blijkbaarquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ze zijn dus toch niet zo AA als er werd gezegd?
Ja maar wat moet ik daarmee ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:58 schreef mickeyD het volgende:
haha, die gast heeft zoveel problemen met pay-pal dat ie van schrik een doos rotzooi die hij nog had liggen naar je heeft opgestuurd per airmail LOL
Mooie deal, maar ik heb CX500 voor minder dan 50 gehaal in nl gewoon dus ach.. xDquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:11 schreef Semmm het volgende:
Mymemory heeft trouwens een mooie aanbieding!
http://www.mymemory.co.uk/Portable-Headphones/Sennheiser/Sennheiser-CX400-II-Noise-Isolating-Headphones---Silver?utm_campaign=1103459760&utm_content=1008385956887&utm_medium=email&utm_source=Emailvision
Sennheiser CX400 II voor 21 pond!
Kosten in Nederland Minimaal 55 euro.
Ze hebben nog geen vakantie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mooie deal, maar ik heb CX500 voor minder dan 50 gehaal in nl gewoon dus ach.. xD
En m'n pakketje is dr nogsteeds niet van Dx had begin van de week al verwacht![]()
.. en wnnr is die vac van DP nou over? :\ hebben z'n m'n producten binnen maar versturen ze 't maar niet.. vakantie in china
Ik snap dit soort berichten dus niet, bij mij lossen ze alles prima op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:45 schreef jpg97 het volgende:
Heb het gehad met dealperfect.
Na 7 (!) keer te hebben gemaild heb ik in mijn laatste email gezegd dat ik paypal dispuut ging openen tegen ze, omdat ik na ruim een maand mijn spullen niet had ontvangen en de status niet gewijzigd was sinds de dag van bestelling.
Vervolgens krijg ik wel een mailtje dat het e.e.a. niet op voorraad was en dat ze het zsm gingen versturen. 4 dagen later krijg ik een pakketje binnen met het onjuiste aantal artikelen ( minder dan ik besteld heb ) én ook nog het verkeerde
Ik heb het nu gemaild naar dealperfect, en als ze dit niet gewoon oplossen dan koop ik er nooit meer iets, én ga ik alsnog een dispute openen bij Paypal.
prettig weekend verder![]()
Ik vraag niet eens om een oplossing, gewoon melden dat er iets mis is gegaan. Zo'n mail hoeft ook maar 1 of 2 zinnetjes te zijn. Les 1 met het communiceren met buitenlanders, gebruik niet de confronterende toon zoals wij gewend zijn om te doenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Tjah, het gaat bij DP soms niet zo goed áls er iets fout is, maar bij DX wel dan?
Daar wacht ik per simpele vraag ook weer zo'n 5 dagen op een antwoord.
En bij mij wordt alles ook gewoon meteen opgelost, net zoals bij Monkeybrain, dus ik denk dat het toch aan jou ligt (een toon van "ik WIL dit opgelost hebben" bijv.).
Precies. Dingen "regelen" met emailtjes en zo. Het is godverdomme geen marktplaats, het is een online webshop. Zorg maar dat die takkesite van je het goed doet en dat er normaal betaald kan worden, anders is het vertrouwen van je klanten zo weg..quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:47 schreef mstr het volgende:
En op de een of andere manier verbaasd het me niets dat het bij DP zo'n rotzooi is
Zal wel de manier zijn waarop sommige mensen reageren in mailtjes. Mijn ervaring is als je beleeft maar rechtvaardig blijft is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik snap dit soort berichten dus niet, bij mij lossen ze alles prima op.
Foute maat ontvangen, mailtje sturen, nieuwe is onderweg. Iets kapot ontvangen, mailtje sturen, nieuwe komt eraan. Iets was niet helemaal super kwaliteit, kleine refund gekregen.
Kun je je 7 verstuurde mailtjes eens plaatsen![]()
Misschien dat we daar iets vinden
Voor welke camera is het?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef mug89 het volgende:
iemand trouwens goeie ervaringen met een canon afstandsbediening bij DX vandaan?
er staan er zat voor canon etc.. vandaar, misschien is er een topper bij
Hoort wel.. staat dr TaoBao order enzo.. en in discription de urltjesquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:35 schreef veda het volgende:
Als je iets bij Jack van Taobao besteld, komt het artikel bij jullie dan in je "mijn account" te staan?
Bij mij dus niet. Ben nu lichtelijk bang dat ik wel heb betaald, maar er verder niks meer van hoor.
Een aantal mensen geven juist aan dat er niks half wordt afgewerkt. Er kan altijd iets fout gaan, zolang het maar wordt opgelost. Ik vind het juist een raar verhaal, 7 mailtjes en plotseling binnen 4 dagen een pakje ontvangen?? Zeker met de straaljager bezorgdquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Precies. Dingen "regelen" met emailtjes en zo. Het is godverdomme geen marktplaats, het is een online webshop. Zorg maar dat die takkesite van je het goed doet en dat er normaal betaald kan worden, anders is het vertrouwen van je klanten zo weg..![]()
En voor de mensen die aangeven dat er bij hun dingen "altijd goed opgelost worden"; ik heb liever dat er niets "opgelost" wordt. Dat er af en toe dingen fout gaan zou mij worst wezen, ze hebben maar te shippen wat iemand besteld heeft. Niks oplossen. Dat je langer op je spullen moet wachten voordat ze er zijn is te begrijpen. Dat men je order schijnbaar half-assed afhandelt is gewoon een zwaar negatief signaal wat je afgeeft richting je clientèle.
DX welquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:50 schreef Dynd het volgende:
Maareh werken ze nou wel in het weekend of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |