abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73081671
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef Qaox het volgende:
Hoe maak ik de mensen van DX duidelijk dat mijn order nog niet geshipped moet worden omdat het ''die weerk voor de feestdagen'' is?

En: waarom zou er dan extra customs controle zijn?
Gast___

De Douane in China houdt het dan (misschien) tegen bij de grens, en na de feestdagen gaat alles weer de deur uit. Als jij DX gaat vertellen om te wachten, nou, dat gebeurt sowieso wel.
pi_73082470
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Gast___

De Douane in China houdt het dan (misschien) tegen bij de grens, en na de feestdagen gaat alles weer de deur uit. Als jij DX gaat vertellen om te wachten, nou, dat gebeurt sowieso wel.
Wat is dat nou weer voor actie , beetje alle post tegenhouden tot na die week
pi_73082579
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:54 schreef Qaox het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor actie , beetje alle post tegenhouden tot na die week
Zal dan een mooie bende worden dan
pi_73082670
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef Heracles25 het volgende:

[..]

Zal dan een mooie bende worden dan
Uitpuilende vliegtuige, vrachtwagens, busjes, brievenbussen, afvalbakken, afvalbakken, vuilniswagens, afvalhopen, afvalcompressors, afvalverbranders...

Een hele crisis.

Y2K
  donderdag 24 september 2009 @ 21:15:44 #105
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73083266
Awwww ze waren 'm products net aan 't collecten!
Stelletje vakantie vierders! Ons beetje jaloers maken!
Komop versturen die handel!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_73083388
2 oktober duurt toch nog wel eff? Tevens snap ik niet waarom ze extra zouden controleren, ik denk juist minder. Chinese houden niet van meer werk wanneer ze niet meer betaald krijgen
  donderdag 24 september 2009 @ 21:26:16 #107
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_73083637
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ga je morgen trouwen? Prettige dag dan .
Je hebt de ringen toch wel bij Jack besteld?
Ik niet:P
me neef die in shanghai woont
mijne wil trouwen 20-10-2010...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_73084235
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:06 schreef revpolen het volgende:
maar morgen eerst

Linkje?

76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_73084356
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Gast___

Vind je het heel erg als ik dat lariekoek vind?
Waarom zou de Douane UITGAANDE post controleren, dat doen ze dus nergens. Hooguit zullen ze misschien beter letten op inkomende post maar uitgaande zeker niet. Ik heb nog nooit gehoord dat uitgaande post door de douane onderschept is.

EDIT: sorry verkeerde post gequot moest die natuurlijk zijn waar Granaatappel (de originele post van Area78) op reageerde.

[ Bericht 2% gewijzigd door PedroN op 24-09-2009 21:55:56 ]
pi_73084454
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef PedroN het volgende:

[..]

Waarom zou de Douane UITGAANDE post controleren, dat doen ze dus nergens. Hooguit zullen ze misschien beter letten op inkomende post maar uitgaande zeker niet. Ik heb nog nooit gehoord dat uitgaande post door de douane onderschept is.
Ik denk niet dat hij tegenhouden bedoelt, maar eerder te lui om het de deur uit te doen.
pi_73088258
Mensjes die hier ipot nona hebben besteld?

Iemand nog tips welke te nemen op TB?.. ( de van DP wil ik niet)
mogelijk dat iemand er reeds 1 heeft besteld.

Graag met shake functie en roteerbaar scherm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 51% gewijzigd door Downstar op 24-09-2009 23:49:56 ]
pi_73088613
http://item.taobao.com/au(...)0e2da9e213e7e6e3.htm

de gene die die heeft gekocht; naam vergeten sorry

ben je er nog steeds tevreden over ?

[ Bericht 79% gewijzigd door Downstar op 25-09-2009 00:50:11 ]
pi_73089978
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:50 schreef Downstar het volgende:

Volgens mij was dat dionsyu, die is gebanned van fok.
  vrijdag 25 september 2009 @ 02:51:18 #114
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73090426
Oh nee, Downstar is terug en begint weer over mp3 spelers
pi_73090982
Ik hoop vandaag mijn mailtje terug te krijgen Gister toch maar een trui in de stad gekocht, durfde het toch niet aan met taobao. En mijn lieve mama betaalde toch voor me
pi_73091072
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 02:51 schreef monkeybrain het volgende:
Oh nee, Downstar is terug en begint weer over mp3 spelers
Ha monkey.

Terug? nog steeds hier zal je bedoelen
( wel alles meegelezen, maar had niet veel te posten,dus dan ga ik dit topic niet onnodig vervuilen )

Maargoed ben toch nog wel op zoen naar een ipotje jaaa !
en er was iemand die hem hier al had besteld, vroeg me gewoon af of die er nog steeds tevreden over was.

en zoals ik nu al zij; geen lijstjes meer ; wat een ellende was dat zeg
pi_73091343
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 08:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ha monkey.

Terug? nog steeds hier zal je bedoelen
( wel alles meegelezen, maar had niet veel te posten,dus dan ga ik dit topic niet onnodig vervuilen )

Maargoed ben toch nog wel op zoen naar een ipotje jaaa !
en er was iemand die hem hier al had besteld, vroeg me gewoon af of die er nog steeds tevreden over was.

en zoals ik nu al zij; geen lijstjes meer ; wat een ellende was dat zeg
Ik heb zo'n soort ding dus besteld bij focalprice. en heb hier ondanks gepost wat ik ervan vond:
slechte en lelijke firmware, mist functionaliteit, fm radio ontvangt niet 1 zender en doordat r constant een ruis zit op de uitgang is het geluid ook heel erg slecht.
pi_73097429
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:50 schreef Downstar het volgende:

Ik heb hem van de week binnen gekregen.
Kan eigenlijk geen verschillen ontdekken met die van DP zelf. (op een enkel verwaarloosbaar verschil na)
Heb alleen nog maar wat eigen mp3-tjes geluisterd dus over de radio en video kan ik nog niets melden.
Hij is bij mij bedoeld als speler tijdens het rennen en daarvoor is hij wel geschikt.
Echter valt er niets te vergelijken met een echte iPod.
Qua gebruiksgemak dus even wennen en niet zo makkelijk als een echte.
Maar ben er wel tevreden mee.
pi_73101235
Ik ben opzoek naar een automatisch horloge waarbij je het uurwerk van de voorkant in kan kijken. Zijn er hier mensen die eerder zo'n horloge besteld hebben, en daar een mening over hebben?>
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:42:50 #120
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73102162
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef zlakto het volgende:
Ik ben opzoek naar een automatisch horloge waarbij je het uurwerk van de voorkant in kan kijken. Zijn er hier mensen die eerder zo'n horloge besteld hebben, en daar een mening over hebben?>
Een skeleton horloge, erg leuk
Die kosten zo'n 15/20 euro, geen top kwaliteit maar erg leuk voor de prijs.
pi_73102229
Nog een vraagje
Hoelang na betaling sturen ze het product meestal op? Hoop dat het nog voor die feestdagen gebeurt namelijk.
pi_73102349
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef Dynd het volgende:
Nog een vraagje
Hoelang na betaling sturen ze het product meestal op? Hoop dat het nog voor die feestdagen gebeurt namelijk.
Hangt van de voorraad af, is het niet op voorraad dan moet het eerst van de leverancier naar hun verzonden worden dan doorverpakt en weer verzonden naar jou. Is het op voorraad kan het met 1 dag verzonden worden en is het niet op voorraad kan het 5 dagen duren voor hun het naar jou versturen (maar kan ook binnen 2 dagen binnen zijn of 2 weken of niet op voorraad bij leverancier etc)
pi_73102430
Iemand al skins voor de PS3 slim gezien toevallig?
pi_73104135
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:49 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hangt van de voorraad af, is het niet op voorraad dan moet het eerst van de leverancier naar hun verzonden worden dan doorverpakt en weer verzonden naar jou. Is het op voorraad kan het met 1 dag verzonden worden en is het niet op voorraad kan het 5 dagen duren voor hun het naar jou versturen (maar kan ook binnen 2 dagen binnen zijn of 2 weken of niet op voorraad bij leverancier etc)
Oke, ik zie hem niet meer op de site dus het zal wel niet in voorraad zijn
pi_73104398
quote:
Ik heb deze 'n tijd terug aangeschaft. Leuk modelletje en nog geen 15,-. Laat de mensen in je omgeving raden wat 't ding moet kosten en ze slaan "stijl" achterover

In 't donker is 'ie wat onoverzichtelijk, maar zolang je 'm omhebt blijft 'ie lopen.

Ben alleen nu op zoek en in onderhandeling over 'n OE-Boot, alleen dat wil niet echt vlotten. Via TradeTang wordt 't met EMS verstuurd, daar ben ik niet blij mee (buiten 't feit dat ik niet weet of ik wel via TT wil bestellen) en Rachel van DP is me te zakelijk even. Hetzelfde horloge is bij haar (TaoBao) ruim 30 dollar duurder
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:16:41 #126
271589 fristl
onder de elf bepaalt zelf
pi_73104505
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:12 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik heb deze 'n tijd terug aangeschaft. Leuk modelletje en nog geen 15,-. Laat de mensen in je omgeving raden wat 't ding moet kosten en ze slaan "stijl" achterover

In 't donker is 'ie wat onoverzichtelijk, maar zolang je 'm omhebt blijft 'ie lopen.

Ben alleen nu op zoek en in onderhandeling over 'n OE-Boot, alleen dat wil niet echt vlotten. Via TradeTang wordt 't met EMS verstuurd, daar ben ik niet blij mee (buiten 't feit dat ik niet weet of ik wel via TT wil bestellen) en Rachel van DP is me te zakelijk even. Hetzelfde horloge is bij haar (TaoBao) ruim 30 dollar duurder
Bleef hij ook goed dan?
mooi klokje btw
pi_73104577
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:16 schreef fristl het volgende:

[..]

Bleef hij ook goed dan?
mooi klokje btw
Ik doe dat ding niet vaak om, aangezien ik in de zorg werk en sierraden dus uit den boze zijn. Ik moest 'm dus wel elke keer op de juiste tijd zetten. Maar als ik dan 'n dag gelopen heb met dat ding, dan loopt 'ie zo'n 3 dagen door. Volgens mij blijft de tijd wel goed bij de tijd
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_73104945
Mn 3 iphone usb kabeltjes zijn shipped bij DX
nu duurt t nog zon dag of 14 toch?
pi_73104972
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:36 schreef mug89 het volgende:
Mn 3 iphone usb kabeltjes zijn shipped bij DX
nu duurt t nog zon dag of 14 toch?

5-14 dagen ongeveer
pi_73105165
aha.. t kan dus ook al een stuk eerder..

heb alweer een lijstje klaar om te bestellen als deze gelukt is ik had dit veel eerder moeten ontdekken..

heb tijdje geleden een camera lenskap gekocht voor ong 20 euro, staat ie bij DX voor 8 dollar... zo jammer
pi_73105544
Geen goedkope USb sticks? Een 2gb kost op DX 6 euro terwijl je een 4gb hier al voor 5 euro koopt bij MM
pi_73105621
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:02 schreef Cahir het volgende:
Geen goedkope USb sticks? Een 2gb kost op DX 6 euro terwijl je een 4gb hier al voor 5 euro koopt bij MM
4GB voor 5 euro? Welke MM is dat?
pi_73105749
Rotterdam
pi_73106027
Ze werken daar ook niet in het weekend toch?
pi_73106159
http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.21938

Deze binnen, past niet. Alle schakels uit het bandje geschroefd en het maximum onder de sluiting verzet, maar dan nog te groot...
Heb hem maar weggegeven...

Verder was ie heeeeel erg mooi. Mooi bandje en schitterend klokje. Fliplock sluiting met duikersextension.
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:46:51 #136
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_73106696
quote:
Je moet even doorzoeken op dat linkje van Eric_Cantona, je hebt vele verschillende bandjes en uur-plaat kleuren, ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16717
Eerst had ik er een met een metalen band, deze brak na een tijdje af, dus maar een nieuwe gekocht, de prijs is echt niks! Krijg er veel complimenten over, mensen die denken dat dit horloge hartstikke duur is.
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef PedroN het volgende:

[..]

EDIT: sorry verkeerde post gequot moest die natuurlijk zijn waar Granaatappel (de originele post van Area78) op reageerde.
Vorig jaar deden ze dat ook hoor, met feestdagen en vooral met Olympische Spelen toen gingen er geen messen etc. de deur uit.
pi_73107617
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:46 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Je moet even doorzoeken op dat linkje van Eric_Cantona, je hebt vele verschillende bandjes en uur-plaat kleuren, ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16717
Eerst had ik er een met een metalen band, deze brak na een tijdje af, dus maar een nieuwe gekocht, de prijs is echt niks! Krijg er veel complimenten over, mensen die denken dat dit horloge hartstikke duur is.
[..]

Vorig jaar deden ze dat ook hoor, met feestdagen en vooral met Olympische Spelen toen gingen er geen messen etc. de deur uit.
Werden ze alleen tegengehouden, of ook echt kapoetgemacht/ vernietigd?
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:28:38 #138
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73107952
quote:
Hangt er vanaf waar (bij welke site) je hem wilt bestellen, of het een imitatie moet zijn van een bekender merk, of dat het gewoon een merkloos ding mag zijn... M.a.w, wat wil je precies?
Want zoals je het stelt; genoeg keus in ieder geval, er zit goed spul tussen, en ook een hoop rotzooi. Het delen van ervaringen gaat al wat gemakkelijker als je e.e.a. wat specifieker aangeeft namelijk.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:33:15 #139
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_73108084
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:17 schreef Qaox het volgende:

[..]

Werden ze alleen tegengehouden, of ook echt kapoetgemacht/ vernietigd?
Alleen tegengehouden.
pi_73108366
Ik vind het trouwens onzin dat bedrijven gedurende een week sluiten wegens vakantie. Een goed bedrijf regelt dat gewoon. Ik kan geen reden bedenken waarom de douane extra steekproeven zou nemen.
Daarnaast schiet niemand in China er iets mee op, wat interesseert het hun toch als een Nederlander een mes heeft wat hier illegaal is.

Daarnaast moeten ze ook niet te veel geld gaan spenderen om inkomende messen te onderscheppen. Het enige gevaar achter een mes is de persoon die hem heeft. Als je iemand ermee kwaad wil doen werkt een vleesmes van de blokker net zo goed.
pi_73108371
die horloges zien er netjes uit alleen jammer dat ik een vrij dunne pols heb, dus die ene is voor mij veel te groot als ik t zo zie.. aan de andere kant 'is dat nu wel de mode' :p
pi_73108719
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:27 schreef veda het volgende:
http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.21938

Deze binnen, past niet. Alle schakels uit het bandje geschroefd en het maximum onder de sluiting verzet, maar dan nog te groot...
Heb hem maar weggegeven...

Verder was ie heeeeel erg mooi. Mooi bandje en schitterend klokje. Fliplock sluiting met duikersextension.
Je kan toch wat schakels uit de band verwijderen. Buiten dat kan je bandjes voor 2 euro ofzo op de markt wel korter laten maken.
pi_73109108
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:54 schreef zlakto het volgende:

[..]

Je kan toch wat schakels uit de band verwijderen. Buiten dat kan je bandjes voor 2 euro ofzo op de markt wel korter laten maken.
Het bandje loopt schuin af. Als je er dus meer schakels uit gaat zitten breken oid. dan klopt het niet meer. Daar doet de markt ook niks aan hoor. En wat schakels kon ik verwijderen ja (3 van de 11(?)), maar dat waren er niet voldoende (moesten nog 1 a 2 meer uit).
pi_73109968
Ze maken toch feitelijk verlies als ze iets van $1,50 gratis uit Hong Kong gaan verzenden naar de hele wereld?
pi_73110041
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:33 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Alleen tegengehouden.
En daarna doorgelaten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:39:16 #146
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_73110110
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:43 schreef mug89 het volgende:
die horloges zien er netjes uit alleen jammer dat ik een vrij dunne pols heb, dus die ene is voor mij veel te groot als ik t zo zie.. aan de andere kant 'is dat nu wel de mode' :p
Ik heb ook een dunne pols, en valt echt niet op, het is mode ja.
Dit is een filmpje van het horloge om mijn pols. Hij lijkt echt kolossaal van dichtbij, maar anders zie je er niks van. Maat van mij heeft een dikke U-Boat en ook een dunne pols, ja dat is wel oversized he.

quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef Dynd het volgende:
Ze maken toch feitelijk verlies als ze iets van $1,50 gratis uit Hong Kong gaan verzenden naar de hele wereld?
Regering subsidieert de bedrijven om export te bevorderen.
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:36 schreef Qaox het volgende:

[..]

En daarna doorgelaten?
SPOILER
Jep, maar het kan ook gewoon zijn dat ze het direct doorlaten. Kleine kans natuurlijk.
pi_73110481
A, thanks voor het filmpje misschien toch maar is bestellen dan.. ziet er wel erg vet (en duur) uit

is het deze?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
pi_73111106
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:28 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf waar (bij welke site) je hem wilt bestellen, of het een imitatie moet zijn van een bekender merk, of dat het gewoon een merkloos ding mag zijn... M.a.w, wat wil je precies?
Want zoals je het stelt; genoeg keus in ieder geval, er zit goed spul tussen, en ook een hoop rotzooi. Het delen van ervaringen gaat al wat gemakkelijker als je e.e.a. wat specifieker aangeeft namelijk.
Maakt mij eigenlijk weinig uit. Vind die LK dingen van dealextreme wel erg mooi, denk dat ik er zo een bestel.
http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.21802 vind deze ook wel aardig, maar daar kan je veel minder in het uurwerk kijken
pi_73111334
Ik heb zo een Omeja maar die werkt echt kut. Ziet er prima uit, maar het opladen middels beweging werkt niet goed. Je moet echt goed swingen wil hij werken. Dus niet te doen.
  vrijdag 25 september 2009 @ 21:20:21 #150
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73111389
quote:
Nee, ze maken zelfs op iets van $1,30 nog $0,40 winst, alleen moet je dan de arbeidskosten daar nog vanaf halen (in China is het uurloon 1 euro ofzo, dus valt het mee )
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73111472
Hoe moet je bestellen via dppurchase.com Ding dat ik wil hebben (geen namaak) heeft ie daar wel op de site staan, maar niet meer op dealperfect.com maar ik kan op die nieuwe site nergens inloggen? Of, uberhaupt toevoegen in mn bestelmandje?

Kun je daar dan alleen maar per mail direct bij Jack bestellen?
Hebben jullie me een beetje gemist?
  vrijdag 25 september 2009 @ 21:24:55 #152
48067 neo2000
pi_73111525
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:12 schreef zlakto het volgende:

[..]

Maakt mij eigenlijk weinig uit.
Ja, dat weten wij natuurlijk niet.
Die Ik coloring dingen zijn wel goed.. Er zijn echter genoeg mensen in het verleden geweest die een goedkoop klokje aangeschaft hebben, een goedkope DP imitatie, zonder eerst te lezen of rond te vragen hier, om vervolgens in het topic hun gal te spuien over het feit dat spullen die uit China komen kut zijn qua kwaliteit. Alsof je voor 15 euro een echte degelijke Briet-ling kopie hebt..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_73111738
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:23 schreef nachtdier3 het volgende:
Hoe moet je bestellen via dppurchase.com Ding dat ik wil hebben (geen namaak) heeft ie daar wel op de site staan, maar niet meer op dealperfect.com maar ik kan op die nieuwe site nergens inloggen? Of, uberhaupt toevoegen in mn bestelmandje?

Kun je daar dan alleen maar per mail direct bij Jack bestellen?
Yup dat zou ik even doen. SKU doormailen
pi_73112149
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:18 schreef Skiet het volgende:
Ik heb zo een Omeja maar die werkt echt kut. Ziet er prima uit, maar het opladen middels beweging werkt niet goed. Je moet echt goed swingen wil hij werken. Dus niet te doen.
Ik heb dat wel eens met een automaat van Jack gehad. Dat alleen als je heel hard schudde hij heel even werkte. Toen heb ik van Jack een nieuwe gehad, en heb ik die oude een tijd later open geschroefd. Toen bleek dat de schroef die die(als je van de achterkant kijkt) die voorste plaat vasthoud, heel los zat. Toen heb ik hem aangeschroefd en leek hij beter te werken, jammer genoeg schudde ik iets te hard en vloog het horloge uit elkaar. maar misschien is dat het probleem
pi_73113697
Ben vandaag de rugzakjes gaan ophalen op het postkantoor die ik via taobao heb besteld. Ben heel tevreden, ze zien er net zo uit als de foto's die op tao bao staan.
jaja, en azo...
pi_73114095
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:36 schreef thecuriousone het volgende:
Ben vandaag de rugzakjes gaan ophalen op het postkantoor die ik via taobao heb besteld. Ben heel tevreden, ze zien er net zo uit als de foto's die op tao bao staan.

Via wie had je die prijzen? Rachel zeker...?
pi_73114356
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

Via wie had je die prijzen? Rachel zeker...?
Ja, waarom?
jaja, en azo...
pi_73114395
Vind ze wat hoog als ik naar het product kijk. Al zijn ze wel redelijk groot natuurlijk. Ik ga er eens een prijs voor aanvragen aan jack kijken wat hij zegt. Is het product qua materiaal veilig voor kinderen trouwens? Ik ben er niet zo heel erg happig op (ook met andere producten is dat toch een twijfel vaak om te bestellen of niet)

Zo een knuffel stoppen ze toch zo even in de mond bijv
pi_73114635
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:59 schreef Skiet het volgende:
Vind ze wat hoog als ik naar het product kijk. Al zijn ze wel redelijk groot natuurlijk. Ik ga er eens een prijs voor aanvragen aan jack kijken wat hij zegt. Is het product qua materiaal veilig voor kinderen trouwens? Ik ben er niet zo heel erg happig op (ook met andere producten is dat toch een twijfel vaak om te bestellen of niet)

Zo een knuffel stoppen ze toch zo even in de mond bijv
Doe geen moeite. Ik quote de prijs die Jack me heeft gegeven:
quote:
Blue Elephant backpack:
http://item.taobao.com/au(...)0a0e2621845160.jhtml
18.79$ including shipping and tracking number

Brown backpack with teddy bear:
http://item.taobao.com/au(...)b3111.jhtml?cm_cat=0
16.67$ including shipping and tracking number
Jack is dus niet altijd de goedkoopste

Het zijn schattige peuter-rugzakjes. Die met het uitneembare beertje zijn geproduceerd voor Venezuela (er hangt een kaartje aan met een url erop: www.melucha.com.ve).

Trouwens: de knuffelrugzak mag op 30 graden in de wasmachine... dus als je het niet vertrouwt, eerst effe wassen. Het rugzakje ruikt ook niet chemisch ofzo, hij ruikt naar teddybeer (zoals de teddyberen ruiken die je hier uit de winkel haalt, die in 99% van de gevallen ook gewoon in China worden gemaakt)

[ Bericht 8% gewijzigd door thecuriousone op 25-09-2009 23:12:48 (wasvoorschriften :)) ]
jaja, en azo...
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:50:31 #160
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73115892
quote:
China trappelt om alle zooi uit het land te krijgen, de binnenlandse markt is veel te klein. Nu we de (bewust gecreëerde) financiële crisis hebben en top consument USA helemaal failliet is hebben ze in China dus een enorm probleem met alle overcapaciteit.

Alsof het bij zo'n $1 prul blijft, je geeft gemakkelijk 100/200 dollar uit bij deze shops en dan koop je nog niks geks

Gezeik over die rugzakjes, ik heb werkelijk nog nooit de neiging gehad om mijn rukzak in mijn bek te stoppen Je moet uitkijken bij geverfde spullen ivm lood en flexibel plastic ivm weekmiddelen, daar wil je niet op zuigen. Een rugzak is gewoon van polyester gemaakt, kan hooguit wat ruften maar dat is na een weekje in de schuur ook weg. Loop eens voor de gein de Scapino binnen, je zou daar maar werken in die plastic walm, mag dat wel van de FNV
  zaterdag 26 september 2009 @ 00:01:31 #161
48067 neo2000
pi_73116151
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Het zijn schattige peuter-rugzakjes.
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:50 schreef monkeybrain het volgende:

[..]
Gezeik over die rugzakjes, ik heb werkelijk nog nooit de neiging gehad om mijn rukzak in mijn bek te stoppen
Jij schaart jezelf ook in de categorie kleuters..? Wow..
  zaterdag 26 september 2009 @ 00:16:34 #162
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73116490
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:01 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[..]

Jij schaart jezelf ook in de categorie kleuters..? Wow..
Toen ik een kleuter was en jaren daarna, meneer Neo
Of kom jij soms volgroeid uit een blik
pi_73117285
Ik zie bij DP bij sommige artikelen het logo vervaagd,
is dit ook bij het product zelf of betreft het een photoshop?

bijvoorbeeld bij geheugenkaartjes en een 'echte' Rolax horloge
Dan staat er mooi het kroontje van Rolax, maar de tekst eronder zijn een paar bij elkaar geraapte puntjes..

en dat vind ik niet mooi.. als er dan gewoon Rolax oid. staat is het alweer mooier ipv dit..

dus ik hoop dat het photoshop is, maar wie weet het?
pi_73117300
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:58 schreef mug89 het volgende:
Ik zie bij DP bij sommige artikelen het logo vervaagd,
is dit ook bij het product zelf of betreft het een photoshop?

bijvoorbeeld bij geheugenkaartjes en een 'echte' Rolax horloge
Dan staat er mooi het kroontje van Rolax, maar de tekst eronder zijn een paar bij elkaar geraapte puntjes..

en dat vind ik niet mooi.. als er dan gewoon Rolax oid. staat is het alweer mooier ipv dit..

dus ik hoop dat het photoshop is, maar wie weet het?
Dit is gewoon photoshop, als je kijkt naar userpictures zul je het zien.
pi_73117526
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef Dynd het volgende:

[..]

Dit is gewoon photoshop, als je kijkt naar userpictures zul je het zien.
Oke, die waren er net niet bij de producten die ik bekeek..
Maar dat is mooi om te weten voor mn volgende bestelling
Misschien een horloge bij DX of een Rolax bij DP (http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.21731)
pi_73117529
Ben ik net mn tanden aan het poetsen met die Anaal-B dingen valt opeens het borsteltje (ronde stukje waar haartjes aan zitten) Er af China Quality
pi_73117594
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Semmm het volgende:
Ben ik net mn tanden aan het poetsen met die Anaal-B dingen valt opeens het borsteltje (ronde stukje waar haartjes aan zitten) Er af China Quality
Haha , je zou er maar in stikken
  zaterdag 26 september 2009 @ 01:39:39 #168
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_73118010
voor degene die zich afvraagt of jack en rachel het voor de lol doen, of voor de centen, hier een voorbeeldje.
ik wil bijvoorbeeld een accu kopen voor mn digitale sony camera op taobao.
kost: 59 yuan + 12 yuan portokosten = ¤7,09
als ik het via jack bestel en omreken met de calculator en 50gram gewicht aanhoud, moet ik ¤10 betalen.
je ziet.. dit gaat om iets lichts, en goedkoop.. hoe zwaarder hoe meer "opcenten"
dus probeer eerst te zoeken op site's waar je zelf kunt betalen met pay-pal, voor je jack en/of rachel aan het werk zet.
veel plezier met snuffelen en bestellen :p
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_73118034
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:39 schreef mickeyD het volgende:

dus probeer eerst te zoeken op site's waar je zelf kunt betalen met pay-pal,
tips?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 26 september 2009 @ 01:46:09 #170
131319 mickeyD
pi_73118106
budgetgadgets.com bijvoorbeeld
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_73118175
Maareh werken ze nou wel in het weekend of niet?
pi_73119938
Als ik nu een horloge bestel, zal het dan voor de feestweek verzonden zijn? anders wacht ik nog even
pi_73119993
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:50 schreef Dynd het volgende:
nee in principe niet. maar ze kunnen best wel eens een mail beantwoorden als ze die zien in het weekend.

doe ik ook weleens.
pi_73120855
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Semmm het volgende:
Ze zijn dus toch niet zo AA als er werd gezegd?
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:45:39 #175
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73121353
Heb het gehad met dealperfect.

Na 7 (!) keer te hebben gemaild heb ik in mijn laatste email gezegd dat ik paypal dispuut ging openen tegen ze, omdat ik na ruim een maand mijn spullen niet had ontvangen en de status niet gewijzigd was sinds de dag van bestelling.

Vervolgens krijg ik wel een mailtje dat het e.e.a. niet op voorraad was en dat ze het zsm gingen versturen. 4 dagen later krijg ik een pakketje binnen met het onjuiste aantal artikelen ( minder dan ik besteld heb ) én ook nog het verkeerde

Ik heb het nu gemaild naar dealperfect, en als ze dit niet gewoon oplossen dan koop ik er nooit meer iets, én ga ik alsnog een dispute openen bij Paypal.

prettig weekend verder
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:47:19 #176
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73121373
En op de een of andere manier verbaasd het me niets dat het bij DP zo'n rotzooi is
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:58:17 #177
131319 mickeyD
pi_73121540
haha, die gast heeft zoveel problemen met pay-pal dat ie van schrik een doos rotzooi die hij nog had liggen naar je heeft opgestuurd per airmail LOL
pi_73121544
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:10 schreef Cahir het volgende:

[..]

Ze zijn dus toch niet zo AA als er werd gezegd?
blijkbaar
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:03:55 #179
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73121620
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:58 schreef mickeyD het volgende:
haha, die gast heeft zoveel problemen met pay-pal dat ie van schrik een doos rotzooi die hij nog had liggen naar je heeft opgestuurd per airmail LOL
Ja maar wat moet ik daarmee ?

Nee hoor, het waren wel dingen die LEKEN op hetgeen ik besteld had, maar dan eh.. ja anders...

Andere SKU's ook.

Ik wil gewoon de spullen die ik besteld heb. Ze zeggen binnen 24 uur te reageren, nou ze hebben nog een uurtje of 2 anders gewoon een paypal dispute op ze afvuren.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:05:52 #180
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73121657
ik weet nog wel dat ik in het eerte topic van e Chinese webshob reeks iets vroeg over een rayban zonnebril, kreeg ik meteen een eerste en laatste officiele waarschuwing..
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:20:07 #182
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73121909
quote:
Mooie deal, maar ik heb CX500 voor minder dan 50 gehaal in nl gewoon dus ach.. xD
En m'n pakketje is dr nogsteeds niet van Dx had begin van de week al verwacht
.. en wnnr is die vac van DP nou over? :\ hebben z'n m'n producten binnen maar versturen ze 't maar niet.. vakantie in china
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:22:44 #183
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73121946
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mooie deal, maar ik heb CX500 voor minder dan 50 gehaal in nl gewoon dus ach.. xD
En m'n pakketje is dr nogsteeds niet van Dx had begin van de week al verwacht
.. en wnnr is die vac van DP nou over? :\ hebben z'n m'n producten binnen maar versturen ze 't maar niet.. vakantie in china
Ze hebben nog geen vakantie.
Ze hebben van 1 tm 5 oktober vakantie.
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:31:59 #184
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73122125
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:45 schreef jpg97 het volgende:
Heb het gehad met dealperfect.

Na 7 (!) keer te hebben gemaild heb ik in mijn laatste email gezegd dat ik paypal dispuut ging openen tegen ze, omdat ik na ruim een maand mijn spullen niet had ontvangen en de status niet gewijzigd was sinds de dag van bestelling.

Vervolgens krijg ik wel een mailtje dat het e.e.a. niet op voorraad was en dat ze het zsm gingen versturen. 4 dagen later krijg ik een pakketje binnen met het onjuiste aantal artikelen ( minder dan ik besteld heb ) én ook nog het verkeerde

Ik heb het nu gemaild naar dealperfect, en als ze dit niet gewoon oplossen dan koop ik er nooit meer iets, én ga ik alsnog een dispute openen bij Paypal.

prettig weekend verder
Ik snap dit soort berichten dus niet, bij mij lossen ze alles prima op.
Foute maat ontvangen, mailtje sturen, nieuwe is onderweg. Iets kapot ontvangen, mailtje sturen, nieuwe komt eraan. Iets was niet helemaal super kwaliteit, kleine refund gekregen.

Kun je je 7 verstuurde mailtjes eens plaatsen
Misschien dat we daar iets vinden
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:50:23 #185
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73124066
Tjah, het gaat bij DP soms niet zo goed áls er iets fout is, maar bij DX wel dan?
Daar wacht ik per simpele vraag ook weer zo'n 5 dagen op een antwoord.
En bij mij wordt alles ook gewoon meteen opgelost, net zoals bij Monkeybrain, dus ik denk dat het toch aan jou ligt (een toon van "ik WIL dit opgelost hebben" bijv.).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73124218
Oke, ik krijg net dus een mail van paypal dat mijn laatste betaling (100 euro voor 100 wensballonnen) niet betaald kon worden omdat het account van dpfine@gmail.com is geweigerd en dat de 100 euro's zijn teruggestort naar mijn rekening. Alleen zijn de ballonnen 3 dagen geleden al geshipt.!
Ben benieuwd of ik nu nog een mail van Jack krijg dat ik opniew moet betalen. Opzich wel zo eerlijk..
pi_73124368
Ik moest toch ook redelijk lang wachten op een reply.
Had eerst Jack gemaild, die reageerde gewoonweg niet, tot op heden ook nog niks van ontvangen.
Toen maar Rachel gemaild, binnen 2 dagen een reactie, en de order geplaatst..
  zaterdag 26 september 2009 @ 14:35:11 #188
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73125037
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Tjah, het gaat bij DP soms niet zo goed áls er iets fout is, maar bij DX wel dan?
Daar wacht ik per simpele vraag ook weer zo'n 5 dagen op een antwoord.
En bij mij wordt alles ook gewoon meteen opgelost, net zoals bij Monkeybrain, dus ik denk dat het toch aan jou ligt (een toon van "ik WIL dit opgelost hebben" bijv.).
Ik vraag niet eens om een oplossing, gewoon melden dat er iets mis is gegaan. Zo'n mail hoeft ook maar 1 of 2 zinnetjes te zijn. Les 1 met het communiceren met buitenlanders, gebruik niet de confronterende toon zoals wij gewend zijn om te doen Alsof die confronterende eisen wel werken in Nederland, maar goed
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:48:44 #189
48067 neo2000
pi_73126415
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:47 schreef mstr het volgende:
En op de een of andere manier verbaasd het me niets dat het bij DP zo'n rotzooi is
Precies. Dingen "regelen" met emailtjes en zo. Het is godverdomme geen marktplaats, het is een online webshop. Zorg maar dat die takkesite van je het goed doet en dat er normaal betaald kan worden, anders is het vertrouwen van je klanten zo weg..

En voor de mensen die aangeven dat er bij hun dingen "altijd goed opgelost worden"; ik heb liever dat er niets "opgelost" wordt. Dat er af en toe dingen fout gaan zou mij worst wezen, ze hebben maar te shippen wat iemand besteld heeft. Niks oplossen. Dat je langer op je spullen moet wachten voordat ze er zijn is te begrijpen. Dat men je order schijnbaar half-assed afhandelt is gewoon een zwaar negatief signaal wat je afgeeft richting je clientèle.

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 26-09-2009 16:02:51 ]
pi_73126470
idd, ik heb er nog niks besteld, was ik wel van plan, maar ik wacht nu nog maar ff tot ze t op orde hebben (als ze dat krijgen).. heb nog geen ervaring met chinese webshops dus ik wacht eerst mn DX order maar eens af
pi_73127173
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik snap dit soort berichten dus niet, bij mij lossen ze alles prima op.
Foute maat ontvangen, mailtje sturen, nieuwe is onderweg. Iets kapot ontvangen, mailtje sturen, nieuwe komt eraan. Iets was niet helemaal super kwaliteit, kleine refund gekregen.

Kun je je 7 verstuurde mailtjes eens plaatsen
Misschien dat we daar iets vinden
Zal wel de manier zijn waarop sommige mensen reageren in mailtjes. Mijn ervaring is als je beleeft maar rechtvaardig blijft is er niets aan de hand.
pi_73129541
iemand trouwens goeie ervaringen met een canon afstandsbediening bij DX vandaan?
er staan er zat voor canon etc.. vandaar, misschien is er een topper bij

Voor een Canon 450D

[ Bericht 5% gewijzigd door mug89 op 26-09-2009 18:09:22 ]
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:02:58 #193
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73129558
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef mug89 het volgende:
iemand trouwens goeie ervaringen met een canon afstandsbediening bij DX vandaan?
er staan er zat voor canon etc.. vandaar, misschien is er een topper bij
Voor welke camera is het?
pi_73129720
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef mstr het volgende:

[..]

Voor welke camera is het?
Ohja, misschien slim om t erbij te zetten

Canon 450D
pi_73130355
Als je iets bij Jack van Taobao besteld, komt het artikel bij jullie dan in je "mijn account" te staan?
Bij mij dus niet. Ben nu lichtelijk bang dat ik wel heb betaald, maar er verder niks meer van hoor.
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:42:02 #196
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73130477
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:35 schreef veda het volgende:
Als je iets bij Jack van Taobao besteld, komt het artikel bij jullie dan in je "mijn account" te staan?
Bij mij dus niet. Ben nu lichtelijk bang dat ik wel heb betaald, maar er verder niks meer van hoor.
Hoort wel.. staat dr TaoBao order enzo.. en in discription de urltjes
Je kan altijd Paypay complain doen en zo je geld terug krijgen.. en regelen met jack/Tiffany(voor service)
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:44:21 #197
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73130539
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 15:48 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Precies. Dingen "regelen" met emailtjes en zo. Het is godverdomme geen marktplaats, het is een online webshop. Zorg maar dat die takkesite van je het goed doet en dat er normaal betaald kan worden, anders is het vertrouwen van je klanten zo weg..

En voor de mensen die aangeven dat er bij hun dingen "altijd goed opgelost worden"; ik heb liever dat er niets "opgelost" wordt. Dat er af en toe dingen fout gaan zou mij worst wezen, ze hebben maar te shippen wat iemand besteld heeft. Niks oplossen. Dat je langer op je spullen moet wachten voordat ze er zijn is te begrijpen. Dat men je order schijnbaar half-assed afhandelt is gewoon een zwaar negatief signaal wat je afgeeft richting je clientèle.
Een aantal mensen geven juist aan dat er niks half wordt afgewerkt. Er kan altijd iets fout gaan, zolang het maar wordt opgelost. Ik vind het juist een raar verhaal, 7 mailtjes en plotseling binnen 4 dagen een pakje ontvangen?? Zeker met de straaljager bezorgd Ik hoor hier verder weinig ernstige klachten, alleen wat stuntel dingetjes en de mail komt wat minder snel terug. Er was een week terug ook iemand die Jack meteen een klootzak ging noemen omdat de mail ietsje langzaam is

Dat de site en mail op dit moment helemaal ruk is omdat Paypal loopt te kutten heeft er weinig mee te maken. Dat geintje moet ook niet al te lang gaan duren natuurlijk.
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:54:37 #198
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73130764
Ik heb net 1 bloempot ontvangen Ik had iets betere kwaliteit plastic verwacht Het potje is wel iel en ruw afgewerkt Op de foto ziet het er allemaal mooi glanzend uit
pi_73132839
Zal er een verband liggen tussen dat het bij DP zon rotzooi is en dat jack laatst in de krant stond?

en in de DX reek was iedereen zo verliefd op jack (me too) en nu krijgen steeds meer n hekel aan hem
pi_73135751
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:50 schreef Dynd het volgende:
DX wel iig, heb vanmiddag wel een mail gekregen dat een pakje verzonden was!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')