Gast___quote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef Qaox het volgende:
Hoe maak ik de mensen van DX duidelijk dat mijn order nog niet geshipped moet worden omdat het ''die weerk voor de feestdagen'' is?
En: waarom zou er dan extra customs controle zijn?
Wat is dat nou weer voor actiequote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Gast___![]()
![]()
![]()
![]()
De Douane in China houdt het dan (misschien) tegen bij de grens, en na de feestdagen gaat alles weer de deur uit. Als jij DX gaat vertellen om te wachten, nou, dat gebeurt sowieso wel.
Zal dan een mooie bende worden danquote:Op donderdag 24 september 2009 20:54 schreef Qaox het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor actie, beetje alle post tegenhouden tot na die week
Uitpuilende vliegtuige, vrachtwagens, busjes, brievenbussen, afvalbakken, afvalbakken, vuilniswagens, afvalhopen, afvalcompressors, afvalverbranders...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Zal dan een mooie bende worden dan
Ik niet:Pquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ga je morgen trouwen? Prettige dag dan.
Je hebt de ringen toch wel bij Jack besteld?
Vind je het heel erg als ik dat lariekoek vind?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Gast___![]()
![]()
![]()
![]()
De Douane in China houdt het dan (misschien) tegen bij de grens, en na de feestdagen gaat alles weer de deur uit. Als jij DX gaat vertellen om te wachten, nou, dat gebeurt sowieso wel.
Ik denk niet dat hij tegenhouden bedoelt, maar eerder te lui om het de deur uit te doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef PedroN het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat lariekoek vind?
Waarom zou de Douane UITGAANDE post controleren, dat doen ze dus nergens. Hooguit zullen ze misschien beter letten op inkomende post maar uitgaande zeker niet. Ik heb nog nooit gehoord dat uitgaande post door de douane onderschept is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Downstar op 24-09-2009 23:49:56 ]
Volgens mij was dat dionsyu, die is gebanned van fok.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:50 schreef Downstar het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)0e2da9e213e7e6e3.htm
de gene die die heeft gekocht; naam vergeten sorry![]()
ben je er nog steeds tevreden over?
Ha monkey.quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:51 schreef monkeybrain het volgende:
Oh nee, Downstar is terug en begint weer over mp3 spelers![]()
Ik heb zo'n soort ding dus besteld bij focalprice. en heb hier ondanks gepost wat ik ervan vond:quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ha monkey.
Terug? nog steeds hier zal je bedoelen![]()
( wel alles meegelezen, maar had niet veel te posten,dus dan ga ik dit topic niet onnodig vervuilen)
Maargoed ben toch nog wel op zoen naar een ipotje jaaa!
en er was iemand die hem hier al had besteld, vroeg me gewoon af of die er nog steeds tevreden over was.
en zoals ik nu al zij; geen lijstjes meer ; wat een ellende was dat zeg
Ik heb hem van de week binnen gekregen.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:50 schreef Downstar het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)0e2da9e213e7e6e3.htm
de gene die die heeft gekocht; naam vergeten sorry![]()
ben je er nog steeds tevreden over?
Een skeleton horloge, erg leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef zlakto het volgende:
Ik ben opzoek naar een automatisch horloge waarbij je het uurwerk van de voorkant in kan kijken. Zijn er hier mensen die eerder zo'n horloge besteld hebben, en daar een mening over hebben?>
Hangt van de voorraad af, is het niet op voorraad dan moet het eerst van de leverancier naar hun verzonden worden dan doorverpakt en weer verzonden naar jou. Is het op voorraad kan het met 1 dag verzonden worden en is het niet op voorraad kan het 5 dagen duren voor hun het naar jou versturen (maar kan ook binnen 2 dagen binnen zijn of 2 weken of niet op voorraad bij leverancier etc)quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef Dynd het volgende:
Nog een vraagje
Hoelang na betaling sturen ze het product meestal op? Hoop dat het nog voor die feestdagen gebeurt namelijk.
Oke, ik zie hem niet meer op de site dus het zal wel niet in voorraad zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:49 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hangt van de voorraad af, is het niet op voorraad dan moet het eerst van de leverancier naar hun verzonden worden dan doorverpakt en weer verzonden naar jou. Is het op voorraad kan het met 1 dag verzonden worden en is het niet op voorraad kan het 5 dagen duren voor hun het naar jou versturen (maar kan ook binnen 2 dagen binnen zijn of 2 weken of niet op voorraad bij leverancier etc)
Ik heb deze 'n tijd terug aangeschaft. Leuk modelletje en nog geen 15,-. Laat de mensen in je omgeving raden wat 't ding moet kosten en ze slaan "stijl" achteroverquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef zlakto het volgende:
Ik ben opzoek naar een automatisch horloge waarbij je het uurwerk van de voorkant in kan kijken. Zijn er hier mensen die eerder zo'n horloge besteld hebben, en daar een mening over hebben?>
Bleef hij ook goed dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb deze 'n tijd terug aangeschaft. Leuk modelletje en nog geen 15,-. Laat de mensen in je omgeving raden wat 't ding moet kosten en ze slaan "stijl" achterover
In 't donker is 'ie wat onoverzichtelijk, maar zolang je 'm omhebt blijft 'ie lopen.
Ben alleen nu op zoek en in onderhandeling over 'n OE-Boot, alleen dat wil niet echt vlotten. Via TradeTang wordt 't met EMS verstuurd, daar ben ik niet blij mee (buiten 't feit dat ik niet weet of ik wel via TT wil bestellen) en Rachel van DP is me te zakelijk even. Hetzelfde horloge is bij haar (TaoBao) ruim 30 dollar duurder
Ik doe dat ding niet vaak om, aangezien ik in de zorg werk en sierraden dus uit den boze zijn. Ik moest 'm dus wel elke keer op de juiste tijd zetten. Maar als ik dan 'n dag gelopen heb met dat ding, dan loopt 'ie zo'n 3 dagen door. Volgens mij blijft de tijd wel goed bij de tijdquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:16 schreef fristl het volgende:
[..]
Bleef hij ook goed dan?
mooi klokje btw
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:36 schreef mug89 het volgende:
Mn 3 iphone usb kabeltjes zijn shipped bij DX
nu duurt t nog zon dag of 14 toch?
4GB voor 5 euro? Welke MM is dat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:02 schreef Cahir het volgende:
Geen goedkope USb sticks? Een 2gb kost op DX 6 euro terwijl je een 4gb hier al voor 5 euro koopt bij MM
Je moet even doorzoeken op dat linkje van Eric_Cantona, je hebt vele verschillende bandjes en uur-plaat kleuren, ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16717quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef zlakto het volgende:
Vorig jaar deden ze dat ook hoor, met feestdagen en vooral met Olympische Spelen toen gingen er geen messen etc. de deur uit.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef PedroN het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat lariekoek vind?
Waarom zou de Douane UITGAANDE post controleren, dat doen ze dus nergens. Hooguit zullen ze misschien beter letten op inkomende post maar uitgaande zeker niet. Ik heb nog nooit gehoord dat uitgaande post door de douane onderschept is.
EDIT: sorry verkeerde post gequot moest die natuurlijk zijn waar Granaatappel (de originele post van Area78) op reageerde.
Werden ze alleen tegengehouden, of ook echt kapoetgemacht/ vernietigd?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:46 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Je moet even doorzoeken op dat linkje van Eric_Cantona, je hebt vele verschillende bandjes en uur-plaat kleuren, ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16717
Eerst had ik er een met een metalen band, deze brak na een tijdje af, dus maar een nieuwe gekocht, de prijs is echt niks! Krijg er veel complimenten over, mensen die denken dat dit horloge hartstikke duur is.
[..]
Vorig jaar deden ze dat ook hoor, met feestdagen en vooral met Olympische Spelen toen gingen er geen messen etc. de deur uit.
Hangt er vanaf waar (bij welke site) je hem wilt bestellen, of het een imitatie moet zijn van een bekender merk, of dat het gewoon een merkloos ding mag zijn... M.a.w, wat wil je precies?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef zlakto het volgende:
Alleen tegengehouden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:17 schreef Qaox het volgende:
[..]
Werden ze alleen tegengehouden, of ook echt kapoetgemacht/ vernietigd?
Je kan toch wat schakels uit de band verwijderen. Buiten dat kan je bandjes voor 2 euro ofzo op de markt wel korter laten maken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:27 schreef veda het volgende:
http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.21938
Deze binnen, past niet. Alle schakels uit het bandje geschroefd en het maximum onder de sluiting verzet, maar dan nog te groot...
Heb hem maar weggegeven...
Verder was ie heeeeel erg mooi. Mooi bandje en schitterend klokje. Fliplock sluiting met duikersextension.
Het bandje loopt schuin af. Als je er dus meer schakels uit gaat zitten breken oid. dan klopt het niet meer. Daar doet de markt ook niks aan hoor. En wat schakels kon ik verwijderen ja (3 van de 11(?)), maar dat waren er niet voldoende (moesten nog 1 a 2 meer uit).quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:54 schreef zlakto het volgende:
[..]
Je kan toch wat schakels uit de band verwijderen. Buiten dat kan je bandjes voor 2 euro ofzo op de markt wel korter laten maken.
En daarna doorgelaten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een dunne pols, en valt echt niet op, het is mode ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:43 schreef mug89 het volgende:
die horloges zien er netjes uitalleen jammer dat ik een vrij dunne pols heb, dus die ene is voor mij veel te groot als ik t zo zie.. aan de andere kant 'is dat nu wel de mode' :p
Regering subsidieert de bedrijven om export te bevorderen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef Dynd het volgende:
Ze maken toch feitelijk verlies als ze iets van $1,50 gratis uit Hong Kong gaan verzenden naar de hele wereld?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:36 schreef Qaox het volgende:
[..]
En daarna doorgelaten?Jep, maar het kan ook gewoon zijn dat ze het direct doorlaten. Kleine kans natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt mij eigenlijk weinig uit. Vind die LK dingen van dealextreme wel erg mooi, denk dat ik er zo een bestel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar (bij welke site) je hem wilt bestellen, of het een imitatie moet zijn van een bekender merk, of dat het gewoon een merkloos ding mag zijn... M.a.w, wat wil je precies?
Want zoals je het stelt; genoeg keus in ieder geval, er zit goed spul tussen, en ook een hoop rotzooi. Het delen van ervaringen gaat al wat gemakkelijker als je e.e.a. wat specifieker aangeeft namelijk.
Nee, ze maken zelfs op iets van $1,30 nog $0,40 winst, alleen moet je dan de arbeidskosten daar nog vanaf halen (in China is het uurloon 1 euro ofzo, dus valt het meequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef Dynd het volgende:
Ze maken toch feitelijk verlies als ze iets van $1,50 gratis uit Hong Kong gaan verzenden naar de hele wereld?
Ja, dat weten wij natuurlijk niet.quote:
Yup dat zou ik even doen. SKU doormailenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:23 schreef nachtdier3 het volgende:
Hoe moet je bestellen via dppurchase.com Ding dat ik wil hebben (geen namaak) heeft ie daar wel op de site staan, maar niet meer op dealperfect.com maar ik kan op die nieuwe site nergens inloggen? Of, uberhaupt toevoegen in mn bestelmandje?
Kun je daar dan alleen maar per mail direct bij Jack bestellen?
Ik heb dat wel eens met een automaat van Jack gehad. Dat alleen als je heel hard schudde hij heel even werkte. Toen heb ik van Jack een nieuwe gehad, en heb ik die oude een tijd later open geschroefd. Toen bleek dat de schroef die die(als je van de achterkant kijkt) die voorste plaat vasthoud, heel los zat. Toen heb ik hem aangeschroefd en leek hij beter te werken, jammer genoeg schudde ik iets te hard en vloog het horloge uit elkaar. maar misschien is dat het probleemquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:18 schreef Skiet het volgende:
Ik heb zo een Omeja maar die werkt echt kut. Ziet er prima uit, maar het opladen middels beweging werkt niet goed. Je moet echt goed swingen wil hij werken. Dus niet te doen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:36 schreef thecuriousone het volgende:
Ben vandaag de rugzakjes gaan ophalen op het postkantoor die ik via taobao heb besteld. Ben heel tevreden, ze zien er net zo uit als de foto's die op tao bao staan.
Ja, waarom?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Via wie had je die prijzen? Rachel zeker...?
Doe geen moeite. Ik quote de prijs die Jack me heeft gegeven:quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:59 schreef Skiet het volgende:
Vind ze wat hoog als ik naar het product kijk. Al zijn ze wel redelijk groot natuurlijk. Ik ga er eens een prijs voor aanvragen aan jack kijken wat hij zegt. Is het product qua materiaal veilig voor kinderen trouwens? Ik ben er niet zo heel erg happig op (ook met andere producten is dat toch een twijfel vaak om te bestellen of niet)
Zo een knuffel stoppen ze toch zo even in de mond bijv
Jack is dus niet altijd de goedkoopstequote:Blue Elephant backpack:
http://item.taobao.com/au(...)0a0e2621845160.jhtml
18.79$ including shipping and tracking number
Brown backpack with teddy bear:
http://item.taobao.com/au(...)b3111.jhtml?cm_cat=0
16.67$ including shipping and tracking number
China trappelt om alle zooi uit het land te krijgen, de binnenlandse markt is veel te klein. Nu we de (bewust gecreëerde) financiële crisis hebben en top consument USA helemaal failliet is hebben ze in China dus een enorm probleem met alle overcapaciteit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef Dynd het volgende:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Het zijn schattige peuter-rugzakjes.
Jij schaart jezelf ook in de categorie kleuters..? Wow..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gezeik over die rugzakjes, ik heb werkelijk nog nooit de neiging gehad om mijn rukzak in mijn bek te stoppen![]()
Toen ik een kleuter was en jaren daarna, meneer Neoquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Jij schaart jezelf ook in de categorie kleuters..? Wow..
Dit is gewoon photoshop, als je kijkt naar userpictures zul je het zien.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:58 schreef mug89 het volgende:
Ik zie bij DP bij sommige artikelen het logo vervaagd,
is dit ook bij het product zelf of betreft het een photoshop?
bijvoorbeeld bij geheugenkaartjes en een 'echte' Rolax horloge
Dan staat er mooi het kroontje van Rolax, maar de tekst eronder zijn een paar bij elkaar geraapte puntjes..
en dat vind ik niet mooi.. als er dan gewoon Rolax oid. staat is het alweer mooier ipv dit..
dus ik hoop dat het photoshop is, maar wie weet het?
Oke, die waren er net niet bij de producten die ik bekeek..quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dit is gewoon photoshop, als je kijkt naar userpictures zul je het zien.
Hahaquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Semmm het volgende:
Ben ik net mn tanden aan het poetsen met die Anaal-B dingen valt opeens het borsteltje (ronde stukje waar haartjes aan zitten) Er afChina Quality
tips?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:39 schreef mickeyD het volgende:
dus probeer eerst te zoeken op site's waar je zelf kunt betalen met pay-pal,
nee in principe niet. maar ze kunnen best wel eens een mail beantwoorden als ze die zien in het weekend.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:50 schreef Dynd het volgende:
Maareh werken ze nou wel in het weekend of niet?
Ze zijn dus toch niet zo AA als er werd gezegd?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Semmm het volgende:
Ben ik net mn tanden aan het poetsen met die Anaal-B dingen valt opeens het borsteltje (ronde stukje waar haartjes aan zitten) Er afChina Quality
blijkbaarquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ze zijn dus toch niet zo AA als er werd gezegd?
Ja maar wat moet ik daarmee ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:58 schreef mickeyD het volgende:
haha, die gast heeft zoveel problemen met pay-pal dat ie van schrik een doos rotzooi die hij nog had liggen naar je heeft opgestuurd per airmail LOL
Mooie deal, maar ik heb CX500 voor minder dan 50 gehaal in nl gewoon dus ach.. xDquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:11 schreef Semmm het volgende:
Mymemory heeft trouwens een mooie aanbieding!
http://www.mymemory.co.uk/Portable-Headphones/Sennheiser/Sennheiser-CX400-II-Noise-Isolating-Headphones---Silver?utm_campaign=1103459760&utm_content=1008385956887&utm_medium=email&utm_source=Emailvision
Sennheiser CX400 II voor 21 pond!
Kosten in Nederland Minimaal 55 euro.
Ze hebben nog geen vakantie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mooie deal, maar ik heb CX500 voor minder dan 50 gehaal in nl gewoon dus ach.. xD
En m'n pakketje is dr nogsteeds niet van Dx had begin van de week al verwacht![]()
.. en wnnr is die vac van DP nou over? :\ hebben z'n m'n producten binnen maar versturen ze 't maar niet.. vakantie in china
Ik snap dit soort berichten dus niet, bij mij lossen ze alles prima op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:45 schreef jpg97 het volgende:
Heb het gehad met dealperfect.
Na 7 (!) keer te hebben gemaild heb ik in mijn laatste email gezegd dat ik paypal dispuut ging openen tegen ze, omdat ik na ruim een maand mijn spullen niet had ontvangen en de status niet gewijzigd was sinds de dag van bestelling.
Vervolgens krijg ik wel een mailtje dat het e.e.a. niet op voorraad was en dat ze het zsm gingen versturen. 4 dagen later krijg ik een pakketje binnen met het onjuiste aantal artikelen ( minder dan ik besteld heb ) én ook nog het verkeerde
Ik heb het nu gemaild naar dealperfect, en als ze dit niet gewoon oplossen dan koop ik er nooit meer iets, én ga ik alsnog een dispute openen bij Paypal.
prettig weekend verder![]()
Ik vraag niet eens om een oplossing, gewoon melden dat er iets mis is gegaan. Zo'n mail hoeft ook maar 1 of 2 zinnetjes te zijn. Les 1 met het communiceren met buitenlanders, gebruik niet de confronterende toon zoals wij gewend zijn om te doenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Tjah, het gaat bij DP soms niet zo goed áls er iets fout is, maar bij DX wel dan?
Daar wacht ik per simpele vraag ook weer zo'n 5 dagen op een antwoord.
En bij mij wordt alles ook gewoon meteen opgelost, net zoals bij Monkeybrain, dus ik denk dat het toch aan jou ligt (een toon van "ik WIL dit opgelost hebben" bijv.).
Precies. Dingen "regelen" met emailtjes en zo. Het is godverdomme geen marktplaats, het is een online webshop. Zorg maar dat die takkesite van je het goed doet en dat er normaal betaald kan worden, anders is het vertrouwen van je klanten zo weg..quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:47 schreef mstr het volgende:
En op de een of andere manier verbaasd het me niets dat het bij DP zo'n rotzooi is
Zal wel de manier zijn waarop sommige mensen reageren in mailtjes. Mijn ervaring is als je beleeft maar rechtvaardig blijft is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik snap dit soort berichten dus niet, bij mij lossen ze alles prima op.
Foute maat ontvangen, mailtje sturen, nieuwe is onderweg. Iets kapot ontvangen, mailtje sturen, nieuwe komt eraan. Iets was niet helemaal super kwaliteit, kleine refund gekregen.
Kun je je 7 verstuurde mailtjes eens plaatsen![]()
Misschien dat we daar iets vinden
Voor welke camera is het?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef mug89 het volgende:
iemand trouwens goeie ervaringen met een canon afstandsbediening bij DX vandaan?
er staan er zat voor canon etc.. vandaar, misschien is er een topper bij
Hoort wel.. staat dr TaoBao order enzo.. en in discription de urltjesquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:35 schreef veda het volgende:
Als je iets bij Jack van Taobao besteld, komt het artikel bij jullie dan in je "mijn account" te staan?
Bij mij dus niet. Ben nu lichtelijk bang dat ik wel heb betaald, maar er verder niks meer van hoor.
Een aantal mensen geven juist aan dat er niks half wordt afgewerkt. Er kan altijd iets fout gaan, zolang het maar wordt opgelost. Ik vind het juist een raar verhaal, 7 mailtjes en plotseling binnen 4 dagen een pakje ontvangen?? Zeker met de straaljager bezorgdquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Precies. Dingen "regelen" met emailtjes en zo. Het is godverdomme geen marktplaats, het is een online webshop. Zorg maar dat die takkesite van je het goed doet en dat er normaal betaald kan worden, anders is het vertrouwen van je klanten zo weg..![]()
En voor de mensen die aangeven dat er bij hun dingen "altijd goed opgelost worden"; ik heb liever dat er niets "opgelost" wordt. Dat er af en toe dingen fout gaan zou mij worst wezen, ze hebben maar te shippen wat iemand besteld heeft. Niks oplossen. Dat je langer op je spullen moet wachten voordat ze er zijn is te begrijpen. Dat men je order schijnbaar half-assed afhandelt is gewoon een zwaar negatief signaal wat je afgeeft richting je clientèle.
DX welquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:50 schreef Dynd het volgende:
Maareh werken ze nou wel in het weekend of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |