Veilige site.quote:Op maandag 28 september 2009 08:27 schreef vinylhits het volgende:
Je hoort hier trouwens weinig over budgetgadgets.com?!
Iemand goede ervaring mee?
Dat ligt niet aan Jack. Op het moment dat hij iets stuurt voor verzending is het aan HK Post om dit in het systeem te zetten. Maar het is al vaker aangegeven dat het moeilijk is te controleren of iets daadwerkelijk door Jack verzonden is. Al vaker heb ik gelezen dat de status "Shipped" was en dat er 3 dagen later een mail kwam dat het niet op voorraad is of dat het vandaag opnieuw verzonden wordt.quote:Op maandag 28 september 2009 10:50 schreef Japppo het volgende:
Ligt het aan mij of doet Jack er steeds langer over voordat een tracking nummer actief is bij Hong Kong Post?
heb er iets besteld vorige week, dus ff geduld nog.quote:Op maandag 28 september 2009 08:27 schreef vinylhits het volgende:
Je hoort hier trouwens weinig over budgetgadgets.com?!
Iemand goede ervaring mee?
Dat betekent dat het artikel nog binnen moet komen van de fabrikant/leverancier.quote:Op zondag 27 september 2009 16:08 schreef oeje55 het volgende:
25496 BTY 2500mAh Ni-MH Rechargeable AA Batteries (4-Pack) x 2 Pending $4.54
Wat betekend pending in bovenstaande zin?
quote:µC/OS-II
The native Operating System of the Dingoo A320 is µC/OS-II, a low-cost priority-based pre-emptive real time multitasking operating system kernel for microprocessors, written mainly in the C programming language. It is mainly intended for use in embedded systems. All official software for the Dingoo A320 (including its emulators) run on µC/OS-II.
Linux
A Linux kernel was generally released by Booboo on Google Code on May 18, 2009.
A dual boot installer called "Dingux" was released June 24. This allows for dual booting the original firmware or Linux without the need for connection to a PC.
Enthusiasts have successfully run Linux versions of games and created games : Prboom Engine (Doom, Hexen, Heretic, Duke3d), Quake, Dodgin’ Diamonds 1 and 2, Biniax 2, Gnurobbo, Super Transball 2, Defendguin, Waternet, Sdlroids, Spout, Tyrian, Rise of the Triads, Open Liero, REminiscence, Blockrage.
And versions of emulators: ScummVM, SMS Plus, Gmuplayer, Gnuboy, MAME, Snes9x, PicoDrive and Nofrendo on the Dingoo.
Nja, als ie binnen is zal ik een (korte) review posten... dan weet je het zekerquote:Op maandag 28 september 2009 14:31 schreef monkeybrain het volgende:
Dat Dingoo ding is zeer interessant, alleen jammer dat er geen pookje en 6 knoppen op zitten.
Dit is gewoon cool voor Mame spulOp zo'n klein schermpje ziet die oude meuk er ook gelijk wat minder blokkerig uit gehe
![]()
Ik zal de prijs eens in de gaten houden. Omdat het NET NIET is wat het moet zijn twijfel ik...
quote:Op maandag 28 september 2009 17:34 schreef joepie91 het volgende:
Partyflock steelt de OP van ons Chinese Webshops topic...
http://partyflock.nl/topic/1074278:Chinese_Webshops_Topic.html
mickeyDquote:Op maandag 28 september 2009 17:34 schreef joepie91 het volgende:
Not to rain on your parade, maar.. ik heb zelf een PSP, die "wat meer kan" dankzij spullen van DealExtreme.. En daarvoor is men ook aan de slag gegeaan met een MAME emulator.. Maar tot op heden is er geen goede uit. Waarom? omdat de meeste ROMS het gewoonweg niet goed doen. De kracht van het apparaatje is niet toereikend. En ik schat in dat de PSP qua processing power toch beter scoort dan de Dingoo.quote:Op maandag 28 september 2009 14:31 schreef monkeybrain het volgende:
Dat Dingoo ding is zeer interessant, alleen jammer dat er geen pookje en 6 knoppen op zitten.
Dit is gewoon cool voor Mame spulOp zo'n klein schermpje ziet die oude meuk er ook gelijk wat minder blokkerig uit gehe
![]()
Ik zal de prijs eens in de gaten houden. Omdat het NET NIET is wat het moet zijn twijfel ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 20:44 schreef Ayca het volgende:
Oke er staat package shipped, maar is hij nu echt onderweg of zijn ze nu al begonnen met de vakantieNou met een beetje geluk handelen ze hem nog af. Shipped is gewoon dat Jack zijn werk heeft gedaan (afleveren bij postkantoor zeg maar) en dan is het niet meer in zijn handen. 8 oktober zou moeten lukken, maar ja het is gewoon een kwestie van afwachten. Heel veel meer kan je niet doen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben de interface van de psp ook nagemaaktquote:Op maandag 28 september 2009 20:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Not to rain on your parade, maar.. ik heb zelf een PSP, die "wat meer kan" dankzij spullen van DealExtreme.. En daarvoor is men ook aan de slag gegeaan met een MAME emulator.. Maar tot op heden is er geen goede uit. Waarom? omdat de meeste ROMS het gewoonweg niet goed doen. De kracht van het apparaatje is niet toereikend. En ik schat in dat de PSP qua processing power toch beter scoort dan de Dingoo.![]()
(mijn reaktie was dan ook:![]()
)
quote:Op maandag 28 september 2009 20:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Not to rain on your parade, maar.. ik heb zelf een PSP, die "wat meer kan" dankzij spullen van DealExtreme.. En daarvoor is men ook aan de slag gegeaan met een MAME emulator.. Maar tot op heden is er geen goede uit. Waarom? omdat de meeste ROMS het gewoonweg niet goed doen. De kracht van het apparaatje is niet toereikend. En ik schat in dat de PSP qua processing power toch beter scoort dan de Dingoo.![]()
(mijn reaktie was dan ook:![]()
)
Mijn BT van $75,- doet het het nog super eigenlijk. Ik denk dat je idd toch wel een iets duurdere moet nemen dan $20,- wil je nog een beetje kwaliteit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij natuurlijk niet.![]()
Die Ik coloring dingen zijn wel goed.. Er zijn echter genoeg mensen in het verleden geweest die een goedkoop klokje aangeschaft hebben, een goedkope DP imitatie, zonder eerst te lezen of rond te vragen hier, om vervolgens in het topic hun gal te spuien over het feit dat spullen die uit China komen kut zijn qua kwaliteit. Alsof je voor 15 euro een echte degelijke Briet-ling kopie hebt..
quote:Op maandag 28 september 2009 20:55 schreef veda het volgende:
He bah, ik heb mijn taobao order betaald, maar komt niet in het lijstje. Ik heb ze gemaild, maar jack antwoord niet en Tiffany kan het order nummer niet vinden, en vraagt hiernaar, maar die heb ik nooit gehad
Heb dat ook maar gemaild. Afwachten nu.
Iemand die dit al eerder heeft gehad? Komt het dan wel gewoon aan? Dan maakt het me namenlijk niet zo veel uit.
quote:Op zondag 27 september 2009 09:40 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Had dat bij mijn laatste bestelling ook niet.
Na paar keer mailen (ja, vage antwoorden enzo) had de 'programmer' het zelf erin gezet voor me.
Dat ding werkt heel anders dan een Xbox of PSP. Een xbox heeft geen normaal intern geheugen en een PSP CPU werkt heel anders dan die van de Dingoo. Je moet geen specificaties vergelijken, maar zoeken naar gebruikers-ervaringen. Maar als je geen liefhebber bent van die oude spellen heb je hier weinig aan. Op een moderne gsm zitten mooiere spellen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef neo2000 het volgende:
Ja, de originele Sony PSP draait stock 333 mhz; gpu 166 mhz. (* 2, 2 cores..)
D.m.v. de cutsom firmware kan deze ook overclocked worden..
Ik had vroegah ook MAME draaien op mijn gemodde xbox.. En die had met sommige roms gewoonweg nog moeite, terwijl daar een 700 mhz cpu in zat met een voor die tijd nog meer dan redelijke gpu, dus i wouldn't get your hopes up.
Werkt perfect zo te zien.quote:Op maandag 28 september 2009 22:09 schreef joepie91 het volgende:
Op deze video zie je in ieder geval twee spellen die prima draaien onder MAME op de Dingoo:
Dat de architectuur anders is e.d. begrijp ik wel.. Eigenlijk zou er een soort universele rating voor zoiets moeten bestaan, maar dat wordt heel lastig me dunkt.quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat ding werkt heel anders dan een Xbox of PSP. Een xbox heeft geen normaal intern geheugen en een PSP CPU werkt heel anders dan die van de Dingoo. Je moet geen specificaties vergelijken, maar zoeken naar gebruikers-ervaringen. Maar als je geen liefhebber bent van die oude spellen heb je hier weinig aan. Op een moderne gsm zitten mooiere spellen.
Als je geen mistake wilt maken, wacht dan maar lekker tot DP alles weer op orde heeft.quote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef PietBel het volgende:
Ik ben sinds een tijd weer van plan om wat te bestellen. alleen DP purcache doet niet lekker.
Kan ik hem in nijntje taal nu gewoon gaan mailen en krijg ik dan een link voor paypall oid?
Vind het een beetje raar nu en maak niet graag een mistake.
Rachel vertelde dit in een mailtje van mij:quote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef PietBel het volgende:
Ik ben sinds een tijd weer van plan om wat te bestellen. alleen DP purcache doet niet lekker.
Kan ik hem in nijntje taal nu gewoon gaan mailen en krijg ik dan een link voor paypall oid?
Vind het een beetje raar nu en maak niet graag een mistake.
Wachten tot ze het dus weer op orde hebben, want ze hebben dus nog niet het Paypal probleem opgelost. Ook niet bij bestellingen via de mail.quote:But like we said, we cannot receive money via paypal account at present because of the copied items in our site.
And we are fixing the problem with Paypal, but has not solved completely. Probably it needs several days to process it.
ja, so what, meer feedback is goed toch?quote:Op maandag 28 september 2009 17:34 schreef joepie91 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |