abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73172110
Je hoort hier trouwens weinig over budgetgadgets.com?!
Iemand goede ervaring mee?
Goein dag eem'n
pi_73173082
quote:
Op maandag 28 september 2009 08:27 schreef vinylhits het volgende:
Veilige site.

Ik heb zelf bij dealextreme deze besteld. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16718
pi_73174212
oke.
mooi horloge.
zoek er zelf ook nog een iets via taobao.
Goein dag eem'n
pi_73174562
Ligt het aan mij of doet Jack er steeds langer over voordat een tracking nummer actief is bij Hong Kong Post?
pi_73174681
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:50 schreef Japppo het volgende:
Ligt het aan mij of doet Jack er steeds langer over voordat een tracking nummer actief is bij Hong Kong Post?
Dat ligt niet aan Jack. Op het moment dat hij iets stuurt voor verzending is het aan HK Post om dit in het systeem te zetten. Maar het is al vaker aangegeven dat het moeilijk is te controleren of iets daadwerkelijk door Jack verzonden is. Al vaker heb ik gelezen dat de status "Shipped" was en dat er 3 dagen later een mail kwam dat het niet op voorraad is of dat het vandaag opnieuw verzonden wordt.
  maandag 28 september 2009 @ 13:42:30 #256
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_73178666
quote:
Op maandag 28 september 2009 08:27 schreef vinylhits het volgende:
heb er iets besteld vorige week, dus ff geduld nog.
(zie paar pagina's terug)
betalen werkt goed en makkelijk (pay-pal) en je krijgt de volgende dag bevestigingsmailtjes.(als je laat besteld zoals ik deed)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 28 september 2009 @ 13:49:43 #257
131319 mickeyD
pi_73178848
podometer
po - do´ me - ter
( de -woord (mannelijk)
podometers
schredenteller, passenteller

Een pedometer of stappenteller is een apparaatje dat het aantal stappen telt dat wordt gezet door degene die het draagt. Het geeft dus een indicatie van lichamelijke activiteit, en mits met enig beleid gebruikt, ook een indicatie van de door de drager afgelegde afstand.

het is beide goed blijkbaar :s
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 28 september 2009 @ 13:53:38 #258
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73178965
Pedis is een Latijns woord voor voet, daar komt het vandaan.
Daarnaast is pedometer in het Engels inderdaad gewoon een stappenteller, maar hij vroeg naar een pedometer voor kinderen, dan is het een inkoppertje .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 28 september 2009 @ 14:11:44 #259
131319 mickeyD
pi_73179429
ja nogal! LOL
  maandag 28 september 2009 @ 14:27:08 #260
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_73179774
quote:
Op zondag 27 september 2009 16:08 schreef oeje55 het volgende:
25496 BTY 2500mAh Ni-MH Rechargeable AA Batteries (4-Pack) x 2 Pending $4.54

Wat betekend pending in bovenstaande zin?
Dat betekent dat het artikel nog binnen moet komen van de fabrikant/leverancier.

Overigens 3 dagen geleden een zwarte Dingoo A320 besteld, hij staat nu op Packaging.

Is een combinatie van een handheld games console en een mediaspeler. Er zijn zowel voor de Dingoo ontwikkelde games, als een hele berg emulators, en er is al een Linux-distributie voor beschikbaar.

Features: (deels vertaalde copypaste, deels zelf aangepast n.a.v. info op Dingoo-fansites)
- 3D/CPS2/CPS1/GBA/MVS/NEOGEO/NES/SFC/SMD built-in emulators
- Oplaadbare accu met 7 tot 8 uur accuduur
- Afmetingen en vorm zit tussen de Gameboy Micro en de onderkant van een DS Lite in
- Lichtgewicht (110 gram)
- Helder en hoog-contrast 2.8" LCD-scherm
- Speelt MP4, AVI, RealMedia, Quicktime MOV, ASF, 3GP, Flash Video, SWF (tot Flash 6) en wat andere videoformaten (ook DivX en XviD video!)
- Speelt MP3, FLAC, APE, RealAudio, WMA, WAV
- 4GB ingebouwd geheugen, heeft een miniSD/miniSDHC slot
- Ebook-/tekstlezer met Text To Speech (Engels)
- Firmware is te updaten, er komt regelmatig nieuwe firmware voor uit
- Ondersteunde talen: Engels, Chinese Simplified, Chinese Traditional
- Kan geflasht worden om Dingux te draaien, een Linux-distributie speciaal voor de Dingoo
- Verschillende ports van Doom, Hexen, e.d. beschikbaar onder Dingux, alsmede een hele grote berg emulators en andere spellen
- Wordt geleverd met USB-kabel, oplader, oordopjes
- Geluidskwaliteit (via koptelefoon) wordt in veel reviews gezien als iPod-kwaliteit, uiteraard nog niet zelf getest
- Ingebouwde stereo-speakertjes
- Ingebouwde FM Radio (werkt goed volgens reviews)
- Ingebouwde microfoon, kan zowel via microfoon als FM-radio opnemen naar zowel WAV als MP3 (dus kan radio-uitzendingen opnemen!)
- SDK (Software Development Kit) beschikbaar voor ontwikkelaars, zodat ze zelf software voor de Dingoo kunnen ontwikkelen
- Toetsen: D-pad, 4 actie-knoppen, 2 schouderknoppen, Start/Select knoppen
- Kan overgeklokt worden met Dingux
- USB 2.0-aansluiting
- TV Out, oftewel je kunt hem op je TV aansluiten. Werkt bij alles, dus zowel bij het spelen van Dingoo-games/emulators als bij het kijken van video... kan erg leuk zijn om in je hotelkamer aan te sluiten op de TV en een filmpje te kijken.
- Een of andere wazige U-Disk anti-virus... geen idee of en hoe het werkt.
- Ziet er vet uit

Emulators
Standaard firmware:
* GBA
* NES
* NeoGeo
* SNES
* CPS1
* CPS2
* Sega Mega Drive/Genesis

Ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars (homebrew dus)
* Game Boy en Game Boy Color
* MSX (openMSX dingux)
* Neo Geo Pocket
* PC Engine (in ontwikkeling)
* Picodrive Megadrive/MegaCD (dingux)
* Sega Master System and Sega Game Gear (in ontwikkeling)
* WonderSwan and WonderSwan Color (in ontwikkeling)
* Magnavox Odyssey 2
* ColecoVision

Ports van arcadegames
* Centipede en Millipede
* MAME
* Mikie (Konami arcade game)
* Pac-man en Ms. Pac-man
* FinalBurn Alpha

Ports van oude PC-games staan vermeld in de quote over Dingux een stukje verder naar beneden.

Tech Specs: (copypaste)
* CPU Ingenic JZ4732 @ 336MHz, underclocked from 400MHz (MIPS architecture)
* RAM 32MB at 133MHz
* 2.8" LCD Display
* 4GB Internal Flash Storage
* Internal NAND for bootloader storage
quote:
µC/OS-II
The native Operating System of the Dingoo A320 is µC/OS-II, a low-cost priority-based pre-emptive real time multitasking operating system kernel for microprocessors, written mainly in the C programming language. It is mainly intended for use in embedded systems. All official software for the Dingoo A320 (including its emulators) run on µC/OS-II.

Linux
A Linux kernel was generally released by Booboo on Google Code on May 18, 2009.
A dual boot installer called "Dingux" was released June 24. This allows for dual booting the original firmware or Linux without the need for connection to a PC.
Enthusiasts have successfully run Linux versions of games and created games : Prboom Engine (Doom, Hexen, Heretic, Duke3d), Quake, Dodgin’ Diamonds 1 and 2, Biniax 2, Gnurobbo, Super Transball 2, Defendguin, Waternet, Sdlroids, Spout, Tyrian, Rise of the Triads, Open Liero, REminiscence, Blockrage.
And versions of emulators: ScummVM, SMS Plus, Gmuplayer, Gnuboy, MAME, Snes9x, PicoDrive and Nofrendo on the Dingoo.

Ik denk, ik maak even een post met wat inhoud
Maar goed, de volgende bestelling:
* Dingoo (http://dealextreme.com/details.dx/sku.23032, ik heb de zwarte besteld, er is ook een witte)
* Een beschermhoes (http://dealextreme.com/details.dx/sku.25153, is eigenlijk voor een harde schijf, maar volgens een aantal mensen past hij perfect)
* Een MicroSD -> MiniSD adaptor (http://dealextreme.com/details.dx/sku.7184)
* Een Flat to Round Power Plug Converter (http://dealextreme.com/details.dx/sku.3529, voor de oplader)
heeft mij in totaal het astrononomische bedrag gekost van, jawel, ¤61,41 EUR
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  maandag 28 september 2009 @ 14:31:36 #261
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73179881
Dat Dingoo ding is zeer interessant, alleen jammer dat er geen pookje en 6 knoppen op zitten.
Dit is gewoon cool voor Mame spul Op zo'n klein schermpje ziet die oude meuk er ook gelijk wat minder blokkerig uit gehe

Ik zal de prijs eens in de gaten houden. Omdat het NET NIET is wat het moet zijn twijfel ik...
  maandag 28 september 2009 @ 14:43:21 #262
183846 joepie91
pi_73180196
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:31 schreef monkeybrain het volgende:
Dat Dingoo ding is zeer interessant, alleen jammer dat er geen pookje en 6 knoppen op zitten.
Dit is gewoon cool voor Mame spul Op zo'n klein schermpje ziet die oude meuk er ook gelijk wat minder blokkerig uit gehe

Ik zal de prijs eens in de gaten houden. Omdat het NET NIET is wat het moet zijn twijfel ik...
Nja, als ie binnen is zal ik een (korte) review posten... dan weet je het zeker

In ieder geval heb ik de afgelopen weken flink op internet gezocht naar informatie over de Dingoo, en is het een erg interessant ding. De officiele firmware heeft last van een bugje met het tegelijk indrukken van B en Y, maar dit is verholpen in Dingux. Overigens is het wel aan te raden de Dingux-emulators te gebruiken i.p.v. de originele Dingoo-emulators. De Dingux-emulators presteren vele malen beter (al is de GBA-emulatie in de officiele firmware al ERG goed.)

Er gaan ook al wat geruchten rond over een nieuwe Dingoo, die ook WiFi en een touchscreen zou hebben, maar ik heb geen idee of dit klopt. Een pookje zit voor zover ik weet in ieder geval niet in de planning
  maandag 28 september 2009 @ 14:59:05 #263
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73180577
Haha, arcade games speel je met een stick
  maandag 28 september 2009 @ 15:14:31 #264
183846 joepie91
pi_73180964
Overigens zit er een Engelse handleiding bij de A320. Volgens een paar reviews is het Engels in de handleiding nog erg goed ook.
  maandag 28 september 2009 @ 17:34:18 #265
183846 joepie91
pi_73185258
Partyflock steelt de OP van ons Chinese Webshops topic...
http://partyflock.nl/topic/1074278:Chinese_Webshops_Topic.html
pi_73185711
Zal wel een domme vraag zijn maar als je geschilt hebt bij Paypal en de verkoper heeft het geld terug gestort dan kan hij niet alsnog het geld innen toch?
Ik heb namelijk een neppe 16gb sd kaart en mp3 speler ontvangen en inmiddels het geld terug gestort gekregen en wil nu alsnog op ebay negatieve feedback geven(is een bekende oplichter).
pi_73186015
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:34 schreef joepie91 het volgende:
pi_73186261
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:34 schreef joepie91 het volgende:
mickeyD
Burn him!
kei lief.
  maandag 28 september 2009 @ 18:19:21 #269
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_73186522
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:09 schreef Lolque het volgende:

[..]

mickeyD
Burn him!
wat een nab
  maandag 28 september 2009 @ 19:41:42 #270
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73189701
Incl. de link naar m'n photobucket.
  maandag 28 september 2009 @ 20:28:36 #271
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73191460
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:31 schreef monkeybrain het volgende:

Not to rain on your parade, maar.. ik heb zelf een PSP, die "wat meer kan" dankzij spullen van DealExtreme.. En daarvoor is men ook aan de slag gegeaan met een MAME emulator.. Maar tot op heden is er geen goede uit. Waarom? omdat de meeste ROMS het gewoonweg niet goed doen. De kracht van het apparaatje is niet toereikend. En ik schat in dat de PSP qua processing power toch beter scoort dan de Dingoo.
(mijn reaktie was dan ook: )
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_73192050
Oke er staat package shipped, maar is hij nu echt onderweg of zijn ze nu al begonnen met de vakantie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73192221
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:44 schreef Ayca het volgende:
Oke er staat package shipped, maar is hij nu echt onderweg of zijn ze nu al begonnen met de vakantie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou met een beetje geluk handelen ze hem nog af. Shipped is gewoon dat Jack zijn werk heeft gedaan (afleveren bij postkantoor zeg maar) en dan is het niet meer in zijn handen. 8 oktober zou moeten lukken, maar ja het is gewoon een kwestie van afwachten. Heel veel meer kan je niet doen natuurlijk.
pi_73192328
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:28 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Not to rain on your parade, maar.. ik heb zelf een PSP, die "wat meer kan" dankzij spullen van DealExtreme.. En daarvoor is men ook aan de slag gegeaan met een MAME emulator.. Maar tot op heden is er geen goede uit. Waarom? omdat de meeste ROMS het gewoonweg niet goed doen. De kracht van het apparaatje is niet toereikend. En ik schat in dat de PSP qua processing power toch beter scoort dan de Dingoo.
(mijn reaktie was dan ook: )
Ze hebben de interface van de psp ook nagemaakt
pi_73192438
He bah, ik heb mijn taobao order betaald, maar komt niet in het lijstje. Ik heb ze gemaild, maar jack antwoord niet en Tiffany kan het order nummer niet vinden, en vraagt hiernaar, maar die heb ik nooit gehad
Heb dat ook maar gemaild. Afwachten nu.

Iemand die dit al eerder heeft gehad? Komt het dan wel gewoon aan? Dan maakt het me namenlijk niet zo veel uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')