oeh,, die wil ik misschien ook is bestellen! heb nu 50mw die zonder problemen is aangkomen hierquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:40 schreef _Jorgo_ het volgende:
Heb net 200mW Red Laser besteld.
Nu hopen dat de douane het niet gaat tegenhouden en dat ik in de problemen geraak.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
oeh,, die wil ik misschien ook is bestellen! heb nu 50mw die zonder problemen is aangkomen hierkan je als 'm binnen hebt even aangeven wat je dr mee kan branden? ballon, lucifer sigaret? en hoe lang dat duurt?
Sorry voor de late reactie, ja het is dat horloge.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:52 schreef mug89 het volgende:
A, thanks voor het filmpjemisschien toch maar is bestellen dan.. ziet er wel erg vet (en duur) uit
is het deze?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
Had dat bij mijn laatste bestelling ook niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:35 schreef veda het volgende:
Als je iets bij Jack van Taobao besteld, komt het artikel bij jullie dan in je "mijn account" te staan?
Bij mij dus niet. Ben nu lichtelijk bang dat ik wel heb betaald, maar er verder niks meer van hoor.
Dan moet je zeggen dat je geen messen zoekt maar rubberen poesjes, kijken of ze reagerenquote:Op zondag 27 september 2009 11:44 schreef Semmm het volgende:
Trouwens als mensen twijfelen of ze een product moeten kopen moet je ff naar de Markt in Almere gaan,
Daar staan allemaal allochtonen met DX Samurai zwaarden, messen, en nog veel meer troep
De bestelling wordt nog verwerkt.quote:Op zondag 27 september 2009 16:08 schreef oeje55 het volgende:
25496 BTY 2500mAh Ni-MH Rechargeable AA Batteries (4-Pack) x 2 Pending $4.54
Wat betekend pending in bovenstaande zin?
quote:Op zondag 27 september 2009 11:48 schreef PedroN het volgende:
Hongkong post is weer eens super traag.
Een aangetekend pakketje is door DX op de 21 verzonden, de 22 krijg ik daarvan een mailtje, de 24e verschijnt die pas bij HK-post met de melding dat die de 25e het land gaat verlaten. Uiteindelijk is het pakketje de 27e het land uit gegaan. Schiet lekker op zo, is DX een keertje snel blijft het weer liggen bij de post!
Dan is de barcode nog niet bekend bij de post daar. Dan kan het zijn dat het pakje daar nog niet is of wel aangekomen is, maar nog niet verwerkt. Moet je dat morgen nog maar eens proberen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:33 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies? Als ik op dat linkje van de tracking number klik, dan moet ik nog een "Enquiry Reference Number" hebben, maar voorde rest kan ik niets zien?
Mijn pakketje ligt er al 2 dagen (zaterdag en zondag niet meegerekend)quote:Op zondag 27 september 2009 18:01 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dan is de barcode nog niet bekend bij de post daar. Dan kan het zijn dat het pakje daar nog niet is of wel aangekomen is, maar nog niet verwerkt. Moet je dat morgen nog maar eens proberen.
Paypal lukt ook met een ''saaie'' rabo europas hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 19:19 schreef fristl het volgende:
iemand ervaring met http://www.dealscoming.com/?
hier kan je ook zonder paypal betalen, want paypal lukt niet met men 'saaie' Rabo europas?
HOEquote:Op zondag 27 september 2009 19:20 schreef Lolque het volgende:
[..]
Paypal lukt ook met een ''saaie'' rabo europas hoor.
Ja ehh, gewoon aan je rekening koppelen?quote:
Als ik die site zo eens bekijk, zie ik dat ze toch een stuk duurder zijn dan bv DX, DP of FPquote:Op zondag 27 september 2009 19:19 schreef fristl het volgende:
iemand ervaring met http://www.dealscoming.com/?
hier kan je ook zonder paypal betalen, want paypal lukt niet met men 'saaie' Rabo europas?
Ja is betrouwbaar. Ja werkt gewoon op je europese DS lite.quote:Op zondag 27 september 2009 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens, ik wil http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18876 kopen, maar is het betrouwbaar? En werkt het gewoon op mijn Europese DS Lite?
ja , hebben hier al meer dan half jaar no problemquote:Op zondag 27 september 2009 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens, ik wil http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18876 kopen, maar is het betrouwbaar? En werkt het gewoon op mijn Europese DS Lite?
heb er vanavond al 2 gehad van m. volgens mij heeft ie een unread inbox van heulveulquote:Op zondag 27 september 2009 20:14 schreef Mirjam het volgende:
nu al een week geleden gemaild naar jack
geen antwoord
quote:Op zondag 27 september 2009 20:14 schreef Mirjam het volgende:
geen antwoord
Zelfs niet na al die kinky bestellingen van jou? Het gaat niet goed met DPquote:Op zondag 27 september 2009 20:14 schreef Mirjam het volgende:
geen antwoord
ik heb jack al 2 keer gemaild, edoch bedankt voor je tip.quote:Op zondag 27 september 2009 20:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als we allemaal eens stoppen met steeds maar hier klagen dat je geen antwoord krijgt. Je kan Jack ook gewoon even een nieuwe mail sturen met daaronder je vorige mail en vragen of hij nog even wilt antwoorden. Kan best dat hij hem gemist heeft. Hij zal ongetwijfeld een groot aantal mails per dag krijgen.
Waarom ons met die niet interessante informatie lastigvallen? Moeten we nu allemaal medelijden met je hebben? Gewoon lekker nuttige dingen posten en niet het topic vervuilen met steeds weer dezelfde onzin.quote:Op zondag 27 september 2009 20:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb jack al 2 keer gemaild, edoch bedankt voor je tip.
zeur niet, niks mis met mensen die posten dat ze nog niks hebben gehoord.quote:Op zondag 27 september 2009 20:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waarom ons met die niet interessante informatie lastigvallen? Moeten we nu allemaal medelijden met je hebben? Gewoon lekker nuttige dingen posten en niet het topic vervuilen met steeds weer dezelfde onzin.
En bedankt
Iddquote:Op zondag 27 september 2009 20:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zeur niet, niks mis met mensen die posten dat ze nog niks hebben gehoord.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waarom ons met die niet interessante informatie lastigvallen? Moeten we nu allemaal medelijden met je hebben? Gewoon lekker nuttige dingen posten en niet het topic vervuilen met steeds weer dezelfde onzin.
En bedankt
Of je negeert haar posts gewoon als je er niets mee wilquote:Op zondag 27 september 2009 20:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
En bedankt
Dag Dionquote:
Ook een manier om geen ban te krijgen, gewoon zeggen dat Dion iets heeft gezegdquote:Op zondag 27 september 2009 21:36 schreef MacorgaZ het volgende:
hihi, ik kan iets leuks posten, een hele leuke screenshot![]()
![]()
het is een msn-gesprek met Dion
doe dat en je hebt een ban te pakken, dat is namelijk tegen de policyquote:Op zondag 27 september 2009 21:36 schreef MacorgaZ het volgende:
hihi, ik kan iets leuks posten, een hele leuke screenshot![]()
![]()
het is een msn-gesprek met Dion
Veilige site.quote:Op maandag 28 september 2009 08:27 schreef vinylhits het volgende:
Je hoort hier trouwens weinig over budgetgadgets.com?!
Iemand goede ervaring mee?
Dat ligt niet aan Jack. Op het moment dat hij iets stuurt voor verzending is het aan HK Post om dit in het systeem te zetten. Maar het is al vaker aangegeven dat het moeilijk is te controleren of iets daadwerkelijk door Jack verzonden is. Al vaker heb ik gelezen dat de status "Shipped" was en dat er 3 dagen later een mail kwam dat het niet op voorraad is of dat het vandaag opnieuw verzonden wordt.quote:Op maandag 28 september 2009 10:50 schreef Japppo het volgende:
Ligt het aan mij of doet Jack er steeds langer over voordat een tracking nummer actief is bij Hong Kong Post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |