantasie voor nodig toch?
Vertel jij het dan maar.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb je niet al te veel fantasie voor nodig toch?
Gelijk heb je, kan waarschijnlijk nog ff duren, trustenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal het morgen wel lezen, want ik ga slapen
De vraag was serieus bedoeld, doe dat dan niet af met dat ik mijn fantasie moet gebruiken. Iemand die regelmatig post en daarna ineens niet meer...voor langere tijd. Dat het vragen oproept bij meerdere mensen, daar kunnen wij onze eigen invulling niet aan geven, alleen maar raar opkijken dat je niks hoort ...quote:Op woensdag 23 september 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
Nou poe poe, wat een enorm lastige vraag, waarom zou iemand zo ineens "pleitos" kunnen zijn en helemaal niks meer van zich laten horen.
Ik vermoed dat hij het eindexamen van de cursus Brokkenpiloot gehaald heeft, na enkele stevige proefwerken.
En ik weet verder niets. En ik hoop uiteraard dat het gewoon iets stoms is maar ik kan eigenlijk alleen maar erge dingen bedenken als reden voor zo'n lange afwezigheid zonder ook maar iets te laten horen.
O dus de vraag was serieus bedoeld! En wat zou dan een serieus antwoord zijn volgens jou? Denk je nou echt dat iemand hier weet wat er met Manu is gebeurd maar dat lekker puh niet vertelt?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De vraag was serieus bedoeld, doe dat dan niet af met dat ik mijn fantasie moet gebruiken. Iemand die regelmatig post en daarna ineens niet meer...voor langere tijd. Dat het vragen oproept bij meerdere mensen, daar kunnen wij onze eigen invulling niet aan geven, alleen maar raar opkijken dat je niks hoort ...
Het is vermoeiend om steeds te lezen " Manu waar ben je " en dat soort gezeik. Users komen en gaan iid. Het lopen roepen hier heeft ook geen zin. Ennuh een vriend van me is 3 maanden geleden ook vertrokken uit Nederland en is ook nog steeds niet online (wel met mij via mobiel) .Het duurt even als je vertrekt dus gezeik en gezeur op niks afquote:Op woensdag 23 september 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
Nou poe poe, wat een enorm lastige vraag, waarom zou iemand zo ineens "pleitos" kunnen zijn en helemaal niks meer van zich laten horen.
Ik vermoed dat hij het eindexamen van de cursus Brokkenpiloot gehaald heeft, na enkele stevige proefwerken.
En ik weet verder niets. En ik hoop uiteraard dat het gewoon iets stoms is maar ik kan eigenlijk alleen maar erge dingen bedenken als reden voor zo'n lange afwezigheid zonder ook maar iets te laten horen.
Volgens mij hebben we niks met elkaars prive leven te maken. Maar mocht iemand de behoefte hebben om daar achteraan te gaan prima. Ikke nietquote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
M.b.t. Manu zit ik ook in doemscenario's te denken, ik voel mij alleen niet geroepen om er achteraan te gaan. Mensen die dat wel willen kunnen toch even contact opnemen met LS (zwerft wel ergens rond hier), die heeft z'n telefoonnummer.
Klopt, maar volgens mij was jij ook blij met een paar kaartenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we niks met elkaars prive leven te maken.
Zeker weten !!!!! Dat prive gedeelte heb ik ook gedeeld met jullie. Maar ik ben vaak genoeg op me bek gegaan met neppers hier (en ach Manuquote:Op donderdag 24 september 2009 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij was jij ook blij met een paar kaarten
quote:
Ach, ik stond op het punt om te vertrekken.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!!
Hoi Peter!![]()
Ik ben het wel met NMNS eens, misschien ligt hij wel ergens in een ziekenhuis aan de zuurstof apparaten en vind hij het leuk dat we aan hem denken. Misschien is hij fok goed zat en heeft hij opeens een heel heftig leven. Of hij post onder een kloon.
Hij is vast niet aan het verhuizen, dat had hij wel gemeld. Die gast zit hier vanaf BB1 of zo, bijna iedere dag. Het laatste jaar is hij ziek zwak en misselijk, ligt vaker in de kreukels dan dat hij gezond is. Opeens is hij weg, al maanden nu, dat is niet echt normaal. Ik denk dan "Z'n vriendin is pleiten en hij zit in zak en as", 'Hij is doodziek" of "Hij heeft inmiddels een tuin op z'n buik".quote:Op donderdag 24 september 2009 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker weten !!!!! Dat prive gedeelte heb ik ook gedeeld met jullie. Maar ik ben vaak genoeg op me bek gegaan met neppers hier (en ach Manu)en mijn doem scenario zou ook zo kunnen zijn dat iemand b.v. achter zijn pjoetertje zich gek lacht .. Ik vertrouw bijna niemand meer. Maar hij zou ook heel druk bezig kunnen zijn met verhuizen e.d. wat ik al eerder zei.
Huh? Waarom zou hij bakken met stront kunnen verwachten?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef Soury het volgende:
Besef me ook dat als Manu weer es lekker wil postten op fok hij emmers met verwijten en stront kan verwachten. Misschien durft ie niet eens meer
Manu was niet zo bang uitgevallen hoor. Sterker nog, hij had niets tegen een relletjequote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef Soury het volgende:
Besef me ook dat als Manu weer es lekker wil postten op fok hij emmers met verwijten en stront kan verwachten. Misschien durft ie niet eens meer
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, ik stond op het punt om te vertrekken.
Maar dan blijf ik nog wel ff.![]()
Dat hoop ik ook iid maar dat gezeik 's nachts van Manu waar ben je zakt me broek ook vanaf.. Hij is er niet Klaarquote:Op donderdag 24 september 2009 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is vast niet aan het verhuizen, dat had hij wel gemeld. Die gast zit hier vanaf BB1 of zo, bijna iedere dag. Het laatste jaar is hij ziek zwak en misselijk, ligt vaker in de kreukels dan dat hij gezond is. Opeens is hij weg, al maanden nu, dat is niet echt normaal. Ik denk dan "Z'n vriendin is pleiten en hij zit in zak en as", 'Hij is doodziek" of "Hij heeft inmiddels een tuin op z'n buik".
Laat onverlet dat ik er heel goed naast kan zitten en dat hopen we dan maar
Nou ja, klaar is het schijnbaar niet, want sommigen posten er over. Om eerlijk te zijn, ik denk ook zeker één keer per week aan 'm (niet dat ik er wakker van lig, maar er komt dan even een vraagteken naar boven)quote:Op donderdag 24 september 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook iid maar dat gezeik 's nachts van Manu waar ben je zakt me broek ook vanaf.. Hij is er niet Klaar
Nog steeds ziekgemeld.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen naar het werk, of ben je morgen vrij?
Wie doet nu dan jouw werk op 't kantoor?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nog steeds ziekgemeld.
Ik merk dat ik toch wat minder kan hebben sinds ik weer met die medicatie gestopt ben (laat me iets teveel meeslepen in bepaalde gedachtes), dus verstandiger nog maar ff prikkelarm thuis te blijven.
Soms denk ik 's nachts wel eens, goh waar is manu gebleven? En dan post ik dat.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook iid maar dat gezeik 's nachts van Manu waar ben je zakt me broek ook vanaf.. Hij is er niet Klaar
Nah .. Sommige blijven vissen en gissen , is ook niet goed.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, klaar is het schijnbaar niet, want sommigen posten er over. Om eerlijk te zijn, ik denk ook zeker één keer per week aan 'm (niet dat ik er wakker van lig, maar er komt dan even een vraagteken naar boven)
Het snoeppotbeheer (quote:Op donderdag 24 september 2009 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie doet nu dan jouw werk op 't kantoor?
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms denk ik 's nachts wel eens, goh waar is manu gebleven? En dan post ik dat.
Gewoon omdat het kan.
Jij hebt niet die behoefte zo te lezen, maar maak je er gewoon niet druk om en lees er overheen.
Ohquote:Op donderdag 24 september 2009 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nog steeds ziekgemeld.
Ik merk dat ik toch wat minder kan hebben sinds ik weer met die medicatie gestopt ben (laat me iets teveel meeslepen in bepaalde gedachtes), dus verstandiger nog maar ff prikkelarm thuis te blijven.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah .. Sommige blijven vissen en gissen , is ook niet goed.![]()
Tuurlijk vroeg ik het me ook wel es af maar dat gejammer en ontbijtjes plaatsen dat is nou weer een beetje te veel. En deze discussies helpen al helemaal niet.
Heb je nu het gevoel dat ze jullie proberen van de straat te houden of dat jullie vooral hen aan een betaalde moeten helpen/houden.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het snoeppotbeheer () en de kopjes wegbrengen en schone kopjes ophalen gebeurt door de reserve op de lijst (we hebben overal een lijst voor).
Ik werkte de laatste keer samen met iemand aan de website (we kennen allebei nauwelijks HTML, dus dat ging al vrij langzaam), ik denk dat ie het nu alleen doet.
Dat was wel een goede aankoop, die PS2.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat een sneer?
Want ik zie een schoen en trek hem aan
Strikt genomen helpt Fok! nergens voor. Sterker nog, regelmatig denk ik "Ik had vandaag veel meer kunnen doen als ik niet op Fok! gezeten had"quote:Op donderdag 24 september 2009 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah .. Sommige blijven vissen en gissen , is ook niet goed.![]()
Tuurlijk vroeg ik het me ook wel es af maar dat gejammer en ontbijtjes plaatsen dat is nou weer een beetje te veel. En deze discussies helpen al helemaal niet.
Wie?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was wel een goede aankoop, die PS2.
Maarten van der Weyden doet ook vaak computerspelletjes, las ik laatst.
Omdat de herhaling rust geeft.
Dat is het probleem als je dagelijks post .. en je bent er even niet. Word je gelijk dood verklaard. Het is een Inet forumquote:Op donderdag 24 september 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Strikt genomen helpt Fok! nergens voor. Sterker nog, regelmatig denk ik "Ik had vandaag veel meer kunnen doen als ik niet op Fok! gezeten had"![]()
Maar ja, ik heb dan ook geen leven naast Fok!
Het idee van deze dagbesteding (voor psychiatrische patiënten) is dat je uiteindelijk doorstroomt naar betaald werk, maar de praktijk is dat het dient als dagbesteding (omdat weekstructuur belangrijk is, en geïsoleerd thuiszitten ook ziekmakend kan zijn).quote:Op donderdag 24 september 2009 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je nu het gevoel dat ze jullie proberen van de straat te houden of dat jullie vooral hen aan een betaalde moeten helpen/houden.
Ooit zal het waar zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem als je dagelijks post .. en je bent er even niet. Word je gelijk dood verklaard. Het is een Inet forum
Precies ..quote:Op donderdag 24 september 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ooit zal het waar zijn
Toch is er genoeg werk dat door mensen met enige "problemen" gedaan kan worden. 't Moet alleen georganiseerd worden en dat kost net iets meer moeite, dus komt 't er vaak niet van.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het idee van deze dagbesteding (voor psychiatrische patiënten) is dat je uiteindelijk doorstroomt naar betaald werk, maar de praktijk is dat het dient als dagbesteding (omdat weekstructuur belangrijk is, en geïsoleerd thuiszitten ook ziekmakend kan zijn).
Af en toe stroomt er weleens iemand door, maar over het algemeen zitten ze niet te wachten op 'ons soort', op de arbeidsmarkt. Dat doorstromen is vaak naar werkervaringsplekken (dan ben je een goedkope kracht voor een werkgever).
Klopt, en de praktijk is ook dat dat soort mensen er als eerste uitvliegen als het wat minder gaat.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch is er genoeg werk dat door mensen met enige "problemen" gedaan kan worden. 't Moet alleen georganiseerd worden en dat kost net iets meer moeite, dus komt 't er vaak niet van.
En daar kan ik mij dus zo kwaad om maken he?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch is er genoeg werk dat door mensen met enige "problemen" gedaan kan worden. 't Moet alleen georganiseerd worden en dat kost net iets meer moeite, dus komt 't er vaak niet van.
Ze zouden jullie moeten stimuleren om voor jezelf te beginnen, bijvoorbeeld met wat subsidie en in de publieke sector. Mensen met een iets grotere deuk dan de doorsnee mens niet inzetten is eigenlijk doodzonde en een verspilling.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Klopt, en de praktijk is ook dat dat soort mensen er als eerste uitvliegen als het wat minder gaat.
Ik laat mijn gevoel van eigenwaarde niet afhangen van wat ik wel en niet doe (al is waardering krijgen/ belangrijk zijn trouwens wel erg prettig: dus helemaal klopt dit ook niet), maar er zitten daar ook mensen met een behoorlijk arbeidsverleden, en voor hun is het besef dat ze niet meer mee kunnen/ werkgevers niet op hun zitten te wachten wel moeilijker (schat ik zo in).
In Kampen hebben ze een project waar mongolen rendabel ingezet worden bij een fietsveerpontje en in een restaurant. Dat schijnt hartstikke goed te gaanquote:Op donderdag 24 september 2009 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daar kan ik mij dus zo kwaad om maken he?
Ik wilde me er eigenlijk niet in mengen![]()
Op de arbeidsmarkt kunnen ze eigenlijk niet terecht, dus moeten ze werkje "spelen".![]()
Maar goed Peter weet hoe ik daarover denk en anders ga ik me er weer druk over lopen maken enzo
Ja en onkundig personeel wat helemaal niet op de hulpvraag van de client kan anticiperen.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Klopt, en de praktijk is ook dat dat soort mensen er als eerste uitvliegen als het wat minder gaat.
Ik laat mijn gevoel van eigenwaarde niet afhangen van wat ik wel en niet doe (al is waardering krijgen/ belangrijk zijn trouwens wel erg prettig: dus helemaal klopt dit ook niet), maar er zitten daar ook mensen met een behoorlijk arbeidsverleden, en voor hun is het besef dat ze niet meer mee kunnen/ werkgevers niet op hun zitten te wachten wel moeilijker (schat ik zo in).
In Apeldoorn hebben ze ook een sociale werkplaats.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In Kampen hebben ze een project waar mongolen rendabel ingezet worden bij een fietsveerpontje en in een restaurant. Dat schijnt hartstikke goed te gaan
Die heeft netjes gedag gezegd en na wat omhelzingen afscheid genomenquote:Op donderdag 24 september 2009 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb Talitha ook al een tijdje niet meer gezien.
Naja het gaat denk ik vooral om het gevoel van nuttig zijn wat telt. Als die "mongolen" zich daardoor gewaardeerd en nuttig voelen ben ik helemaal voor!quote:Op donderdag 24 september 2009 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In Kampen hebben ze een project waar mongolen rendabel ingezet worden bij een fietsveerpontje en in een restaurant. Dat schijnt hartstikke goed te gaan
Ik weet niet wat die mongolen voelen, ze hebben vooral veel lol volgens mij (want ze lachen altijd)quote:Op donderdag 24 september 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het gaat denk ik vooral om het gevoel van nuttig zijn wat telt. Als die "mongolen" zich daardor gewaardeerd en nuttig voelen ben ik helemaal voor!![]()
Maar als die mensen het gevoel hebben maar wat te moeten doen om het "doen" en hun werkzaamheden eigenlijk ver onder hun niveau liggen.
Dan stel ik daar mijn vraagtekens bij. Zeker als er dan ook nog gebrek is aan ondersteuning op het gebied waar het er echt toe doet.
Chinesen ookquote:Op donderdag 24 september 2009 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die mongolen voelen, ze hebben vooral veel lol volgens mij (want ze lachen altijd)
Je kunt het wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 02:25 schreef Soury het volgende:
Nah vooruit een ontbijtje voor Jochem
[ afbeelding ]
O dus als mensen met jou meeleven vind je dat prima, maar als hier af en toe eens iets over Manu gepost wordt vind je dat vermoeiend om te lezen. Nou dan lees je het toch lekker niet. Dat jij bijna geen mens meer vertrouwd maakt van jou een verbitterde zuurpruim.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker weten !!!!! Dat prive gedeelte heb ik ook gedeeld met jullie. Maar ik ben vaak genoeg op me bek gegaan met neppers hier (en ach Manu)en mijn doem scenario zou ook zo kunnen zijn dat iemand b.v. achter zijn pjoetertje zich gek lacht .. Ik vertrouw bijna niemand meer. Maar hij zou ook heel druk bezig kunnen zijn met verhuizen e.d. wat ik al eerder zei.
quote:Op donderdag 24 september 2009 07:34 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen![]()
Het zonnetje schijnt alweer
Ik herinner het me nog wel, vraag me niet waaromquote:Op woensdag 23 september 2009 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik weet wel hoe hij heet maar herinner me nog een ruzie omdat LS zijn echte naam noemde dus ik waag me er maar niet aan
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik herinner het me nog wel, vraag me niet waarom
Mooi.quote:
Ik hou er ook niet van als mensen hier mijn echte naam te pas en te onpas gaan roepen. Toch een stukje (geveinsde) privacy.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:27 schreef Deisyy het volgende:
ik vind dat zo'n vreemd gedoe, die geheimzinnigheid over je werkelijke naam
Hoe heet jij dan? Sjaan?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:27 schreef Deisyy het volgende:
ik vind dat zo'n vreemd gedoe, die geheimzinnigheid over je werkelijke naam
Ja, jij heet Cc dat is algemeen bekend.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van als mensen hier mijn echte naam te pas en te onpas gaan roepen. Toch een stukje (geveinsde) privacy.
Precies, ik heb er geen zin in dat de buurvrouw dagelijks op Fok! kan lezen wat en wanneer ik zit te posten.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van als mensen hier mijn echte naam te pas en te onpas gaan roepen. Toch een stukje (geveinsde) privacy.
Inderdaad, geveinsdquote:Op donderdag 24 september 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou. . . LS is toch de enige die Manu ooit eens heeft gezien? En ze lagen de hele tijd met elkaar overhoop. Het is wel toevallig dat ze min of meer vanaf hetzelfde moment hier niet meer posten. Al laat LS zijn neus op TBO nog weleens zien en Manu helemaal niet meer.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien omdat het bijna een rel werd tussen die twee
Misschien juist daarom? Dat je anoniem eea wil delen?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, geveinsd![]()
Je gooit hier wel je hele privéleven op Fok! over je echte naam doe je dan wel weer moeilijk.
Maar TBO is wel het forum waar Manu het laatst heeft gepost.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . LS is toch de enige die Manu ooit eens heeft gezien? En ze lagen de hele tijd met elkaar overhoop. Het is wel toevallig dat ze min of meer vanaf hetzelfde moment hier niet meer posten. Al laat LS zijn neus op TBO nog weleens zien en Manu helemaal niet meer.
Dat kan ik anders gewoon zien hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, ik heb er geen zin in dat de buurvrouw dagelijks op Fok! kan lezen wat en wanneer ik zit te posten.
Nou nee hoor. Ik gooi hier stukken neer die ik wil delen, een heel groot deel blijft echter privé.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Je gooit hier wel je hele privéleven op Fok! over je echte naam doe je dan wel weer moeilijk.
Ja dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien juist daarom? Dat je anoniem eea wil delen?
Kijk! Zo komen we ergensquote:Op donderdag 24 september 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar TBO is wel het forum waar Manu het laatst heeft gepost.
Ik zie een verband
Ja, ik zat al even aan jou te denken toen ik over de buurvrouw begonquote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat kan ik anders gewoon zien hoor.![]()
En heet je geen Marrije dan?
Ik heb 'm even gepikt voor: Nieuwspoort berispt Hero Brinkmanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Coos het volgende:
Goed voorbeeld:
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_aan_barman__.html
LS is niet de enige die Manu gezien heeft.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . LS is toch de enige die Manu ooit eens heeft gezien? En ze lagen de hele tijd met elkaar overhoop. Het is wel toevallig dat ze min of meer vanaf hetzelfde moment hier niet meer posten. Al laat LS zijn neus op TBO nog weleens zien en Manu helemaal niet meer.
Je hebt het nu over je tetten denk ik? Maar die waren al eens in beeld hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik gooi hier stukken neer die ik wil delen, een heel groot deel blijft echter privé.
Dus daar zal ik het dan wel niet over hebben ...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je hebt het nu over je tetten denk ik? Maar die waren al eens in beeld hoor
Ja, waar is Versabommie eigenlijk?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Versabommie was ook op die meet waar Manu en LS samen waren
Is die niet heer en meester in de TBO-SC?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:59 schreef Marrije het volgende:
Ja, waar is Versabommie eigenlijk?
Die is samen met Manu verdwenenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, waar is Versabommie eigenlijk?
Ah, zou kunnen, ik kijk daar nooit meerquote:Op donderdag 24 september 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is die niet heer en meester in de TBO-SC?
Ik ook niet. Maar een tijd terug had hij daar een hele schare van die Hyverige vrouwen om zich heen. En leek ie zich daar als een vis in het water bij te voelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:
Ah, zou kunnen, ik kijk daar nooit meer
Dan zal hij vast bezig zijn met z'n dertiende scheidingquote:Op donderdag 24 september 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar een tijd terug had hij daar een hele schare van die Hyverige vrouwen om zich heen. En leek ie zich daar als een vis in het water bij te voelen.
Nee, dat was geen grapje. Ze was moe van het gehakketak hierquote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef Marrije het volgende:
Wat zei jij nou over Thalita, NMNS? Heeft zij hier gedag gezegd? Of was dat een grapje.
Klopt. Maar ik had niet het idee dat haar afscheid voorgoed was. Dat hoop ik tenminste niet, want Talitha en ik vormen een undercover Eindhovuh kliek.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, dat was geen grapje. Ze was moe van het gehakketak hier
Was geheel aan me voorbij gegaan. Maar ok, dan. Ik begrijp het wel, ergens heeft ze wel een punt. Maar ja, meestal is dat een fase, waait wel weer over, die ongezonde sfeer waar ze het over heeft. Dus, dat ze zich snel maar weer mag laten zien. En zo niet, ook goed natuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[RLS SC #293] 52 graden richting Nijmegen. (de laatste post van d'r )
Nooit, maar die zit graag in de luwtequote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie vergeten nachtzuster toch niet.
Een éénlingweg voert door haar land, ze trekt haar eigen spoorquote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was geheel aan me voorbij gegaan. Maar ok, dan. Ik begrijp het wel, ergens heeft ze wel een punt. Maar ja, meestal is dat een fase, waait wel weer over, die ongezonde sfeer waar ze het over heeft. Dus, dat ze zich snel maar weer mag laten zien. En zo niet, ook goed natuurlijk
En terechtquote:Op donderdag 24 september 2009 12:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een éénlingweg voert door haar land, ze trekt haar eigen spoor
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:PVV eist opheldering over KNMI
AMSTERDAM - De PVV is geschokt door de foutmetingen van het KNMI. De partij van Geert Wilders wil dan ook snel opheldering van minister Cramer (Milieu) over het feit dat in De Bilt jarenlang foute temperaturen zijn gemeten door de verkeerde opstelling van een thermometer.
"Het KNMI stelt al jaren dat de temperatuurstijging van Nederland en de rest van de wereld is toe te schrijven aan menselijke CO2-uitstoot. Hoe kunnen zij deze bewering volhouden nu blijkt dat zij al jaren een temperatuur meten die een halve graad te hoog uitvalt?", aldus PVV-Kamerlid en woordvoerder milieu Richard de Mos.
One down, one to go.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik had niet het idee dat haar afscheid voorgoed was. Dat hoop ik tenminste niet, want Talitha en ik vormen een undercover Eindhovuh kliek.
Dat is er één in de categorie "Lekker belangrijk"quote:Op donderdag 24 september 2009 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Wordt tijd dat ze die gasten van de PVV eens gaan temperaturen![]()
[..]
Liever wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben je aan het dissen?quote:
Jij, ik vergeet liever iemand dan dat ik er een probleem van maak.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer rancuneus?
Jij en vergetenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij, ik vergeet liever iemand dan dat ik er een probleem van maak.
Dan is het goed!quote:
Lekker, ik heb net bruine boterhammen met runderrookvlees meester gemaakt.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is het goed!
Burp. Dat was een lekkere lunch, mét buffelmozzarella.
Direct op de man spelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laat ik het anders zeggen, toen NZ hier al van het scherm verdwenen was, was jij nog redelijk maagd. NZ heeft hier niet of nauwelijks mensen lastig gevallen. Integendeel, ze koos ervoor om bij enig gezeik te vertrekken omdat ze "gedoe" niet echt trok.
Nadien kwam jij pas echt op het toneel hier om via huwelijksaanzoeken aan Fann, via Honeybunny uiteindelijk bij Juud te landen in Zandvoort.
Ik begrijp dan die opmerking van jou over NZ totaal niet.
Hopelijk zijn ze er in jouw matenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
En nu ben ik even weg (pakken kopen).
Zolang ik ze maar kan betalen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze er in jouw maten![]()
[ afbeelding ]
Jij speelt hier op de vrouw, namelijk NZ. Dat was nergens voor nodig.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Direct op de man spelen.
Ik ben al op Fok sinds 2004, check de feiten voordat je blaat.
Laters.
Oh en gewoon contact via pm is iets heel anders dat zou jij toch moeten weten *kuch* kuch*.
Helemaal naar de grote stad dorp of in de lokale c1000quote:Op donderdag 24 september 2009 13:08 schreef blomst het volgende:
zo op de fiets naar de winkel geweest, flink toch
En natuurlijk gaat alles goed! Wat voor een klein baantje?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
Anywayz, ik heb een klein baantje als alles goed gaat!
Oh echt!?!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
Wat volwassen toch weer.
Anywayz, ik heb een klein baantje als alles goed gaat!
Fietsen! Spinning-instructrice.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En natuurlijk gaat alles goed! Wat voor een klein baantje?
Geweldig!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:22 schreef Noek het volgende:
Fietsen! Spinning-instructrice.
Ik mag iig de opleiding doen.
Kotsen is over.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh echt!?!![]()
Wat goe-hoed! watdanwatdan?!
En hoe is het met de kotsende koortskinders?
Ja, ik was een poosje geleden al gevraagd en vanmorgen gesprek gehad met tha manager en ja...JAAA!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch helemaal op jouw lijf geschreven! Is dat een interne opleiding van je sportschool? En hoe ging dit fietswiel rollen?
Jezus.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verschrikkelijk nieuws.
[IM] Manu, deze is voor jou.
Ik ook, kan aan niets anders denken eigenlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Daar ben ik dus al de hele ochtend van de rel van.
C1000 zit daarquote:Op donderdag 24 september 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Helemaal naar de grote stad dorp of in de lokale c1000(of poiesz, wat zit daar bij jullie?)
ik schrik me rot. Waaraan is hij precies overleden?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verschrikkelijk nieuws.
Daar dacht ik vanmorgen ook aan. Dat waren leuke tijden.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zat en zit nu helemaal te denken aan de OS van vorig jaar, samen nacht na nacht die beelden volgen
Ik ook.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Marrije, ik moet huilen en lachen tegelijk van je bonsaiboom.![]()
![]()
Dat was het eerste waar ik aan moest denken om erbij te posten.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Marrije, ik moet huilen en lachen tegelijk van je bonsaiboom.![]()
![]()
Nee, ben de hele dag al zwaar onder de indruk. En als je dan al die reacties zietquote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Marrije het volgende:
Is het gek dat dit me enorm aangrijpt? De tranen stromen me over mn wangen.
Nee hoor, ik huil met je mee.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was het eerste waar ik aan moest denken om erbij te posten.
Bonsai bomen, laptops, muziekherrie in het park, Manchester, neefjes en nichtjes, verjaardagen, gedichten, trammelant met z'n moeder, gedoe met LS, problemen met z'n knie, vakantie in Spanje en Bulgarije, die gast deelde veel hierquote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, dat is helemaal niet raar. Ik heb net op de wc (zit op mijjn werk) even met je mee zitten doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk wel goed hier, maar op de een of andere manier zijn de reacties heel zwaar om te lezen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, ben de hele dag al zwaar onder de indruk. En als je dan al die reacties ziet.
En Guusquote:Op donderdag 24 september 2009 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bonsai bomen, laptops, muziekherrie in het park, Manchester, neefjes en nichtjes, verjaardagen, gedichten, trammelant met z'n moeder, gedoe met LS, problemen met z'n knie, vakantie in Spanje en Bulgarije, die gast deelde veel hier
Ja dat heb ik ook, het dringt nu pas echt een beetje door ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, ben de hele dag al zwaar onder de indruk. En als je dan al die reacties ziet.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:59 schreef Coos het volgende:
Nog één keer dan.
[ afbeelding ]
Dag Manu
Jeeezzz, ik ben me echt rot geschrokken. Kippenvel en tranen. Dat is toch niet normaal....zo jong.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verschrikkelijk nieuws.
Het klinkt wellicht stommer dan dat ik het bedoel: maar dank je wel voor het uitzoeken van het trieste lot van ManU.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef CarOnline het volgende:
Mooie topictitel.
Ik ben echt ontzettend wankelbaar vandaag. Wankelbaar, instabiel en van mn stuk.
Ik ben echt helemaal uit het veld geslagen door dit bericht. Moest altijd lachen om zijn boze buien enquote:Op donderdag 24 september 2009 14:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat het ook net te bedenken, toepasselijke TT.
Het leven is wankelbaar, zo ben je er nog en zo ben je weg.
pmquote:Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal uit het veld geslagen door dit bericht. Moest altijd lachen om zijn boze buien enals er weer iets niet goed ging.
Hoe ben je er eik achtergekomen CarO, als ik vragen mag?
Toevallig hadden Buuv en ik het er over gehad, en we zeiden bijna tegelijk: Ik denk dat hij overleden is.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het klinkt wellicht stommer dan dat ik het bedoel: maar dank je wel voor het uitzoeken van het trieste lot van ManU.
Die speurtocht en vooral het onvermijdelijke slotakkoord zou jou al wel vanaf gisteravond parten hebben gespeeld.
Dank je blommeke. Ik plaats het toch maar even.quote:
Ja, onvoorstelbaar bijna he.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Op 8 juli postte hij hier voor het laatst en 13 dagen later is hij dood. Ongelofelijk!
Er zal vast een verband zijn tussen dat rare gedoe met hem in Spanje en dit?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar dit is toch wel heel erg schrikken, 27 jaar! Op 8 juli postte hij hier voor het laatst en 13 dagen later is hij dood. Ongelofelijk!
Daar zat ik ook al aan te denken, wat jij al eerder zei, dat gekwakkel vanaf toen. . . En in één van die reacties op een overlijdensbericht staat ook dat hij ziek was.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zal vast een verband zijn tussen dat rare gedoe met hem in Spanje en dit?
Ik vermoed zelf dat het wel met elkaar te maken heeft, want na die ziekenhuisopname in Spanje had ik het idee dat hij nog steeds een beetje kwakkelde.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zal vast een verband zijn tussen dat rare gedoe met hem in Spanje en dit?
Maar aan de andere kant was hij vol goede moed. Wilde verhuizen en zijn vriendin was op zoek naar werk in Den Haag enzo. Vreselijk ook voor dat meiske en zijn familie, ik moet er niet aan denken om een kind te verliezen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken, wat jij al eerder zei, dat gekwakkel vanaf toen. . . En in één van die reacties op een overlijdensbericht staat ook dat hij ziek was.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:18 schreef Manu82 het volgende:
gvd nu weer water over m'n laptop gedumpt
Hier moet ik weer van lachenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ten voeten uit, de kluns zo af en toe![]()
[..]
Ja, ik ook. Hij kon van die onhandige dingen doen en van die onbenullige vragen stellen af en toe.quote:
Krijg hier echt tranen van in mijn ogen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:59 schreef Coos het volgende:
Nog één keer dan.
[ afbeelding ]
Dag Manu
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:42 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen![]()
Manu blijft wel heel lang weg he?
Leuk dat het zo leuk was Gert, ik hoop dat je vandaag vrij bent.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,![]()
Wat zal er aan de hand zijn, duurt nu wel erg lang,
Manu zal toch weer niet ziek zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:08 schreef beequeen het volgende:
Wij waren ook van plan om thuis te blijven maar vertrekken volgende week toch voor een weekje naar Frankrijk.
Morning all.
Manu doet weer de grote verdwijntruc?
Ik heb net even een paracetamol genomen. En nu ga ik mn hoofd leeg maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
* Maar weer even naar het toilet gaat
quote:
Ik krijg het echt niet uit mijn systeem, het blijft maar door mijn hoofd spoken.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:49 schreef Deisyy het volgende:
* Maar weer even naar het toilet gaat
Menyou, zei jij toch vaak?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het echt niet uit mijn systeem, het blijft maar door mijn hoofd spoken.
Ach zo keek men hier nog laatst vreemd op toen Juud melde dat ze zo blij was 30 te zijn geworden.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Het is ook onbegrijpelijk. En dat maakt het nog extra wrang. En het is al zo verdomd wrang.
Ja, hij kwakkelde al tijden. Maar tegelijkertijd was hij ook zo toekomstgericht bezig. 27 Jaar is ook zo belachelijk jong, de 'dood' op die leeftijd zo'n ver van mijn bed concept.
Maar toch niet altijd.
Zat ik ook al aan te denken. Enerzijds kan het een enorme steun zijn, anderzijds misschien kan het juist weer een heftige reactie triggeren.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Pffff en daar zit ik alweer met de tranen in mijn ogen. Echt wankelbaar.![]()
Zou zijn vriendin het ook op prijs stellen een linkje te krijgen bedacht ik mij? Misschien wel helemaal niet hoor, of weet ik veel. Maar het houdt me bezig.
Ja, zat ik ook al aan te denken om dat te doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou zijn vriendin het ook op prijs stellen een linkje te krijgen bedacht ik mij? Misschien wel helemaal niet hoor, of weet ik veel. Maar het houdt me bezig.
Ja, en misschien wist ze niets van zijn fok! account (al kan ik me dat eerlijk gezegd nauwlijks voorstellen)quote:Op donderdag 24 september 2009 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Enerzijds kan het een enorme steun zijn, anderzijds misschien kan het juist weer een heftige reactie triggeren.
Ik heb ook wel erg sterk het gevoel iets te doen. Al is het alleen een kaart.
Ja, maar doen dan? Misschien stelt ze dit allemaal wel helemaal niet op prijs ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al aan te denken om dat te doen.
Echt hè? Ik wil ook iets doen maar heb geen idee hoe of wat. Iemand suggesties om Menyou's vriendin en familie een kaart te sturen of zoiets?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja dat zou ze op prijs stellen, het is prettig om te zien dat er meer mensen zijn die jouw geliefde missen.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind een kaart op zich niet zo gek?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:49 schreef hondjes het volgende:
[Wanneer zijn jullie hier achter gekomen...vanmorgen was nog niets bekend...
natuurlijk moet er iets gedaan worden, maar wat weet ik even ook niet,
daar vragen ze op facebook ook om, dus ik denk dat ze dat wel kunnen waarderenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien wat anekdotes of zo, ik weet 't ook niet.
Linkje?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef Marrije het volgende:
Sorry dat ik het niet in de groep heb gegooid, maar ik heb haar via Facebook al een bericht gestuurd met de link naar dit topic en het IM topic. Ik zat er al een uur over te twijfelen en heb het uiteindelijk maar gedaan
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op facebook staat allerlei prive info, als we 't een beetje georganiseerd doen hoeft die niet rond gestrooid te worden. Liever geen linkjes posten.
Logisch, maar ik voel me zo machteloos.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op facebook staat allerlei prive info, als we 't een beetje georganiseerd doen hoeft die niet rond gestrooid te worden. Liever geen linkjes posten.
Dat doen we toch hier? Op de plek waar Manu een van ons was.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:01 schreef beequeen het volgende:
Logisch, maar ik voel me zo machteloos.![]()
Wil echt graag steun betuigen, vandaar.
Dat is ook een mooie gedachte....quote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doen we toch hier? Op de plek waar Manu een van ons was.
Ik zit een beetje terug te lezen (juli-augustus vorig jaar), 't krijgt vanzelf een plekje bij mij op die manierquote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik niet, waarschijnlijk als ik thuis kom en alleen ben besef ik 't pas. Vreemd allemaal....
Das waar. Dan nog maar een JoeToepje voor die PSV'er.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef Copycat het volgende:
Dat doen we toch hier? Op de plek waar Manu een van ons was.
Ja dahag.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk zijn we best een kliek.
Één grote kliek met daarin vele klein kliekjes, en Manu paste overal in.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand die ooit nog zegt dat Fok! maar internet is lachen we uit.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
Maar hij is mooi nog wel met zijn vriendin op vakantie geweest naar Bulgarije in mei of juni ofzoquote:Op donderdag 24 september 2009 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En zeer prijsbewust. Als het voor een dubbeltje kon, dan zou hij zeker geen kwartje uitgeven. Altijd maar op zoek naar de goedkoopste vlucht, de goedkoopste laptop, het goedkoopste hotel, de sjacheraar
Manu deed niet aan kliekjes en liet zich niets gelegen liggen aan de publieke opinie. Hij bleeft gewoon aardig posten met een user die door zo ongeveer iedereen was uitgekotst... er kon altijd weer een groet en een zoen voor haar af.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Één grote kliek met daarin vele klein kliekjes, en Manu paste overal in.
Precies! Manu was gewoon de constante factor van hierquote:Op donderdag 24 september 2009 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Manu deed niet aan kliekjes en liet zich niets gelegen liggen aan de publieke opinie. Hij bleeft gewoon aardig posten met een user die door zo ongeveer iedereen was uitgekotst... er kon altijd weer een groet en een zoen voor haar af.
dat klopt....ManU was zowat de enige die mij niet gelijk veroordeelde toen ik hier poste...wat mij betrefd had hij zn hart op de goede plek....quote:Op donderdag 24 september 2009 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies! Manu was gewoon de constante factor van hier
Dat bedoelde ik goedquote:Op donderdag 24 september 2009 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Manu deed niet aan kliekjes en liet zich niets gelegen liggen aan de publieke opinie. Hij bleeft gewoon aardig posten met een user die door zo ongeveer iedereen was uitgekotst... er kon altijd weer een groet en een zoen voor haar af.
Disana zet zichzelf in de slachtoffer rolquote:
Zo vatte ik het iig ook opquote:
Typerend dat jij weer moet zieken in dit topic. Het ging over Lobasca, Manu bleef tot op het laatst lief tegen haar.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Disana zet zichzelf in de slachtoffer rol
Het klinkt dus alsof er later alsnog complicaties zijn ontstaan na die longontsteking. Ik vind het zo triest dat hij niet sterk genoeg was om het te verslaan, wat het ook was. Hij was zo jong.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:25 schreef hondjes het volgende:
Weet nog met Kerst, dat ik in Spanje was...staalblauwe lucht, 18c
En dacht, wat heerlijk, zal Manu nu ook zo genieten. in Barcelona
Later hoorden we dat hij longonsteking had gehad , en op intensive care had gelegen..
Later hebben Manu en ik het hier nog vaak over gehad, s morgens op fok-chat,
Wat ben ik blij met die herinneringen, en wat mis ik hem....
Daar zat ik vanmiddag ook even naar te kijken wanneer ie zich heeft aangemeld, 3 maanden na mij, ik meldde me ook aan ivm BB. Wat ga je dan al lang samen op he.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ManU was een toffe peer, een beetje naief was ie inderdaad wel.![]()
Ik moet steeds denken aan mijn Fok! begin. We hebben ons toen ongeveer tegelijk aangemeld Zat ie in Manchester enzo.Tof was het toen. BB5
Alsof dat vage virus nooit helemaal is weggegaan ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt dus alsof er later alsnog complicaties zijn ontstaan na die longontsteking. Ik vind het zo triest dat hij niet sterk genoeg was om het te verslaan, wat het ook was. Hij was zo jong.
Ja het lijkt erop. Jong en sterk en dan toch zo tragisch vroeg de strijd moeten opgeven.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof dat vage virus nooit helemaal is weggegaan ofzo.
had hij niet een bacterie opgelopen? of had ik dat verkeerd begrepen toen?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof dat vage virus nooit helemaal is weggegaan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |