abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:47:19 #176
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73121373
En op de een of andere manier verbaasd het me niets dat het bij DP zo'n rotzooi is
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:58:17 #177
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_73121540
haha, die gast heeft zoveel problemen met pay-pal dat ie van schrik een doos rotzooi die hij nog had liggen naar je heeft opgestuurd per airmail LOL
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_73121544
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:10 schreef Cahir het volgende:

[..]

Ze zijn dus toch niet zo AA als er werd gezegd?
blijkbaar
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:03:55 #179
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73121620
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:58 schreef mickeyD het volgende:
haha, die gast heeft zoveel problemen met pay-pal dat ie van schrik een doos rotzooi die hij nog had liggen naar je heeft opgestuurd per airmail LOL
Ja maar wat moet ik daarmee ?

Nee hoor, het waren wel dingen die LEKEN op hetgeen ik besteld had, maar dan eh.. ja anders...

Andere SKU's ook.

Ik wil gewoon de spullen die ik besteld heb. Ze zeggen binnen 24 uur te reageren, nou ze hebben nog een uurtje of 2 anders gewoon een paypal dispute op ze afvuren.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:05:52 #180
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73121657
ik weet nog wel dat ik in het eerte topic van e Chinese webshob reeks iets vroeg over een rayban zonnebril, kreeg ik meteen een eerste en laatste officiele waarschuwing..
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:20:07 #182
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73121909
quote:
Mooie deal, maar ik heb CX500 voor minder dan 50 gehaal in nl gewoon dus ach.. xD
En m'n pakketje is dr nogsteeds niet van Dx had begin van de week al verwacht
.. en wnnr is die vac van DP nou over? :\ hebben z'n m'n producten binnen maar versturen ze 't maar niet.. vakantie in china
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:22:44 #183
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73121946
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mooie deal, maar ik heb CX500 voor minder dan 50 gehaal in nl gewoon dus ach.. xD
En m'n pakketje is dr nogsteeds niet van Dx had begin van de week al verwacht
.. en wnnr is die vac van DP nou over? :\ hebben z'n m'n producten binnen maar versturen ze 't maar niet.. vakantie in china
Ze hebben nog geen vakantie.
Ze hebben van 1 tm 5 oktober vakantie.
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:31:59 #184
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73122125
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:45 schreef jpg97 het volgende:
Heb het gehad met dealperfect.

Na 7 (!) keer te hebben gemaild heb ik in mijn laatste email gezegd dat ik paypal dispuut ging openen tegen ze, omdat ik na ruim een maand mijn spullen niet had ontvangen en de status niet gewijzigd was sinds de dag van bestelling.

Vervolgens krijg ik wel een mailtje dat het e.e.a. niet op voorraad was en dat ze het zsm gingen versturen. 4 dagen later krijg ik een pakketje binnen met het onjuiste aantal artikelen ( minder dan ik besteld heb ) én ook nog het verkeerde

Ik heb het nu gemaild naar dealperfect, en als ze dit niet gewoon oplossen dan koop ik er nooit meer iets, én ga ik alsnog een dispute openen bij Paypal.

prettig weekend verder
Ik snap dit soort berichten dus niet, bij mij lossen ze alles prima op.
Foute maat ontvangen, mailtje sturen, nieuwe is onderweg. Iets kapot ontvangen, mailtje sturen, nieuwe komt eraan. Iets was niet helemaal super kwaliteit, kleine refund gekregen.

Kun je je 7 verstuurde mailtjes eens plaatsen
Misschien dat we daar iets vinden
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:50:23 #185
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73124066
Tjah, het gaat bij DP soms niet zo goed áls er iets fout is, maar bij DX wel dan?
Daar wacht ik per simpele vraag ook weer zo'n 5 dagen op een antwoord.
En bij mij wordt alles ook gewoon meteen opgelost, net zoals bij Monkeybrain, dus ik denk dat het toch aan jou ligt (een toon van "ik WIL dit opgelost hebben" bijv.).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73124218
Oke, ik krijg net dus een mail van paypal dat mijn laatste betaling (100 euro voor 100 wensballonnen) niet betaald kon worden omdat het account van dpfine@gmail.com is geweigerd en dat de 100 euro's zijn teruggestort naar mijn rekening. Alleen zijn de ballonnen 3 dagen geleden al geshipt.!
Ben benieuwd of ik nu nog een mail van Jack krijg dat ik opniew moet betalen. Opzich wel zo eerlijk..
pi_73124368
Ik moest toch ook redelijk lang wachten op een reply.
Had eerst Jack gemaild, die reageerde gewoonweg niet, tot op heden ook nog niks van ontvangen.
Toen maar Rachel gemaild, binnen 2 dagen een reactie, en de order geplaatst..
  zaterdag 26 september 2009 @ 14:35:11 #188
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73125037
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Tjah, het gaat bij DP soms niet zo goed áls er iets fout is, maar bij DX wel dan?
Daar wacht ik per simpele vraag ook weer zo'n 5 dagen op een antwoord.
En bij mij wordt alles ook gewoon meteen opgelost, net zoals bij Monkeybrain, dus ik denk dat het toch aan jou ligt (een toon van "ik WIL dit opgelost hebben" bijv.).
Ik vraag niet eens om een oplossing, gewoon melden dat er iets mis is gegaan. Zo'n mail hoeft ook maar 1 of 2 zinnetjes te zijn. Les 1 met het communiceren met buitenlanders, gebruik niet de confronterende toon zoals wij gewend zijn om te doen Alsof die confronterende eisen wel werken in Nederland, maar goed
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:48:44 #189
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73126415
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:47 schreef mstr het volgende:
En op de een of andere manier verbaasd het me niets dat het bij DP zo'n rotzooi is
Precies. Dingen "regelen" met emailtjes en zo. Het is godverdomme geen marktplaats, het is een online webshop. Zorg maar dat die takkesite van je het goed doet en dat er normaal betaald kan worden, anders is het vertrouwen van je klanten zo weg..

En voor de mensen die aangeven dat er bij hun dingen "altijd goed opgelost worden"; ik heb liever dat er niets "opgelost" wordt. Dat er af en toe dingen fout gaan zou mij worst wezen, ze hebben maar te shippen wat iemand besteld heeft. Niks oplossen. Dat je langer op je spullen moet wachten voordat ze er zijn is te begrijpen. Dat men je order schijnbaar half-assed afhandelt is gewoon een zwaar negatief signaal wat je afgeeft richting je clientèle.

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 26-09-2009 16:02:51 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_73126470
idd, ik heb er nog niks besteld, was ik wel van plan, maar ik wacht nu nog maar ff tot ze t op orde hebben (als ze dat krijgen).. heb nog geen ervaring met chinese webshops dus ik wacht eerst mn DX order maar eens af
pi_73127173
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik snap dit soort berichten dus niet, bij mij lossen ze alles prima op.
Foute maat ontvangen, mailtje sturen, nieuwe is onderweg. Iets kapot ontvangen, mailtje sturen, nieuwe komt eraan. Iets was niet helemaal super kwaliteit, kleine refund gekregen.

Kun je je 7 verstuurde mailtjes eens plaatsen
Misschien dat we daar iets vinden
Zal wel de manier zijn waarop sommige mensen reageren in mailtjes. Mijn ervaring is als je beleeft maar rechtvaardig blijft is er niets aan de hand.
pi_73129541
iemand trouwens goeie ervaringen met een canon afstandsbediening bij DX vandaan?
er staan er zat voor canon etc.. vandaar, misschien is er een topper bij

Voor een Canon 450D

[ Bericht 5% gewijzigd door mug89 op 26-09-2009 18:09:22 ]
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:02:58 #193
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73129558
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef mug89 het volgende:
iemand trouwens goeie ervaringen met een canon afstandsbediening bij DX vandaan?
er staan er zat voor canon etc.. vandaar, misschien is er een topper bij
Voor welke camera is het?
pi_73129720
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef mstr het volgende:

[..]

Voor welke camera is het?
Ohja, misschien slim om t erbij te zetten

Canon 450D
pi_73130355
Als je iets bij Jack van Taobao besteld, komt het artikel bij jullie dan in je "mijn account" te staan?
Bij mij dus niet. Ben nu lichtelijk bang dat ik wel heb betaald, maar er verder niks meer van hoor.
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:42:02 #196
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73130477
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:35 schreef veda het volgende:
Als je iets bij Jack van Taobao besteld, komt het artikel bij jullie dan in je "mijn account" te staan?
Bij mij dus niet. Ben nu lichtelijk bang dat ik wel heb betaald, maar er verder niks meer van hoor.
Hoort wel.. staat dr TaoBao order enzo.. en in discription de urltjes
Je kan altijd Paypay complain doen en zo je geld terug krijgen.. en regelen met jack/Tiffany(voor service)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:44:21 #197
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73130539
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 15:48 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Precies. Dingen "regelen" met emailtjes en zo. Het is godverdomme geen marktplaats, het is een online webshop. Zorg maar dat die takkesite van je het goed doet en dat er normaal betaald kan worden, anders is het vertrouwen van je klanten zo weg..

En voor de mensen die aangeven dat er bij hun dingen "altijd goed opgelost worden"; ik heb liever dat er niets "opgelost" wordt. Dat er af en toe dingen fout gaan zou mij worst wezen, ze hebben maar te shippen wat iemand besteld heeft. Niks oplossen. Dat je langer op je spullen moet wachten voordat ze er zijn is te begrijpen. Dat men je order schijnbaar half-assed afhandelt is gewoon een zwaar negatief signaal wat je afgeeft richting je clientèle.
Een aantal mensen geven juist aan dat er niks half wordt afgewerkt. Er kan altijd iets fout gaan, zolang het maar wordt opgelost. Ik vind het juist een raar verhaal, 7 mailtjes en plotseling binnen 4 dagen een pakje ontvangen?? Zeker met de straaljager bezorgd Ik hoor hier verder weinig ernstige klachten, alleen wat stuntel dingetjes en de mail komt wat minder snel terug. Er was een week terug ook iemand die Jack meteen een klootzak ging noemen omdat de mail ietsje langzaam is

Dat de site en mail op dit moment helemaal ruk is omdat Paypal loopt te kutten heeft er weinig mee te maken. Dat geintje moet ook niet al te lang gaan duren natuurlijk.
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:54:37 #198
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73130764
Ik heb net 1 bloempot ontvangen Ik had iets betere kwaliteit plastic verwacht Het potje is wel iel en ruw afgewerkt Op de foto ziet het er allemaal mooi glanzend uit
pi_73132839
Zal er een verband liggen tussen dat het bij DP zon rotzooi is en dat jack laatst in de krant stond?

en in de DX reek was iedereen zo verliefd op jack (me too) en nu krijgen steeds meer n hekel aan hem
pi_73135751
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:50 schreef Dynd het volgende:
Maareh werken ze nou wel in het weekend of niet?
DX wel iig, heb vanmiddag wel een mail gekregen dat een pakje verzonden was!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')