Drie C's.quote:
C = 100. Vonden de Romeinen.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
C = 100. Vonden de Romeinen.
En naar de Romeinen kun je maar beter luisteren!
[ afbeelding ]
Ik heb het geluk dat ik vrijdags niet werk dus ik begin gewoon om 18:00-12:00 de volgende dag.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt me wel gezellig hoor Lies, hoelang moet jij dan?
Haha, o dat kan wel kloppen, het is van een of andere kostuumverhuursite.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het driehonderste topic.
Ja, sorry. ben er ff niet helemaal bij.
![]()
hey! dit is diezelfde kerel van laatst in de lederhosen!
Da's een kwestie van gewenning.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, o dat kan wel kloppen, het is van een of andere kostuumverhuursite.![]()
En waarom ben je er niet bij dan? Je typt nog redelijk foutloos, voor een fles sherry in je mik.
Zo, dat is inderdaad pittig. Maar jullie slepen elkaar er wel doorheenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik vrijdags niet werk dus ik begin gewoon om 18:00-12:00 de volgende dag.
Respect voor de collega's die die dag wel werken en zich hebben opgegeven. Sommigen ziijn dan al om 7:30 begonnen!
Ok ik beken, heb 'm al gezien bij RTLboulevard.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Gert het volgende:
Voor de RLS-liefhebbers: vanavond Marco Borsato bij P&W.
Manu!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
DeOns Ontvallene
opende op 28 november vorig jaar het eerste RLS SC-topic, hier in GC.
Nee want dat topic is begonnen in het CBL-forum, maar daarna verplaatst naar GC.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
De echte eerste is door een andere Ontvallene geopend: [CBL SC #666] Een winnend einde van dit subforum
Ik hoef denk ik niet eens te klikken om te weten wie.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
De echte eerste is door een andere Ontvallene geopend: [CBL SC #666] Een winnend einde van dit subforum
Dan moet de telling dus worden aangepast, want de volgende officiële was nummer 2: [RLS SC #002] Openingsfeestje van oud [CBL]quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want dat topic is begonnen in het CBL-forum, maar daarna verplaatst naar GC.
Ja en dan moet Gert die 3 c's weghalen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan moet de telling dus worden aangepast, want de volgende officiële was nummer 2.
Dus eigenlijk is dit nummer 299.
Ik vind dat we ter nagedachtenis aan De Ontvallene, het vroegtijdig gesloten topic wel voor een keertje mogen meetellen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan moet de telling dus worden aangepast, want de volgende officiële was nummer 2.
Dus eigenlijk is dit nummer 299.
Alsof ik in dat geval niet al druk genoeg ben met het hernummeren van 300 topics.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dan moet Gert die 3 c's weghalen.\
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof ik in dat geval niet al druk genoeg ben met het hernummeren van 300 topics.
Jenga! God, daar heb ik mensen echt héél dronken mee zien worden (met de variant dat je een glas booz achterover moet slaan als de boel door jouw toedoen omflikkert).quote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij heeft de SC eerst nog een paar dagen door gemodderd in de CBL SC en is er daarna RLS SC van gemaakt....dacht ik.
Zenga, daar lijkt de kunst van Peter op
Dat laten we gewoon aan Brandx en ...euh....Klonk?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof ik in dat geval niet al druk genoeg ben met het hernummeren van 300 topics.
Ja Jenga!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Jenga! God, daar heb ik mensen echt héél dronken mee zien worden (met de variant dat je een glas booz achterover moet slaan als de boel door jouw toedoen omflikkert).
Als ze hier nog ff doorgaan hebben we der ook nog maar een, ze zijn hier rotondeverslaafd geworden..quote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's een kwestie van gewenning.oh geen idee, twee dingen tegelijk doen denk ik.
En wist je dat er in onze hele gemeente maar één stoplicht staat.![]()
Nee joh!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht ook altijd dat de naam Manu van Manchester United kwam, maar volgens zijn fobo heet hij Manuel.
Ik had al een editje gedaanquote:Op woensdag 23 september 2009 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik weet wel hoe hij heet maar herinner me nog een ruzie omdat LS zijn echte naam noemde dus ik waag me er maar niet aan
Daar heb je niet al te veel fantasie voor nodig toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kan iemand die hier toch zeer regelmatig postte in een keer helemaal pleitos zijn?
De vraag leeft bij meerdere personen, ook uitgesproken hier, ben niet van plan de dombokaart toegespeeld te krijgen, dus vertel....wat weet jij wat wij niet weten?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb je niet al te veel fantasie voor nodig toch?
Vertel jij het dan maar.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb je niet al te veel fantasie voor nodig toch?
Gelijk heb je, kan waarschijnlijk nog ff duren, trustenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal het morgen wel lezen, want ik ga slapen
De vraag was serieus bedoeld, doe dat dan niet af met dat ik mijn fantasie moet gebruiken. Iemand die regelmatig post en daarna ineens niet meer...voor langere tijd. Dat het vragen oproept bij meerdere mensen, daar kunnen wij onze eigen invulling niet aan geven, alleen maar raar opkijken dat je niks hoort ...quote:Op woensdag 23 september 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
Nou poe poe, wat een enorm lastige vraag, waarom zou iemand zo ineens "pleitos" kunnen zijn en helemaal niks meer van zich laten horen.
Ik vermoed dat hij het eindexamen van de cursus Brokkenpiloot gehaald heeft, na enkele stevige proefwerken.
En ik weet verder niets. En ik hoop uiteraard dat het gewoon iets stoms is maar ik kan eigenlijk alleen maar erge dingen bedenken als reden voor zo'n lange afwezigheid zonder ook maar iets te laten horen.
O dus de vraag was serieus bedoeld! En wat zou dan een serieus antwoord zijn volgens jou? Denk je nou echt dat iemand hier weet wat er met Manu is gebeurd maar dat lekker puh niet vertelt?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De vraag was serieus bedoeld, doe dat dan niet af met dat ik mijn fantasie moet gebruiken. Iemand die regelmatig post en daarna ineens niet meer...voor langere tijd. Dat het vragen oproept bij meerdere mensen, daar kunnen wij onze eigen invulling niet aan geven, alleen maar raar opkijken dat je niks hoort ...
Het is vermoeiend om steeds te lezen " Manu waar ben je " en dat soort gezeik. Users komen en gaan iid. Het lopen roepen hier heeft ook geen zin. Ennuh een vriend van me is 3 maanden geleden ook vertrokken uit Nederland en is ook nog steeds niet online (wel met mij via mobiel) .Het duurt even als je vertrekt dus gezeik en gezeur op niks afquote:Op woensdag 23 september 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
Nou poe poe, wat een enorm lastige vraag, waarom zou iemand zo ineens "pleitos" kunnen zijn en helemaal niks meer van zich laten horen.
Ik vermoed dat hij het eindexamen van de cursus Brokkenpiloot gehaald heeft, na enkele stevige proefwerken.
En ik weet verder niets. En ik hoop uiteraard dat het gewoon iets stoms is maar ik kan eigenlijk alleen maar erge dingen bedenken als reden voor zo'n lange afwezigheid zonder ook maar iets te laten horen.
Volgens mij hebben we niks met elkaars prive leven te maken. Maar mocht iemand de behoefte hebben om daar achteraan te gaan prima. Ikke nietquote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
M.b.t. Manu zit ik ook in doemscenario's te denken, ik voel mij alleen niet geroepen om er achteraan te gaan. Mensen die dat wel willen kunnen toch even contact opnemen met LS (zwerft wel ergens rond hier), die heeft z'n telefoonnummer.
Klopt, maar volgens mij was jij ook blij met een paar kaartenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we niks met elkaars prive leven te maken.
Zeker weten !!!!! Dat prive gedeelte heb ik ook gedeeld met jullie. Maar ik ben vaak genoeg op me bek gegaan met neppers hier (en ach Manuquote:Op donderdag 24 september 2009 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij was jij ook blij met een paar kaarten
quote:
Ach, ik stond op het punt om te vertrekken.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!!
Hoi Peter!![]()
Ik ben het wel met NMNS eens, misschien ligt hij wel ergens in een ziekenhuis aan de zuurstof apparaten en vind hij het leuk dat we aan hem denken. Misschien is hij fok goed zat en heeft hij opeens een heel heftig leven. Of hij post onder een kloon.
Hij is vast niet aan het verhuizen, dat had hij wel gemeld. Die gast zit hier vanaf BB1 of zo, bijna iedere dag. Het laatste jaar is hij ziek zwak en misselijk, ligt vaker in de kreukels dan dat hij gezond is. Opeens is hij weg, al maanden nu, dat is niet echt normaal. Ik denk dan "Z'n vriendin is pleiten en hij zit in zak en as", 'Hij is doodziek" of "Hij heeft inmiddels een tuin op z'n buik".quote:Op donderdag 24 september 2009 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker weten !!!!! Dat prive gedeelte heb ik ook gedeeld met jullie. Maar ik ben vaak genoeg op me bek gegaan met neppers hier (en ach Manu)en mijn doem scenario zou ook zo kunnen zijn dat iemand b.v. achter zijn pjoetertje zich gek lacht .. Ik vertrouw bijna niemand meer. Maar hij zou ook heel druk bezig kunnen zijn met verhuizen e.d. wat ik al eerder zei.
Huh? Waarom zou hij bakken met stront kunnen verwachten?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef Soury het volgende:
Besef me ook dat als Manu weer es lekker wil postten op fok hij emmers met verwijten en stront kan verwachten. Misschien durft ie niet eens meer
Manu was niet zo bang uitgevallen hoor. Sterker nog, hij had niets tegen een relletjequote:Op donderdag 24 september 2009 00:18 schreef Soury het volgende:
Besef me ook dat als Manu weer es lekker wil postten op fok hij emmers met verwijten en stront kan verwachten. Misschien durft ie niet eens meer
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, ik stond op het punt om te vertrekken.
Maar dan blijf ik nog wel ff.![]()
Dat hoop ik ook iid maar dat gezeik 's nachts van Manu waar ben je zakt me broek ook vanaf.. Hij is er niet Klaarquote:Op donderdag 24 september 2009 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is vast niet aan het verhuizen, dat had hij wel gemeld. Die gast zit hier vanaf BB1 of zo, bijna iedere dag. Het laatste jaar is hij ziek zwak en misselijk, ligt vaker in de kreukels dan dat hij gezond is. Opeens is hij weg, al maanden nu, dat is niet echt normaal. Ik denk dan "Z'n vriendin is pleiten en hij zit in zak en as", 'Hij is doodziek" of "Hij heeft inmiddels een tuin op z'n buik".
Laat onverlet dat ik er heel goed naast kan zitten en dat hopen we dan maar
Nou ja, klaar is het schijnbaar niet, want sommigen posten er over. Om eerlijk te zijn, ik denk ook zeker één keer per week aan 'm (niet dat ik er wakker van lig, maar er komt dan even een vraagteken naar boven)quote:Op donderdag 24 september 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook iid maar dat gezeik 's nachts van Manu waar ben je zakt me broek ook vanaf.. Hij is er niet Klaar
Nog steeds ziekgemeld.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen naar het werk, of ben je morgen vrij?
Wie doet nu dan jouw werk op 't kantoor?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nog steeds ziekgemeld.
Ik merk dat ik toch wat minder kan hebben sinds ik weer met die medicatie gestopt ben (laat me iets teveel meeslepen in bepaalde gedachtes), dus verstandiger nog maar ff prikkelarm thuis te blijven.
Soms denk ik 's nachts wel eens, goh waar is manu gebleven? En dan post ik dat.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook iid maar dat gezeik 's nachts van Manu waar ben je zakt me broek ook vanaf.. Hij is er niet Klaar
Nah .. Sommige blijven vissen en gissen , is ook niet goed.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, klaar is het schijnbaar niet, want sommigen posten er over. Om eerlijk te zijn, ik denk ook zeker één keer per week aan 'm (niet dat ik er wakker van lig, maar er komt dan even een vraagteken naar boven)
Het snoeppotbeheer (quote:Op donderdag 24 september 2009 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie doet nu dan jouw werk op 't kantoor?
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms denk ik 's nachts wel eens, goh waar is manu gebleven? En dan post ik dat.
Gewoon omdat het kan.
Jij hebt niet die behoefte zo te lezen, maar maak je er gewoon niet druk om en lees er overheen.
Ohquote:Op donderdag 24 september 2009 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nog steeds ziekgemeld.
Ik merk dat ik toch wat minder kan hebben sinds ik weer met die medicatie gestopt ben (laat me iets teveel meeslepen in bepaalde gedachtes), dus verstandiger nog maar ff prikkelarm thuis te blijven.
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah .. Sommige blijven vissen en gissen , is ook niet goed.![]()
Tuurlijk vroeg ik het me ook wel es af maar dat gejammer en ontbijtjes plaatsen dat is nou weer een beetje te veel. En deze discussies helpen al helemaal niet.
Heb je nu het gevoel dat ze jullie proberen van de straat te houden of dat jullie vooral hen aan een betaalde moeten helpen/houden.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het snoeppotbeheer () en de kopjes wegbrengen en schone kopjes ophalen gebeurt door de reserve op de lijst (we hebben overal een lijst voor).
Ik werkte de laatste keer samen met iemand aan de website (we kennen allebei nauwelijks HTML, dus dat ging al vrij langzaam), ik denk dat ie het nu alleen doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |