Ik heb dat wel eens met een automaat van Jack gehad. Dat alleen als je heel hard schudde hij heel even werkte. Toen heb ik van Jack een nieuwe gehad, en heb ik die oude een tijd later open geschroefd. Toen bleek dat de schroef die die(als je van de achterkant kijkt) die voorste plaat vasthoud, heel los zat. Toen heb ik hem aangeschroefd en leek hij beter te werken, jammer genoeg schudde ik iets te hard en vloog het horloge uit elkaar. maar misschien is dat het probleemquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:18 schreef Skiet het volgende:
Ik heb zo een Omeja maar die werkt echt kut. Ziet er prima uit, maar het opladen middels beweging werkt niet goed. Je moet echt goed swingen wil hij werken. Dus niet te doen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:36 schreef thecuriousone het volgende:
Ben vandaag de rugzakjes gaan ophalen op het postkantoor die ik via taobao heb besteld. Ben heel tevreden, ze zien er net zo uit als de foto's die op tao bao staan.
Ja, waarom?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Via wie had je die prijzen? Rachel zeker...?
Doe geen moeite. Ik quote de prijs die Jack me heeft gegeven:quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:59 schreef Skiet het volgende:
Vind ze wat hoog als ik naar het product kijk. Al zijn ze wel redelijk groot natuurlijk. Ik ga er eens een prijs voor aanvragen aan jack kijken wat hij zegt. Is het product qua materiaal veilig voor kinderen trouwens? Ik ben er niet zo heel erg happig op (ook met andere producten is dat toch een twijfel vaak om te bestellen of niet)
Zo een knuffel stoppen ze toch zo even in de mond bijv
Jack is dus niet altijd de goedkoopstequote:Blue Elephant backpack:
http://item.taobao.com/au(...)0a0e2621845160.jhtml
18.79$ including shipping and tracking number
Brown backpack with teddy bear:
http://item.taobao.com/au(...)b3111.jhtml?cm_cat=0
16.67$ including shipping and tracking number
China trappelt om alle zooi uit het land te krijgen, de binnenlandse markt is veel te klein. Nu we de (bewust gecreëerde) financiële crisis hebben en top consument USA helemaal failliet is hebben ze in China dus een enorm probleem met alle overcapaciteit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef Dynd het volgende:
Ze maken toch feitelijk verlies als ze iets van $1,50 gratis uit Hong Kong gaan verzenden naar de hele wereld?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Het zijn schattige peuter-rugzakjes.
Jij schaart jezelf ook in de categorie kleuters..? Wow..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gezeik over die rugzakjes, ik heb werkelijk nog nooit de neiging gehad om mijn rukzak in mijn bek te stoppen![]()
Toen ik een kleuter was en jaren daarna, meneer Neoquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Jij schaart jezelf ook in de categorie kleuters..? Wow..
Dit is gewoon photoshop, als je kijkt naar userpictures zul je het zien.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:58 schreef mug89 het volgende:
Ik zie bij DP bij sommige artikelen het logo vervaagd,
is dit ook bij het product zelf of betreft het een photoshop?
bijvoorbeeld bij geheugenkaartjes en een 'echte' Rolax horloge
Dan staat er mooi het kroontje van Rolax, maar de tekst eronder zijn een paar bij elkaar geraapte puntjes..
en dat vind ik niet mooi.. als er dan gewoon Rolax oid. staat is het alweer mooier ipv dit..
dus ik hoop dat het photoshop is, maar wie weet het?
Oke, die waren er net niet bij de producten die ik bekeek..quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dit is gewoon photoshop, als je kijkt naar userpictures zul je het zien.
Hahaquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Semmm het volgende:
Ben ik net mn tanden aan het poetsen met die Anaal-B dingen valt opeens het borsteltje (ronde stukje waar haartjes aan zitten) Er afChina Quality
tips?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:39 schreef mickeyD het volgende:
dus probeer eerst te zoeken op site's waar je zelf kunt betalen met pay-pal,
nee in principe niet. maar ze kunnen best wel eens een mail beantwoorden als ze die zien in het weekend.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:50 schreef Dynd het volgende:
Maareh werken ze nou wel in het weekend of niet?
Ze zijn dus toch niet zo AA als er werd gezegd?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Semmm het volgende:
Ben ik net mn tanden aan het poetsen met die Anaal-B dingen valt opeens het borsteltje (ronde stukje waar haartjes aan zitten) Er afChina Quality
blijkbaarquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ze zijn dus toch niet zo AA als er werd gezegd?
Ja maar wat moet ik daarmee ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:58 schreef mickeyD het volgende:
haha, die gast heeft zoveel problemen met pay-pal dat ie van schrik een doos rotzooi die hij nog had liggen naar je heeft opgestuurd per airmail LOL
Mooie deal, maar ik heb CX500 voor minder dan 50 gehaal in nl gewoon dus ach.. xDquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:11 schreef Semmm het volgende:
Mymemory heeft trouwens een mooie aanbieding!
http://www.mymemory.co.uk/Portable-Headphones/Sennheiser/Sennheiser-CX400-II-Noise-Isolating-Headphones---Silver?utm_campaign=1103459760&utm_content=1008385956887&utm_medium=email&utm_source=Emailvision
Sennheiser CX400 II voor 21 pond!
Kosten in Nederland Minimaal 55 euro.
Ze hebben nog geen vakantie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mooie deal, maar ik heb CX500 voor minder dan 50 gehaal in nl gewoon dus ach.. xD
En m'n pakketje is dr nogsteeds niet van Dx had begin van de week al verwacht![]()
.. en wnnr is die vac van DP nou over? :\ hebben z'n m'n producten binnen maar versturen ze 't maar niet.. vakantie in china
Ik snap dit soort berichten dus niet, bij mij lossen ze alles prima op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:45 schreef jpg97 het volgende:
Heb het gehad met dealperfect.
Na 7 (!) keer te hebben gemaild heb ik in mijn laatste email gezegd dat ik paypal dispuut ging openen tegen ze, omdat ik na ruim een maand mijn spullen niet had ontvangen en de status niet gewijzigd was sinds de dag van bestelling.
Vervolgens krijg ik wel een mailtje dat het e.e.a. niet op voorraad was en dat ze het zsm gingen versturen. 4 dagen later krijg ik een pakketje binnen met het onjuiste aantal artikelen ( minder dan ik besteld heb ) én ook nog het verkeerde
Ik heb het nu gemaild naar dealperfect, en als ze dit niet gewoon oplossen dan koop ik er nooit meer iets, én ga ik alsnog een dispute openen bij Paypal.
prettig weekend verder![]()
Ik vraag niet eens om een oplossing, gewoon melden dat er iets mis is gegaan. Zo'n mail hoeft ook maar 1 of 2 zinnetjes te zijn. Les 1 met het communiceren met buitenlanders, gebruik niet de confronterende toon zoals wij gewend zijn om te doenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Tjah, het gaat bij DP soms niet zo goed áls er iets fout is, maar bij DX wel dan?
Daar wacht ik per simpele vraag ook weer zo'n 5 dagen op een antwoord.
En bij mij wordt alles ook gewoon meteen opgelost, net zoals bij Monkeybrain, dus ik denk dat het toch aan jou ligt (een toon van "ik WIL dit opgelost hebben" bijv.).
Precies. Dingen "regelen" met emailtjes en zo. Het is godverdomme geen marktplaats, het is een online webshop. Zorg maar dat die takkesite van je het goed doet en dat er normaal betaald kan worden, anders is het vertrouwen van je klanten zo weg..quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:47 schreef mstr het volgende:
En op de een of andere manier verbaasd het me niets dat het bij DP zo'n rotzooi is
Zal wel de manier zijn waarop sommige mensen reageren in mailtjes. Mijn ervaring is als je beleeft maar rechtvaardig blijft is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik snap dit soort berichten dus niet, bij mij lossen ze alles prima op.
Foute maat ontvangen, mailtje sturen, nieuwe is onderweg. Iets kapot ontvangen, mailtje sturen, nieuwe komt eraan. Iets was niet helemaal super kwaliteit, kleine refund gekregen.
Kun je je 7 verstuurde mailtjes eens plaatsen![]()
Misschien dat we daar iets vinden
Voor welke camera is het?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef mug89 het volgende:
iemand trouwens goeie ervaringen met een canon afstandsbediening bij DX vandaan?
er staan er zat voor canon etc.. vandaar, misschien is er een topper bij
Hoort wel.. staat dr TaoBao order enzo.. en in discription de urltjesquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:35 schreef veda het volgende:
Als je iets bij Jack van Taobao besteld, komt het artikel bij jullie dan in je "mijn account" te staan?
Bij mij dus niet. Ben nu lichtelijk bang dat ik wel heb betaald, maar er verder niks meer van hoor.
Een aantal mensen geven juist aan dat er niks half wordt afgewerkt. Er kan altijd iets fout gaan, zolang het maar wordt opgelost. Ik vind het juist een raar verhaal, 7 mailtjes en plotseling binnen 4 dagen een pakje ontvangen?? Zeker met de straaljager bezorgdquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Precies. Dingen "regelen" met emailtjes en zo. Het is godverdomme geen marktplaats, het is een online webshop. Zorg maar dat die takkesite van je het goed doet en dat er normaal betaald kan worden, anders is het vertrouwen van je klanten zo weg..![]()
En voor de mensen die aangeven dat er bij hun dingen "altijd goed opgelost worden"; ik heb liever dat er niets "opgelost" wordt. Dat er af en toe dingen fout gaan zou mij worst wezen, ze hebben maar te shippen wat iemand besteld heeft. Niks oplossen. Dat je langer op je spullen moet wachten voordat ze er zijn is te begrijpen. Dat men je order schijnbaar half-assed afhandelt is gewoon een zwaar negatief signaal wat je afgeeft richting je clientèle.
DX welquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:50 schreef Dynd het volgende:
Maareh werken ze nou wel in het weekend of niet?
Ik denk dat het probleem is dat DP weinig koek heeft gegeten van het westen. In China kun je alles doen zolang je maar je bekt houdt over de politiek. Daar slachten ze met snijbranders koeien midden op een marktplein, geen grapjequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:10 schreef mtchel112 het volgende:
Zal er een verband liggen tussen dat het bij DP zon rotzooi is en dat jack laatst in de krant stond?
en in de DX reek was iedereen zo verliefd op jack (me too) en nu krijgen steeds meer n hekel aan hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |