Nee, ben de hele dag al zwaar onder de indruk. En als je dan al die reacties zietquote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Marrije het volgende:
Is het gek dat dit me enorm aangrijpt? De tranen stromen me over mn wangen.
Nee hoor, ik huil met je mee.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was het eerste waar ik aan moest denken om erbij te posten.
Bonsai bomen, laptops, muziekherrie in het park, Manchester, neefjes en nichtjes, verjaardagen, gedichten, trammelant met z'n moeder, gedoe met LS, problemen met z'n knie, vakantie in Spanje en Bulgarije, die gast deelde veel hierquote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, dat is helemaal niet raar. Ik heb net op de wc (zit op mijjn werk) even met je mee zitten doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk wel goed hier, maar op de een of andere manier zijn de reacties heel zwaar om te lezen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, ben de hele dag al zwaar onder de indruk. En als je dan al die reacties ziet.
En Guusquote:Op donderdag 24 september 2009 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bonsai bomen, laptops, muziekherrie in het park, Manchester, neefjes en nichtjes, verjaardagen, gedichten, trammelant met z'n moeder, gedoe met LS, problemen met z'n knie, vakantie in Spanje en Bulgarije, die gast deelde veel hier
Ja dat heb ik ook, het dringt nu pas echt een beetje door ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, ben de hele dag al zwaar onder de indruk. En als je dan al die reacties ziet.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:59 schreef Coos het volgende:
Nog één keer dan.
[ afbeelding ]
Dag Manu
Jeeezzz, ik ben me echt rot geschrokken. Kippenvel en tranen. Dat is toch niet normaal....zo jong.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verschrikkelijk nieuws.
[IM] Manu, deze is voor jou.
Het klinkt wellicht stommer dan dat ik het bedoel: maar dank je wel voor het uitzoeken van het trieste lot van ManU.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef CarOnline het volgende:
Mooie topictitel.
Ik ben echt ontzettend wankelbaar vandaag. Wankelbaar, instabiel en van mn stuk.
Ik ben echt helemaal uit het veld geslagen door dit bericht. Moest altijd lachen om zijn boze buien enquote:Op donderdag 24 september 2009 14:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat het ook net te bedenken, toepasselijke TT.
Het leven is wankelbaar, zo ben je er nog en zo ben je weg.
pmquote:Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal uit het veld geslagen door dit bericht. Moest altijd lachen om zijn boze buien enals er weer iets niet goed ging.
Hoe ben je er eik achtergekomen CarO, als ik vragen mag?
Toevallig hadden Buuv en ik het er over gehad, en we zeiden bijna tegelijk: Ik denk dat hij overleden is.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het klinkt wellicht stommer dan dat ik het bedoel: maar dank je wel voor het uitzoeken van het trieste lot van ManU.
Die speurtocht en vooral het onvermijdelijke slotakkoord zou jou al wel vanaf gisteravond parten hebben gespeeld.
Dank je blommeke. Ik plaats het toch maar even.quote:
Ja, onvoorstelbaar bijna he.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Op 8 juli postte hij hier voor het laatst en 13 dagen later is hij dood. Ongelofelijk!
Er zal vast een verband zijn tussen dat rare gedoe met hem in Spanje en dit?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar dit is toch wel heel erg schrikken, 27 jaar! Op 8 juli postte hij hier voor het laatst en 13 dagen later is hij dood. Ongelofelijk!
Daar zat ik ook al aan te denken, wat jij al eerder zei, dat gekwakkel vanaf toen. . . En in één van die reacties op een overlijdensbericht staat ook dat hij ziek was.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zal vast een verband zijn tussen dat rare gedoe met hem in Spanje en dit?
Ik vermoed zelf dat het wel met elkaar te maken heeft, want na die ziekenhuisopname in Spanje had ik het idee dat hij nog steeds een beetje kwakkelde.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zal vast een verband zijn tussen dat rare gedoe met hem in Spanje en dit?
Maar aan de andere kant was hij vol goede moed. Wilde verhuizen en zijn vriendin was op zoek naar werk in Den Haag enzo. Vreselijk ook voor dat meiske en zijn familie, ik moet er niet aan denken om een kind te verliezen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken, wat jij al eerder zei, dat gekwakkel vanaf toen. . . En in één van die reacties op een overlijdensbericht staat ook dat hij ziek was.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:18 schreef Manu82 het volgende:
gvd nu weer water over m'n laptop gedumpt
Hier moet ik weer van lachenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ten voeten uit, de kluns zo af en toe![]()
[..]
Ja, ik ook. Hij kon van die onhandige dingen doen en van die onbenullige vragen stellen af en toe.quote:
Krijg hier echt tranen van in mijn ogen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:59 schreef Coos het volgende:
Nog één keer dan.
[ afbeelding ]
Dag Manu
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:42 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen![]()
Manu blijft wel heel lang weg he?
Leuk dat het zo leuk was Gert, ik hoop dat je vandaag vrij bent.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,![]()
Wat zal er aan de hand zijn, duurt nu wel erg lang,
Manu zal toch weer niet ziek zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:08 schreef beequeen het volgende:
Wij waren ook van plan om thuis te blijven maar vertrekken volgende week toch voor een weekje naar Frankrijk.
Morning all.
Manu doet weer de grote verdwijntruc?
Ik heb net even een paracetamol genomen. En nu ga ik mn hoofd leeg maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
* Maar weer even naar het toilet gaat
quote:
Ik krijg het echt niet uit mijn systeem, het blijft maar door mijn hoofd spoken.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:49 schreef Deisyy het volgende:
* Maar weer even naar het toilet gaat
Menyou, zei jij toch vaak?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het echt niet uit mijn systeem, het blijft maar door mijn hoofd spoken.
Ach zo keek men hier nog laatst vreemd op toen Juud melde dat ze zo blij was 30 te zijn geworden.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Het is ook onbegrijpelijk. En dat maakt het nog extra wrang. En het is al zo verdomd wrang.
Ja, hij kwakkelde al tijden. Maar tegelijkertijd was hij ook zo toekomstgericht bezig. 27 Jaar is ook zo belachelijk jong, de 'dood' op die leeftijd zo'n ver van mijn bed concept.
Maar toch niet altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |